Diskuze a otázky - dobývání? . . Vtiráni?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

pete_aus_crazytown

pete_aus_crazytown | 23. 02. 2009, 23:16:23 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

je mezi tím rozdíl?

reagovat

V diskuzi je 51 příspěvků a shlédlo ji 437 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 24. 02. 2009, 00:38:15

> Zlatasek
Pa

Zlatasek

Zlatasek | 24. 02. 2009, 00:34:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> Chandler69
njn.. však já se snažim aby mě to netrápilo..ale pokud je skoro všechno naše chování založeno na pudech a chemických reakcích, tak je to docela na nic.:D
dobrou!5!

uživatel eliminován | 24. 02. 2009, 00:27:49

> Zlatasek
Nás ale nějaká chemie zajímat nemusí... my jsme zvyklí na ty reakce, že se projevují v reálnym životě založenym na informaci... a informace pro nás je, že jsme zamilovaní, a to je důležitý... my jsme důležití... to co máme v sobě duševně, ne co se nám děje anatomicky.

uživatel eliminován | 24. 02. 2009, 00:26:15

> Zlatasek
Nezmizí... ta reakce zůstává... ale jen se oslabuje... ty buňky se začnou postupně unavovat... je to dokonce prokázaný; že po nějakých snad pěti měsících, přichází ve většině vztahů první krize... to je ta krize, kdy ty reakce ochabnou... a když ten vztah nepřežije, tak úplně zmizí... když vztah přežije, reakce pokračuje, ale už v menší míře... a pak slábne a slábne... stejně jako všechny ostatní buňky, tak i tyhle slábnou a umíraj... časem...

Zlatasek

Zlatasek | 24. 02. 2009, 00:22:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> Chandler69
jo já si často říkám- je to jen chemie... ale může u někoho vydržet ta chemická reakce celý život? (ted nemyslim sebe:D) říká se že pak už je to jen zvyk, ale těžko někdo může říct, kde je chemie, kde je zvyk, kde je láska..
vždyt o lásce je skoro každý film, skoro každý příběh, proč by to každý tak hrotil, kdyby to byla jen chemická reakce, který za pár let zase hned zmizí?

SSBN

SSBN | 24. 02. 2009, 00:20:49 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zlatasek: na tomhle nemůžeš vydělat. Dobrou noc

SSBN

SSBN | 24. 02. 2009, 00:20:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> Chandler69: ano, je to reakce, ale co ji spouští? !5! Člověk má duši a láska vzniká v ní, i když se ji snaží vědci omezit na chemickou reakci.

Zlatasek

Zlatasek | 24. 02. 2009, 00:19:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN
k tomu, že jinak mi chybí a opravdu moc
a už to nechci řešit.. dobrou

uživatel eliminován | 24. 02. 2009, 00:17:43

> Zlatasek
No pořád je to jen chemická reakce... takže je vážně asi pravda, že někdo může zažívat stejné pocity s člověkem, kterého zná týden, jako někdo jiný s člověkem, kterého zná deset let. Záleží na chemickym složení mozku a genetice... je to smutný, uvědomovat si tuhle skutečnost... že láska vlastně není nic víc než jen reakce mozkových buněk... ačkoli pro nás to víc znamená... !1!

SSBN

SSBN | 24. 02. 2009, 00:16:53 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zlatasek: ale k čemu je to dobré?

Zlatasek

Zlatasek | 24. 02. 2009, 00:13:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> Chandler69
jj máš pravdu.. ta prvotní sympatie, okouzlenost atd.. tomu já řikám zamilovanost.. láska přichází podle mě až pozdějc :))

uživatel eliminován | 24. 02. 2009, 00:11:54

Nevim, na lásku každý nahlíží subjektivně. Pro někoho je láska až stav dokonalého poznání po několika letech, pro někoho je láska třeba už jen krátkodobá vzájemná sympatie. To se pak obojí promítá i v následcích na psychiku. Ovšem není pravidlem, že když někoho milujeme roky, a přijdeme o něj, je to bolestivější, než když přijdeme o někoho, koho známe a milujeme pár týdnů. Takže máte pravdu oba, v tomhle se dohadovat asi nemá smysl, protože všichni máme, co se lásky týče, osobní názory a pocity...

Zlatasek

Zlatasek | 24. 02. 2009, 00:06:56 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN
v tomhle případě se mi rozum poslouchat nechce :)

SSBN

SSBN | 24. 02. 2009, 00:05:37 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zlatasek: v tom případě by ti rozum měl sdělit, že ukončení kontaktů by ti dovolilo zapomenout a posunout se dál

Zlatasek

Zlatasek | 24. 02. 2009, 00:02:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN
jak bych ti to řekla.. láska není to co říká rozum.. rozum říká že naděje není...
to jestli něco cítím mi neřiká rozum, ale to jestli je ještě nějaká naděje mi rozum sdělil!5!

SSBN

SSBN | 23. 02. 2009, 23:59:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zlatasek: v tom případě to není láska !5!

Zlatasek

Zlatasek | 23. 02. 2009, 23:59:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN
nene.. naděje nemám...

SSBN

SSBN | 23. 02. 2009, 23:56:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zlatasek: jenže tak by to být mělo. Protože jinak budeš ztrácet čas planými nadějemi

Zlatasek

Zlatasek | 23. 02. 2009, 23:55:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN
ty na ní máš patent, že to víš?:D
já když někoho miluju, tak chci být s nim třeba i jako kamarád..
láska není to, že když ti to s někym nevyjde, tak už ho nechceš, ani vidět

SSBN

SSBN | 23. 02. 2009, 23:52:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zlatasek: potom to není láska

Zlatasek

Zlatasek | 23. 02. 2009, 23:50:27 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN
já to zvládám ted docela dobře

SSBN

SSBN | 23. 02. 2009, 23:47:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zlatasek: ne hned, třeba i za měsíc. Hlavní je, že nemůžeš být kamarádka s někým, koho miluješ, to tě zničí

Zlatasek

Zlatasek | 23. 02. 2009, 23:45:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN
ty budeš někoho milovat jen co ho poznáš?
"když někoho poznáš, tak mu naznačit, klidně i nenápadně, že ho nechceš jen za kamarádku"

tady se nikdo nebavil o lásce.. pokud pro tebe není problém zamilova se za den, dva, týden, tak to najdeš za rohem další, takový lidi se obvykle zamilovávají raz dva

uživatel eliminován | 23. 02. 2009, 23:45:25

Rád dobývám né že ne.. !357!

SSBN

SSBN | 23. 02. 2009, 23:43:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zlatasek: jak bych s ní mohl být kamarád, když ji budu milovat? !925!

Zlatasek

Zlatasek | 23. 02. 2009, 23:39:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN
noo tak je to hlavně o KOMUNIKACI, komunikace je velmi důležitá v hodně oblastech a ve vztazích obzvlášť.... navíc není nic špatnýho na tom, když někoho poznáš, tak mu naznačit, klidně i nenápadně, že ho nechceš jen za kamarádku, pokud se nechytne, tak můžete být přece dál kamarádi, jelikož všechno teprv začíná, i kamarádství - není to jak když po pěti letech kamarádství ti někdo vyzná lásku...

SSBN

SSBN | 23. 02. 2009, 23:38:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zlatasek: takže vlastně ta iniciativa má vzejít od ženy? A jak ona zjistí, že nechci jen kamarádku?

Zlatasek

Zlatasek | 23. 02. 2009, 23:34:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN
no tak pokud se o nic nepokusí... tak většinou chce být jen kamarádka no..

Vita_7

Vita_7 | 23. 02. 2009, 23:33:54 | více příspěvků | napsat uživateli

je to o tom jestli má zájem i druhá strana, když ne tak jí to přijde vždycky jako vtírání !102!

SSBN

SSBN | 23. 02. 2009, 23:32:01 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zlatasek: tohle platí i pro kamaráda !5!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

dobývánírozdíl

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑