Diskuze a otázky - cssd ma prachy na rozdavani!!!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 22. 10. 2008, 21:44:44 |

cssd je u nas uz po 2. a zase rozdava ruze vite kolik je to musi stat penez??

reagovat

koho nechcete??

V anketě hlasovalo celkem 19 uživatelů

V diskuzi je 48 příspěvků a shlédlo ji 374 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 22. 10. 2008, 22:38:34

> Raccky ježíš, to mi připomnělo, že jsem minulý týden slyšela, že nějaký kongresman podal žalobu na boha !122!

Raccky

Raccky | 22. 10. 2008, 22:27:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> Befana
jn bůh žehnej fbi!2!

uživatel eliminován | 22. 10. 2008, 22:26:29

> Raccky net je úžasná věc !122!

Raccky

Raccky | 22. 10. 2008, 22:24:09 | více příspěvků | napsat uživateli

Sponzor ČSSD je agentem KGB! Praha (rep) - Jeden ze sponzorů vládní sociální demokracie Boris Monoszov prokazatelne spolupracoval s KGB. ...
zajímavé!2!

Raccky

Raccky | 22. 10. 2008, 22:23:01 | více příspěvků | napsat uživateli

> Befana
to jsem zvedavej co z toho vyleze :D

uživatel eliminován | 22. 10. 2008, 22:22:42

> Raccky
ta osoba si taky za to nemuze sama a kdyz bud lezet dlouho v nemocnci kolikrat mesice a nebude mit nikoho tak ji duchod na to nestaci a taky maji jiny starosti jako platit si i jiny veci a kolikrat jim sotva zbyde na jidlo

uživatel eliminován | 22. 10. 2008, 22:22:25

> Raccky dej si jen tak z hecu do googlu heslo sponzoři ČSSD.....!122!

Raccky

Raccky | 22. 10. 2008, 22:20:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> Ciarra.com
jestli nemaji blbejch 60kc, tak pochybuju ze je to vinou někoho jineho nez te osoby samotne...

Raccky

Raccky | 22. 10. 2008, 22:19:29 | více příspěvků | napsat uživateli

ty růže platíme jen z části, hodně peněz jde z kapes sponzorů..

uživatel eliminován | 22. 10. 2008, 22:18:59

> Raccky
no jo jenze neni dobry kdyz je cely zdravotnictvi zalozeny jen na penezich jsou lidid ktery na to proste nemaji a nezaplatis blbejch sest petek tak si muze jit sam kopat hrob ... jo deti a duchodci by melo byt urcite odliseny a to samy a postizeny lidi, nejlepší bylo když si meli platiti za pobyt v nemocnici i deti v inkubatorech, to bylo taky docela smesny

uživatel eliminován | 22. 10. 2008, 22:17:45

ty růže platíme my...tak jako všechny ostatní rozmarnosti politiků!1009!

kid252

kid252 | 22. 10. 2008, 22:15:39 | více příspěvků | napsat uživateli

myslim ze ty ruze jsou nase penize! :D

Raccky

Raccky | 22. 10. 2008, 22:15:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> Ciarra.com
i to zdravý něco stojí, ale jo s tim souhlasim že děcka z duchodcema by měli bejt vylišený

uživatel eliminován | 22. 10. 2008, 22:13:54

> Van_Dyke růže u nás vadnou velmi brzy !122!.....krom těch planých či z vlastní zahrádky !122!

uživatel eliminován | 22. 10. 2008, 22:09:12

> Raccky
ja jsme pro ale jen pro nektery, ja bych nechala aat jen plati pobyt a stravu v nemocncii tech sedesat nebo spis pro duchodce a pro deti tricet kc a zbytek bych nenechala platit , proto ze je to zbytecny a jen tahaj z lidí prachy za to aby mohli být zdraví

Raccky

Raccky | 22. 10. 2008, 22:07:47 | více příspěvků | napsat uživateli


> Ciarra.com
tak ted uplne nevim jestli jsi pro, nebo proti poplatku. Ja s nimi kazdopadne souhlasim. Kdyby byli nějak odlišeni děti a důchodci, byl bych klidně proto aby to zvedli.

uživatel eliminován | 22. 10. 2008, 22:05:16

> Raccky
no nevis kazdopadne aby je chytla rakovina za spodek a sli si sedet do nemocncie aby videli jak si to tam zřidili sami blbeckové

uživatel eliminován | 22. 10. 2008, 22:04:08

> Raccky no právě, nu co, zřídí u každé nemocnice 1 nové pracovní místo, na to se nabalí další cca 0,3 jiného pracovního místa a bude z toho sláva, jako když sem domluvili montovnu Philipsů !122! nebo zajistili export do Číny !122!

Raccky

Raccky | 22. 10. 2008, 22:02:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> Ciarra.com
pochybuju že by se to do konce funkčního období vlády rušilo, je to pilíř reformy zdravotctví, to by šla ods proti sobě. Maximálně se něco pozmění....

Raccky

Raccky | 22. 10. 2008, 21:59:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> Befana
Ne jejich navrch je, ze pri navsteve nemocnice zaplatis 30 kc a dostanes potvrzeni. Pri odchodu z nemocnice ti bude tech 30kc navraceno. To je ten navrch kterymu se musim tlemit. Samozrejme s tim souvisý bezpředmětné papírování a zaměstnání dalších lidí z peněz nikoho jiného než nás. Zařný příklad usporných navrhů těch vypatlanců..

uživatel eliminován | 22. 10. 2008, 21:58:24

> Raccky
prosimte casem to zrusí stejne jako tyhle poplatky tech sedesat korun by bylo lepsi platitit to je uzitecnejsi nez tech tricet korun u lekare a to snad sami casem pochopi nebo jsou fakt blbý proste je stejne zrusej

Raccky

Raccky | 22. 10. 2008, 21:57:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> Ciarra.com
Rusit se to nebude dokud nebude u vlady ČSSD. Dali buh, tak se to nikdy nestane.

uživatel eliminován | 22. 10. 2008, 21:56:43

> Raccky
jo aha, ale ty taky kazdou chvili zrusi prootze tyhle poplatky u lekare tech tricet korun to je jim k hovnu, a nejvetsi picovina platit na pohotovosri 90 korun tak to je nejvetsi hovadina

Raccky

Raccky | 22. 10. 2008, 21:54:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> Ciarra.com
ale ja tady mluvim o tech 30 korunach za navstevu u lekare. Ty mluvis o pozmenovacich navrzich zakona se kterymi do jiste miry souhlasi i ods...

uživatel eliminován | 22. 10. 2008, 21:54:33

ODS je proste nej!1424!!1424!!1424!

uživatel eliminován | 22. 10. 2008, 21:53:59

> Raccky
nebo spis se budou ruit ale oni to nenechaji jim to takhle nefunguje stary lidid radsi umrou nezn jit do nemocnice si platit kdyz na to ani nemaji

uživatel eliminován | 22. 10. 2008, 21:53:54

jak lze technicky převzít poplatky u lékaře, které chce ČSSD hradit z prostředků kraje??? to dostaneme do ruky účtenku a půjdeme si vybrat 30,- kaček na kraj?? nebo nám to pošlou na účet nebo jak je to proveditelné??? Zřídí kraj nový odbor refundace poplatků a dá práci hodnému úředníkovi, to bude průser, jestli nám pan doktor nedá razítko a úředník mi to neproplatí !122!

uživatel eliminován | 22. 10. 2008, 21:52:59

> Raccky
poplatky uz jsou rozhodnuty davno, nejprve se zrusily u malych dětí a ted i u dospelych a poplatky v nemocnicich za pobyt

Raccky

Raccky | 22. 10. 2008, 21:52:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> Ciarra.com
tady nejde o to kdo to ridi, tady jde o to, ze poplatky jsou součástí zdravotnické reformy, tedy dané zákonem. Kdyby to chteli zrusit musej mit ve vlade vetsinu..

uživatel eliminován | 22. 10. 2008, 21:52:41

davaj je kazdymu jenom aby si je dali na svoji stranu !!!ale i kdyby mi dali vsechny ruze ktery nemaj ze svej penez!31! !!zustala bych stejne u ods!31!1424!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

čssdprachyrůžestaťpeníze

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑