Diskuze a otázky - domácí násilí

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 28. 06. 2008, 00:17:56 |

Co vy, máte zkušenosti s domácím násilím. NIKOMU TO NEPŘEJI, ALE TEN PROBLÉM TADY JE, TAK CO VY NA TO?

reagovat

V diskuzi je 126 příspěvků a shlédlo ji 1778 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 29. 11. 2011, 20:32:14

Já zas nesnaším týrání mužu!24!

uživatel eliminován | 29. 11. 2011, 20:31:52

> BillieBong
ženská co se ožralá valí po zemi a pak se nechá vymrdat od prvního chudáka co o ní zavadí taky není ale vůbec sexy !250!

tekadynkaaa

tekadynkaaa | 29. 11. 2011, 20:31:13 | více příspěvků | napsat uživateli

> BillieBong
ale když si to tak vezmeš tak kdyby to samé udělala holka tak by to fakt bylo hnusnější.. ale nic si z toho nedělej to jen pro to, že muži se automaticky berou jako větší prasata tak u nich se to víc promíjí.. :D

BillieBong

BillieBong | 29. 11. 2011, 20:28:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> Fiiila.W To je asi předsudek. Chlap, co opile pořvává, oblejzá hoky a pak usne ve vlastních blitkách taky není úplně sexy.

uživatel eliminován | 29. 11. 2011, 20:22:25

> BillieBong
asi věc názoru.. mně příjde na sračky ožralá ženská mnohem nechutnější než chlap

tekadynkaaa

tekadynkaaa | 29. 11. 2011, 20:20:58 | více příspěvků | napsat uživateli

je to hnus když chlap mlátí ženskou a ještě horší je když je obětí dítě.. ale bohužel se to děje a bude se to dít pořád.. problémy by se přeci takhle řešit neměli..!880!

uživatel eliminován | 29. 11. 2011, 20:17:31

kdysi ano,ale ted už bych se nenechala,ted bych ho asi zabila!31!

Tutaccta88

Tutaccta88 | 29. 11. 2011, 20:15:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> flamenco tu kauzu s tou holčičkou a jejím Německým otcem jsem viděla, hodně jsem si kvůli tomu pobrečela, jak tak může stát týrat dítě..

uživatel eliminován | 29. 11. 2011, 20:15:07

> filisek Ne,to byl skvělej chlap,když jsem mu dala najevo po delší době nesouhlas,a byla to prkotina,tak přišla první rána

BillieBong

BillieBong | 29. 11. 2011, 20:13:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> Fiiila.W V čem je horší ožralá holka, než ožralej chlap? Já vim, že máme bejt něžný pohlaví, ale opilost je prostě nepohledná a snese se jen, když se lidi opijou spolu, jsou na stejný vlně a rozuměj si. A neotravujou okolí.

Tutaccta88

Tutaccta88 | 29. 11. 2011, 20:13:21 | více příspěvků | napsat uživateli

Mě úplně fascinuje, jak někdo odsuzuje někoho a něco, když vůbec neví, o co jde. Někdy není lehký odejít od tyrana, když vyhrožuje zabitím té osoby, nebo dětí, nebo rodiny. Nikdy člověk nemůže vědět, proč a nebo co se v domácnosti děje.

BillieBong

BillieBong | 29. 11. 2011, 20:11:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> flamenco Já tě vůbec nesoudim, cejtim strašný sympatie a lítost, jen mi připadá, že se cejtíš chycená v pasti.

uživatel eliminován | 29. 11. 2011, 20:10:23

> filisek
hold někdo má takovou povahu že si nechá srát na hlavu.. vždycky to tak bylo u některých
> BillieBong
ze střízlivýho hlediska je to ještě větší hnus pro mě.. vidět jak se ožralá holka válí po zemi tak se mi zvedá kufr z toho !250!

BillieBong

BillieBong | 29. 11. 2011, 20:10:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> filisek Ty to vidíš dobře. Stanovit ty mantinely je někdy docela složitý a ještě složitější je je zbourat a začít nanovo. Myslim, že je prostě v tom případě vhodnější vyměnit partnera :)

uživatel eliminován | 29. 11. 2011, 20:08:55

> BillieBong Ale pozor,on dítěti neublíží,jen mě chce zdeptat,abych mu ho nechala vypadla já,dopadnu jako ta matka s tim Němčourem? Holka u otce a máma ji vidí přes plot? Je fikanej,vyzná se v zákonech a má známosti,fakt je to složitý,dítě má lásku,nějak to přežiju. A už mě nesuďte,každej jsme jinej a nikdo neznáte podrobnosti...

uživatel eliminován | 29. 11. 2011, 20:07:27

> Fiiila.W
a jestli si za to může, částčně ano...
jak už jsem řekla, lidi se k Tobě budou chovat tak, jak jim dovolíš a když holt ty mantinely necháš úplně zmizet, tak to může dojít až takhle daleko

BillieBong

BillieBong | 29. 11. 2011, 20:05:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> Fiiila.W Jasně, ale ožralý lidi jsou celkově většinou nemožný, zvlášť, když to pozoruješ ze střízlivýho hlediska !1!

uživatel eliminován | 29. 11. 2011, 20:05:30

> Fiiila.W
nevím, nemám zkušenost, ale myslím, že se tohle nezačne dít ze dne na den, že tam nějaký tendence musely být od začádku, jen to chce i ze začátku skrz ty růžový brýle koukat s otevřenýma očima a nepřivírat oči před signálama, že něco není v pořádku

AlesekBB

AlesekBB | 29. 11. 2011, 20:04:44 | více příspěvků | napsat uživateli

Počítá se do toho SM sex?!1217!

uživatel eliminován | 29. 11. 2011, 20:03:43

> BillieBong
no naivka nejsem !119! a ožralý ženský fakt moc nemusím to si vypozorovala dobře :)

uživatel eliminován | 29. 11. 2011, 20:02:03

> filisek
moc to zlehčuješ.. ona za to ženská většinou nikdy nemůže že se tak chlap začne chovat.. teď si říkáš tohle a kdoví co ty by si dělala kdyby ti chlap začal dělat takový peklo třeba po pěti letech s jedním,dvouma děckama

uživatel eliminován | 29. 11. 2011, 20:02:03

> Fiiila.W
taky bych byla měla takový tendence, protože mě tlačil věk, ale naštěstí zvítězil rozum a radši si chvilku počkám a založím pak rodinu s někým, kým jsem si jistá, nikdy není nic na 100%, ale vím, že do toho můžu jít s čistým svědomím

BillieBong

BillieBong | 29. 11. 2011, 20:00:53 | více příspěvků | napsat uživateli

> Fiiila.W Já jsem myslela, že jsi tak trochu mladej naivka, co si nevidí do huby, ale koukám, že občas i pořemejšlíš hlavou. Jen asi nemáš rád opilý ženštiny :)

uživatel eliminován | 29. 11. 2011, 19:59:58

> Fiiila.W
tak od toho se maj lidi nějakou dobu poznávat apak se teprve pouštět do společných závazků, ženská, která si pořídí dítě s někým, koho zná půl roku, je podle mě blbá

uživatel eliminován | 29. 11. 2011, 19:57:03

> BillieBong
v tom s tebou souhlasím
> filisek
on se ten dotyčnej může klidně tak projevit až po nějaké době.. přetvářka, přetvářka a až je ženská namotaná tak pak vidí co je zač.. ono těžko ti hned někdo po půl roku chození bude dělat peklo jako por dvou,třech letech např.

uživatel eliminován | 29. 11. 2011, 19:55:19

nemám

BillieBong

BillieBong | 29. 11. 2011, 19:53:56 | více příspěvků | napsat uživateli

> Fiiila.W ženská, která nechá ublížit svýmu dítěti, je už sama vinná něčim, co se nedá omluvit.

uživatel eliminován | 29. 11. 2011, 19:53:52

> Fiiila.W
a proč si s ním to dítě pořizovala?
každý máme právo se rozhodnout, s kým budeme sdílet svůj život a když je to debil, tak si s ním dítě rozhodně nepořídím a at mi nikdo neříká, že do porodu všechno dobrý a že se tak začal chovat až potom

BillieBong

BillieBong | 29. 11. 2011, 19:52:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> flamenco Co tě nezabije, to tě posílí, ale trpět za ostatní je kravina, kdokoliv tě trápí, měl by za to jít sedět do krimu. Kam jít máš, klidně ti napíšu seznam azylovejch domů, ale jelikož neznám celou realitu tak nemůžu moc radit.

uživatel eliminován | 29. 11. 2011, 19:50:55

> BillieBong
souhlasím s Tebou, i když se to těm týraným asi nebude líbit
je to o tom, že se ke mně okolí bude chovat tak, jak já mu dovolím

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

násilízkušenostproblémdomácí

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑