Diskuze a otázky - dopravnim expertum pry vadi...

úvodní strana | aktualizovat | dolů

nejakyclovek

nejakyclovek | 22. 01. 2011, 10:07:15 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

....ze ucitele autoskol dostavaji profesak na cely zivot....by meli pry delat zkousky kazdych 5 let jako kdysi.... to je zajimave. mam take ten dozivotni profesak ucitele, ale neni to stejne, jako kdyby obyc ridicak byl take pouze na 5 let?

...a ze budou mladi jezdit rok pod zkusenym ridicem, to je taky zajimavy napad, ale pouze teoreticky, v praxi to znamena pouze dalsi byrokratickou formalitku...

reagovat

V diskuzi je 27 příspěvků a shlédlo ji 576 uživatelů .

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 22. 01. 2011, 15:22:10

> ArtificialGod
A co ti, kteří na kole jezdit neumí?

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 22. 01. 2011, 13:06:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> nejOPTIMALNEJSI
vubec jsem nemluvil o tom jestli jsem pro nebo proti. ze delaji atestace je soucasny stav. !1!

s tebou je zas uzasna debata. a taky jsem mel definovat abecedu a ciselnou soustavu, co? !102!

uživatel eliminován | 22. 01. 2011, 12:51:06

> nejakyclovek
v Americe to tak mají, že musí začínající řidič jezdit rok pod dohledem (a nemusí skládat žádné zkoušky, mmch).

jenže se stejně nedá nijak prověřit, zdali za ten rok vůbec něco najezdil...

a dělat zákony, které nelze efektivně vymáhat, to je úplná hovadina, přece...

uživatel eliminován | 22. 01. 2011, 12:45:28

No jo, tohle už je prostě nemoc těch politků - místo aby se postarali o to, aby věci fungovaly, jak mají, tak všechny problémy světa řeší vymýšlením nových a nových zákonů.....je to normální demence, už

uživatel eliminován | 22. 01. 2011, 12:19:31

> enthusiastic.driver
Nejspíš všechno dohromady. Cokoliv, co řekne "dopravní expert" (často ten kokot Huml) je skoro vždy nějaké svinstvo.

uživatel eliminován | 22. 01. 2011, 12:09:18

Jo, dopravní experti nás jednou spasí. Mě by zajímalo, kde se najednou všichni ti dopravní experti vzali?

Jsou to bývalí dopravácí, esenbácí, estébáci nebo snad nepodařené genetické pokusy? :)

uživatel eliminován | 22. 01. 2011, 11:42:19

> Kinman_Doriana

no tak příště používej pojem doktor tak jak je definovaný v zákoně pokud ho dopředu nedefinuješ. Jinak podle tebe jestli jsem to správně pochopil (možná ne), tak ty jsi proto, aby lékaři po ukončení školy dělali ještě nějaké zkušky (atestace)?

uživatel eliminován | 22. 01. 2011, 11:26:34

Za chvili bude leto....tak pomalu vytahujme kola(KOLA,ne pneumatiky) z garaze...

uživatel eliminován | 22. 01. 2011, 11:23:34

jen to tady necham.

"a já jsem snad řekl, že znám dokonale pravopis? I když je fakt, že ty ho taky moc dobře neznáš, když píšeš na začátku věty malá písmena."

!2!

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 22. 01. 2011, 11:21:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> nejOPTIMALNEJSI
kdyz jsem psal doktor, tak jsem myslel osobu, ktera tu profesi vykonava nebo vykonavala. tudiz ma vsechny zkousky a atestace. to same pravnik. nepsal jsem absolovent meediciny nebo absolovent prav. !5!

uživatel eliminován | 22. 01. 2011, 11:19:57

> Kinman_Doriana

a ty snad znáš nějakého doktora (osobu mající dle zákona doktorský titul) nebo právníka (osobu vykonávájící dle zákona o advokacii), který nemá titul z VŠ?

uživatel eliminován | 22. 01. 2011, 11:18:30

> Kinman_Doriana
nevím, co je to CLK

já napsal, že jsem proti tomu, aby někdo měl povinnost být členem jakékoliv profesní skupiny.


profesní skupiny fungují tak, že pokud někdo chce vykonávat danou profesi napříkald lékaře, tak se musí stát členem dané skupiny a většinou taky dělat různé zkoušky, které si ta skupina vynucuje. Což například pro provovozovatele autoškol znamená dělat nějaké zkoušky.

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 22. 01. 2011, 11:17:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> nejOPTIMALNEJSI
ok, tak chces argumentovat...
adno pokud pominu to, že získat doktorský titul je asi trochu těžší než získat oprávnění pro autoškolu, tak ano, pak s tebou souhlasím. Jinak pokud se nepletu, tak s tím, že získáš titul Mgr. práva nebo titul MUDr. tě ještě neopravňuje k tomu, aby jsi mohl vykonávat profesi právníka nebo lékaře (bohužel).

kde jsem psal neco o nejakem titulu, nebo studiu na vysoke skole? Rekl jsem pravnik nebo doktor. ne absolovent pravnicke fakutly nebo mediciny. o titulech jsem uz vubec nemluvil. tudiz mi neco vkladas do ust a pak se proti tomu vyhrazujes. tomu se rika demagogie. !102!

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 22. 01. 2011, 11:16:01 | více příspěvků | napsat uživateli

> nejOPTIMALNEJSI
nechapu proc by to melo tak byt. prikladem totalni nefunkcnosti je napriklad CLK. Proc by meli byt ucitele v autoskole cleny nejake profesni skupiny? nejaky logicky duvod?

uživatel eliminován | 22. 01. 2011, 11:15:38

> Kinman_Doriana

tomu čemu ty říkáš slovíčkaření se říká argumentování.

když někdo napíše, že někddo slovíčkaří tak mě to připadá, jako kdyby žák ve škole na otázku kolik je 2*3 řekl 5 a učitelka řekla. je to 6 a on jí řekl, hele neslovíčkař !550!

uživatel eliminován | 22. 01. 2011, 11:14:19

> Kinman_Doriana

pozor, abys nenarazil já jsem proti jakýmkoliv státním povolením. jen narážím na to, co je opravdu předmětem diskuze a zatím to jen někdo nevyslovil a tím je povinné členstí v určité profesní skupině, aby jsi mohl vykonávat určitou profesi.

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 22. 01. 2011, 11:12:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> nejOPTIMALNEJSI
neslovíčkař. tak chodit každých pět let na atestaci. !5!

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 22. 01. 2011, 11:11:00 | více příspěvků | napsat uživateli

> nejOPTIMALNEJSI0,
dle tve logiky by napriklad kadzy absolovent jakekoliv skoly mel chodit kazdych pet let na prezkouseni, zda to, co vystudoval stale jeste umi. !102!

uživatel eliminován | 22. 01. 2011, 11:10:06

> Kinman_Doriana
no pokud pominu to, že získat doktorský titul je asi trochu těžší než získat oprávnění pro autoškolu, tak ano, pak s tebou souhlasím. Jinak pokud se nepletu, tak s tím, že získáš titul Mgr. práva nebo titul MUDr. tě ještě neopravňuje k tomu, aby jsi mohl vykonávat profesi právníka nebo lékaře (bohužel).

uživatel eliminován | 22. 01. 2011, 11:07:30

> VasOsud

no logiku to má ,,,, autoškoláci pěkně odevzdaj část výdělku za přeskoušení ,,,, pěkná pakárna státu ,,,, už neví koho a za co skásnout

no pokud uvažuješ takto, tak by bylo nejleší zrušit jakékoliv autoškoly, a nechť jezdí každý jak chce!1347!

uživatel eliminován | 22. 01. 2011, 11:06:15

no tak pokud ti to nevadí, tak ti určitě nebude vadit znovu dělat ty zkoušky. A co se týká té tzv. "byrokratické formality" tak to není žádná "byrokracie", protože náklady na ty zkoušky ponesou žadatelé a státu budou uhrazeny. Takže nemůže být nikdo, kdo komu by to mělo vadit (zaměstnanci státu budou zaplaceni, protože budou dělat svojí práci, stát bude mít uhrazené náklady, tak taky není problém).

uživatel eliminován | 22. 01. 2011, 11:03:39

no logiku to má ,,,, autoškoláci pěkně odevzdaj část výdělku za přeskoušení ,,,, pěkná pakárna státu ,,,, už neví koho a za co skásnout

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 22. 01. 2011, 11:03:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> nejOPTIMALNEJSI
tak pravnik nebo doktor ses taky celej zivot. i kdybys to treba 10 let nedelal..

nejakyclovek

nejakyclovek | 22. 01. 2011, 10:56:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> nejOPTIMALNEJSI mne to nevadi, jen to vnimam jako nesmysl, protoze clovek, ktery v tom pracuje se stejne o nove predpisy zajimat musi a ten, kdo to 10 let nedela a rozhodne se znovu, toho bez znalosti zadna autoskola neveme...

uživatel eliminován | 22. 01. 2011, 10:39:20

Aha, takže tobě vlastně vadí, že by jsi o to státní potrvrzení mohl přijít a musel by jsi dělat ty zkoušky? Nebo, proč ti to vadí?

KubikCv

KubikCv | 22. 01. 2011, 10:13:32 | více příspěvků | napsat uživateli

to není problém řidičáků...to je problém zbohatlíků a zmrdů co si myslí,že můžou všechno...je to o český povaze...za čárou je jinej svět

uživatel eliminován | 22. 01. 2011, 10:08:59

!12!!12!!12!!12!!12!!12!!12!!2!


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

profesakučitelletřidičákobycexpertživotzkušenápraxeřidičautoškolarokcelástejnézkouškanápadformalitku

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑