Diskuze a otázky - DOKÁZALI BYSTE ODPOVĚDĚT ?! ;-)

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 09:44:22 |

1) Mámk kromě v mozku neurony i v kůži ?

2) Pro léčbu maniodepresivní psychozy se používá uhličitan lithný. pokus se vysvětlit která část tohoto léku by mohla působit na mozek a svůj pocit podepři důvody, které tě k tomu vedou :)

3) V naší školní laboratoři se nám podařilo vyrobit novou sloučeninu artolin. Zjistili jsme že umí zabránit vyloučení neurotransmiteru acetylcholinu z nervových buněk. Jaké budou asi účinky artolinu na člověka? Popiš a vysvětli co by se asi stalo

.!12!

reagovat

V diskuzi je 67 příspěvků a shlédlo ji 796 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

sin.gularita

sin.gularita | 27. 05. 2008, 11:46:45 | více příspěvků | napsat uživateli

listopad77 : ne, gymnásium s uměleckou profilací :) , ale máme skvělého učitele na biochemii a fyziku :)

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 11:36:20

singularita: dobrý!1347! Studuješ medicínu nebo si psychotik?!955!

sin.gularita

sin.gularita | 27. 05. 2008, 11:31:14 | více příspěvků | napsat uživateli

1) ANO - např. smyslový nerv ( v podkožním vazivu) ústí kožními receptory v pokožce

2) Lithium, protože ovlivňuje neurotransmitery v mozku a tím i přenos nervového signálu tak , že stabilizuje náladu a reguluje její výkyvy do euforie nebo deprese,jejichž střídání je charakteristické pro MD psychózu.

3)Zmenší se a uvolní svalové kontrakce, acetylcholin se nenaváže do svalových buněk,nedojde k přenosu vzruchu a svalové buňky zůstanou tedy nepodrážděny, tudíž nedojde ke stáhnutí svalstva . ( Takže mimochodem " žádné vrásky" :) ..). Tělo člověka " na artolinu" by bylo (poněkud) "flegmatické" , neboť acetylcholin působí mimojiné i ve vegetativním nervstvu (avšak ne samojediný) , takže vnitřní orgány by měly bez acetylcholinu poněkud "LEHÁRO" :)

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 11:16:26

1 - pičovina

2 - pičovina

3- pičovina

4-jdu na oběd !2!

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 11:12:39

Ad 1) doufám že jo,aby ty,co tady zakládaj debilní diskuse (týhle se to netýká!957!),vůbec cejtili,až je za to někdo nakope do prdele.....na ostatní otázky bohužel nejsem s osmi rokama gymplu a (zatím) jedním rokem na slavisitce nejsem s to odpovědět....!1182!

jizik_007

jizik_007 | 27. 05. 2008, 11:09:49 | více příspěvků | napsat uživateli

A máme tady zase spam! Menší přivýdělek:-) peníze ti můžou přijít bud složenkou, na účet, nebo se dobije kredit :-) http://www.hellomobile.cz/zmobile/ tu se zaregistruj,přijdou ti denně 3 reklamní sms..přečteš, smažeš a za každou mas 2 Kč + 0,5 Kč za každou sms, kterou dostane někdo kdo je pod tebou! Při registraci dej moje číslo jako kontakt na doporučující osobu – 736763782, mám to taky...při takových 5 lidech máš měsíčně 600 Kč..Ještě si pročtěte podmínky..a hlavně: NENÍ V TOM ŽÁDNÝ HÁČEK!!

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 11:04:46

SKAnec:lepší nšřešit nic jako jsou podobný blbosti,který jsi vyjmenoval,ale bejt ke každýmu tolerantní a nerejt..co je třeba homoušům do toho,že my s nima nesouhlasíme..mě osobně jsou šumák,stejně jako pár,kterej by si to rozdával na ulici nebo projíždějící sanita,za kteoru se všichni otáčejí,jakoby zjistili,co se stalo..co je třeba tobě do toho,že si myslim,že na první pohled vzpadáš jako ucho..nic..taky se hned nezačneš oblíkat jinak,takže podobný diskuze jsou o ničem.

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 11:02:37

SKAnec:lepší nšřešit nic jako jsou podobný blbosti,který jsi vyjmenoval,ale bejt ke každýmu tolerantní a nerejt..co je třeba homoušům do toho,že my s nima nesouhlasíme..mě osobně jsou šumák,stejně jako pár,kterej by si to rozdával na ulici nebo projíždějící sanita,za kteoru se všichni otáčejí,jakoby zjistili,co se stalo..co je třeba tobě do toho,že si myslim,že na první pohled vzpadáš jako ucho..nic..taky se hned nezačneš oblíkat jinak,takže podobný diskuze jsou o ničem.

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 11:00:53

Ivuska.V_001: psychiatrii nestuduju... ale jednou doufám budu a pak ti snad odpovím !687!

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 11:00:37

wizards: to mě ani tak nezajmá, jen oživuju vědomosti ze základky :D

wizards

wizards | 27. 05. 2008, 10:59:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Doubleview: no .. ja si myslím, že by jsi to někde na netu určo našel ... ja jsem za 1 minutu našel toto.. jen jde o to hledat když tě to teda zajímá!2!

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 10:59:18

když už jste tady tak chytří,nemáte nějakou radu,jak na tu naší babičku?Má Alshaimra..toho pána,co krade věci..spíš se bojím,kdy mě začne nesnášet,protože jí taky budu krást jako přítelova bývalá prý taky kradla..ukradla babičce celou jídelní soupravu po prababičce.A taky často brečí,že nemá vkladní knížku a 30 tisíc a hodinky nebo,že jsme jí sebrali brambory.Má byt u nás v domě,doktor jí napsal prášky,ale je tam podmínka,že je musí brát pravidelně,jinak jí to udělá ještě větší paseku,protože jsou silný,ale ona je právě brala jen první týden a pak jsme je našli ve skřínce na hromadách.A je možné,že jí ten stav,kdy zapomene nebo má zmetak, nastane vždycky,když je delší dobu sama?Nemá na to vliv nějaký podnět?

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 10:58:34

wizards: hážeš sem dobrý odkazy... budou se mi hodit !1056!!730!

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 10:57:40

wizards: no pravě mám pocit že v kůži nejsou bubec... těm receptorům se říká jinak...

SKAnec

SKAnec | 27. 05. 2008, 10:56:01 | více příspěvků | napsat uživateli

Ivuska.V_001 : sakra ty máš pravdu. Lepší řešit diskanty, homouše, rovnokšiltý atd.

wizards

wizards | 27. 05. 2008, 10:55:59 | více příspěvků | napsat uživateli

Doubleview : no staci vedet presne co dela neuron a dle toho vydedukujes co mas v kuzi
tzv. zda tam je nebo není !2!

wizards

wizards | 27. 05. 2008, 10:54:45 | více příspěvků | napsat uživateli

3.netusim musel bych prostudovat -
pravdepodobne ale nebudes nic citit -> zablokujes neurotransmite
http://cs.wikibooks.org/wiki/Nervové_buňky

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 10:54:13

wizards: tam neni nic o kůži ne? !1277!

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 10:53:55

1) nervy, čili nervová zakončení njesou pod kůží, ale ve škáře = v kůži
2) a 3) počkej 2 roky a určo ti na to odpovim :)

btw: co studuješ prosimtě za školu a kde?!687!

wizards

wizards | 27. 05. 2008, 10:53:42 | více příspěvků | napsat uživateli

2.
V terapeutických dávkách se lithia užívá v psychiatrii k tlumení centrálního nervové soustavy. Uhličitan lithný se používá při léčbě maniodepresivní psychózy, kdy tlumí chorobné výkyvy nálady, která kolísá od euforie po touho po sebevraždě
>>>>>>>>>>>>>.http://www.biotox.cz/toxikon/anorgan/ja_1a.php

GingerXX

GingerXX | 27. 05. 2008, 10:52:39 | více příspěvků | napsat uživateli

Neuron je mozková buňka ne? Tak co by dělala v kůži na ruce?

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 10:52:34

a mimochodem,nic proti tobě.) Vypadá to,že tomáš stejně odněkud stažené:) ale takovýhle diskuse asi do normálního světa nepatří..je hozená hodně jednosměrně a málo lidí si jako koníček zvolí právě biochemii,pokud ji zrovna nestuduje!1!

GingerXX

GingerXX | 27. 05. 2008, 10:51:29 | více příspěvků | napsat uživateli

Neurony nejsou v kůži
Lithium, proč, to nevim, ale chrání nerovvé buňky, tak asi proto !2!
Acetylcholin umožňuje přenos vzruchu v centrální i periferní NS, tak by se asi nic nepřenášelo...

Freglin

Freglin | 27. 05. 2008, 10:51:09 | více příspěvků | napsat uživateli

Maestro perfecto numero uno zavítal...
Welcome.
!811!!811!!811!

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 10:50:48

Libi se mi, ze si to po sobe ani neumis precist!511!

wizards

wizards | 27. 05. 2008, 10:50:18 | více příspěvků | napsat uživateli

1.ANO:
->>>>>>>>>> "http://cs.wikipedia.org/wiki/Neuron"

Freglin

Freglin | 27. 05. 2008, 10:50:01 | více příspěvků | napsat uživateli

Vy ste koukám všichni chytrý jak rádia....ale ty odpovědi vám sežeru až se naučíte pravopis !811!

wizards

wizards | 27. 05. 2008, 10:49:46 | více příspěvků | napsat uživateli

1.ANO:
->>>>>>>>>> "http://cs.wikipedia.org/wiki/Neuron"

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 10:48:16

1) je celkem jedno,jestli krom v mozku mám neurony i v kůži nebo ne, protože mám spoustu orgánů,žláz,hormonů a dalších věciček v těle a nikdy mi neovlivňovalo život,jestli jsem to věděla nebo ne..s touhle vědomostí nemám soukromí,citový život ani jednání s lidmi o nic jednodušší
2)mám dojem,že i kdybych věděla čemu pomáhá ten uhličitan,tak nevím jak bych se k němu dostala a nevidím důvod proč se k němu dostat, maniodepresivní psychozou netrpím já ani lidi z mého okolí,jen přítelova mamka trpí alshaimrem a stejně prášky,které by jí pomohly nepapá..
3)To jste teda ve vaší školní laboratoři borci,ale my žádnou laboratoř ve škole neměli,poněvadž jsem studovala spíš obor,který má víc společného s právem a orgány státní správy,takže ..ty bys asi taky neodpověděla na otázku např. Jaký je rozdíl mezi souběhem a recidivou a jaké druhy náš tr.zákon zná?Každej je dobrej v něčem..dám ti kontakt na slečnu,která studuje KU chemii,ale na normální slušný občany bys neměla zkoušet takhle machrovat,jak jsi dobrá,třebaa přemet bys neudělala..že?!1177!

uživatel eliminován | 27. 05. 2008, 10:46:13

1)u teto otazky bych rekl ano,protoze jsem to tady videl napsat vic lidi,nez co rekli ne...!2!
2)kdybych mel rict co vsechno pusobi na mozek,byl bych z toho na mozek,,,u teto ot. netuším
3)..za treti.... uz radsi nic nerikam,protoze ted uz bych ten kopanec dostal!1362!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

mozeksloučeninaneuronpokuslékartolinpocitnovaacetylcholinčlověklaboratořčástkůžemámkpsychózaartolinuuhličitanvyloučeníneurotransmiterdůvodléčbabuňkaúčinek

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑