Diskuze a otázky - E-shopy....
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 18 příspěvků a shlédlo ji 656 uživatelů .
uživatel eliminován | 5. 03. 2009, 11:58:11
www.sorealshop.cz
doporucuju! velkej vyber zbozi a profesionalni pristup.
navic maj postovny nad 1500Kc ZDARMA
uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 14:35:12
> -Incognito-
jak uz nevyrabi? :-O Tata si presne tenhle koupil na Vanoce.. ale je pravda, ze uz je 560 a 570 !780!
-Incognito- | 22. 07. 2008, 14:10:55 | více příspěvků | napsat uživateli
> ffrajer
olympus sp 550...ale jak to tak vidim tak budu muset šetřit ještě chvíli abych si mohla koupit ten novější typ
-Incognito- | 22. 07. 2008, 14:07:16 | více příspěvků | napsat uživateli
ja si chtela objednat fotak jenže se už prej nevyrábí takže pochybuju že na netu ho budou mít..
uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 14:04:01
Já si zrovna tak před dvěma týdny objednala telefon pres net. Vsechno mi doslo v poradku. A záruka, objednavala jsem to primo z adresy Sony Ericssonu takze muzu reklamovat na jakekoliv pobocce tady blizko.
uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 14:03:17
czc mam 10 minut od baraku, tak si tam dojedu, poresim se zastupcem, co mi doporuci a pohodicka;-) ale doporucuju - NIKDY tam nechodte v patek vecer.. lidi jak nas...no !780!
ffrajer | 22. 07. 2008, 14:02:57 | více příspěvků | napsat uživateli
> mokoza
nejsem z vidlákova!465!
uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 14:02:39
Tak to pošleš poštou do Prahy na reklamaci, cos myslel. Že přijede lokaj až k tobě do Vidlákova?
hefinka | 22. 07. 2008, 14:01:13 | více příspěvků | napsat uživateli
ffrajer : týjo ale občas něco takhle koupím..ale tohle sem nikdy zatím nemusela řešit.. !1176!
uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 13:59:43
Je to v pohodě, objednáš druhý den to máš, vyreklamuješ po telefonu, nebo přímo na jejich adrese !1216!
uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 13:59:37
když se ti to pojebe, odešleš to (poštovné zaplatíš sám) zptázky tam, od kad to došlo, anebo pokud maj nákou spešl adresu pro reklamace, tak tam,..přibalíš k tomu písemně stručnej popis, co se s tím stalo a proč to reklamuješ..počkáš maximální možnou lhůtu 30 dnů (snad nikdy mi ještě nic neopravili dřív) a pak ti to pošlou nazpátek funkční ..co se týče třeba alza.cz, tak u nich je prej reklamace uplně zbytečná..bud ju neuznaj, nebo na to serou..já mám dobré zkušenosti s czc.cz a barbone.cz
uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 13:59:02
Co se tyce e-shopu, tak zatim jsem mela stesti a vzdy vsechno v poho, i hadriky mi padly, nemusela jsem vracet,nic resit,proste pohoda:-)
uživatel eliminován | 22. 07. 2008, 13:57:40
elektronika kupovaná přes net se neporouchává, takže záručák nepotřebuješ !764!!764!
hefinka | 22. 07. 2008, 13:57:34 | více příspěvků | napsat uživateli
nemají třeba pobopčku tam kde bydlíš? :D určite jo
ffrajer | 22. 07. 2008, 13:55:30 | příspěvky uživatele | napsat uživateli
jakou máte zkušenost s nakupováním elektroniky přes e-shopy? Já mám v plánu koupit si mobil přes e-shop protože to vyjde levněji než v kamennych obchodech..ale moc se v tom nevyznam..třeba v zaručácích..když se mi mobil pojebe a ten e-shop je v praze tak co s tím? :D !182!
reagovat