Diskuze a otázky - EU nebo USA?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 21. 01. 2015, 02:25:58 |

Jenom ten kdo je slepý a hluchý, si nevšímá toho, že USA jde pomalu a jistě ekomomicky a politicky ke dnu, příčinou tohoto stavu je narůstání rozdílů mezi bohatými a chudými, čím více se sociální nůžky rozevírají, tím dříve hrozí zánik národa, a nebo civilizace. Minulost nám ukázala, už mnoho zániků národů a civilizací, rozborem příčin, se dospělo k jednoznačnému závěru, že vždy veliké rozdíly mezi bohatými a chudými, měli za následek zánik národa, nebo civilizace.

Podívejme se na pracovité včely, zde není bohatá sobecká elita, a každý zde pracuje, a má se zde i dobře. Elita je jako rakovina, která vždy ekonomický a politický systém eliminuje zcela jistě, tím že začne růst, lidově řečeno, ryba smrdí od hlavy, USA ovládají nenažraní milionáři, a politici jsou v USA jenom dobře placení kaskadéři, co zastupují dolarové milionáře, aby se milionářům jako je Bill Gates, zde nic nemohlo zlého stát. Kontrolní systémy, ovládají dneska už jenom dolaroví milionáři, aby mohli takto snadno tunelovat národy a podniky, vše zase logicky směřuje k veliké válce, o tom už nikdo kdo je inteligentní nepochybuje, jde už jenom o to, kde a kdy třetí světová válka konečně začne, a jak dlouho bude trvat?

Konzumní systém, je založen na zaměstnání za dobrý plat, v okamžiku kdy v USA začali mizet rychle zaměstnání, za dobrý plat, se začalo USA potápět ekonomicky, příčinou zde bylo rychlé narůstání rozdílů, mezi bohatými a chudými. USA bylo ekonomicky založeno na tom, že se zde mnoho utrácelo za zboží a služby, v okamžiku kdy lidi přestali už utrácet, se ekonomický systém začal rychle hroutit, pokud lidi nemají dobrý jistý plat, tak ani nemohou už utrácet.

Vše se dneska už vyrábí v Číně, nebo jiných ekonomicky chudých národech, a výroba v ekonomicky bohatých národech, se všude rychle ukončuje, protože nemůže konkurovat, levné pracovní síle z Číny. Nejprve lidi z průmyslu v USA přešli do služeb, dneska v USA krachují i služby, a jediná možnost je opustit USA, a odejít jinam, kde je ještě jistá práce za dobré mzdy, jenže všude na světě, je už vše v krizi, a tak ekonomičtí praziti v USA, unikají do závislosti na silných drogách.
!891!

reagovat

EU nebo USA?

V anketě hlasovalo celkem 3 uživatelů

V diskuzi je 11 příspěvků a shlédlo ji 584 uživatelů .

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 22. 01. 2015, 07:32:31

> .eXe.

aby se z té Ameriky někteří neposrali...!1333!!900!!1360!!1360!!1360!

.eXe.

.eXe. | 22. 01. 2015, 00:30:22 | více příspěvků | napsat uživateli

JÚESEJ!, JUESEJ!, JÚESEJ!, USA nejvíc! !1363! Je to pro mě vzor boží společnosti

uživatel eliminován | 21. 01. 2015, 19:22:28

> evzen-onegin

!215!!215!!747!

evzen-onegin

evzen-onegin | 21. 01. 2015, 18:56:05 | více příspěvků | napsat uživateli

grafomanskej pičus !1326!

uživatel eliminován | 21. 01. 2015, 16:57:49

> muz.s.vlasy
Rouháš se hříšníku včely by tě ubodali za tato slova, jim je královna svatá, protože je jejich genetickým stvořitelem.
!538!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 21. 01. 2015, 14:52:22 | více příspěvků | napsat uživateli

Včely dělnice se upracujou k smrti a to se ani nemůžou pářit. Zato královna žije tak 30x dýl.

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 21. 01. 2015, 14:46:34 | více příspěvků | napsat uživateli

Zahlídl jsem kus toto tvýho žvástu - "Podívejme se na pracovité včely, zde není bohatá sobecká elita, a každý zde pracuje, a má se zde i dobře"

Měl by ses někdy kouknout na nějakej dokument o přírodě !2!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 21. 01. 2015, 14:45:18 | více příspěvků | napsat uživateli

A co CCCP ?

radegast321

radegast321 | 21. 01. 2015, 13:03:16 | více příspěvků | napsat uživateli

Capitalism is a religion. Banks are churches. Bankers are priests. Wealth is heaven. Poverty is hell. Rich people are saints. Poor people are sinners. Commodities are blessings. Money is God

radegast321

radegast321 | 21. 01. 2015, 13:01:19 | více příspěvků | napsat uživateli

Lepší by pro Evropu byla ekomonicka spolupráce s Ruskem než s USA prostřednictvím TTIP.USA a EU jsou spíše konkurenti, rivalové...Ruská a Evropská ekonomika je navzájem se doplňující.

uživatel eliminován | 21. 01. 2015, 07:03:04

Jak úspěšně dosáhnout cíle, to je pevným bodem naší sobecké parazitující existence, někdy můžeme slyšet názor, že jisté je pouze to, co existuje tady a teď. V jistém slova smyslu s tím lze souhlasit, protože to, co přijde v budoucnosti, je nejisté, a to, co bylo v minulosti, už nemáme. Sobeckého parazita ovšem neuspokojuje takováto „jistota“. Potřebuje pevný bod v budoucnosti, bod, ke kterému by se mohl vztahovat, cíl, ke kterému by směřoval. Jen stěží si dokážeme představit, že bychom listovali kalendářem, v němž by nebyla zaznamenána žádná událost, na kterou bychom se mohli těšit, anebo cíl, kterého bychom chtěli dosáhnout. Celý život očekáváme něco, co je před námi. Dítě se jako parazit těší, na to co je mu sobecky příjemné.

Dítě se těší, že bude konec školního roku, nebo se těší, až skončí jeho školní docházka. Mladý sobecký parazit se těší, že si najde milujícího partnera. Manželé čekají dítě, čekají na jeho první zoubky, jeho první slůvka. Čekají, až bude dítě větší a bude s ním méně starostí, čekají, až nastoupí do školy. Sobecký parazit se těší na víkend nebo na dovolenou. Nedokážeme si představit, že bychom takovéto body neměli. Jak se asi cítí žebrající bezdomovec, který nemá už před sebou žádnou zázračnou vizi? Jak těžce asi nese žena sdělení lékaře, že podle všeho v budoucnosti nebude moci mít dítě?

Jak těžce přijímá pacient zprávu lékaře o tom, že je nevyléčitelně nemocný a jak šokující je pro něj tušení konce, konečného bodu sobeckého parazita. I když každý sobecký parazit ví, že jednou musí zemřít, tušení konce jej proměňuje. Jestliže tento bod v budoucnosti začíná nabývat konkrétní podoby, mění se v sobeckém parazitu celé jeho pojetí sebe sama, jeho pohled na život a na svět. Pokud sobecký parazit žádný pevný bod v budoucnosti nemá, žije v ubohém ekonomickém a myšlenkovém drogovém provizoriu. Neví, jaký smysl má okamžik, ve kterém se právě nachází, v tomto provizoriu sobecký parazit nedokáže žít dlouho, když nevidíme konec nějakého provizoria uprostřed našeho života, nedokážeme si vytýčit životní cíl, úlohu, a nevidíme obsah a smysl života, což může být pramenem psychické bolesti u sobeckého parazita.

Zaměření se na cíl, na pevný bod v budoucnosti, nám vytváří oporu víry v zázraky, která nás chrání před úpadkem do ubohosti. Tímto pevným bodem v budoucnosti je utvářena i naše přítomnost. Když ztrácíme budoucnost, náš vnitřní svět ztrácí svoji strukturu, rozpadá se nám struktura prožívání času, prožíváme pocit prázdnoty a ztrácíme smysl života. Bez pevného bodu v budoucnosti, nemůže sobecký parazit vlastně vůbec existovat, naplňováním cíle, o který dlouhodobě a často po celý život usilujeme, naplňujeme své existenční poslání. Pevným bodem, zasazeným do času, se může stát vrcholný životní okamžik, ve kterém pochopíme, co jsme doposud nechápali. Jediný zázračný okamžik tak může dát zpětně smysl i celému životu.

I když jde jen o jediný významný zážitek, někdy jím lze poměřovat velikost života sobeckého parazita. Vrcholným bodem, ve kterém lze zpětně spatřit hodnotu a smysl prožitého, je například konfrontace se smrtí. Sobecký parazit v průběhu života zastává různé funkce, má; postavení, tituly, hodnosti, bohatství, popularitu, atd. Když však jde o smrt, nejsou tyto věci vůbec pro parazitujícího sobce vůbec důležité. Všichni sobečtí paraziti, kteří v životě zdánlivě všechno mohou, vědí, slibují, všechno diktátorsky ovládají, tu stojí najednou bezradní, bezmocní, beze slov a v ubohé nejistotě. Nezáleží na tom, jakou má sobecký parazit; funkci, vědomosti, postavení, moc, tituly, atd.

Nezáleží na tom, je-li dotyčný; králem, císařem, sultánem, prorokem, rabínem, guru, papežem, šlechticem, prezidentem, ředitelem, celebritou, milionářem, atd. Důležitá je pouze jediná otázka: „Kým skutečně jsi, a jaký jsi v tomto okamžiku jako sobecký parazit?“ Sobecký parazit nepotřebuje pouze mít v budoucnosti nějaký ubohý pevný bod. Stejně důležité je také to, co pro něj tímto pevným bodem je. Čemu můžeme věřit, o co máme usilovat? Je všechno ubohá marnost a vše rychle pomíjející, existuje zde vůbec něco, kvůli čemu stojí za to zde žít jako sobecký parazit? Sobecký parazit potřebuje „žít pro něco nebo pro někoho“, aby měl pocit naplněného života, pokud tomu tak není, má pocit osamění a prázdnoty, což se může projevit problémy i na tělesné úrovni.

Pevný bod zažívá sobecký parazit díky intimní lásce a intimnímu sexu, která jako by jej ukotvovala. Když sobecký parazit miluje, nebo je milován, dokáže prožívat krátkou iluzi štěstí, smysl a dokonce i snášet utrpení. Při hledání pevného bodu je sobecký parazit vystaven velikému riziku zklamání, pokud něčemu dá nálepku jistoty. Zbožští-li si sobecký parazit nějakou relativní hodnotu, ke které se upne jako ke svému pevnému bodu, může prožívat rozčarování, což někdy může vést i k zoufalství a sebevraždě. Hodnota, na kterou se sobecký parazit zaměří a na které postaví svůj život, může být přitom hodnotou významnou, a může se mu zdát jako jediná možnost smyslu života. Uveďme příklad ženy, která se chce stát manželkou a matkou. Pokud se upíná pouze na manželství a mateřství jako na jedinou možnost a ne jen jako jednu z možností, jak svůj život smysluplně utvářet, dopouští se omylu.

Pokud si tuto jedinou možnost zabsolutizuje a skutečně se jí stane, že zůstane bez muže anebo bez dětí, nedokáže najít orientaci a prožívá svůj život jako nenaplněný a nesmyslný. Lék na její pocit nespokojenosti, nenaplnění nebo zoufalství nespočívá v tom, že znehodnotí to, čeho nedosáhla: nepomůže jí, že začne znevažovat hodnoty jako je láska, manželství, děti nebo že bude závidět lásku jiným. Řešení spočívá v uvědomění si relativity toho, co doposud považovala za svůj pevný bod, a ve vědomém zřeknutí se zbožštěného a zabsolutizovaného. Řešení tedy spočívá v tom, že přizná relativnosti její relativnost. Je-li sobecký parazit dobře zakotven, pak má v životě pevný bod, ať je jeho život dlouhý nebo krátký, ať má potomstvo nebo ne. Pokud by smysl života scházel bezdětné ženě jen kvůli tomu, že nemá děti, znamenalo by to, že sobecký parazit žije pouze kvůli dětem a smysl života je vložen do následující generace sobeckých parazitů.

V mateřství či v otcovství však nelze spatřovat pevný bod, výhradní a poslední smysl života. Výzkumy ukazují, že pokud sobeckému parazitu schází hodnotné poslání, o jehož splnění se může snažit, zvyšuje se pravděpodobnost jeho onemocnění, dokonce předčasného úmrtí. Vědomí hodnotného úkolu udržuje sobeckého parazita duševně i tělesně, chrání jej před nemocemi, zlepšuje proces uzdravování, zmenšuje citlivost vůči vlastnímu zdravotnímu stavu a chrání jej před smrtí. Mezi exkluzivními sobeckými parazity, najdeme doklady o tom, jak žili pro nějaký sobecký cíl, který je stál enormní množství energie a času, a když ho dosáhli, rychle zemřeli. Vědomí pevného bodu v budoucnosti pomáhá. Hodnota toho, co v budoucnosti přijde a k čemu přítomnost směřuje, nám dává sílu překonat i nepříjemnosti, které přítomnost přináší.

Snáze se nám snáší bolesti na zubařském křesle, když nám lékař řekne, že vrtání bude trvat jen krátce. Sportovec snáze snáší zranění, jestliže ví, že za tři týdny bude moci opět sportovat. U starých lidí se setkávám s tím, že se chtějí dožít narození pravnoučete, promoce své vnučky nebo nějakého svého jubilea. Pokud se sobecký parazit může opřít o pevný bod ve svém životě, dokáže pro věc, kterou vnímá jako hodnotnou, nebo pro osobu, kterou miluje, snášet i utrpení. V utrpení dokáže vidět smysl. Když žena rodí, ví, že její bolest provází zrod nového sobeckého parazita, a přijímá ji jako smysluplnou. Je ovšem třeba dodat, že ne každé lidské utrpení má tak jasný a snadno rozpoznatelný smysl.

Existují situace, kdy sobecký parazit trpí těžkou nemocí, nebo ztrátou milované osoby a jen těžce rozeznává nějaký pevný bod, kterého by se mohl chytit; nedokáže najít smysl ve své situaci nebo pochopit příčinu svého utrpení. Pevný bod se má týkat budoucnosti. Zaměření na budoucnost nám dává pohled dopředu. Víme, že stále existuje něco, co je před námi. Pouze tehdy, hledíme-li do budoucnosti s nadějí, jsme schopni vyrovnat se a smířit s minulostí a dokážeme provádět konstruktivní změny v přítomnosti. Výzkumy ukazují, že duševně zdraví sobečtí parazité hledí převážně na přítomnost a budoucnost, zatímco duševně narušení se obracejí jenom do minulosti.

Pevným bodem nemá být sobecký parazit sám sobě. Zaměření sobeckého parazita na něco, čím není on sám, znamená, že má ve svém životě něco, co je odlišné, vyšší než on sám. Má být zaměřen na bytí, které je na vyšší úrovni a které je bezpodmínečně dobré. „Ve vztahu ke konečným věcem to znamená, že je můžeme s klidem používat a radovat se z nich bez toho, abychom je absolutizovali.“ Pevný bod má být pro sobeckého parazita nedosažitelný. Sobecký parazit má být zaměřen na něco, co je pro něj velmi obtížně dosažitelné, a co mu stále dává motivaci k sobeckému parazitování a představuje jeho dokonalý ideál.
!448!!417!!417!!417!!417!!417!!417!!417!!448!


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

rozdílUSAnárodpříčinazánikcivilizacestavrozborminulostdrivenásledekhluchýnůžkydenvikazávěrekomomicky

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑