Diskuze a otázky - Daňové přiznání - finančák

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Fetkeks

Fetkeks | 27. 03. 2014, 23:06:45 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Ach jo, každý říká něco jiného..

Takže mám povinnost ho odevzdat, když jsem víceméně rok 2013 brigádničila..- tuším, že jsem podepsala ten růžový papír - od března na 3 měsíce u stejné firmy nastopila na HPP, pak nic, 2 měsíce jiná brigáda a od září opět jiná?
Živnostník nejsem.
Co se stane, když nedodržím termín?

A to, co po zaměstnavateli potřebuju, tak to se vyjíždí jen z počítače nebo to účetní na žádost sestavuje sama?
Díky.

reagovat

V diskuzi je 30 příspěvků a shlédlo ji 898 uživatelů .

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Tjudum

Tjudum | 30. 03. 2014, 14:20:52 | více příspěvků | napsat uživateli

Pokud mas dobryho zamestnavatele, tak ti staci jen vyplnit ty ruzovy lejstra a o ostatní se starat nemusíš, poda to za tebe. Jinak povinnost, asi kdyz ho nepodas tak ti z logiky věci nevratej dane, takze je to v podstate na tobe jestli podas nebo ne, ale jsou to jakoby tvoje peníze tak je lepsi si to obehat a nenechat to propadnou státu. !2!

uživatel eliminován | 29. 03. 2014, 07:40:19

jo a u nás tam, kde bydlím je i dnes otevřenej FU, takže možná, že i u Vás bude otevřenej dnes

uživatel eliminován | 29. 03. 2014, 07:39:27

jo a na to daňové přiznání je ještě hodně času. jediné, co stačí udělat je vyplnit hlavičku formuláře (jméno, příjmení adresu atd.) a odevzdat to bez vyplněných příjmu, příloh atd. a pak podat dodatečné případně opravné daňové přiznání. a na to jsou pokud se nepletu 3 měsíce. jo a pokud se nepletu tak to daňové přiznání můžeš podat kdekoliv jen musíš požádat o to, aby to zaslali tvému místě příslušnému správci daně. např. jsi v Praze tak to podáš v Praze a bydlíš v Kotěhůrkách, které mají FU Velkej Kočičákov, tak řekneš ať to přepošlou a oni to snad mají za povinnost udělat. Ale 100% si tím nejsem jistej, ale to se dá dohledat v daňové soustavě!5!

uživatel eliminován | 29. 03. 2014, 07:33:24

tu povinnost nemáš, pokud jsi nespadla do skupiny, kterou socky loni označili za podvodníky a zloděje. do té skupiny patří každý člověk, jehož příjem alespoň v jednom měsíci přesáhla 100 000 kč. pokud se nepletu tak nějak tak to je. jinak tu povinnost nemáš, ale je hloupé si ho nespočítat a nezjistit si jak na tom jsi (můžeš mít přeplatek a ten ti vrátí jen v případě, že si o něj požádáš). případně požádej o spočítání posledního zaměstnavatele, který tě zaměstnával v roce 2013, pokud se nepletu tak ten má za povinnost ti ho spočítat za rok 2013.
jo a na závěr uvádím, že od té doby, co byly vynalezeny peníze slov, díků, netřeba!5!

primavera

primavera | 28. 03. 2014, 20:21:07 | více příspěvků | napsat uživateli

proč se nevyužije místní poradce !499!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 28. 03. 2014, 16:16:12 | více příspěvků | napsat uživateli

!876! ano, nějakej limit tam je, odkdy až se musí daňový přiznání podávat, ale protože jsem za minulej rok vydělal o dost víc, než je ten limit (to snad každý každý pracující dělající i za min. mzdu) tak jsem neměl důvod po tom pátrat !5!

Fetkeks

Fetkeks | 28. 03. 2014, 16:10:07 | více příspěvků | napsat uživateli

děkuju za reakce, ale primárně mi šlo zjistit to, jestli tu povinnost mám i JÁÁÁÁÁÁ :d

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 28. 03. 2014, 16:05:44 | více příspěvků | napsat uživateli

!876! 1). to už mám vše vyřízený a 2). mám na to lidi !904!

uživatel eliminován | 28. 03. 2014, 13:29:19

ježiš, díky bohu za tuhle diskuzi.
připomněla mi, že mám daňové přiznání také vyplnit. :DD

.Lonely_Girl.

.Lonely_Girl. | 28. 03. 2014, 12:26:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> Fetkeks
Myslím se to počítá v hrubém. A výplata za prosinec se počítá do 2013, i když ti to bylo vyplaceno později.

Fetkeks

Fetkeks | 28. 03. 2014, 11:58:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> .Lonely_Girl.
Děkuju. Teď je otázkou, jestli v hrubém nebo v čistém je těch 48 000 kč.
A ještě by mě zajímalo, jestli výplata za prosinec spadá do roku 2013 nebo do roku 2014, jelikož mi to bylo vyplaceno v lednu 2014 (aneb příjem jsem měla až v lednu).

.Lonely_Girl.

.Lonely_Girl. | 28. 03. 2014, 11:52:17 | více příspěvků | napsat uživateli

Tak prej přiznání musí podávat každý, jehož roční výdělek činí 48 000 a víc ... A souvislost zaměstnání na to nemá žádný vliv, to vím ze zkušenosti mamčinýho přítele. Nejlíp uděláš, když si na finančák přímo zavoláš. V pondělí je tedy poslední den, kdy se to má podat, ale tolerují pak ještě pět dní.. po těch pěti dnech už se platí pokuta 500 KČ.

Fetkeks

Fetkeks | 28. 03. 2014, 10:55:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> thevalheru
Děkuju za odpověď. :).
Noo, tak já myslela, že mě se to netýká. To až v práci na mě jeden pán s tím vyredukoval, jestli jsem ho už odevzdávala, ale v této firmě jsem první měsíc. !1!

Když můj rozdíl od hrubé mzdy a čisté (HPP) činil nějakých 3 000 - 3 500 kč tak nedlužím nic, že? :D (jj, opět blbá otázka). Souběh jsem měla v březnu - to byl kus měsíce brigáda a potom HPP (stejná firma).

Jinak na mailu mám výplatní pásky z poslední brigády a asi 2 krát mi byla odečtena srážka na daň a jednou zálohová daň. Ovšem oni mi to dali do dvou jakože firem, ale pracovala jse m na jednou místě. Takže defakto oni mi učinili souběžnost? !24!

thevalheru

thevalheru | 28. 03. 2014, 10:44:24 | více příspěvků | napsat uživateli

pokud jsi nemela soubeh brigad/zamestnani, tak podavat nemusis. Pokud chces, aby ti v zamestnani, kde jsi byla na konci roku, udelali rocni zuctovani, musis dodat vsechny potvrzeni o prijmu z predchozich brigad/praci a pokud jsi nejakou dobu nedelala nic, tak treba cestny prohlaseni, ze jsi nikde nedelala.

btw. jsi blba, ze to resis tyden pred terminem DP.

Fetkeks

Fetkeks | 28. 03. 2014, 10:15:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> Konecny_verdikt
Ne, podepsala jsem ho na té brigádě - měla jsem kolem 70 - 80 hodin. A pak ho podepsala u stejného podniku, na to HPP.
Co jsem to teď pročítala na googlu, tak to vypadá, že by mi mohli i třeba něco z toho HPP vrátit, ale nechám to být. Snad to bude ok. !1!
> gwartass
Já jsem dříve měla živnosťák, tak jsem nějaký rok to přiznání podávala. :/

Fetkeks

Fetkeks | 28. 03. 2014, 10:15:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> Konecny_verdikt
Ne, podepsala jsem ho na té brigádě - měla jsem kolem 70 - 80 hodin. A pak ho podepsala u stejného podniku, na to HPP.
Co jsem to teď pročítala na googlu, tak to vypadá, že by mi mohli i třeba něco z toho HPP vrátit, ale nechám to být. Snad to bude ok. !1!
> gwartass
Já jsem dříve měla živnosťák, tak jsem nějaký rok to přiznání podávala. :/

Konecny_verdikt

Konecny_verdikt | 28. 03. 2014, 04:49:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Podle mě ne, nebo mě aspoň nenapadá proč. Ten růžovej papír jsi podepisovala asi u toho HPP, abys měla slevu na poplatníka a jestli ty brigády byly všechny na DPP nebo DPČ...

gwartass

gwartass | 28. 03. 2014, 03:21:44 | více příspěvků | napsat uživateli

Jo, mas. A nestane se nic, pokud to dalsi rok neposeres a nepriznas se zase.

Fetkeks

Fetkeks | 27. 03. 2014, 23:44:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> .Lonely_Girl.
Děkuju, já si to ráno přečtu. :)
Jdu spát, jsem Kantare.
A jestli ho musím podat, tak co přesně potřebuju od účetní - tuším, že přehled o příjmech a zálohách..něco takovýho mi jeden pán říkal, ale nepoznamela jsem si to. !24! a to druhé - jak dlouho to té účetní trvá - jestli se to jen vyjíždí z pc. Díky moc. !1!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 27. 03. 2014, 23:44:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> .Lonely_Girl.
No když máš dát přiznání do konce března a každej to nechá na poslední chvíli.....

.Lonely_Girl.

.Lonely_Girl. | 27. 03. 2014, 23:41:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> Fetkeks
Brigádničím na smlouvu stále u jednoho. Já zkusím tvůj dotaz poslat na jednu stránku, pokud nevadí.. Co kdo poradí, to bych ti hned překopírovala semka.

> muz.s.vlasy
Tak já nevím, jak to tam chodí, nebyla jsem tam ..

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 27. 03. 2014, 23:27:49 | více příspěvků | napsat uživateli

> Fetkeks
Já ti radit nebudu, nechceš abych na tebe reagoval a mám tě v ignoraci, tak bych stejně neviděl co mi odepisuješ !2!

Fetkeks

Fetkeks | 27. 03. 2014, 23:26:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> .Lonely_Girl.
Jj, já jsem uvažovala nad tím, že si zajdu tu v Praze na finančák, ale čekám těžký fronty. Dokonce se prý musí na finančák v místě trvalého bydliště. :/. Zítra mám školu, v pondělí směnu, v úterý taky důležitou věc, přes kterou vlak nejede..

A brigádničíš normálně na smlouvu? U jednoho zaměstnavatele nebo jich je víc?

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 27. 03. 2014, 23:25:56 | více příspěvků | napsat uživateli

> .Lonely_Girl.
Nojo, že na to má dost času !2!
A asi tam nebude mít vůbec frontu !2!

uživatel eliminován | 27. 03. 2014, 23:25:56

to nevim...a co se stane kdyz ho nepodas? Budes platit pokutu či co?

42.nitram

42.nitram | 27. 03. 2014, 23:24:24 | více příspěvků | napsat uživateli

ja nevim, ja nepracuju !1156!!937!

.Lonely_Girl.

.Lonely_Girl. | 27. 03. 2014, 23:21:08 | více příspěvků | napsat uživateli

A pokud máš fb, přidej se tam do skupinky BABO RAĎ 2 -domácí rady nejen pro zdraví, tam dostaneš odpověď opravdu na všechno. :)

.Lonely_Girl.

.Lonely_Girl. | 27. 03. 2014, 23:19:03 | více příspěvků | napsat uživateli

> Fetkeks
Zajdi si normálně na finančák, tam ti poradí nejlépe. !776! A brigádničím už 3 roky a vlastně jsem ho nepodávala nikdy ..

Fetkeks

Fetkeks | 27. 03. 2014, 23:15:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> .Lonely_Girl.
Termín je do 31.3.2014, tak nevíš, jestli ti hlavu neutrhnou :D. Akorát já tam mám i to HPP, tak nevím no. :/.

.Lonely_Girl.

.Lonely_Girl. | 27. 03. 2014, 23:13:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Já ho jakožto brigádnice nepodávala a nikdo mi hlavu neutrhl, tak nevím, jak to chodí .. !1345!


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

měsícrokbrigádafirmahpppovinnostpřiznánípapírdíkpočítačzaměstnavateltermínnastopilabřezenstanúčetnímámatuš

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑