Diskuze a otázky - dementní voliči - mizerný politikové

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 12. 04. 2012, 09:19:14 |

Jaký sme voliči takový máme politiky...
když nikdo z voličů nerozumí ekonomii a nepozná kerej politik dělá něco kloudnýho a místo toho všichni volí ty kerý naslibujou hezký věci, tak se není možný divit, že si ty nahoře rači nakradou, pže za dobrou práci je nikdo nepochválí když ji nepozná...
btw Kalousek dělá jenom to co muselo přijít už dávno, aby se napravily ty sračky co tady nechali socani... ale je mi jasný, že každej akorád vidí že mu z peněženky ubude 10 káčé na krabicák...!182!

reagovat

V diskuzi je 63 příspěvků a shlédlo ji 1743 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Korrax

Korrax | 12. 04. 2012, 13:16:13 | více příspěvků | napsat uživateli

> uglypersonality

Ono se to dá shrnout do teorie..že politika je jen další podnikatelský záměr..ve vyspělých státech je to tak půl na půl..jeden pro mě, druhý pro lidi..jenže u nás je to jeden pro mě, druhý pro mě, třetí pro mě..a tady už začíná problém..

uživatel eliminován | 12. 04. 2012, 13:14:02

mimochodem kdo se zajímá o názory méně známých politiků? nikdo...
ve volbách vhraje ta strana, kerá nasolí 100 mega do reklamní kampaně a těch 100 mega si pak někde musí nakrást aby ji zase zvolili, protože skromnýho slušnýho politika kerej nemá prachy a svý upřimný názory píše někam do blogu nikdo nezná a nezvolí... a je upe jedno čí je to vina...

uživatel eliminován | 12. 04. 2012, 13:12:12

> SSBN
nejde o vinu, jde o kauzalitu... politikové sou takový, jaké lidé zvolí ... když blbí lidé zvolí nezdopovědný politiky, nakonec to odserou zase ty blbí voliči pže se jim stát posere... o vinu vůbec nejde, za to si nic nekoupíš a až stát zbankrotuje, bude ti houno platný řikat že za nic nemůžeš

SSBN

SSBN | 12. 04. 2012, 13:09:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> uglypersonality ale to snad ani nejde, najít skutečnou vinu u voličů. Nemůžeš obviňovat miliony jednotlivých lidí. Lidský rozum se je schopen pracovat s vinou maximálně desítek lidí. U většího počtu je vina příliš nekonkrétní a neurčitá. Proto hledáme vinu "nahoře" (kde je viníků málo).

uživatel eliminován | 12. 04. 2012, 13:07:43

"Máš pravdu chlape a nelze než-li souhlasit :) Proto bych nejraděj vyfackoval ty co jezdí na ty srazy ted a chtěji odvolat celou vladu atd...co jako čekali? Že pravice bude rozdávat aby nás přivedla ke krachu tak jako socani?"

Ono co tam jsou ted za kreatury neni zadna pravice, jenom dalsi banda socialistu, kteri jsou zrovna tak ekonomicky erudovani, jako CSSD
Misto aby se zamerili na podporu spotrebniho kose a prace snizovanim dani a investice do stavebnictvi, tak dane zvysuji, rust stavebnictvi skoro uplne zlikvidovali a prerozdeluji zrovna jako socani. Vecna otazka, "kde na to brat?"
Bez reforem na to asi nebude nikdy, je treba se vyporad ze socialistickym statem, ktery tu bohuzel po 20-i letech vladne dodnes.
Je treba zacit resit vydaje, zkutecne vydaje, nejen kratkodobe tupe skrty, treba riznout opravdu do ziveho, jako financovani skolstvi, zdravotnictvi, zacit proupoustet prebujelou birokracii statni spravu do privatniho sektoru, ten je taky zapotrebi podporovat ze statniho rozpoctu. Verejna sprava je velice neefektivni ke svym nakladum oproti soukromemu sektoru. Nechapu, proc napr. na jednoho hasice je zapotrebi pul urednika, tedy 2 hasici pripadnou na jednoho urednika, tak je to ve verejnem sektoru se vsim.

uživatel eliminován | 12. 04. 2012, 13:06:56

stát je každej rok v mínusu protože na daních vybere mnohem míň peněz než kolik utratí a je to proto, že zdaleka největší položka výdajů státu sou platy státních zaměstnanců, sociální dávky a důchody... tyhle položky naprosto nezdravě a nezodpovědně nabobtnaly za vlády čssd a teď to nikdo nedokáže dát zpátky protože jakmile se jenom špitne o škrtech nebo propouštění, sou tady hned demonstrace, stávky a jánevímco...
předražený státní zakázky a korupce sou svinstvo, ale na zadlužení státu mají zanedbatelný vliv ve srovnání s výše uvedeným, bohužel je to tak...!182!

Korrax

Korrax | 12. 04. 2012, 13:05:03 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN

Nepopírám, že to mělo svoje kouzlo..nicméně teď všichni za to kouzlo platíme..

uživatel eliminován | 12. 04. 2012, 13:02:52

ale tahle diskuze není o komunismu...
mě děsně sere jak všichni melou o krizi a dluhu a přitom nemají páru o co vlastně jde a kdo za to může a nadávaj těm nepravejm...

mar.io

mar.io | 12. 04. 2012, 13:02:03 | více příspěvků | napsat uživateli

.
politika = konsenzus - nekdy se holt rozhoduje v jine rovine

a tim pro me toto tema konci, nejsem v pozici, abych do toho videl
.

SSBN

SSBN | 12. 04. 2012, 13:01:21 | více příspěvků | napsat uživateli

> Korrax ale tak vzato do důsledků, každý musel uplácet každého. řemeslníci si píchli v práci začátek směny a odešli plnit zakázku, ale už v 10 seděli v hospodě. Tam vydrželi do konce směny. Pokud jsi něco potřeboval, musel sis vzít volno, jít do té hospody, zkorumpovat ho a možná se ti podařilo ho přesvědčit, aby se ti na to šel podívat. Jenže v 13 měl padla. Takže "dobře" se měli skoro všichni - dělali málo a peníze měli jisté.

uživatel eliminován | 12. 04. 2012, 12:58:10

chápu že když se někomu aktuálně nedaří a má z televize dojem že všichni ostátní sou v balíku, tak mu může připadat že ta bájná komunistická minulost, kerou nezažil a kde údajně všichni měli práci, byla nějak super... ale nebyla, byla to z dnešního pohledu rovnoměrně rozprostřená chudoba, nemohoucnost, policejní stát a jediný komu to mohlo vyhovovat, byly ovce zvyklý jít ve stádu... a ešti ti šmelináři...

Korrax

Korrax | 12. 04. 2012, 12:56:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN> uglypersonality

Benzinkáři a šroťáci pánové..to byla elita národa..

uživatel eliminován | 12. 04. 2012, 12:55:57

> SSBN
jo, dík žes připomněl :-DDD

SSBN

SSBN | 12. 04. 2012, 12:55:03 | více příspěvků | napsat uživateli

> uglypersonality zapomínáš na zelináře, řezníky a další, co měli přístup k nedostatkovému zboží, se kterým šmelili. A taky na veksláky.

uživatel eliminován | 12. 04. 2012, 12:47:47

> Liuki
seš dost hloupá esi to co píšeš myslíš vážně...
komunismus byl dobrej jenom pro podprůměrný lemply a flákače, protože byl zařízenej tak aby se nikdo nemoh mít líp než oni... a jenom socky, lemplové a smažky můžou brečet že za komunismu bylo líp, zvlášť pokud to vůbec nezažili/y :-DDD

Korrax

Korrax | 12. 04. 2012, 12:42:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> Liuki

Milá slečno..mám z jedné strany Ruskou a z druhé Německou krev..moji pradědečci bojovali jako "Bělogvardějci" proti bolševikům v Rusku..oba byli shodně v bolševických lágrech, můj dědeček velkostatkář přišel v roce 1948 o majetek, který byl dnes roven několika desítkám milionů korun, rodina v Rusku musela utéct do Francie, můj otec byl se svým kádrovým posudkem rád, že mohl vůbec vystudovat..tudíž šoupejte nohama a sněte dál svůj rudý sen..děkuji..

42.nitram

42.nitram | 12. 04. 2012, 12:39:10 | více příspěvků | napsat uživateli

ajee..koukam tady sou zase vsichni chytry jak radio.. v tyhle zemi je vzdycky nejdulezitejsi aby bylo na koho hodit vinu.. ja navrhuju rozebrat komunistickej nuselak a zizkovskej vysilac a ucpat s nima komunisticky metro !735!!937!

SSBN

SSBN | 12. 04. 2012, 12:28:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> FreakyChick to ti ještě neřekli, že u nás jsou desítky stran, ze kterých můžeš vybírat, ne jen 6 co je ve sněmovně? !1326!

uživatel eliminován | 12. 04. 2012, 12:28:10

>Kematef
na korupci musíš zezdola, zezhora ti to kmotři nedovolej...začal bych s tím, že bych udělal trestnej čin, z toho když někdo poslouchá mimo organizační strukturu. Lobisti a různí poradci co nemají žádnou oficiální funkci ve státní správě nemají co rozkazovat...je jedno jestli je to korupce dokázaná nebo ne....ať šéfujou ty co tam opravdu sedí a příkazy ať dávat písemně a můžou za to jít sedět...ne telefonem přes poradce

SSBN

SSBN | 12. 04. 2012, 12:27:27 | více příspěvků | napsat uživateli

jistě, máme co si zasloužíme.

Zvyšovat daně, aby se nemuselo skutečně šetřit (cíleně a na základě analýz, ne plošně), je sice jednoduché, ale jednak to všechny až na zloděje a podvodníky ochuzuje, druhak to postihuje i ty služby státu, které jsou potřebné. Takže krátce: Kalousek si zvolil specifickou cestu "šetření", existují ale i jiné

uživatel eliminován | 12. 04. 2012, 12:17:25

liuki MA PRAVDU berte tam kde je hovno ! radobyekonomove !!! vic pracovnich mist vic penez z dani min skrtu ,.... vase nazory jsou kecy prdy bedary korytkaru jako jsou politici ,... vyhozenim vlady tam prijde jen dalsi verbes ktera jeste neni odhalena,... opet lobbing a nez na to nekdo prijde tak ti nezustane ani jedna ledvina ,... alternativni reseni ? zacal bych treba odebranim imunit ....

uživatel eliminován | 12. 04. 2012, 12:13:19

ugly: ty si stejnej vul jako si byl pred 8mi lety..... placas kraviny o kterych vic akorat kulovi , zajimave ze ty mas vzdelani ekonomickeho smeru zajimave ze zrovna ty si sel volit nejvetsi chatru a to ODS je jedno kdo to je jestli Kalousek, nebo Necas nebo Barta Zeman ,.... vsechno jsou to stejni parchanti nacichli komunismem ,... a propo jestli chceme zmenu tak nepomuze defenestrace protoze kamaradicku muj jak je mozne ze tohle to vsechna ta arogantni hovna jsou synackove minulych politiku ? AHA ?? mozna jsi skutecne takovej borec ze bys tam mel jit taky tak zaloz hnuti za debilni kecy na netu nebo se seber a stavkuj kdyz stavka je !!! kecat umi kazdej ale na stavku prijde 20 lidi z toho je polovina tech co ten krabicak maj v ruce a jsou tam omylem tak drz pysk

uživatel eliminován | 12. 04. 2012, 12:10:18

Zlatí komunisti :D K čemu je mi že můžu volit svobodně, když mám volit take voly co tam sedí :D

uživatel eliminován | 12. 04. 2012, 12:06:43

a) škrty jsou dobře
b) zrušení 3 ministerstev je bezbřehý populismus
c) jako pravicovému voliči mi vadí plošné škrty místo většího tlaku na efektivitu...ty tzv tupé škrty měly svůj smysl na začátku... říká se jaké agendy úřady už nebudou dělat, ale nic o tom ať pracují méně byrokraticky a levněji...a jednoduše z toho důvodu že toho nelze dosáhnout okamžitě.Nápady jako propouštění vězňů aby se ušetřilo nebo škrty u zdravotně postiženým mi vadí...přesto jsem rád za vládu pravice
d) nečas je slabej, premiérem by měl bejt Kalousek

nejvetsiuchylak

nejvetsiuchylak | 12. 04. 2012, 12:02:13 | více příspěvků | napsat uživateli

> mluno A o tom to je.... místo reforem se jedná spíše o brzdu.
Řešení:
řízený bankrot s tím, že to odnesou hlavně banky
maximální možné snížení daní, maximálně zvýšená podpora pro výkonové podnikatelské prostředí..apod.
(to by se mělo ještě maximálně udělat před bankrotem)
Pro Island Argenttinu a jiné země to bylo skvělé ozdravné řešení.
Snaha o snížení státního dluhu je jako hasit oheň benzínem.

mluno

mluno | 12. 04. 2012, 11:06:35 | více příspěvků | napsat uživateli

Nejsem si jistej, že je to správná cesta. Samozřejmě narovnání rozpočtu je potřeba, ale obávám se, že momentálně navrhované změny svými důsledky deficit ještě prohloubí.
No nejsem ekonom, tak se třeba pletu a třeba do roka a do dne budeme mít rozpočet v přebytku a začneme konečně splácet i jistinu státního dluhu.

uživatel eliminován | 12. 04. 2012, 10:45:21

Máš pravdu chlape a nelze než-li souhlasit :) Proto bych nejraděj vyfackoval ty co jezdí na ty srazy ted a chtěji odvolat celou vladu atd...co jako čekali? Že pravice bude rozdávat aby nás přivedla ke krachu tak jako socani?

> Liuki

Vždyt má pravdu. Super že měl každej praci, ale pulka lidi tam nechodila či tam šla občas...mezi tím tam nakradli naftu(v té době spíše prodejnější benzín) a už bylo pár lovu doma. Takže je sice krásný že ji měl každej, ale to procento co je ted na pracaku by se stejně valelo doma a ještě by za to bralo prachy. Když o tý době víš ty ho*no tak tichučko :) A o těch školach..k tomu nemá cenu se vyjadřovat..komunisti potřebovali hloupé lidi bez vysokých a celkem dlouho jim to vycházelo.

Liuki

Liuki | 12. 04. 2012, 10:37:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> Korrax
Asi tak v první třídě, tak to jsi režimem opravdu trpěl.!2!

nejvetsiuchylak

nejvetsiuchylak | 12. 04. 2012, 10:24:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> Liuki: beru tě to své nové strany !5!!12!

Korrax

Korrax | 12. 04. 2012, 10:22:53 | více příspěvků | napsat uživateli

> Liuki

Ano žil..má revolta se odehrála v podobě změny oslovení učitelky..ze "Sužko" na "Pančéko"..zbytek tvého příspěvku nekomentuji, jelikož postrádáš jakékoli skutečné znalosti o tehdejší ekonomické situaci a především následné polistopadové nomenklatuře, která ním vládne do dnes..

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

politikbtwmístověcráceekonomiekerejpeněženkasocaniprácekalouseknaslibujousračkavolič

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑