Diskuze a otázky - Falešný kamarádky..:((

úvodní strana | aktualizovat | dolů

danulinecka_S

danulinecka_S | 18. 09. 2008, 22:51:18 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Už se vám někdy stalo,že ste chodily s klukem kterýho vám vaše nejlepší kamaradka sama odsouhlasila,a pak za vašema zády s ním randila?? !1301!Kdo to nezažil tak mu to NEPŘEJU !1301! !1345!

reagovat

V diskuzi je 89 příspěvků a shlédlo ji 790 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 10. 01. 2009, 16:33:59

nesTalo se mi tO ale uMím si tO předStavit_asi_ --> všeCky je pozabíjeT dě(F)ky !785!!1350!!1350!!529!

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 16:54:04

myslim,ze timhle si prosel aspon jednou snad kazdej z nas

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 16:52:17

tak to jsem nezažila...mám totiž štěstí, že mám tu nejlepší z nejlepších kamarádek..který by mi to nikdy neudělala!1361!

uživatel eliminován | 19. 09. 2008, 17:44:28

Delick:Ucelem zivota neni ho poznavat,a ani nebyt pocitacem,

Ucelem zivota je cil, a ten je naucit se zit,Poznavat je chtic,cloverk se uz narodil se jistou zvedavosti,
Pokud nenajdem svuj ucel zivota narodime se znova,neverite???
Mozna to zni hloupe ale je to tak,Zazil si urcite nekdy dezavi,a to ne malokrat,

nasi cestou neni umrit nakonec ale naucit se zit, a zit se naucime az budem znat sve chyby a umet se spravne rozhodovat,

kdyz si prepoctes ze nejhorsi co te v zivote ve tvem muze potkat je prave tvuj zivot,a ted si muzes rikat ze te zit bavi,to treba ano ale vse ma svuj cas konce,aby mohl byt novy zacatek,a dokud nenajdem smysl tohodle ziti,budem uvezneni v kolobehu dokud se nevysvobodime.

uživatel eliminován | 19. 09. 2008, 00:27:04

> eldras
no přečetl jsme dosti knih to mi věř...já jsme zase studoval náhody a náhodné střetnutí a okamžiky atd..není to nic jiného než interakce..ten se rozhodl proto a proto,žádná nad síla nikomu nevnukla jdi tam je to určitý koloběh dějů a provázanosti...ale jistě s určitou fází osudu já souhlasím ale nesouhlasím že jsme se narodil jako člověk který nemá na výběr,to ani náhodou,život si určuji sám,po smrti se mé činy a myšlenky zhodnotí...a taky pak tedy jsitě víš že cílem člověka je obsáhnout všechny pravděpodobnosti v celém spektru života až do nejvyšší sféry bytí a poznání a člověk žije jen proto ,aby vlastně objevoval ,poznával a myslel,a všechny ty informace nakonec odevzdal a pochopil nakonec i sám sebe..tudíš všichni jsme takové malé poznávající se počítače,které se snaží prosžít všechny možné kombinace bytí,proto se pak mluví že muž se narodáí jako žena,to asi proto že v tom předchozím životě více inklinoval k mužské části a málo porozuměl části ženské atd atd..tak dobrou noc..myslím že filozofie a nauky jsou u konce nebo t další den znamená dalšá reality kde všichni musíme pracovat

uživatel eliminován | 19. 09. 2008, 00:25:21

Delick [Je online] dobrou noc a dekuji za nozorky!649!

Elissaa

Elissaa | 19. 09. 2008, 00:23:05 | více příspěvků | napsat uživateli

Delick > já vím vhodné slovo.. myslím, že i když použiji jiné vhodnější slovo, že lidi budou pořád blbě rejpat a šuškat si svoje nesmyslné kecy... taky jsme si myslela, že opravdové přátelství není... a měla jsem i strach, že přátelé použijí proti mně vše, co vědí.. kamarády jsem si našla tady na libku a jsou vážně skvělí.. jasně, taky se hádáme, hádky patří i ke vztahu mezi kamarády... ae ja nechci byt ten typ, co pouziva tajemstvi svych pratel proti nim a oni to take moc nedelaji.. jelikoz jsme moc citliva a az nebezpecne vztahovacna povaha, mnohdy pry maji i strach mi neco rici, ale nakonec mi to hezky napisi a ja pak nad tim premyslim.. nekdy ani nemluvim a jen premylsim a jsem rada, ze oni me chapu a neptaji se...
ale pratelstvi cimdal tim vic ubyva uz to neni a nebude jako driv.. ted si sebe lide vubec nevazi hazi na sebe jen spinu.. deti uz ve 14-ti vedi co je to sex... drogy.. alkohol..to co ja vubec nevedela ne bo jsem o to neuvazovala.. pak si najdi solidni lidi, ktere bys mohl povazovat za pratele..

uživatel eliminován | 19. 09. 2008, 00:22:00

je krásné jak se chytnete a reagujete nad slovem nejlepší-nejdokonalešjí,zřejmě si nerozumíme..nebot slovo nejlepší jsem použil jako výrazovost většiny lidí ku přirovnání kamarádství atd..a já tím vysvětloval že je to pomalu podobné jako bych ve svém smyslu (pouze v mém) použil nejdokonalejší..dokonalý jako kruh,něco jako božský rozumíme si?jistěže je to stehjné,ale já to myslel v povýšeném stavu bytí,jako člověk je nejlepší,ale já jsme stvořil člověka a celý kosmos,a je to dokonalé neco v tom smyslu..nechme to být,jdu spát,mordujte si hlavy...stejně všichni víme o čem mluvíme..svět lidí se nezmění jen každý znás se může zamyslet jak si ten svůj život a možná i život ostatníéch trochu vylepšit..
dobrou noc!5!

uživatel eliminován | 19. 09. 2008, 00:18:31

Delick [Je online] osud hloupost???oh mozna ze to zni hloupe ale u me fakt funguje a k tomu nemam co dodat,

akorat si zkus precist neco o budhismu,a umrti.tam je z casti vysvetlen osud

uživatel eliminován | 19. 09. 2008, 00:17:38

> Elissaa
chápu tě,pěknéé..
s tou kamarádkou co je citlivější,je to asi právě tím že by určité informace v ní vyvolaly špatnou odezvu a protože ti na ní záleží podáš jií to jinak a to ukazuje zase na tvou citlivost a srdečnost což je hezké..
No já osobně své nitro ukazuji jen určitým lidem a dá se říci že těm kterým mohu vidět do duše také,také bych ale nemohl mít partnerku která nezná mou duši a má kamarádka ano,to pak není partnerství ale pouhé milenectví založené na sexu:-) ale vím jak tomyslíš..
to že ti říkají že s píš s kamarády vychází i s určitého faktu že ženy prostě se svými kamarády zkrátka naprosto běžně spí,ovšem nerozlišují pak u nich název kamarád a milenec...a pak věř dotyčné že má pravé kamarády když jsou to vlastně milenci..ale to není tvůj případ,spíše jsi nepochopená díky vyjádření milovat,což je dost záludné označení...možná by to třeba chtrělo vzít jiné slovo a nebo pokud to někomu jo vadí popřípadě vysvětlit

uživatel eliminován | 19. 09. 2008, 00:09:58

> eldras
osud: hloupost..kdyby byl život danej neměl by smysl ho žít nemyslíš?pak by jakékoliv svobodomyšlenkářství bylo jen iluzíí života nebot vše je dané...já věřim ve svobodné rozhodnutí..mnoho lidí mi tvrdí a jak vysvětlíš náhodná setkání třeba dvou lidí atd..je to prostí mechanika motýlího efektu a multiinterakce mezi lidmi na celém světě ba co víc snad všeho co jest kolem nás,tudíš o osudu žádná řeč padnouti nemusí,jak jsem řekl vesmír je čistě pravděpodnosbnostní systém,jde se vše hrne do chaosu at chceš nebo ne...nevěřím že by svět byl špatný ani fdobrý..svět je místem neutrálním a jen lidé si ho dělají špatný nebo dobrý...ideálnost člověka spočívá v harmonizace sebe a svého okolí tak aby nebyl bud příliš agresivní nebo naopak trapně naivně tutu...harmonie vždy má své místo ve všech podobách života..
filozofie?jistě já mám rád i psychologii...ale každé teoretikum by mělo býti životěm prověřené a tak nemysli že já jsem proti tobě,vím jak to myslíš a souhlasím,ale já dá se říci vidím za to pomyslné zrcadlo,kterému ty prostě troufně věříš...iluzorních svétů si člověk vytvořiti může na miliony..jistě také vím jak by co mělo vše být,jak by správně láska či cokoliv jiného mělo vypadat...
porazit své já?no nevím já ho porazil dostkráte,jsme silná osobnost asi tím,pokud bych neporazil sebe pak bych se z vlastních chyb nikdy neponaučil,popravdě byl jsem si vždy sám nápomocen sobě ve chvilce neštěstí...rozhodně druhý člověk mi nikdy nepomohl už s toho důvodu že povětšinou jejich empatičnost prudce klesá a navíc lidé sotva umí řešit problémy své natož aby pohlcovali problémy druhých a snad je dokonale řešili.
touha a chtíč je sice motorem člověka,a máš pravdu že chtíč mozek zatemní ale přecijen..dám ti příklad nechceš někoho podvést a libí se tí nějaká roštěnda,která támhle na tebe čeká?je tona tobě...to že už tě někdo dokázal oblbnout může svědčit i o tom že bud ti něco chybí a nebo máš prostě chut ale vždy máš na výběr to není osoud který ti řekl já podvedu,bud odejdeš a uděláš se sám s tím že po tom to s tebe spadne a řekneš si ještě že jsme to enudělal a nebo prostě za ní pujdeš a pak po tom všem budeš přemejšlet jak stou situací naložit..to je jen svobodná vůle...a i ta touha a chtíč je ejn hormon kterýho pokud na to tedy máš se můžeš zbavit...jistě že člověk jde cestou nejmenšího odporu a tudíš neodolá.

Elissaa

Elissaa | 19. 09. 2008, 00:08:05 | více příspěvků | napsat uživateli

Delick > zažila jsem ,,kamarády", kteří se na mě v mý nejhorší době vykašlali.. zažila jsem kamarády, kterým jsem ublížila a mají mě rádi.. zažila jsem i lidi, které vůbec neznám a mohla jsem se jim svěřit a pak se už nikdy neozvali, ale nikdo se nedozvěděl o tom, co jsem jim říkala.. a v jednu chvíli i tito lidé pro mě byli přátelé...
Nicméně ke kamarádům přistupuji opatrně.. některým lidem dokážu pravdu říct či napsat tvrdě a vůbec mi to nevadí.. ale když mám něco říct své hodně citlivé kamarádce, která je mou opravdovou přítelkyní, kolikrát z toho mám nervy protože se bojím, že ona to vezme špatně..
Jinak hodně lidí si myslí, že spím se svými kamarády, protože třeba řeknu, že je miluji.. ale milovat kluka a kamaráda je podle mě rozdíl.. kluk pro mě bude někdo, komu povolím víc např. ze svýho těla.. kamarád pro mě bude ten, který např. ví víc o mé duši.. taky jsem byla nazvána lesbou, když jsem řekla, že miluji svou kamarádku.. ale milovat a milovat je rozdíl.. myslím, že však nemá cenu lidem nic vysvětlovat, protože oni si říkají své... na světě je prostě každej jinej..

uživatel eliminován | 19. 09. 2008, 00:02:52

nejlepsi=nejdokonalejsi???

Bohuzel ikdyz sis tyhle dve slova pekne zduraznil tak nejsou stejne,

priklad:na vysvedceni si dostal 5 a prijdes domu a rodice ti reknou nejlepsi by bylo kdyby sis tu 5 spravil na 3,

a nejdokonalejsi by bylo kdyby ses ucil uz od samemho zacatku a tu 5 nedostal,

uživatel eliminován | 19. 09. 2008, 00:01:24

> Delick
promiň, že tě chytám za slovo, ale slovo dokonalý se nedá stupňovat !1! a spíš bych řekl, že "všechno je dokonalé", než "nic není dokonalé" ... to je pozitivnější způsob myšlení !1!

uživatel eliminován | 18. 09. 2008, 23:56:37

> Elissaa
na světě není pravého nic..jediné co na světě existuje je možnost harmonizace...nemám rád slovo nejlepší,protože se to podobá nejdokonalejšímu...a to není nikdo...jasně dobří přátelé jsou ti jenž znají o tbě dost (ale podotýkám ty musíš vědět 200x o sobě víc) a přesto tě berou takového jaký jsi...víš je taky rozdíl kamarád x kamarád,kamarádka x kamarád,at si to každej přebere jak chce,nemusím snad vysvětlovat že kamarádství mezi dvěma lidmi má ještě větší důležitá pravidla jinak totiž vě většině způsobů kamarád x kamarádka dojde prostě k tomu že jeden do druhého prostě jede,to je příroda.Odbourej přitažlivost k druhému či skrývaný chtíč nebo cílevědomou touhu a pak můžeš stavět něco jako kamarád x kamarádka bez vedlejších zásahů...mám takových kamarádek kupodivou hodně a porpavdě s žádnou jsem nespal a to ani když vemu v uvahu že přitažlivé jsou,ale v tom hrají jiné věci klíčovou roly..v zásadě dobrékamarádství se udrží tehdy pokud se nestane něco kde by se dostali lidé do určitého konfliktu a třetu zájmů..pak se můžeme znát třeba milion let..

uživatel eliminován | 18. 09. 2008, 23:55:11

Delick [Je online] heh filosofije je muj konicek,protoze to znamena debatu diskuzi,ale mam i jine konicky,

jako kazdy clovek mame kadzy nejakej tene sen,nekdo tomu rika laska,jiny stesti,
a u me je to psychicka volnost,bejt volny vznaset se je neco,cemu lide rikaji sen.

a je taky fakt jestlize filosofie je mou cestou zivota a sem sni spokojen tak je to pro me dobra cesta,kdybych zazival stejne problemi jako ty asi bych mel stejny nazor ale porad si myslim ze nase nazory budou rozdilne.

asik jako ze clovek sam nemuze letat porad,stejne tak jako ptak nemuze chodit jako clovek,

ale tyhle debaty vzdy davaji zajimave namety dal do zivota

uživatel eliminován | 18. 09. 2008, 23:50:07

jo konecne nekdo rozumnej!640!!702!

ale co se tyce touhy tak uz touha patri pod dusevni cinnost a touha je hnacim strojem neceho dosahnout.

Porazit sam sebe???ne to ani nejde,protoze kdyz te pradne touha a chtic a reknes si ne ja to neudelam a otocis se zady,neznamena to ze si vyhral,ale ani ne ze si prohral,

Nas zivot je moc kratkej na to abych se vsemu co si myslim a nedokazu vedecky dokazat,obracel zady,ja verim v osud, a pokud v osudu mem bylo ze mam potkakt chtic a touhu tak se ji nechavam unest do maximalni vzdalenosti,a vys proc???

protoze ten pocit a myslenky je to cemu se rika bejt volnej,promin ja uz sem stal stejne na nohach jako ty,a ja se naucil letat ne branit ale poddavat se vsem hrozbam i krasnym vecem

uživatel eliminován | 18. 09. 2008, 23:49:58

> eldras
myslím že více filozofuješ než žiješ....dá se říci že po celé čr mám známích a přátel víc než bych snad i potřeboval,dá se říci že mě lidé mají rádi,jsem pro ně andělem a pomáhám jak se dá,já lidi mám rád a snažím se jim pomoct jak jen to jde,ale nezůstávám naivní,vím co dokáží...láska? s tou jsem problémy nikdy neměl ba naopak..vím co chci což u většiny lidí naprosto nepoznávám ba ani nečekám...studuji je již nějakou dobu,takže vím co čekat...vlastně dá se říci jsem člověkem štastným,ale rozhodně nikdy nebudu tvrdit že nikdy není něco možné...mám rád společnost i přesto všechno co o ní vím a co znám...já do lidí nahlížím a vyndavám to co skrývají ,jejich podstatu..to je celej ten systém,ale nikdy nesmíš zapomenout že ten kdo tě nikdy nezradí jsi ty sám a další věc,být dokonale vyrovnanej člověk,ne tutínek v rohu,život je boj...já ho žiju naplno i když jsem od života dostal několikrát dost do zubů..

uživatel eliminován | 18. 09. 2008, 23:45:46

život je pes !1!

uživatel eliminován | 18. 09. 2008, 23:42:02

> eldras
já poznal dno s obou stran...můlžeme mít 20 let dobrý přátelé,ale jsme lidé a vždy se něco může změnit a protože lidé jsou někdy stádo tupé,nechají se snadno ovlivniti.a proto co je dnes není zítra...láska je zase další systém naivity..dnes je to jen chemický děj,dá se říci že touha a chtíč,ne duševní pocit k druhému ikdyž to ti každý člověk v období zamilovanosti asi řekne...tak nebo onak...znám spousty lidí,některých si vážím,jsou z mého hlediska víc než jen obyčejnými lidmi..některé znám dlouho,ale tak nějak většina jsou prostě jen známí,nikoho neuznačuji nej...ale vážim si jednoho známého co mi řekl...známe se strašně dlouho,vážim si tě cos kdy pro mě udělal a jaký jsi,je to něco neskutečného,nikdy bych tě nechtěl zradit,ale jsem člověk a proto mohu udělat chybu a pokud jí udělám,kde ublížím tobě,budu se to snažit řešit jako chlap,bez předstírání a hlavně na rovinu..to jsem si od něj cenil,kdybyb mi řekl nikdy tě nezradím tak bych mu nevěřil,ale že řekl jo může se stát že bych tě třeba zradil ikdyž si to prostě neumím představit..on vzal tu možnost to jsou pak lidé na pravém místě...ale pořád je topravděpodobnost ne jistota...a pokud jsme přišel onehdá jak o lásku tak přátelé,možná jsem se cítil osamocen,ale rozhodně mě s toho nevyhrabali kamarádi ale já sám...to je důležité zjištění,to že veškerý boj není o kamarádech ale o nás samích,já nebojuju s nikým ale s vlstním já a s mou představou a minulostí..poraž sebe a zvítězíš...je sice hezké že člověk v takovývh chvílích bere kamarády jako něco nej,ale já poznal že to je jen pozlátko,nikdo nemůže vědět jak na tom jsi,bud je empatický a může se vžít (málo takových lidí) a nebo se mě nebude snažit utešovat ale udržovat abych žil a ne jen přežíval a nakonec to stejně nechal na mě protože to jinak nejde

uživatel eliminován | 18. 09. 2008, 23:41:48

> eldras
se spoustou věcí souhlasím... ono záleží, co si kdo pod láskou představuje... to slovo je totiž docela zprofanované... ale tak jak to podáváš ty, s tím musím souhlasit... stejně tak jak má pravdu delick - když propadneš naivní představě o přátelství jako z filmu, nestačíš se potom divit...

uživatel eliminován | 18. 09. 2008, 23:40:32

Laska i pratelstvi jsou luza ale na te luze se stavi nas zivot,a bez te luzy nemuzem zit zivot,

neni clovek co by nechtel o sobe rikat nic aniz by se nespalil,a vzdy je utkani aspon jednou pro toho co se drzi o trosku soucitu aby dobral sily

uživatel eliminován | 18. 09. 2008, 23:34:54

GangstaCRIPS4EVER [Je online] ja te musim soudit podle sebe o kazdem cloveku co mi pise nebo jak se chova udelam svuj osobni nazor a tak i potom jednam,

uživatel eliminován | 18. 09. 2008, 23:33:25

delick:nejvetsi nepritel jen ten kdyz se podivas do zrcadla ty sam si nejvetsim nepritelem,protoze kdyz udelas chybu tak ji prekrocis a nevsimnes si ji,a kamarad ti ji ukaze,udrzje rovnovahu,

jestli si od pratel udrzujes vzdalenost tak i laska je pro tebe snem,
a mi hloupi nechcem zit ve snu ale v realite,a laska jak u pratel tak normalne je nas hnac v zivote za to pro tebe asi brzdou,

a tohle je jedna z veci o kterych by se dali povidat cele vecery

Elissaa

Elissaa | 18. 09. 2008, 23:31:32 | více příspěvků | napsat uživateli

Delick > sice máš pravdu, ale myslím, že praví přátelé stejně existují > já mám takové dva, kluka a holku.. je pravda, že toho o mně vědí nejvíc a někdy mi to pořádně ,,vrznou" do obličeje, ale ne proto, aby mi ublížili, ale proto, aby mi otevřeli oči.. já sama totiž patřím k naivním slečnám...
jinak máš ale pravdu..

Elissaa

Elissaa | 18. 09. 2008, 23:30:03 | více příspěvků | napsat uživateli

eldras > podle me za to taky muzou oba no ale jsou to jen dohady...

uživatel eliminován | 18. 09. 2008, 23:29:43

Delick:Člověk by si měl vážit každé chvíle které prožívá,neměl by odbývat ty co v našem životě hrají obrovskou roli,milovat ty kteří pro nás žijí,protože pak je pozdě a my si uvědomíme ,že to pro co jsme žili je pryč.

protoze kamaradstvi je pro nas stejne jako laska,kdyz uz clovek nema lasku a ani prave pratele jeho duse umira a spise pocituje samotu,
mozna to je ten duvod proc se i rika ze pratelstvi je vic nez laska,

uživatel eliminován | 18. 09. 2008, 23:29:39

> eldras
nesoudi me podle sebe prosimte !2! mam KRIPS PARTUUUU!!!! !20! JEAH!!!! EMOSONGE!!!

uživatel eliminován | 18. 09. 2008, 23:28:28

> kashparek
http://www.youtube.com/watch?v=cbe8gWWxKog !2!

uživatel eliminován | 18. 09. 2008, 23:27:05

Elissaa [Je online] urcite oba dva,ne jen ta kamoska a slecna neuvedla kam az to zaslo,a jestli vubec ona sama nepodlehla zarlivosti

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

klukvašemazádakamarádkakterýho

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑