Diskuze a otázky - EARTHLING

úvodní strana | aktualizovat | dolů

radegast321

radegast321 | 14. 05. 2016, 03:17:00 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Není to ten, jenž o něm Roman říkal že je ostuda gayů?Díky za odp.

reagovat

V diskuzi je 211 příspěvků a shlédlo ji 1981 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 14. 05. 2016, 22:06:59

> Arrival
Ale Ježšek je Ježíšek, je to hrdina a jde o to napětí, kdy zazvoní zvoneček a najednou jsou tam od neznámého kouzelného mužíka dárky. !1413!
Ježíšek patří k Vánocům. Navíc se s tím budou děti setkávat i ve školkách, kdy se jich budou paní učitelky ptát na Ježška, to samé Tři králové, Mikuláš, který taky chodí přímo do školek... jde o tu atmosféru.

uživatel eliminován | 14. 05. 2016, 21:53:25

> muz.s.vlasy
Třeba by postačilo dětem říct, že všechny postavy byly v příběhu smyšlené, stejně jako onen příběh. !2! !2!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 14. 05. 2016, 21:47:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> ichiru
Já už si nepamatuju co jsem kam nestrkal a proč.

uživatel eliminován | 14. 05. 2016, 21:46:05

> ichiru
Ono se tak nějak všechno dá zaobalit, aby to bylo o něco blíž k pravdě a nemusely se říkat pohádky.
U těch jsi začla spíš ty. Já když říkám dítě, nemyslím tím mimino.
Od toho tu jsou spíš Vánoce. Rodina se dá stmelit a dárky jim udělat radost i když se jim řekne, že ty dárky dostanou prostě od rodičů.

uživatel eliminován | 14. 05. 2016, 21:44:57

> muz.s.vlasy
To jo. !2!
My jsme třeba nikdy nestrkali nic do zásuvek, protože jsme věděli, že by nás nakopala máma. !2!

Já zase jednou nehctěně zabodla hrot pastelky bratrovi do zad, když jsme se honili kolem stolu. Prudce zabrzdil a měl ji v zádech. Vím, že z toho bylo tehdy pro mě hrozné haloo, zavřeli mě do pokoje a prý ať o tom přemýšlím.!1111! Já jsem nechápala, proč mě tam zavřeli, když to byla nehoda a neudělala jsem to schválně. A stejně byl ze mě pastelkový vrah.!1111! Takové bezpráví...

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 14. 05. 2016, 21:44:52 | více příspěvků | napsat uživateli

"Jak vlastně připravujeme naše děti na život ? Čteme jim před spaním příběhy, v nichž nejmladší a odstrkovaný princ dostane nejkrásnější princeznu, hloupý Honza přelstí všechny chytráky a Smolíčka Pacholíčka zachrání na poslední chvíli jelen. Když děti vyrostou, vykročí do života, v němž odstrkovaný nakonec stejně ostrouhá, naivní sedne na lep chytrákovi a zatímco si na člověku smlsne kdejaká havěť, jeleni se klidně pasou. Taková literatura - uzavírá Cimrman - je podle mého soudu dětem nebezpečnější než alkohol či zápalky".
Cimrman se však nespokojuje jen s kritikou, ale dává příklad vlastními tvůrčími činy. Tady je nutno přiznat, že řada jeho pohádek vzbudila odpor, zejména u dětí. Skutečně, mám na mysli třeba jeho pohádku Jak chudák do ještě větší nouze přišel, nebo jeho syrový pohádkový horor O 13 tchyních a neuspěl ani celkem roztomilý Kašpárkův hrobeček.

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 14. 05. 2016, 21:42:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> Arrival
Jenže dětem se to pořád říká i když se neptaj, rodiče jsou hloupí a chtěj aby z dítěte vyrostl slušnej člověk !20!

uživatel eliminován | 14. 05. 2016, 21:40:50

> muz.s.vlasy
Ne, zhruba tak o čtyřletým.

!2!!2!!2!
Tak takhle bych to opravdu nepodal. !2! Nepředpokládám, že by se mě ptal zrovna na to jak je to s pravdou a láskou.

uživatel eliminován | 14. 05. 2016, 21:39:46

> Arrival
Tak vidíš, blesk už zní líp, než elektrika, které natolik nerozumí ani vědci, natož malé dítě. Ale každý zná důsledek el. proudu.
Je vidět, že jsi nikdy nepracoval s dětmi a nevíš, kdy si přimýšlet a kdy ne. !756!
Až dítě poroste, tak pochopí, proč sis tohle vymyslel, jelikož i to se dá zaobalit.

Lol, bavíme se tady o dětech a začali jsme u mimin, tak se uklidni a přestaň si vymýšlet, o čem se tady bavíme. !756!

Cože? !2! Ježíšek je tu od toho, aby se dětem udělala radost a stmelila rodinu. Ty opravdu nic nevíš.

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 14. 05. 2016, 21:37:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> Arrival
Otázka je, kam až s tou pravdou chceš zajít. Třeba jim můžeš vykládat o sexu a stříkání spermatu, ale říct že pravda a láska nevyhraje a většinou se vyplatí lhát, krást, podvádět bys mu neřekl ani ty, i když je to pravda.

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 14. 05. 2016, 21:35:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> Arrival
Ty mluvíš o desetiletým, ne ? !2!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 14. 05. 2016, 21:34:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> ichiru
Myslím že je asi tak 100x větší riziko přivření prstu do dveří než rána ze zásuvky.

uživatel eliminován | 14. 05. 2016, 21:26:56

*aneb

uživatel eliminován | 14. 05. 2016, 21:26:48

Anebo "když neuděláš to a to, tak ti Ježíšek nic nepřinese !". Ne, díky, nechci.

uživatel eliminován | 14. 05. 2016, 21:26:13

> ichiru
Ježíšek se dětem vtlouká do hlavy hlavně proto, aby se s nima dalo o to líp manipulovat.

uživatel eliminován | 14. 05. 2016, 21:23:35

> ichiru
Lol, nemluvím o ročním dítěti.

uživatel eliminován | 14. 05. 2016, 21:22:52

> ichiru
Co jsou blesky ale zřejmě tuší. Tak to přirovnám k bleskům, který jsou když je bouřka.
Je vidět, že ty s lhaním opravdu nemáš sebemenší problém.

uživatel eliminován | 14. 05. 2016, 21:20:42

> Arrival
Ano, ročnímu dítěti pusť video, kde někoho kopla elektřina. Bravo! !490!
Já nejsem žádný fanatik. Už to pochop. A ježíšek se tvrdí dětem v každé rodině, která není nějak jinak pobožná, nebo jinak nebožná. Ježíšek a dárky jsou tu právě pro děti, aby měli radost a na co se těšit.

uživatel eliminován | 14. 05. 2016, 21:16:24

> Arrival
Ne, nepochopí. Netuší, co to je "elektrika" a o to viic mu to přijde zajímavé, tak půjde na to. Děti se vždycky strašily, aby něco nedělali, aby jim člověk nemusel zakazovat. Pedagogové a instruktoři na táborech si vymýšlí neustále, aby děti fascinovali a to jde. Jedině tak si je získáš a jedině tak v tobě budou vidět toho úžasného a zajímavého, který je tak zábavný. To není lhaní.

> muz.s.vlasy
Ne, já měla jen přísnou výchovu typu cukr a bič. Takže vlastně jo. !2! Teda ten cukr ani moc nebyl, no, člověk měl jen "klid" a moc pochvaly teda neměl. Ale taky tam něco bylo. Jak kdy.

uživatel eliminován | 14. 05. 2016, 21:02:36

> ichiru
Je to lhaní. A je jedno jakým eufemismem to slovo nahradíš. Nejlíp to pochopí tak, že v tý dírce je elektrika a když tam něco strčí, tak ho ta elektrika uhodí tak, že ho to bude hodně bolet. Jednoduchý vysvětlení (nebo mu pustím video kde někoho šlahla elektřina), netřeba ho oblbovat a strašit pohádkama jako čert v elektrice nebo Ježíšek. Ještě z něj vyroste nějakej pobožnej fanatik jako ty a to si to pak můžu jít rovnou hodit. !797!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 14. 05. 2016, 20:51:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Taky se po jídle nemá chodit plavat !1!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 14. 05. 2016, 20:50:47 | více příspěvků | napsat uživateli

> ichiru
Hele, tebe asi rodiče dost strašili

uživatel eliminován | 14. 05. 2016, 20:46:21

> Arrival
A nedělej z něj dospělého, dospělé nebezpečné věci slovy nepochopí. Jako dítě uvěří všemu. Že to není tak úplně pravda, mu můžeš říct, až bude dost starý na to, aby to pochopilo.

uživatel eliminován | 14. 05. 2016, 20:44:12

> muz.s.vlasy
Jo, ale když vznikne oblouk přes srdce....
http://www.realisticky.cz/ucebnice/02%20Fyzika%20S%C5%A0/04%20Elekt%C5%99ina%20a%20magnetismus/07%20Elekt%C5%99ina%20a%20magnetismus%20v%20praxi/09%20Bezpe%C4%8Dnost%20p%C5%99i%20pr%C3%A1ci%20s%20elekt%C5%99inou.pdf

> Arrival
To není lhaní, ale vymýšlení si, kreativita, která motivuje. Asi njako Ježíšek. To dítě musíš zaujmout, ale zákazem nebo pravdou ho nezaujmeš. Musíš mu to nějak přikrášlit, aby to pochopilo. !756!

uživatel eliminován | 14. 05. 2016, 19:37:16

> ichiru
Lhát bych mu asi taky nechtěl. !2! Však povídám, že já jako čtyřletej jsem tam taky strkal klacík a taky mě to uhodilo a nic se mi nestalo.

uživatel eliminován | 14. 05. 2016, 19:29:44

> Arrival
Byť zákaz není tak účinný jako třeba pohádka o čertovi z elektriky, zkrátka je třeba ho nějak postrašit, motivovat, aby to neudělalo a uvěřilo. Záleží na jeho povaze. Ty zásuvky jsou i dnes v nových domech docela tak akorát na malíček. Ale dost z nich má už tu plastovou krytku přmo uvnitř.
Spíš ale dítě vezme nějaký předmět a bude to tam zkoušet strčit.

Jenže tvůj otec je dospělý člověk a ti to snáší jinak, než malé děti. Pokud ti proud zasáhne srdce, tak může dojít k jeho zástavě. Taky záleží na počtu voltů.

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 14. 05. 2016, 19:14:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> ichiru
Zásuvka nikoho zabít nemůže, leda by byl člověk ve vodě nebo se držel něčeho uzemněnýho, jinak dostane jen ránu.

uživatel eliminován | 14. 05. 2016, 19:14:01

> ichiru
Je samozřejmě taky důležitý jak mu to řekneš. Pokud mu to řekneš ve formě zákazu, tak o to je větší pravděpodobnost, že to udělá. Navíc dneska jsou ty zásuvky tak malý, že tam ani malíček nejde dát. Max. tak nějakej tenkej předmět. Ani ten klacík se tam už pořádně nevejde.
To může, ale řekl bych, že je to dost ojedinělej případ. Mně samotnýmu to nic neudělalo. A otec ránu zažil několikrát, je elektrikář.

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 14. 05. 2016, 19:13:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io
Malý děti spěj skoro furt.

EL.pH

EL.pH | 14. 05. 2016, 19:13:12 | více příspěvků | napsat uživateli

No, třeba jednou pochopíš sama, chichiru.
Ale tipnul bych si, že brzy to nebude. !406!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

gayodpearthlingostudadíkromán

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑