Diskuze a otázky - ČR - POLICEJNÍ STÁT?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 12:58:03 |

V roce 1990 bylo na území České republiky něco málo přes dvacet tisíc příslušníků SNB (policie).

V červnu 2007 je v ČR neuvěřitelných téměř padesát tisíc policistů. K tomu je nutno připočíst okolo deseti tisíc strážníků městské policie. Zároveň je třeba podotknout, že více než deset tisíc zaměstnanců městských úřadů převzalo práci kterou kdysi vykonával SNB (občanské průkazy, řidičské průkazy, pasy).

Nezbývá než aby si každý uvedená čísla porovnal a zamyslel se nad nimi.

Bojí se dnešní vláda vlastních lidí více než ta komunistická? !400!

reagovat

V diskuzi je 82 příspěvků a shlédlo ji 1182 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 18:10:22

no...musím dát za pravdu zelenoočkovi.......

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 17:54:44

unidentified.flying: Abys mohl tvarovat, musíš motivovat, to co nabízí policie za finanční a jiný výhody není špatný, ale v soukromý sféře se platí víc. Ergo když Nadřízený u policie prudí, jdeš za lepším. Mladí jsou většinou bez rodin a nebojí se měnit práci. To už je ale jenom teorie, jako ta tvoje.

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 17:51:51

Zelenoocko Většinou odcházejí ti z terénu. Ti nejprovařenější z teplých kaceláří zůstávají. Tohle nemá s lustracema co dělat. Spíš je to cílená obměna. A nemáš pravdu s těma mladýma. Ti jsou nejtvárnější a každej, kdo hledá nový lidi to ví. Od majitele hospody, přes personálního manažera nějaký společnosti, až po ministra vnitra.

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 17:46:15

unidentified.flying: Nic tajemného, pokud jsou zkušení a na vedoucích funkcí, zřejmě začali kariéru ještě za komunismu, teď odchází, protože začala kontrola lustrací, takže než by je vylili za falšování LO, radši pjůdou sami s pěknou rentou. A nedělám si iluze o tom, kdo šel dělat pro do silových složek a pro vnitro za komunistů.
Rozvědka v téhle debatě není podstatná, protože pracuje ven, když tak je to spíš o kontrarozvědce. Těch agentů bude skutečně o dva, tři řády méně než v minulosti, on tak stát nemá moc co jim slibovat, oproti minulosti.

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 17:38:06

Zelenoocko V 89 roce si LM ani neškrtly. Žádnej aktivní zásah. A co myslíš tím svým tajemným, že ti zkušení jsou "důkladně prověřeni" mi není jasný. Co se týká tajných placených udavačů (agentů), ti fungují i dneska. Nebo jak si myslíš, že by mohla existovat rozvědka? !1152!

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 17:32:57

unidentified.flying: Ti zkušení policsté jsou povětšinou prověření až na půdu, komouši jen tak někomu k používání do ruky zbraň nedali.
Spíš by mě zajímalo kdo ty funkce, u kterých se musí myslet nebo mít vyšší vzdělání teď u policistů dělá.Ti mladí se totiž moc vychovávat nenechají. Kamarád odchází z funkce pol. rady, prej je to nuda, všechno rozkazem a jinde si vydělá víc. Mně lákali na místo vrchního komisaře, když jsem viděl jak vedou personální politiku, musel jsem se smát. Pořád si myslím, že nárust zločinnosti nutně vede k nárustu počtu policistů, nic divného.
A úloha LM během roku 1989 je poměrně dobře zdokumentovaná.

Radši ať je víc policajtů, je mi to milejší než placení tajní udavači z minulého režimu. Bez téhle "výhody" se dnes musí policie ve valné většině případů obejít. Znamená to tedy více techniky, sledování, lidí kteří budou tu techniku obsluhovat a další, kteří budou získané informace vyhodnocovat.

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 10. 03. 2008, 17:22:17 | více příspěvků | napsat uživateli

!876! ale podívej se, kde ty lidi jsou, většina jich je v kanclu !876!

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 17:21:02

Nejvíc mi to natírají metrosexuál s bárbínou. !1152! !1152!!1152!

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 17:19:08

Zelenoocko
Nikdy jsem neviděl, že by proti obyvatelstvu aktivně zasahovaly LM. Tedy s vyjímkou padesátých let. !5! Stejně tak armáda. Nevymejšlej blbosti.

A co se týká stoupající zločinnosti, bude tedy policistů pořád přibývat? Kolik bude dost? Sto tisíc? Nebo stopadesát?

V teologických diskuzích jsi na úrovni, ale tohle se ti moc nepovedlo. Nejde o porovnávání co je lepší, jestli komouši anebo dnešní garnitura. Jde o to, jestli si ta dnešní smetánka nebuduje policii na horší časy na svojí ochranu. Nasvědčuje tomu cílené zbavování se zkušených policajtů a nahrazování mladým, nezkušeným a flexibilním mládím, vychovaným pro vlastní potřeby.

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 17:08:40

Morpheus
Tak nereaguj, když na to nemáš. !400!

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 17:08:05

ufo: uvědomuju.....ale kůži se pokusím nedat zadarmo!102!!102! a když už, tak jsem ozbrojený myšlenkový extremista:-)

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 16:55:26

Morpheus,já sice nemám ráda pravicové tuneláře a černé Jidáše,ale máš úplnou pravdu. !747!

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 16:53:26

UFO: no tos zase vyblil pičovinu, že?! !663! Na tohle se ani nedá reagovat slušně.

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 16:50:55

unidentified.flying: Ve svých letech bys mohl vědět, že na zásahy proti obyvatelstvu používala KSČ lidové milice, jejichž příslušníci jako dorovolníci nebyli vedeni jako členové SNB. Stejně byla využívána armáda, která je teď významně menší než bývala za komoušů a rozhodně už není využívána jako represivní složka proti vlastním lidem.
Místo plánovaných dvou informačních agentur byly čtyři a předpokládám, že i počet zaměstnanců byl vyšší, dnes se nemusí tolik zabývat vnitřním nepřítelem. Navíc moc SNB a strany stála na agentem, důvěrnících a informátorech z řad obyvatel, domnívám se, že jejich počet bude dnes o dva nebo tři řády nižší.

Ještě by mě zajímalo, jestli můžeš odkázat ty čísla o počtu policistů/příslušníků SNB?

Navíc jestli sis všiml,od dob komunismu dost výrazně stoupla zločinnost.

Myslím, že jsem dost jasně ukázal, že ten tvůj článek nic nedokazuje a toho, že se ti nelíbí současné společenské zřízení už jsem si všiml, akorát jsem myslel, že jsi ten typ, NAPRAVO JE UŽ JEN ZEĎ a teď se vzhlížíš v komouších?

Ale ona to bude jen taková malá provokace co?

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 16:49:36

stejně mají všichni svázané ruce státním soudnictvím..které je neovlivnitelné asi jako 12ti letý školák. Když přijde na státní zástupce....to hanba je slabé slovo. A ke všemu je podle právních expertů v dnešní legislativě zvýhoďňován pachatel a ne obět trestného činu..zkrátka bánánová modrá republika!1333!

T.Mazda

T.Mazda | 10. 03. 2008, 16:42:56 | více příspěvků | napsat uživateli

kwon: nové zbraně pro PČR - myslíš, udělat pak střelbu na běžící terče?

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 16:39:05

není jich moc....je tam spousta magorů, kteří tam nemají co dělat...není policista jako policista. Kdyby to byl útvar, který zastává právo a zákon, jistě by to vypadalo jinak....
demokracie dnes umírá v křečích, neonacisté si volně pochodují pod policejní ochranou a policie? Ta jim dělá bodyguardy a směje se do obličeje normálním lidem...ani bych se nedivil, kdyby si společně zahajlovali
...smažek roste jak hub po dešti...
takže policejní stát moc nejsme...kdyby ano, jistě by ulice byla bezpečnější

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 16:38:54

když jim koupili slušivé značkové bundičky a košilky tak proč ne...bylo by to fajn kdyby každej polda nosil třeba dezert eagle nebo magnum 45. To by byl potom respekt. Akorát se bojím, že když teďka snižujou tu dobu výcviku tak zbraň ať už jakoukoliv dávat do rukou 18-letýho konoupka s žádnou odpovědností..no...to se potom bude sjednávat zákon.!1367!

plzenaq20

plzenaq20 | 10. 03. 2008, 16:38:46 | více příspěvků | napsat uživateli

no jeden priklad za vsechny...kdyz sem kdysi volal 155 ze znama skocila ze strechy,bylo to asi ve 2 v noci,tak behem 3 minut prijelo asi 10 policajtu,a zachranka dorazila az asi po 15 minutach!!! a to se to stalo tak 1000 metru od nemocnice v centru mesta:( to mi fakt dostalo:( nastesti znama to celkem zahadne rozdejchala tak tu sanitu ani nepotrebovala,ale i tak,kdyby umirala tak nevim jesli tech 10 policajtu by tam bylo co platnejch :(

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 16:37:57

no ja abych pravdu řek tak až vystuduju zkurvený práva (sli nepropadnu) tak pudu okamžitě ke kriminálce = )

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 16:36:05

UFO:!1302! to si se jako snažil o vtip?

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 16:33:39

kwon
Doufám že si uvědomuješ, že se svými názory na určitá témata by tě taky někdo mohl snadno zařadit mezi extrémisty. !1152! Třeba si tu novou techniku jednou vyzkoušejí i na tobě.

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 16:31:06

ještě bych jim nakoupil nové zbraně....ať se ti extremisti zleva i zprava mají čím zredukovat!102!!102!

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 16:29:13

Enormní nárůst počtu státních zaměstnanců není žádný tajemství,potýká se s tím mnoho let vláda všech možných partají,a vždycky ztroskotají na tom,že se vyskytnou nějací kámoši a přistaví se další budova...!2!
Donekonečna to nepůjde ...aspoň bez radikálního zvýšení daňové zátěže...ale na tom už se pracuje,problémem může být , od koho vlastně daně vybírat,když se do lukrativní,ale neproduktivní zaměstnanecké kategorie přesune neúnosný množství potenciálních pracovních sil..!2!

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 16:28:47

Qetulka.t To jsi nám teď popisovala svojí rodinu? !1217!

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 16:28:01

datel.on
Měl by ses vrátit zpět do svého světa konopných snů a iluzí a nesnažit se obtěžovat normální lidi. !486!

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 16:27:15

no nevím..spíš se snaží teďka dohnat ztráty...kdo mohl odešel!1367! ke všemu je teďka díky sloučení útvarů všude v policii děsněj bordel..to přispívá tomu aby si Langer nakoupil nový autíčka za miliardu a ještě s drahou šedou metalízou a vkusným modrým proužkem...bude to asi gestapo ods!257!

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 16:27:13

ufo: opakuji opět, že mimo jiné vzrostla potřeba specializovaných útvarů....výrazně bylo třeba posílit cizineckou policii, dopravní, pořádkovou.......a naopak jsou (pro mne nepochopitelné snahy) sloučit Bisku s VZ.

prema_van_smuuf

prema_van_smuuf | 10. 03. 2008, 16:26:17 | více příspěvků | napsat uživateli

no a co?.. tak tady máme hodně cajtů..to je snad špatný, mít dostatek lidí na udržení pořádku? ..a stejně jich je furt málo.. :)

uživatel eliminován | 10. 03. 2008, 16:24:22

!1302! někdo to musí usměrnovat když si náckové dělají pochody každej druhej krade ,každej čtvrtej vraždí ne??!1194!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

snbpolicieČRprůkazměstskáúzemírokčíslomálostrážníkrepublikapříslušníkstátprácečervenzaměstnanecvlápolicista

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑