Diskuze a otázky - drastické týrání zvířat

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 16:30:15 |

No založil sem tuhle diskuzi proto, protože sem zvjedavej, jestli se najde víc normálních lidí co nepřehlíží, jak se lidi chovaj ke zvířatum.!1326! Jenom to, jakym stylem zabíjej zvířata pro maso,radši nevidět.Ale pokud nevíte jaký to je měli byste se podívat na stranku www.peta.org kde je vsechno na videích ... o tom jak to chodí vim dýl, ale až ted sem si začal uvjedomovat co se vlastne deje a proto se snazim bejt vegetariánem (jenom že nejim maso ..žádnej bláznivej vegan !811!) ...Pak nechápu nesmyslný testování na zvířatech kulli debilnim licidlum a jiny kosmetice !!! Aby se nekdo moch namalovat rasenkou která údajně prodlouží řasy třeba 5x (coz je nesmyslný) umiraj pomalou smrtí stovky zviraat !900! ... no a o tom jak se chovaj k ovcim jak jim zaziva lamou nohy se vyjadrovat nebudu ...myslim si že ten kdo nosi pravej kozich nema cit k zviratum protože stahnuti kuze zaziva lisek,norkům, dokonce i psům je naprosto bezna vec ...takhle bych moch pokracovat dal a dal...tak me zajima vas nazor _____ !726!a co ma oci, inteligenti lidé nejedí!726!

reagovat

V diskuzi je 123 příspěvků a shlédlo ji 1099 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 17:52:26

kdo se chce zasmát, tak se mrknete sem.

www.total--brutal.cz/zaziva_vykuchanej_pes.wmv !1371! !1347!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 17:52:15

Son_of_the_Bitch to je totiž samé, jako kdybys vlkovi, nebo lvovi nutil, aby žral třeba oves !811!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 17:50:53

Son_of_the_Bitch koukám, máš v tom maglajz :D btw tak mi pak řekni co je tohle za blbst - "a co ma oci, inteligenti lidé nejedí" ? O tom tu totiž mluvím...

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 17:49:40

shit sry :D to melo bejt pro ReTRe

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 17:47:30

Honzin77: nikdo tady o sobe nerika ze je super ze neji maso ...

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 17:45:18

Honzin77 jo, ale mluvíš tu o hrstce, navíc i ta hrstka používá další jiné věci, ale jinak ta hrstka pokud bere v potas hodně a umí se zamýšlet, ale plácnout tu prostě to, "jsem super" nežeru maso, nežerte taky, to umí každý druhý

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 17:41:42

hele prostě lidi by měli začít u sebe, kolik znám případů, že šlahnou třeba psovi, protože jim rozkousal mobil, rozhrabal záhon, nebo něco jiného, zmlátí ho a přitom to berou jako normální věc, blbost, když mám psa tak s tím mám počítat a nenechávat někde boty, mobily atd. problém je v člověku, ten pes neví na co to kdo má atak. nepotřebuje to a přitom dostane a debil člověk si myslí, že se to příště nestane !102! jak někde v KI prostě je tam moc holubů, lidi maj zničený majetek, tak prostě se budou radši ve velkém vybíjet, aby něco nezrezivělo !811! ale už nechápou to, že i ten holub prostě srát musí, mazec ne !811! místo toho, aby tam třeba nasadili přirozeného neppřítele :o)

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 17:40:33

kurva stych tvích řečí o o tych zvířatech se dostal hlad!!2!kurva nežrat maso jen kvuli tomu že ty zvířata nějak trpý to by mě mohlo osrat!2!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 17:39:40

Krevetka1 : jj to ses dobra !1371!!1363!

Honzin77

Honzin77 | 3. 04. 2008, 17:39:12 | více příspěvků | napsat uživateli

ReTRe: Viděl jsem hodně lidí, kteří se lékům vyhýbají, ale to je jiné téma celkem !5! je rozdíl mezi muset a chtít.
Většina lidí, kteří se masa zřeknou, se ho zříkají na případy, kdy jej nepotřebují pro život, to znamená jídlo. Někteří to dotahují dále na kosmetiku, drogerii, oblečení a tak dále. Většina z nich nadále respektuje přežití sebe sama, tudíž by v divočině normálně lovila, pokud by to byla jediná cesta k přežití !5! Totéž léky, většina lidí nezpochybňuje testování kvůli lékům...i když ne tak masově, jak se to dělá teď. Snaží se rozlišovat co potřebují a co ne... o tom to celé je....!27!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 17:38:26

Je hrozne co se deje....mám pejska z utulku, který byl vyhozen do popelnice v igelitové tasce...a tak se z nej stal ten nejrozmazlenejsi pes na svete...!1! Jsem ráda, ze jsem pomohla aspon jednomu zviratku aby prozivalo stastny a plnohodnotny zivot....!764!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 17:32:25

jasně,to je fakt.kožichy a testování na zvířatech je odporná zbytečnost,to,jak se zachází se zvířatama někde na velkofarmách se sice dá ovlivnit,ale myslím,že naprosto minimálně a soukromým chovatelům vlastně nejde nijak zabránit v tom,co dělají.plus to,jak se třeba jen omračují zvířata a pak se rovnou zpracovávají..to je všechno hnus,ale tím,že je nebudu jíst maso přece nezměním přístup těch bezpáteřních hovad,co tyhle zvěrstva dělaj..

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 17:29:14

Honzin77 !486! ale já to nikomu nevyčítám, jen je prostě blbost mluvit o tom, že je někdo "lepší horší" a o "inteligenci", když někdo prostě nebere v potas celou hloubku věci :o)

viděls někdy říct někoho, když se masově testují léky a jejich nežádnoucí účinky, říkat, že prostě nebude žrát kvůli tomu aspirin? Prostě chcu říct, že to není o inteligenci, anebo hlásání "lepší jorší" všichni jsme v tom stejní a pár jedinců a firem ještě horší bestie, když takhle jednají anebo nechají jednat své zaměstnance !409!

Honzin77

Honzin77 | 3. 04. 2008, 17:25:45 | více příspěvků | napsat uživateli

Tedy pokud v tomhle někdo tu "cestu k dokonalosti" !2! spatřuje pochopitelně. Vegetariánství z člověka dokonalého nedělá, stejně jako ho masožroustsví samo o sobě nediskvalifikuje !2!

Honzin77

Honzin77 | 3. 04. 2008, 17:24:08 | více příspěvků | napsat uživateli

ReTRe: Máš tendece vkládat lidem do úst věci, které nikdy neřekli a pak jim to vyčítat. To není příliš plodný přístup k diskuzi. !2!

Pokud někdo naříká, že se trápí zvířata ve velkochovech a že mu to vadí a přestal kvůli tom jíst maso, proč ne? Není to lepší, než jen nadávat a říkat, že bez masa to stejně nejde a nic s tím neudělám a BIO maso je drahé, tak jen budu dál říkat, že se trápí zvířata a cpát se flákotou z Tesca? Není spíš tohle ten alibismus? !5!
Bez živočišných látek se dneska žít nedá, jsou i v plastech a kde čem. Dokonalost je nedosažitelná, to ale není důvod se jí alepoň vzdáleně nepřibližovat !5!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 17:20:24

Hej tak v tom máš pravdu.. já nemůžu ani cítit lidi co ubližujou zvířatkům... jako na tu stránku se ani dívat nebudu vím přesně jak by to dopadlo.. rozbrečela bych se a rozklepala.. mě stačí, když vidím jak někdy do televize dávájí ty ukázky a stačí mi to... ale kdybych mohla tak bych všechny ty tyrance postřílela... i kdyby mě měli za to zabít... ale aspon by byl klid ...!24!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 17:19:32

Honzin77 tak idiot jsem neřek, ale prostě mi tu nebude někdo tvrdit, že když nežere maso, tak dělá něco pro zvířata !102! za 1. nedělá, protože to týrání je o přístupu a chování některých bestií a za 2. jak říkáš, něco by se doma našlo, ono moc dobře nejde do sebe říct, "jsem proti skínům, zabil bych je" a přesto bys měl jednoho ve skříni !811!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 17:16:30

uzivatel-neexistuje : jo ale to je priroda ..ale my se bez masa obejdeme a urcity latky z masa se daji vynahradit jinyma vecma

Honzin77

Honzin77 | 3. 04. 2008, 17:16:23 | více příspěvků | napsat uživateli

ReTRe: No, možná bys někde něco našel, stejně jako i pár jiných věcí, ve kterých je asi něco živočišného, stejně jako všude jinde. A co? Že kdo je vegetarián a sleduje co kupuje je alibista idiot, protože nelze být dokonalý? !2! Super přístup !1371!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 17:15:14

Lady.Olivie: jj mas pravdu ale vem si to,kdyz je nekomu lito tech zvirat a citi nenavist vuci lidem co to delaji no a pak si daj k obedu veprovy nebo kure ..to je docela nesmyslny

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 17:13:22

Honzin77 :D co třeba kožený věci, určitě bych je doma u tebe někde našel !122! je jedno v čem a k jídlu to přece není !811!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 17:13:12

uzivatel:omyl.Kdyz lev utoci na korist,tak de po krku.Obet to ma rychle za sebou.To znam z animal planet!1209!

Honzin77

Honzin77 | 3. 04. 2008, 17:12:33 | více příspěvků | napsat uživateli

n.i.c.k.84. Copak jsem někde tady řekl, že je to o tom, jestli jíš nebo nejíš maso? !1333! říkal jsem, a´t se křiklouni podívají, ODKUD mají jídlo a co mají za flašky v koupelně !5!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 17:11:42

maso jim...ale neco jinyho je zabijet zvirata na jidlo a neco jinyho je tyrat...to je proste kolobeh zivota...sme vsezravci a maso potrebujeme na krvinky...!1366!a co kdyz lev zabije antilopu?taky trpi...a udelas neco tomu lvovi?potrebuje neco zrat!20!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 17:10:56

Son_of_the_Bitch běž si dát radši deli a nemluv příště o inteligenci !811!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 17:10:34

honzin:kdyby ta zvirata byla zabijena normalne,tzn.ze by nic necitila,tak nikdo tady ani necekne.O tom to je.Ne o tom jestli nekdo zere maso nebo ne.Tady de o to ze ty zvirata pred smrti trpy

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 17:08:57

takže diky za nazory a pro ReTRe: nezacházej do extrémů !! !745!

Honzin77

Honzin77 | 3. 04. 2008, 17:07:48 | více příspěvků | napsat uživateli

Pokud se tady někdo rozčiluje, jak se týrají zvířata a že by jim pracky urazil, ať se napřed podívá, odkud je jeho jídlo a co má za lahvičky v koupelně mimo jiné....jinak jsou to jen výkřiky do tmy, že je to "plostě fujky" !2!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 17:06:43

Honzin-mě je zase jedno, že pro tebe to jsou jalové žvásty. Pro mě jsou žvásty tvé řeči nepapám masíčko a ono to tak nějak stačí

Honzin77

Honzin77 | 3. 04. 2008, 17:05:51 | více příspěvků | napsat uživateli

Lady.Olivie: To nevadí, co si o tom myslíš. Každý dělá co chce a nebo může. Když něco někomu vadí, tak to nedělá, nebo se na tom nepodílí, to je celé.

To o spáse světa nebo alibismu jsou akorát jalové žvásty !5!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

zvířemasočlověkstránkawwwpetadiskuzeuvjedomovatdějchovajžádnejdýltedvideoveganorgzvjedavejtýránívegetarián

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑