Diskuze a otázky - eutanázie...ano nebo ne?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 17:39:02 |

co myslíte..je to vážnější téma než ...jsem sexy?- takže prosím aby se vyjdařovali jen lidé co se k tomu vyjádřit chtějí..názory jako je mi to putna sdělte svýmu morčeti...

reagovat

V diskuzi je 69 příspěvků a shlédlo ji 1340 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 19:26:03

> historyfan
mno, to celé bych označila slovem bezmoc ... ale takové zodpovědnosti by se raději jeden zhostil.. dokážu si tu situaci představit :/

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 19:19:08

> White__Digi: myslím že je přesnější slovo bezmoc co říkáš

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 19:06:46

Nechtěla bych zažít situaci kdy by bylo mé dítě smrtelně nemocné a já bych si měla vybrat mezi možností eutanazie a vyzkoušení léčby, která by stejně neměla smysl. Buď dítě v podstatě nechám zemřít hned, nebo ho nechám ať se trápí delší dobu ... Vážně, tohohle se docela bojím. Nechtěla bych mít takovou "moc".

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 18:41:53

> _Domiiisek_: máš pravdu..já prožívím bolets každý den 24 hodin denně..někd je to horší v době záchvatu...zatím v pohodě..ale má se to zhoršivat anetroufnu si říct jak dlouho mě to bude "bavit"

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 18:37:16

> Asuryan
Jenže ta osoba o to právě prosí, když už jí stav vůbec dovolí mluvit.. a jediné, co slyší je ,,bude lépe, vy to zvládnete, třeba bude vynalezen lék..´´ Jenže ačkoliv ta osoba celý život bojovala a všechno s přehledem zvládala, žádná nemoc ji neporazila, teď už prostě nemá síly a sama to ví..!1260! Jojo, už jsem mu odmontovala brzdové destičky!!!811!

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 18:31:45

> historyfan
no právě že by měla pomoci, jinak jsem taky pro eutanazii a nebo se provádí taky jedna věc a to že člověka nechají v umělém spánku, když moc trpí...

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 18:31:14

> historyfan
Matka z dítěte? Žádný. Manželka co chce dědit ze smrti manžela? Značný. Manželka je taky rodina.

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 18:30:40

> _Domiiisek_
Už jsem to zažil, díky - je to dávno. A přesto to není důvod ho zabít (pokud o to on výslovně nepožádá). Být tvým snoubencem, dal bych si ovšem pozor na autonehody, zvlášť jestli má peníze... !1!

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 18:30:19

> Asuryan: milující rodiny!!! jsme bohužel zase u toho ale jaký prospch bude podle Tebe mít matka ze smrti dítěte?

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 18:29:17

omluva za překlepy !2!

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 18:29:01

> Asuryan
.. já tebe ne, svého snoubence nehodlám měnit!883! A asi bys měl vidět někoho blízkého, kdo trpí, nemůže jíst ani spát bolestí, domů se nepodíval měsíce, střídá operaci s pobytem na jipce, ty mu chceš strašně pomoct a nevíš jak.. No, vlastně bych ti to vůbec nepřála!1260!

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 18:28:58

> historyfan
NEBO RODINY?! Proboha děláš si legraci? Rodina můžou - jak jsi sama už naznačila - být ty největší hyeny.

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 18:28:56

historyfan žišii jasně, neber to až tak doslova včetně fyz. apod. !486! btw vem to tak, že pochipit se to dá, ale proč tohle zrovna vylučovat, ikdyž chápu, že se ti o tomhle nechce mluvit, vžívat se do toho apod. ale už právě proto, jak jsi psala, že je to sporné téma a na dlouho, nedává důvod cokoliv vyloučit, ikdyž se to někomu zrovna třeba nehodí !1225! sám nevím, jestli být pro, nebo proti, protože jsou právě takové a jim podobné situace, že někdy člověk je rád že žije, ale nám se zdá, že se třeba trápí apod. !1225!

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 18:28:51

> jedna_zenska: no ale co když ani taková nepomuže?

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 18:28:19

> Asuryan: no ano...bez souhlasu pacienta nebo rodiny...btw jak často Tě něco bolí?

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 18:27:59

> historyfan
To jistě, ale já své děti mít rád budu !1! Bavili jsme se snad o MÉ kapacitě mluvit o případu na dětech ne?

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 18:27:42

jsem spíš pro zlepšení paliativní péče!(léčba bolesti)

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 18:27:07

> historyfan
Ve skutečnosti to není žádný problém. Jakékoliv ukončení života bez výslovného souhlasu pacienta je vražda. Tečka. To, že pacient nemůže mluvit nebo jinak vnímat - pardon, ale to není důvod ho zabít.

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 18:26:26

> Asuryan: nekoukáš na zprávy?? kolik matek odkládá svoje děti do babyboxů? nebo něco horšího? jako každá láska i ta rodivská muže mít mnoho stupnů a podob

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 18:25:27

> Asuryan: ano ano jak říkám máš pravdu t ojsou y sporné příklady...kdy by se dalo říct že dejme tomu podplacený lékař který jediný je na základě lékařského posudku prohlásit že dotyčný trpí a to velmi ačkoliv jak píšeš není schopen to okolí sdělit, by mohl tohoto zněužít....a to je právě ten problém že?

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 18:25:08

> _Domiiisek_
.....tebe bych si chtěl vzít. Až bych upadl do komatu a tobě se chtělo dědit...

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 18:24:22

Určitě ano! Protože přežívat třeba s nevyléčitelnou nemocí, neskutečnými bolestmi, žádnou možností se hýbat nebo dokonce vůbec vnímat svět je akorát smutné a kruté rozhodnutí.. ovšem ne toho, kterého se to nejvíc týká..

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 18:24:12

> historyfan
To rodičovství: každý rodič snad svoje dítě miluje, ne?

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 18:23:32

> ReTRe: mně zase přijde divné srovnávat skákání z mostu rodičovstvím..porovnával si tu zákony fyzikykterý si může ověřit každý když vidí dotyčného rozplácnutého na chodníku pd mostem a pocity rodiče..který jedině on a nikdo jiný ví...jak moc miluje svoje dítě...neřekla jsem přece že je to nemožné..jen že bych se tomu ráda, vyhnula...jako matka ..nechci moc o těchle věcech uvažovat. to je myslím snadný pochopit ne?

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 18:22:46

> historyfan
Nejsou. Dobře, řekněme že mám obrovské bolesti, nejsem schopen projevu - jak rodina (kdokoliv kromě mne) ví, že chci umřít? Co když nechci? Když ústního a srozumitelného (výslovného) projevu schopen jsem, nejsem na tom zas tak špatně abych chtěl umřít (pokud ano a před třemi náhodně vybranými soudci prohlásím že umřít chci a ještě podepíšu protokol - no dejme tomu).

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 18:21:09

historyfan ale já ho beru na vědomí, jen mi přijde až moc "divné" že někdo někomu skoro zamítne vžít se do určité situace, někomu druhému... přitom je to u někoho docela běžná věc a není zrovna k ničemu !1225!

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 18:17:48

> ReTRe: prominl ale začínáš mluvit blbosti....a pokud nejsi natolik soudnej že když já respektuju tvuj názor ale ty ten muj ne,protože podle tebe je špantej tak, celý to co jsi tu napsal se ti tím pádem naprosto bortí

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 18:16:34

> Asuryan: ano má to hodně kdyby...jenže eutanázia jako možnost požádat lékaře o smrt at už přímo nebo přes rodinu ..a monžost lékaře ukončit pacientův život..to jsou dvě rozdílné věci....pokud by došlo k tomu druhému..mluvíme přece o zabití

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 18:16:05

historyfan tak názor :D to v určitém případě je, ale spíš je tohle hlavně život !2!

uživatel eliminován | 31. 10. 2009, 18:15:19

historyfan hm takže je třeba nemožné se teda vžít do situace jinak, než být jejím přímým účastníkem !2! to je dobrá blbost, pak by se lidi neučili z chyb a nedostatků od druhých !2! tzn. někdo by skočil z mostu a druhý, by si řek, třeba se nezabiju, ten předemnou měl jen smůlu, a skočí si taky, aby věděl jestli to přežije !2! !102!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

morčesvýmunázorvyjdařovaličlověktémaputnaeutanázie

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑