Diskuze a otázky - Feminismus?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 15. 01. 2008, 20:34:34 |

Chtěla bych slyšet názor obou pohlaví na problémy utlačování žen např.v Egyptě,Arábii atd..Víte o tom,že v okamžiku kdy žena vstoupí do domu bez mužského doprovodu,kde se nachází třeba jen jediný muž,a ten ji znásliní,tak je ona vyhoštěna ze země kvůli tomu,že tam šla dobrovolně?A proč je vyhoštěna ze země?Protože by ji nikdo nechtěl,bo už není panna a neprošla by po svatbě zkouškou panenství a v tom případě by ponížila celou rodinu.
Ale to nejhorší je na tom,že ty dívky opravdu tomu věří,že by zneuctila rodinu.
Nebo dále ženská obřízka,rodiče Vám vyberou vhodný protějšek na svatbu..nejčastěji bratranci a sestřenice,rodění děti v 16ti letech naprosto běžné...mohla bych psát moc dlouho...ale myslím,že to stačí :-)
Upřímně řečeno jsem ráda za to,že jsem se narodila v naší republice,kde si můžu vzít výstřih a normálně přijít za neznámým klukem a pokecat si..
A jinak teď otázka pro kluky..líbilo by se Vám mít více žen?Opravdu se zamyslete a vysvětlete jak to berete :-)

reagovat

V diskuzi je 176 příspěvků a shlédlo ji 973 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 6. 04. 2009, 21:05:38

Je to strašne nespravedlivé!! Chlapy by si meli uvědomit,že ženské mají stejná práva jako chlapy!!!190!Nakonec jsem ráda,že tady u nás to tak "skoro" je..Je mi strašne lito tech žen v Arábii apod. :/ Je to strašne trapné ty jejich náboženství atd..

uživatel eliminován | 5. 08. 2008, 18:07:25

je to hnus! !1282! jako já bych tam dojela a wšechny ty zasrané chlapy tam postřílela !1107!

uživatel eliminován | 15. 06. 2008, 22:46:00

ŽENY TAM SOU VLASTNĚ JEN OTROKYNĚ,NIC VÍC..NIC VÍC,NEŽ OTROCI OD MUŽŮŮŮ...TO JEJICH NÁBOŽENSTVÍ JE NA PÍČU UPO NEJFÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍC ZKURVENÉ TO JE FAKT TO JEJICH NÁBOŽENSTVÍ UPO TO NENÁVIDÍM BYCH TO NEJRADĚJI ZRUŠILA A VŠECHNY TY ZMRDY NAKOPALA A PAK OBĚSILA NEBO ZASTŘELILA ATD..!!!*AT TAKY TRPÍ JAK ONY TAM!!!!!!DO PIČE S MUSLIMSKÝM NÁBOŽENSTVÍM KU*WA UŽ!!!

uživatel eliminován | 15. 06. 2008, 22:43:41

máš pravdu,vše je pravda aje to hnus.....i když za to některé ženy nemůžou,že jsou znásilněny,trest je nemine,většinou je to smrt,jenže než jí trest určí,většinou to udělá sama a zabije se a vše je vyřešeno a jméno rodiny je čisté....Obřízka má plno důvodu..Ženy sou pouze v těch zemích vlastě od mužů otroci a nemaj na nic právo,musej poslouchat,držet hubu..atd,něco sem chtěla říct,ale už nwm co...chlap si tam může vzít až 4 ženy...Ženy vlůastně v těch zemích NEZNAMENAJ NIC!!!!!!řekneš jednou,že s něčím nesouhlasíš a okamžitě si napadena.Nemůžeš se bránit a ani utéct...Ty ženy sou vlastně panenky na hraní..jak mají tu obřízku,sou to pouze jen hračky pro ty muže,nemaj z toho sexu vlastně nic!!!Jenom musí rodit děti,od toho tam sou,jak mu nerodíš kluky ale jen dcery,seš ta nejhorší a můžeš být vyhozená nebo zabitá atd atd..třeba za to může muž a né ta žena,ale plostě nezájem!!vždy jen ta žena bude ta nejhorší,za to všechno,co se stané špatně(to špatné)...podle všech tam co sou můžou vlastně jen ty ženy za všechno,co je špatně!!aspon podle těch můžů tam!!!a vlastně podle všech tam!!!Žena tam nNEZNAMENÁ NIC NEŽ HRAČKU NA HRANÍ A NA SEX A OTROKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ATD!!

uživatel eliminován | 16. 01. 2008, 10:41:45

falling_star :
feminismus ale nepožaduje potírání rozdílů mezi mužem a ženou..naopak..on je tvrdí, že ženský element by měl stát na stejné úrovni, jako ten mužský...

/////////

v tomhle jsou pry dal napriklad ve Svedsku - zeny tam maji uplne stejny vliv na deni okolo sebe jako muzi...a berou si a chodi s muzi ne kvuli jejich majetku,ale protoze chteji byt s nimi...(neni tam majetek na prvnim miste) nemaji totiz ten vnitrni strach, ze kdyz nebudou mit bohateho muze,tak pro ne zivot skoncil...

a jako chlap povazuju toto za ideal- bohuzel to u nas nevidim na to jeste hodne dlouho

venku_snezi

venku_snezi | 16. 01. 2008, 00:33:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Mas pravdu, z naseho pohledu, jakoz to "civiliziovenych" Evropanu se to zda jako zverstvo. Chapu to tak i ja. Na druhou stranu, ti lide jsou v tom vychovavani, je to jejich kultura... takze nam liberarnejsim nezbyva asi nic jineho, nez necinne prihlizet, litovat zenskejch z techto kraju.
Jinak co se tyce jakekoli podoby feminismu... talhe myslenka se mi naprosto hnusi. Feministky mluvi o rovnopravnosti a vubec, vseobecne rovnosti zen s muzi, ale vsechny pouze hazej spinu na nase pohlavi. Nemyslim, ze privrzenkyne teto idei jsou zcela zdrave...
Zaroven si nemyslim, ze zeny by byly rovny muzum a tedy i naopak... dej zensky do ruky krumpac a lopatu... na druhou stranu, dej chlapovi do ruky novorozene... oboji by nejspis dopadlo tragicky. Zeny jsou "prizpusobeny" k trochu odlisnejsim aktivitam nez muzi, proto je podle me nesmyslne je srovnavat vseobecne na stejnou uroven. Tim nechci vyzdvihovat ani jedno z obou pohlavi. Vsichni jsme lidi :)

uživatel eliminován | 15. 01. 2008, 23:51:34

thev: ok, to je moderní žena, které si ostatní ženy váží...divný je že její starej je v obci přezdíván "starej vůl" a takový přece žádná nechce?

uživatel eliminován | 15. 01. 2008, 23:48:41

Ženy jsou křehoučké a zranitelné bytosti ... a my chlapi jsme tu od toho abychom si je chránili a hýčkali je....
!1339!
a ne abychom je ponižovali a nevážili si jich...
Islám a jiná náboženství potlačující rovnoprávné postavení žen ve společnosti naprosto nikdy nepochopím... !448!

thevalheru

thevalheru | 15. 01. 2008, 23:39:39 | více příspěvků | napsat uživateli

abych to ukončil nějakým rýpancem, bohužel ale poměrně často velmi reálným... ty kufry ve mně evokovaly ženskou představu kompromisu - je deset věcí, který po tobě chci. Ty je všechny splníš a na oplátku můžeš být šťastnej, že mi sloužíš !2!!2!

uživatel eliminován | 15. 01. 2008, 23:37:23

aneb to že potáhnu kufry je samozřejmé, ale k tomu eště dostanu navrch kartáč, že by si je klidně nesla sama....!2!

thevalheru

thevalheru | 15. 01. 2008, 23:35:32 | více příspěvků | napsat uživateli

fall - dobrou, zlato !1!

agilos [Je online] - 15.01.08 23:33
žádnej výzkum na tohle téma jsem nečetl, takže se asi pravdy nedobereme !501!!501!

uživatel eliminován | 15. 01. 2008, 23:34:31

thev: bingo...to sdílím (aneb:zachovat si všechny výhody tradiční ženské role a přidat k tomu pokud možno i ty mužské)

uživatel eliminován | 15. 01. 2008, 23:33:49

thevalheru
No v podstatě se shodujeme, ikdyž já bych větší váhu dal genům a hormonům. !2!

uživatel eliminován | 15. 01. 2008, 23:33:24

thevalheru: do čeho pořád narážíš....!811! Tady jde o sympatie...that´s all....nesmírně mi imponuje romantismus....to, že současná věda má tendenci staré věci "překonávat" neznamená, že se neztotožňuju z věcma, který už jsou třeba dávno pasé.....já v tom rozhodně problém nevidím...:)

Dobrooou !1065! (to je slepička pro názornost !811!)

uživatel eliminován | 15. 01. 2008, 23:33:22

fall: tleskám a dobrou...

thevalheru

thevalheru | 15. 01. 2008, 23:31:58 | více příspěvků | napsat uživateli

fall - pak bych uvážil, do jaké míry jde o úmyslnou provokaci s cílem získat nějakou výhodu !5!!1!

uživatel eliminován | 15. 01. 2008, 23:31:24

je mi jedno jaké mají obecně ženy či muži předpoklady k té či oné práci, zajímá mě konkrétní případ. pokud mi ženská na mistrovské pozici s ukrajincema předvedla práci a utáhla je na vařené nudli, nevim jak to dokázala, ale bylo to dobrý.
měl sem holku, která neuměla počítat, ale sekala latinu a měla smysl pro detail. ty propozice tu samozřejmě jsou, ale nikoliv méněcenné. pokud si bude realizovat své ideály rovnosti v partě dlaždičů, dobrovolnosti se meze nekladou. pokud ale nepůjde o umění, plat bude od metru

uživatel eliminován | 15. 01. 2008, 23:31:13

falling_star
děkujeme, taky se měj hezky !2!

thevalheru

thevalheru | 15. 01. 2008, 23:30:53 | více příspěvků | napsat uživateli

agilos [Je online] - 15.01.08 23:26
do značné míry to souvisí s výchovou. Ženy jsou obvykle vychovávaný k větší emotivnosti, tzn. zapojování pravé hemisféry, muži prakticky, analyticky, empiricky, tzn. levá hemisféra.
Nicméně řekněme díky hormonálním pochodům mají i levohemisferově zaměřený ženy obvykle menší potenciál !1!!1!

uživatel eliminován | 15. 01. 2008, 23:30:00

melu z posledních sil, jdu se vyspat na zejtřejší den plnej učení...mějte se hezky

uživatel eliminován | 15. 01. 2008, 23:29:28

thevalheru: jenže legislativa ještě stále není všechno....a kdykoli mi někdo řekne, že jsem omezená, protože jsem ženská, tak si pomyslím něco o omezených tupcích.....jsem omezená.....toť vše :)

uživatel eliminován | 15. 01. 2008, 23:28:22

andy.coach: víš, základní problém je podle mě v tom, že ženský samy si protiřečí...některým se to "podřadný postavení" líbí a těží z něj a jiný to odmítají....každopádně jsem ráda, že si můžu dovolit spoustu věcí, který byly před sto lety nemyslitelný a vděčím za to těm feministkám, který dneska každá druhý ženská odsoudí s představou, že chtějí močit ve stoje a já nevím, jaký kraviny...:)

uživatel eliminován | 15. 01. 2008, 23:26:52

thevalheru
To s těma manažerkama je dáno genderově. Muži mají lepší předpoklady být manažerem než ženy, vychovatelky v mateřské školce zase opak. !12!

thevalheru

thevalheru | 15. 01. 2008, 23:24:37 | více příspěvků | napsat uživateli

fall - ale jak jsi podotkla - legislativně to zakotveno je. Zbytek viz. níže

uživatel eliminován | 15. 01. 2008, 23:24:27

falling star: řekl bych, že se tady věnujeme hodně aktuální interpretaci feminismu dnešních dnů a ta dlouhá cesta před ním se tím značně devalvuje
no a s tim zemřelym manželem...to vypadá tragicky z toho dnešního pohledu reálií, ve skutečnosti systém stryců, poručníků a kmotrů fungoval tak, aby společnost nenechávala ženu na holičkách, to by si nikdo nedovolil. dokonce i v nižším stavu institut široké rodiny zajišťoval stabilitu a zachování rodu...
chápu, že romány ze skotské vysočiny dnes září svou drsností, ale na druhou stranu v čem tkví popularita románů Jane Austen na prahu 21.století? co imponuje dnešní moderní emancipované ženě na tom "podřadném" postavení tehdejších žen? (zní to asi útočně, ale není, jde mi o řečnickou otázku)

uživatel eliminován | 15. 01. 2008, 23:23:20

zahir1985: no, to vůbec není tak dávno !1300!

thevalheru

thevalheru | 15. 01. 2008, 23:23:09 | více příspěvků | napsat uživateli

andy.coach [Je online] - 15.01.08 23:16
já jako obrovskej problém velké spousty žen vidím fixaci na detaily a neschopnost obsáhnout komplex. Možná i proto je manažerek nebo řídících pracovnic obecně relativně málo. Ale ano, za stejnou práci stejná odměna a je na uvážení managementu, zda je práce ženy stejně přínosná, jako práce jejího kolegy. Ostatně legislativa čr zná pojem "dobré mravy", což mimo jiné obsahuje i tohle. I když posuzovat z vnějšku, co má jaký přínos, je řekněme podivuhodné !1!!1!

zahir1985

zahir1985 | 15. 01. 2008, 23:22:37 | více příspěvků | napsat uživateli

Jenže ve Švícarsku, které je údajně jedna z nejvyspělejších demokracií, bylo volební právo žen zavedeno až počátkem 70tých let dvacátého století, což není tak dávno.

uživatel eliminován | 15. 01. 2008, 23:20:31

no to co píšeš jak fakt hnusne jakou tam mají mentalitu

uživatel eliminován | 15. 01. 2008, 23:20:01

thevalheru: to ale není téma jen legislativních změn...mám-li to vyjádřit přesněji, podporuji myšlenku, že člověk má být posuzován na základě schopností a dovedností a ne na základě pohlaví nebo jiných předsudků....což sice legislativně zakotveno je, ale v praxi je to mnohdy směle ignorováno, to snad víme všichni

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

ženazeměarábiimužproblémokamžikdívkaznáslinínázorpohlavídoprovodsvatbautlačováníegyptěrodinapřípadzkouškapannafeminismuspanenství

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑