Diskuze a otázky - EROS/SEX

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 17:47:12 |

"Každý z nás touží mít hluboké, krásné, romantické, plné a upřímné vztahy. Každý z nás touží hořet láskou pro toho či onu a s tím jedním jediným vyvoleným a vyvolenou zažívat ty nejkrásnější chvíle splynutí. Je současně pravdou, že dnešní doba (skrze média) příliš neprobouzí a nevede k hlubokému prožívání lásky. Můžeme být často svědky navazování povrchních vztahů s jednostrannou orientací a důrazem na sex. I když se současná doba tak tváří, neměli bychom pochybovat o tom, že lidé touží a hledají ve své podstatě hlubokou, krásnou a upřímně prožívanou lásku."

Kdo by to byl řekl, že toto napsal bývalý voják, že? !1137! co já se při psaní diplomky nedozvím.. jen diskutujte, diskutéři, jak že to v dnešní době chodí..a co vlastně chcete :)

reagovat

V diskuzi je 99 příspěvků a shlédlo ji 2420 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 22. 05. 2013, 22:26:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> Neex_Carmen jo, ale nesmí svýho patnera/partnerku brát jako samozřejmost, to pak velmi rychle končí !876!

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 22:26:41

> Neex_Carmen

no vidíš, a moje ještě trvá ... dokonce už to bude snad 22 let !2!

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 22:26:38

> Neex_Carmen
Maj nepatrně vyšší teplotu, kdyby šla nějak nenápadně změřit, třeba bych jí strčil do zadku teploměr !2!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 22. 05. 2013, 22:25:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> Neex_Carmen tak mám svůj kompl, co na jídlo, kde spat, kde bydlet, a jednou za určitou dobu oklepu tvaroh o vanu, tak asi nejsem moc náročnej !876!

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 22:25:06

> Neex_Carmen
Možná někdo a jen po delší době. Prostě když třeba jdu a vidím ženskou, tak kdybych viděl že je zrovna nadržená, zkusil bych jí sbalit a opíchat, měl bych mnohem větší šanci.

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 22:22:45

> Velky.prznitel
chlapi to taky poznaj.. jen o tom nevědí, že to je ono.

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 22:21:56

> Neex_Carmen
Škoda že to nejde na ženách poznat na první pohled, snáz by se balilo !2!
Zvířata to obvykle poznaj.

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 22:21:51

> Byl_sem_M-Cristiane
trvala tři a půl roku. už netrvá!1387! nebo spíš těžko říct, ono se to umí rychle vrátit!2! každopádně vlastně už na tom, že se to rádo opakovaně vrací můžeme vidět, jak moc je hluboká. že? !1387! tu "hloubku" vidím v tom, že toho člověka beru jako součást mě, stejně jako jsem součástí svojí rodiny..

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 22:18:49

> Neex_Carmen

A jak dlouho už ta tvá "hluboká láska" teda trvá?

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 22:17:57

> Neex_Carmen

No, spousta lidí "ví", že existuje i ta "opravdová láska", co zbude, až pomine období zamilování ... ale vlastně to "ví" jen ti, které to zatím nepotkalo. Docela zvláštní, že....!5!

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 22:17:19

> Reditel_zemekoule
ne, ale že ti to stačí.!898!

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 22:16:56

> Byl_sem_M-Cristiane
já s tím mám taky zkušenosti a z mé strany rozhodně můžu mluvit o hluboké lásce!1347!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 22. 05. 2013, 22:16:27 | více příspěvků | napsat uživateli

> Neex_Carmen co, že mám rád svoji práci, i když mě občas sejří? !499!

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 22:15:31

> Neex_Carmen
ééé? Mám s tím, co "zbude" docela zkušenosti ... a láskou bych se to teda nazvat neodvážil ... spíše na to sedí výraz "harmonická nenávist" !11!

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 22:14:49

> Velky.prznitel
jo, když je zrovna vhodná k oplození!1350!

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 22:14:18

> Velky.prznitel

tak o úniku asi nelze mluvit, on ten život v osamění taky není žádná velká výhra, aby se dalo mluvit o úniku - je to takový únik z bláta do louže...

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 22:14:16

> Byl_sem_M-Cristiane
ne, láska je "to hlubší" co nastává po období zamilovanosti (zamilovanost je to, co popisuješ)

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 22:13:44

> Reditel_zemekoule
a nevěřím a nevěřím !1387!

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 22:13:13

> Byl_sem_M-Cristiane
noo nevim.. já jsem to prožila až po období toho prvního zamilování..přeci jen v první větě je slovo "hluboké" a o tom se mluvit nedá, pokud jsou spolu dva měsíc až půlrok..až pak to začne být hlubší cit. spíš je pak po dalších měsících/letech vztah nejen o těch radostech, ale taky o kompromisech, přesto si myslím, že může být takový, jak je psáno nahoře. !1! ale já byla dycky naivka!2!

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 22:12:32

> Byl_sem_M-Cristiane
Důležitý je aby láska skončila dřív než se vezmou nebo udělaj dítě, pak už není pro chlapa úniku.

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 22. 05. 2013, 22:12:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> Neex_Carmen já mám svojí práci, a ten zbytek nepotřebuju, zvykl jsem si !876!

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 22:11:40

> Byl_sem_M-Cristiane
No já hluboký vztah mít nemůžu, protože mám malý péro !20!

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 22:11:36

> Neex_Carmen
Láska je prostě jen dočasné pominutí mysli, aby se ti dva vůbec dali dohromady ... ale to je všechno...

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 22:11:19

> Reditel_zemekoule
v tom případě je na řadě alkohol!20! čestný to není, ale chlapům to většinou neva!2!

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 22:10:38

> Neex_Carmen
No tak jsem to původně napsal jinak než jsem chtěl. Ale i ženská chce hodně sex ty asi 3 dny v měsíci, takže i touho po sexu má velkou jako muži. Ale jen pár dnů v měsíci.

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 22:09:50

> Neex_Carmen

Ono se nic "nepokazí" - jen mozek přestane produkovat ty drogy, a člověk zase začne vidět svět takový, jaký je doopravdy ....

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 22. 05. 2013, 22:09:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> Neex_Carmen jo, spíš zdrhaly ostatní !511!

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 22:08:33

> Byl_sem_M-Cristiane
mně se to taky podařilo..!1387! jen se časem dycky něco pokazí.

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 22:08:06

> Velky.prznitel

Jo, to ano - z úvodu diskuse ovšem tak nějak plyne, že by se mělo jednat o trvalý stav, nebo aspoň dlouhodobý...

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 22:07:42

> Velky.prznitel
ehm.. psals "plození"...nyní píšeš rození. to je velkej rozdíl!1387!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑