Diskuze a otázky - Euro_Unie

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 18. 03. 2010, 10:04:22 |

chtěli jste do EU ? a jak jste spokojeni s EU od te doby co jsme vstoupili? kdy budeme mit euro ? nastal větší dluh ? jake ma vyhody nevyhody ? hranice jsou otevřeny a co pracovní přileitostiv EU ? zajima vas europarlament ?

reagovat

chtěli jste do unie

V anketě hlasovalo celkem 8 uživatelů

V diskuzi je 24 příspěvků a shlédlo ji 529 uživatelů .

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 22. 03. 2010, 23:28:09

> teapunk

aco je to za názor?? používám invalidní IE, kterej to nezkopíruje!

stačí stučně, v max. dvou odstavcích - kvůli udržení současného standardu.)
.

uživatel eliminován | 19. 03. 2010, 01:23:28

ztotožnuju se s tímhle názorem:
http://www.youtube.com/watch?v=YdFRptzkogQ !1287!

uživatel eliminován | 19. 03. 2010, 00:51:52

> mar.io jo. to asi jo. bez dotací by to bylo prirozený.
akorát ze práve o ty dotace by se některi proste rvali a rvali.
stejne jako se rvou o kdeco, vcetne treba o zachování kulturních odlišností, všech těch zbytečných ježíšků apod. pičovin, které by prostě přirozeně zanikly.

uživatel eliminován | 19. 03. 2010, 00:47:52

> seashepherd

ale jó, já jsem taky taková primabalerina, co pyšne v referendu hlasovala pro vstup.. vždy jsem byl idealista/optimista.) A teď velím na ústup.))

Jde o to, že ve stávající evropě nevidím jinou vizi, než jen zduřet, kam až to půjde.. prostě velká bolava metastáze, fuuůj.))

k těm zemedělcům, tam to určitě naráží na určitou děděnou tradici. Já bych to nikomu nezakazoval, ať si pěstují dál, ale bez dotací! Ono by to pak postupem času vychcípalo.. přirovnal bych to k odlivu mladých z vesnic. Tam je právě důležité, překlenout jednu generaci, která k tomu má ten vztah. Zatímco mladí už budou vyrustát do jiné doby. Bude na nich, jestli se rozhodnou pro malé hospodářství, nebo půjdou-li zkusit své stěstí jinam.
A tak to může být se vším a všude..
.

uživatel eliminován | 19. 03. 2010, 00:29:36

> mar.io lobbing do toho taham proste proto, protoze napr. francouzstí zemedelci by hodně rvali, kdyz by meli byt ze zemedelství vynechani. atd. atd.

máš pravdu, ze prekopat unii tak, aby uz nikdo samostatně fungovat nemohl, by její zivotnosti určitě pomohlo.
ale stací si pockat na par prispevků od dalsích lidí a uvidís sam, jak na svrchovanosti jednotlivých států tito VOLIČI lpí

uživatel eliminován | 19. 03. 2010, 00:22:53

> seashepherd

teď trochu nerozumím, proč do toho taháš lobbing.. ten je všudypřítomný a né vždy to musí mít příchuť korupce.

souhlasím s tebou a proto jsem zmiňoval ono kulturní rozdělení, které nepodléhá bezhlavému nařízení, ale prosté logice věci.
Na Nové Evropě(rebranding - mezinárodní zkratka NEU.)) je aby si udělala vlastní audit umístění jednotlivých odvětví, právě na základě oněch kulturních předpokladů, nebo perspektivy.. a ano, bylo by to nařízení shora.. ale stále to neznamená, že by to muselo být provedeno rychlostí lousknutí prstů. Vše musí mít přirozený vývoj (nové motto NEU.))

ještě další věc mě k tomu napadá, bude-li ten systém nastaven tímto způsoben, všichni členové budou "nuceni" tahat za jeden provaz - konečně.
Současná EU hlavně doplací, říkám to opravdu opravdu nerad(!), na svrchovanost jednotlivých států a to je to, co jí hlavně brzdí! Do toho ještě ty ruzná ptydepe alias nějáká nařízení a současná evropa už je kompletně v pytli
.

uživatel eliminován | 18. 03. 2010, 23:56:00

> mar.io vidím, ze nad tímto docela rád přemýšlíš .. a uz si to i plánuješ celkem dopodrobna !1!.

ale k tematu.
zacal bych uplně jinak.
jak bys takoveho rozdělení oborů chtěl docílit? nějakým nařízením shora? centrálním plánováním?
vzdyt prece ani ta tebou zminovana CR se tak nerozdelila diky nejakemu planovani, ale proste proto, ze se nekde naslo uhlí a jinde byla úrodná půda.
byl to prirozenej proces.
ale ty bys chtel asi menit neco, co uz nejak funguje. v tom případě bys musel počítat s lobbingem kdekoho za kdeco. a prave takove tlaky obvykle ovlivní konecnej vysledek nejvíc.

uživatel eliminován | 18. 03. 2010, 23:47:26

EU nenávidím od té doby co jsem o něm prvně slyšel. Jenom těm zkurvencům lezeme do prdelí. Ve svém vlastním státě máme bordel a ještě sme se nasrali do nějaké unie!857!!857!!1043!!857!!857!

uživatel eliminován | 18. 03. 2010, 23:42:31

> seashepherd

ukrajina je v tom "ostravskym pásu" kvalitního čeného uhlí.. proto jsem ji zařadil do průmyslu. A bělorusko tam mám jako zadní putinovy vrátka, že bych tam i vybudoval rychlodráhu do moskvy.))
Energetiku dávám do středu kvůli rozvodným sítím a minimalizaci ztát.. orientace na uhlí(bohaté ložiska) a jádro, konkrétně v česku - vono totiž, když by to tu jako bouchlo, tak ten hříbek "zastaví" ta naše geologická hranice (ale ber to jako poznámku pod čarou.)) Dovoz plynu do zásobníku, kde budeme fungovat jako uzel

dominantní(!!) by zůstál mnou zmíněný model, ale nelze vyloučit i subregionální aktivity.. všechno vychází z mandelbrotovy množiny, kterou bych nazval klíčem.)

musíš se na to podívat globalně, proč ten stávající model změnit. Já neřikám, že mnou zmíněné regiony by byly takto nejefektivnější. Jedná se jen o nějaky honem instantní úsudek.
Koukej se na Evropu jako na stát a pro lehčí kalkulaci jsi to převeď na Česko. Taky v každém regionu nevidíme stejně koncentrovaná odvětví, ale vychází to z určité kultury. V tom je ta efektivita pro celou společnost a její brzký rozvoj

ps: ocenil bych, kdyby jsi se se mnou v tomto duchu více hádal, nebo co.) Zdá se mi totiž, že se mnou moc nesouhlasíš (anebo je to aspoň mé zbožné přání.))
.

uživatel eliminován | 18. 03. 2010, 21:54:08

> mar.io kdyz já nevím, co k tomu dodat.
mě ta tvoje vize uplně posadila na zadek !1!.
snad jen to, ze např. ukrajina bývala za komunistů tzv. obilnice evropy a ty ji do zemedelství neřadíš.
taky je zajímavé, ze počítáš i s běloruskem. (ale tak proc ne. v budoucnu se treba jejich rezim zmeni)

a energetika zrovna v CR ... z jakeho duvodu? a jaká? atomová?

a čím se ten tvuj model vlastně liší od současnosti? kdyz rikas, ze by se stejne z velke casti kazda oblast zabyvala i tím ostatním?
není to ted pružnější?
nebo v cem spatrujes nevyhody soucasné "nespecializace"?

uživatel eliminován | 18. 03. 2010, 21:41:59

> seashepherd

nó, von ten východní Blok by z počátku měl za úkol stavět jen tu Hladovou zeď, podél Ruska.))

blok litva,lotiško,estonsko - evropské silicon valley
blok bělorusko,ukrajina, rumunsko, moldávie - průmysl
blok maďarsko,jugoska,bulharsko, itálie - zemědělství
blok česko, polsko, slovensko - energie, věda a výzkum (zbožné přání.))
blok německo, švýcarsko, rakousko - bankovnictví
blok holansko, norsko, dánsko - těžba ropy, plynu, ryb
blok švédsko, finsko - dřevo, voda
blok francie - výzkum vesmíru
blok spojeného království, irsko, portugalsko, španělsko*, řecko* - příživnictví, lodní překladiště*, turismus.))

ještě dodatek: daná ekonomika regionu v mé vizi, by nebyla 100% závislá na zmíněném odvětví.. jde pouze o primární sektor, jakožto vývozní artikl

Každopádně, těším se na názory, připomínky a vlastní vize.))
.

uživatel eliminován | 18. 03. 2010, 13:39:14

seashepherd 18. 03. 2010, 13:33:12

Nerad bych, aby to, zda neumřu hlady, záviselo na těch línejch anarchistickejch flákačích z jižních přímořských států.....

uživatel eliminován | 18. 03. 2010, 13:33:12

> mar.io no nevím. s těma funkcema. dokazal bys nektere z nich treba trochu přiblížit?
(me napada jenom ... východ - levná pracovní síla ... západ - spotřebitelé :o)
a ad. zemedelství jen na jihu ... to by narazilo na lobbismus tech ze severu. (i kdyz nakonec by to stejne melo skoncit tak, ze se bude zemedelstvi opravdu venovat nejvíc tam, kde to je fakt nejrozumnějsí)

uživatel eliminován | 18. 03. 2010, 13:30:29

> seashepherd

krásně jsi to nazval Blok.)) A každý takový Blok by měl svou funkci.. Byla by to přece krásná skládačka.) navic.. proč podporovat třeba zemědělství v celý EU, když jsou příhodnější podmínky na jihu.
.

uživatel eliminován | 18. 03. 2010, 13:05:06

> mar.io faktem asi je, ze podobné státy (jako treba tu visegradskou ctyrku) by slo integrovat s nejvetsi nadeji na uspech.
ale co pak? az bys mel nekolik integrovaných bloků, ktera by ale zaroven nemely vubec blizko k tem ostatním?
není lepší to udelat jen jednou a se vsema najednou?
(i kdyz uznavam, ze tady je vetsi riziko, ze se to nakonec stejne cele rozsype .. coz by byla skoda)

uživatel eliminován | 18. 03. 2010, 12:58:27

> seashepherd

EU bylo dříve synonymem pro integraci.. což si asi všichni zanotujeme, jaká to je super myšlenka. Já sám proti ní nic nemám a je to i logický krok!

Problém vidím v té rychlosti rozšiřování, Unie už přestává být pružným uskupením a tak se místo toho snaží direktivně přikazovat, jak bychom se měli všichni chovat.
Ta expanzivní ambice je coskoro až na dálný východ a tady se musí počítat s určitými rozdíly, které se tu utvářely stovky let a najednou by se to mělo zvrátit v několika měsíčních námluvách? Nesmysl.. to budou jen nepodložené audity, lži a představy.)

Integrace by z mého pohledu měla vycházet nejdřív z jednotlivých regionů, kupříkladu naší višegrádské čtyřky, kde míra sbližování a jakési přípravy na další level bude snadnější i logičtější.)
.

uživatel eliminován | 18. 03. 2010, 12:00:43

> mar.io

To že je naším největším odběratelem německo, není dáno EU.. to jsou prostě sousedské vztahy bohatšího s chudším.

ANO.

A navíc to neznamená, že za 20let nemůžeme vývážet více na východ.. sorry, ale je to pravděpodobnější.)

JE TO MOŽNÉ

Po celem světě existuje zilión podobných organizacích na bázi volného obchodu, několik jich je i v evropě a v mnohých z nich je jako třetí strana zastoupena EU

ANO.

A to tvé euro bych snad nechal jako kapitolku hodnou opět, opět a opět další diskuzi.)

OK.

Přece když se něco kýve, tak to není jen jedním směrem.. em.. tak snad si rozumíme.))

MYSLÍM, ZE JO !1!

A JEN TAK PRO ZAJÍMAVOST. TVŮJ NÁZOR NA EU A NASE CLENSTVÍ V NÍ?
+ PŘÍPADNĚ JAKÉ ALTERNATIVY BYS UPREDNOSTNOVAL A PROC?

uživatel eliminován | 18. 03. 2010, 11:56:18

> seashepherd

mám k tobě jen takovou technickou.) To že je naším největším odběratelem německo, není dáno EU.. to jsou prostě sousedské vztahy bohatšího s chudším. A navíc to neznamená, že za 20let nemůžeme vývážet více na východ.. sorry, ale je to pravděpodobnější.)

Po celem světě existuje zilión podobných organizacích na bázi volného obchodu, několik jich je i v evropě a v mnohých z nich je jako třetí strana zastoupena EU

A to tvé euro bych snad nechal jako kapitolku hodnou opět, opět a opět další diskuzi.) Přece když se něco kýve, tak to není jen jedním směrem.. em.. tak snad si rozumíme.))
.

uživatel eliminován | 18. 03. 2010, 11:41:59

> Standa.chlouba kdyz za ODS nemeli vyrovnanej rozpocet, tak zacali dělat usporné balíčky, aby to hned zase srovnali.
za CSSD meli nevyrovnané rozpočty řádově o desetinásobky víc a pořád se tvářili, jako by bylo všechno v pořádku.

za ty dluhy může CSSD. a nenech si nakecat nic jinyho

Standa.chlouba

Standa.chlouba | 18. 03. 2010, 11:35:40 | více příspěvků | napsat uživateli

Dnes rano rikali ze dluh se zacal navisovat kdyz byl klaus premier v ODS.pred tim byl nadbytek.hm!1407!

uživatel eliminován | 18. 03. 2010, 10:12:52

Ty jsi cestoval casem ne? ze mas jedno tema lepsi nez druhy :-D

uživatel eliminován | 18. 03. 2010, 10:07:18

upřímně ..je mi to zatím všechno jedno !1302!

uživatel eliminován | 18. 03. 2010, 10:06:53

děláš na náš úkor a absolventskou práci?!811!

uživatel eliminován | 18. 03. 2010, 10:06:46

většina naší produkce se prodává do zemí EU.
a díky členství v EU můžeme s těmito zeměmi obchodovat bez cla a bez jiných bariér.
a az budeme mít euro, tak i bez měnových výkyvů.

my proste v EU být potrebujeme.


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

euronevýhodaeuroparlamentdobavýhodadluhhranicepřileitostiv

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑