Diskuze a otázky - ctnosti

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 21. 05. 2012, 23:45:03 |

taky vám příjde že ctnosti už vymizeli. pravda, čest, loajalita, prostě jakákoliv pozitivní ctnost, která se kdysy nedala vyvážit ani zlatem dnes už není. ba naopak negativní a nečestné chování je dnes plus? co vy nato?

reagovat

V diskuzi je 75 příspěvků a shlédlo ji 1334 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 23. 05. 2012, 16:58:54

piki11 trochu jo, ale tak, souvisí to stím ;o)

Elissaa taky :o) btw no třeba :o)) měj se ;o)

Elissaa

Elissaa | 22. 05. 2012, 22:16:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> ReTRe mas pravdu no. ja taky kolikrat hledim, kdyz mi nekdo pomuze s baglem ve vlaku.. :) no opoustim tuto diskuzi, diky za vymenu nazoru, treba se potkame jeste jinde.!1073!

uživatel eliminován | 22. 05. 2012, 21:56:09

> ReTRe
souhlas ale to už jsme se trochu odklonili od tématu ne. samozřejmě že vždy si člověk za vše může sám

uživatel eliminován | 22. 05. 2012, 21:48:14

piki11 klasickej argument ani ne, prostě se tak věci mají :o)) btw no kolikrát ani kdekdo sám za sebe ji nést nemíní, ale s tím se prostě chtě nechtě musí počítat :o)) a s tímhle "a může přijíd situace kdy se nestačíš divit" ...samozřejmě taky :o)) takže pokud si někoho pustím blíž, mám automaticky tohle a to další brát všechno prostě v potaz :o)) protože pak si můžu stěžovat jen maximálně zas na sebe !2! teda pokud necheš trávit část života nad nějakým nadáváním na "ty druhé" což není za a) z části pravda a za b) ztráta jen tvého času a možná nervů nebo nevím čeho dalšího, protože nic tím stejně nevyřešíš !2!

uživatel eliminován | 22. 05. 2012, 21:45:39

když už nic jiného, tak jsem loajální, to mi nikdo nevezme :)

uživatel eliminován | 22. 05. 2012, 21:36:09

Elissaa tak třeba u té školy, bys měla vědět, kdy říct ne !2! všechno má taky své meze a pokud to nekoriguješ včas, pak je to blbé no !2! to samé s tím "děkuji" když dospěješ k tomu, že toho někdo není schopnej, pak se můžeš rozmýšlet, jestli to pro tebe, podruhé má cenu :o)) ale je to zas jen tvá věc a rozhodnutí :o) pak si nejde přece moc stěžovat :o))
btw "a pak ty lidi na tebe jeste cumej jak na blbecka.." :D:D a ptala ses proč? :D třeba čuměj jen proto, že s tím v dnešní době nepočítaj :D:D no ale je jedno celkem co dělaj, když se neví proč a odvíjí se to od konrétní situace !2!
No jinak není zač !2!

uživatel eliminován | 22. 05. 2012, 21:22:07

> piki11
Do jisté míry chápu tvé nadšení umřít nebo nechat se zabít kvůli svým blízkým ... (taky jsem dříve míval takovýhle názory...hlavně do doby, než to člověk musí opravdu udělat !2!)

Jenže ona je realita poněkud jiná (a mnohem suchopárnější). Fyzické ohrožení je v podstatě vyjímečným jevem.

Ale zajímalo by mě, jak moc bys byl ochotný za své přátele třeba splácet jejich dluhy (a hlavně, jak dlouho by ti to odhodlání vydrželo) !2!

uživatel eliminován | 22. 05. 2012, 20:13:22

> Byl_sem_M-Cristiane/politiku do toho netahej,tam je to prohnilé od základů!119!

uživatel eliminován | 22. 05. 2012, 20:01:32

> ReTRe
klasickej argument ale věř že můžeš mít člověka, kterej za tebou stál dost dlouho aby dokázal že zato stojí a může přijíd situace kdy se nestačíš divit. samozřejmě volba je vždy na nás to nikomu brát nebudu ale nikdy člověk nenese zodpovědnost za ostatní že. takže u toho bych asi skončil hezký den

uživatel eliminován | 22. 05. 2012, 19:59:10

> Byl_sem_M-Cristiane
chápu pokus dostat do kouta i bezcílným argumentem beze smyslu. tak ti to řeknu jinak za ochranu sebe nebo svých blízkých ba i nevinných lidí bych položil život pokud by to bylo nutný a nechtěl bych zato ani korunu ani vděk. je to silný pocit přemoct strach a postavit se za někoho ale radši tak než si do dotyčnýho jít kopnout jen tak pro zábavu.

uživatel eliminován | 22. 05. 2012, 19:56:31

> Byl_sem_M-Cristiane
já ti rozumim, nemyslim si že to je dnes horší negativa jsou v každý době jen si tak nák řikám že dnes když se člověk nechová správně všem je to tak nějak fuk a řeknou njn takovej je život jakoby to snad ještě omlouvali nebo schvalovali.jo já si na svých přátelích vážím hlavně upřímnosti a loajality. občas mi ale příjde že jsem jedinej a když tohle někomu řeknu že si vážim u lidí těhlech vlastností koukaj na mě jak vyvoraný

uživatel eliminován | 22. 05. 2012, 19:47:53

> shanique
Žejo ... i takovej Rath má svou čest ... nenechal by se koupit za pár set tisíc...!2!

uživatel eliminován | 22. 05. 2012, 19:45:44

Rozhodně nevymizely,záleží na tom na koho narazíš..!127!

uživatel eliminován | 22. 05. 2012, 19:42:08

> piki11
Já prostě jen nechápu, odkud se berou ty dnešní názory, že jsou lidi tak nějak mnohem horší, než byli kdy dříve...

Vždyť za války chodilo v čechách na gestapo tolik udání, že je němci ani neměli čas všechna řešit...

uživatel eliminován | 22. 05. 2012, 19:41:13

> piki11
No to nevím, kdo by do toho šel, dneska nebo kdykoliv jindy... normální lidi neobětují život jen tak pro nic za nic... svým způsobem jsou to vždy lehce (nebo i více) narušení jedinci...

A stejně se jich vyskytne jen pár za století...

Elissaa

Elissaa | 22. 05. 2012, 19:35:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> ReTRe brala sem to treba z pohledu skoly.. ze jednou nekomu pomuzes a pak za tebou chodi cela trida.. a jo pomuzu nekomu z dobryho pocitu aby se nemel v zivote spatne.. ale ocekavam za to nepatrny ,,dekuji".. mimochodem kdyz uz se teda rika, ze se ma pomahat starejm lidem, zdravit apod. tak ja zdravim jak debil, asi se ukazalo, jak sem ,,slusne vychovana", pomaham jim s ruznejma vecma, a pak ty lidi na tebe jeste cumej jak na blbecka..(ale to byla mensi odbocka) jinak dekuji ze jsi mi zopakoval co mam v profilu, priznam se, ze uz ani nevim, co tam mam napsany !1278!

uživatel eliminován | 22. 05. 2012, 18:45:09

piki11 tak jasně já se taky nebudu přít :o)) jen jedna věc, ty "kámoše" a lidi okolo sebe si vybíráme sami, zveme je do svého života anebo jiné vytlačujeme :o) takže za to si můžeme sami, jaké to pak okolo sebe máme :o))

uživatel eliminován | 22. 05. 2012, 18:42:22

Elissaa no o tom jsem, ale psal !2!
A pokud v sobě nějak moc řěšíš co z toho máš, už asi není nej a hraničí to celkem s vypočítavostí !2!
Nedovedu si představit třebas někoho, kdo zasáhne, aby zachránil v sekundách třeba život a předem nějak přemýšlel nad tím, jestli z toho něco bude mít :o) hele !2!
A pokud si s tebou, jak píšeš "každej vytře p*del" je to asi o nějaké obecné pomoci a zas nejde pomáhat všem v běžných věcech apod., bys asi nedělala nic jiného :D takže pak i u toho musíš nějak myslet, rozmýšlet se a mít tak nějak trochu zdravej odhad i trochu v psy, komu, co a proč a jestli u běžných věcí, by to někdo dokázal anebo taky jen někomu třeba nechce :o))
Podle toho, jak a jaké věci bereš v potaz a myslíš u toho, tak si pak tu pr*el vytře nebo ne :o)
Každopádně pokud člověk pomáhá, tak pomáhá protože chce nebo může, třeba v dané věci, nebo protože mu něco není lhostejné, ale pomáhá zE sebe a zA sebe, ale ne proto, že za to něco čeká, apod. !2!

Navíc píšeš "mám vše, co jsem si kdy přála > úžasného přítele a perfektní přátele ..." :o)) a to je málo? !2!

uživatel eliminován | 22. 05. 2012, 18:22:49

> ReTRe
no kámoši a td. ne vždy se jim dá věřit a ne všichni měli možost dokázat opak takže fakt nevim o tomhle se nebudu a nechci přít.

uživatel eliminován | 22. 05. 2012, 18:21:41

> Byl_sem_M-Cristiane
pořád stejný mě tak nešlo o moji myšlenku jako o váš názor. dohadovat se kvuli tomu kdo se sám upálí. palech to taky chtěl udělat jen demonstrativně a je to dotáhnout do konce bohužel to nevyšlo a upálil se ale šel dotoho s myšlenkou že i to se může stát. a co dnes kdo by do toho šel.

uživatel eliminován | 22. 05. 2012, 18:12:33

> piki11
Ale vzpoměl jsem si (jak ses tu oháněl Janem Husem), že i v dnešní době se najdou lidé, jež jsou ochotni skončit na hranici ... a dokonce si ji i sami zapálí, jako třeba Jan Palach, žejo .... kdo ví, jesli by Hus našel toliká sebezapření, aby si hranici i sám zapálil...

Elissaa

Elissaa | 22. 05. 2012, 17:24:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> ReTRe no jo ale v cem je to dobry pro me, kdyz si pak kazdej se mnou s prom. vytre p*del? !1041!

tezko_rict

tezko_rict | 22. 05. 2012, 17:05:21 | více příspěvků | napsat uživateli

neprijde.

uživatel eliminován | 22. 05. 2012, 16:33:19

Elissaa poctivost přece není o nějakém vyplácení se nebo nevyplácení :o) je to jen o tobě :o) a pokud taková jsi, je to jen dobře :o)

piki11 tyhle věci nevymizely, jen je toho o dost míň :o) ale i pořád se daj takoví lidi najít :o) ostatně, jaké lidi si k sobě pustíš (kámoše, přátele, známé) takové to pak okolo sebe máš :o))
btw "negativní a nečestné chování je dnes plus?" ...ne nemyslím si, že je to nějaké plus, jen to něco vypovídá o tom člověku samotném a o tom, jak se k takovému stavět !2!

Elissaa

Elissaa | 22. 05. 2012, 15:06:07 | více příspěvků | napsat uživateli

bohuzel ja jsem poctiva porad, ale nevyplaci se mi to.i kdyz bych chtela byt svine, porad se mi to nejak nedari,

uživatel eliminován | 22. 05. 2012, 15:00:12

> Korrax
to je jasný ale jde oto že se aspoň cenila a ne jako dnes že se cení pravý opak

Korrax

Korrax | 22. 05. 2012, 14:47:07 | více příspěvků | napsat uživateli

Představa, že někdy v historii lidstva, byla ctnost, loajalita a férovost na denním pořádku je bohužel jen fantasie pár snílků..

uživatel eliminován | 22. 05. 2012, 14:25:00

> Milli.008
tak vždyť jsme tvor rozumný ne tak víme všechno a nic na nás nemá ne!20!!24!!2!

uživatel eliminován | 22. 05. 2012, 14:23:58

> Nemesis.Rain
řekni ale upřímě opravdu věříš tomu co jsi napsal. tak dejme tomu že si mě teď pohoršil právě tím co jsi napsal a já mám důvod vzít šutr a rozbít ti hlavu ale jdi to je ale detinský argument. opravdu vyvracet takovou věc. samozřejmě normalita je dost relativní téma, ale jsou věci co jsou prostě dané, takové co platí u všech forem života a nepotřebují zákony ani pravidla ab podle toho fungovali nemyslíš.

Beerny23

Beerny23 | 22. 05. 2012, 14:19:45 | více příspěvků | napsat uživateli

je to hodne zakořeneni už vsamotny podstate metropolitniho a metrosexualniho živaota když se snekym seznamim s nekym novim vydim na nnem nejen že nemluvi celou pravdu otom co je zač a kam směřuje ale i skutečnost automatycky předpokladaá že hraju stejnou hru !310!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

ctnostpravdaloajalitakdysypluscestachování

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑