Diskuze a otázky - CSSR

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 7. 11. 2005, 11:57:36 |

čo si pametáte z tejto doby? myslíte ,že vtedy sa žilo lepšie ako teraz?

reagovat

V diskuzi je 173 příspěvků a shlédlo ji 950 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 8. 11. 2005, 09:56:22

no ale mohli sme byť na to mlepšie ako vy a sme horšie !24!

uživatel eliminován | 8. 11. 2005, 08:06:00

mash4077 - 08.11.05 06:12 více od mash4077 ignorovat dobrý názor, dát hlas
uglypersonality: aj vy ste boli fašistický štát ,vlastne vy ste neexistovali a na slovensku vyhrala po vojne demokratická strana a v čechách zase kopmunistická a rozhodlo sa ,že budeme komunistický štát a ešte k prvému slovenskému štátu ,no tiso nemal na výber buď by spravil to čo sparavil (našťastie)alebo sme mohli dopadnúť tak ako vy tiso nás zachránil pred okupáciou a my sme ho nakoniec obesili ,no teda komunisti mi sme radšsej mohli ísť ďalej ako samostatné slovensko a mohli sme byť už dneska niekde úplne inde
!121!!121!!121! fakt dobrej džouk!10/10

uživatel eliminován | 8. 11. 2005, 07:44:23

mash4077
a teď jste taky někde úplně jinde

uživatel eliminován | 8. 11. 2005, 06:12:56

uglypersonality: aj vy ste boli fašistický štát ,vlastne vy ste neexistovali a na slovensku vyhrala po vojne demokratická strana a v čechách zase kopmunistická a rozhodlo sa ,že budeme komunistický štát a ešte k prvému slovenskému štátu ,no tiso nemal na výber buď by spravil to čo sparavil (našťastie)alebo sme mohli dopadnúť tak ako vy tiso nás zachránil pred okupáciou a my sme ho nakoniec obesili ,no teda komunisti mi sme radšsej mohli ísť ďalej ako samostatné slovensko a mohli sme byť už dneska niekde úplne inde

uživatel eliminován | 7. 11. 2005, 19:18:28

A mně nejvíc vadila Varšavská smlouva, RVHP a ROH, i když se člověk v tom třetím případě alespoň někam podíval!278!

uživatel eliminován | 7. 11. 2005, 16:37:29

kromě komunistů mě nejvíc sral bakelit

DJLinkman

DJLinkman | 7. 11. 2005, 15:58:03 | více příspěvků | napsat uživateli

kamos dostal pokarhani reditelem za to ze na prvomajoveho sprievodu kdyz nosil heslo "Drzte mier" bolo vidno jenom Drzte mi !122!

DJLinkman

DJLinkman | 7. 11. 2005, 15:57:21 | více příspěvků | napsat uživateli

sice bylo lacno ale nevim jestli to stalo za to utlacovani slobody

uživatel eliminován | 7. 11. 2005, 15:40:05

ahoj!1!

uživatel eliminován | 7. 11. 2005, 14:21:37

k11: pokrytče...

uživatel eliminován | 7. 11. 2005, 14:19:50

ugly: noooo...... ani ne poslys !121!

uživatel eliminován | 7. 11. 2005, 14:18:25

K11: sem slavnej, závidíš co?!2!

uživatel eliminován | 7. 11. 2005, 14:16:14

ugly: !122! tomuhle se neda nic vytknout... proto tamto byly spis spekulace... tezko rict, jestli by si spojeny staty ale odmitly "vzit" stat, ktery mel snahu o velebeni demokratickych zasad, ze jo (nakonec s nemeckem se taky domluvili), paaaac pokud si vzpominam, delimitacni cara usa - rusko vedla i krz cechy...
helej co to je za diskuzi o tobe... !4!

uživatel eliminován | 7. 11. 2005, 14:11:48

k11: no tak evidentně vo tom vim houno... já jenom slyšel vo nějaký konferenci v Teheránu a na Jaltě, kde si tři maníci rozparcelovali Evropu a tak to nakonce taky bylo, a esi Slováci v roce 1946 volili Losnu nebo Mažňáka sral pes...
ale jinak uznávam, že vo tom něco víš...

uživatel eliminován | 7. 11. 2005, 14:04:47

bjork: mam rad srandu, ty ne? !122!
ugly: pockej definitivni nastup? chces rict, komousi ziskali moc pres noc? :o) to byl prece proces od konce valky, 1946 byl asi nejzasadnejsi... unor 1948 by nikdy nebyl bez kvetna 46... a slovensko bylo fasisticky.... hmm, tohle je ale dost slozity... zatimco vetsina slovaku nebyla fasistama, vetsina slovaku pak zvolili prave ty demokraty... je to dost velkej rozdil...

uživatel eliminován | 7. 11. 2005, 13:59:30

k11:hmmm, pan profesor měl v oblibě Slováky? možná zapomněl na to, že Slovensko v době okupace bylo kapánek fašistický, takže možná proto tam komouši tak neuspěli... a koneckonců nástup komoušů k moci byl definitivní až v roce 1948...

Bjorkmaster

Bjorkmaster | 7. 11. 2005, 13:57:34 | více příspěvků | napsat uživateli

uglypersonality: !121!

Bjorkmaster

Bjorkmaster | 7. 11. 2005, 13:57:13 | více příspěvků | napsat uživateli

k11_: a ty si z nás nedělej srandu ... !163!

uživatel eliminován | 7. 11. 2005, 13:54:57

bjork: to víš, rodiče byli bohatý a pořídili mi dlouhý vedení!5!!2!

Bjorkmaster

Bjorkmaster | 7. 11. 2005, 13:53:23 | více příspěvků | napsat uživateli

uglypersonality: no konečně Ti to došlo ... jinak s tebou na 99,9% souhlasím

uživatel eliminován | 7. 11. 2005, 13:52:55

ugly: ne ne, ja jsem te nechtel poucovat, ja jsem taky historik na baterky... jen nam furt prof. pavlicek na ustavni vyvoj furt vstepoval do hlavy osudovy okamzik kvetnovych voleb r. 1946, kdy v demokratickych volbach vyhrali s prehledem komouci v cechach.... na slovensku s totalni prevahou, jaka nemela snad od ty doby u nas obdoby demokraticka strana, pricemz komunisticka strana slovenska nedostala ani polovinu toho co demokrati... buhvi jak by na tom bylo vzdy slabsi slovensko, kdyby ostnaty drat po nekolika letech pozdeji byl postaven na hranici slovenska se sovetskym svazem a zahnivajici zapad mel svuj hrot mezi poslkem a madarksem...
treba by slovensko bylo na zacatku 90. let daleko dal, prestoze by stale kulhalo za ekonomicky silnejsimi cechy... ? !439!

uživatel eliminován | 7. 11. 2005, 13:46:48

hele co ze to je ten austroslavismus... !439!

uživatel eliminován | 7. 11. 2005, 13:46:29

k11: dík za optání, mám je jakž takž, co ty?
ale rozveď to, mě to zajímá, rád se necham poučit, opravdu...

uživatel eliminován | 7. 11. 2005, 13:45:37

bjork: jo takle... no já měl ze školy za to, že československo vzniklo 28.října.... koneckonců to byl několik desetiletí státní svátek a tak ho slavili i ti Slováci ne? uznávam, že o tomhle období historie víš víc než já, já zas poukazuju na to že, většina Slováků neví ani to že se něco stalo 30. října 1918. a poukazuju na to, že prostě v roce 1918 vznikla náš společnej stát, ve kterym se Slováci neměli špatně a že sme je my Češi tahali nahoru a vadí mi, když se teď tvářej, že nic takovýho nebylo...

uživatel eliminován | 7. 11. 2005, 13:45:37

ugly: no to ani ne... jen bych nemluvil az zas tak zapalene o necem, pokud... ale cert to vem... jak se vubec mas ...

Bjorkmaster

Bjorkmaster | 7. 11. 2005, 13:41:34 | více příspěvků | napsat uživateli

uglypersonality: ale chápeš že do Československé republiky vstoupily až toho 30.?

s tou příčkou to byl příklad .... tak třeba jinak .... jako bych tvrdil, že nulák je červenej

uživatel eliminován | 7. 11. 2005, 13:38:47

bjork: ad příčka.... 10 příčky sou nenosný, 15 už můžou bejt koncipovaný jako nosný...takže máš pravdu...!2!

uživatel eliminován | 7. 11. 2005, 13:37:52

Bjorkmaster - 07.11.05 13:20 více od Bjorkmaster ignorovat dobrý názor, dát hlas
uglypersonality: nevím, proč by Slovákům měl něco říkat 28.říjen ... to snad spíš nám,ne?
.
.
jestli 28. říjnem začal výrazný ekonomický a společensko kulturní rpzvoj slovenska a jestli se tohot dne Slovensko stalo součástí jiného státu než doposud (ikdyž možná někeří politici na slovensku plánovali něco jiného) tak je to každopádně sakra důležitej den i pro Slovánky, ne?

Bjorkmaster

Bjorkmaster | 7. 11. 2005, 13:36:24 | více příspěvků | napsat uživateli

uglypersonality: měl by sis o tom něco přečíst ... to že ses něco naučil ve škole ještě neznaméná, že to je dobře ....

.... to je jako kdybys byl stavební archtekt a já se s tebou bavil o tom, že 15příčka může sloužit zároveň jako stropní opěra - rozhodně budeš o tom vědět víc ty jak já ...

Bjorkmaster

Bjorkmaster | 7. 11. 2005, 13:34:07 | více příspěvků | napsat uživateli

uglypersonality: no nějak se v tom strácíš ... zatímco češi za R-U usilovali o osamostatnění .... Slováci vycházeli z programu Bjornsterna Bjornssona za odproštění se od Uher a příčlenění se k některé slovanské zemi ... např. k čechám a moravě ..... to že někteří slováci razili úplně jiný názor a strategii (Rašín), je druhořadé ...

co se týká kulturního a ekonomického přínosu, je snad jasné - o tom jsem ale nemluvil

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

lepšiepametátedobačovtedyterazakotejtočssr

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑