Diskuze a otázky - ČR - Nejsvobodnější země na světě

úvodní strana | aktualizovat | dolů

be.my.baby

be.my.baby | 14. 08. 2007, 17:49:46 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Američani nevědí nic o svobodě! Když jsem byl mladší, myslel jsem si, že cílem že cílem života je postupný zlepšování životní úrovně, mimo jiné třeba tím, že se někdo přestěhuje. Narodil jsem se v Praze, takže v podstatě šlo o stěhování do zahraničí, na západ. Londýn, New York, L.A. Pak jsem se ale dozvěděl, jak to v americe chodí:
V USA se nesmí:
• pít alkohol do 21 let
• Přepravovat na ulici viditelně alkohol
• Souložit do tuším 18 let ()
• Souložit v autě
• Stáhnout si mp3ku z internetu
• říct o někom na veřejnosti, že to je černoch
• říct v televizi, že za něco můžou židi, ale o aziatech se to říct může
• vysílat násilí, erotiku a vulgární výrazy ve veřejnoprávních televizích
• cenzurují se dokonce i hiphopová alba

A takhle by se dalo pokračovat dál a dál. Můj ex-švagr američan dokonce žil docela dlouho v Praze, protože se tu dá žít líp, za méně peněz. Zdravotnictví máme placené státem a nemusíme se bát, že nás někdo zastřelí v Iráku, nebo v jiné na ropu bohaté zemi.

Na druhou stranu, jeden můj kamarád teď úspěšně dostudoval na stanfordu a pracuje na wallstreet. Dovedu si představit, když vystoupí na Ruzyni z letadla, že je pro něj všechno rázem desetkrát levnější.

Ale jak to je s prací v USA?
Co jiné anglicky mluvící země?
Je opravdu zákonem dovolené v austrálii pod vlivem alkoholu souložit s klokanem?
Co si o tom myslí Jan Tleskač?

A hlavně, co si o tom myslíš ty?

reagovat

Která země je svobodnější?

V anketě hlasovalo celkem 28 uživatelů

V diskuzi je 109 příspěvků a shlédlo ji 865 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 19:25:10

cocik: jsi hovno diskuter :)))) kazdopadne ztracet cas na netu neni dobry,zdarec a diky za nazor

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 19:24:12

no, treba v Brazilii jsou uz peknejch par let hodne popularni auta na ethanol, ale to zas budou lidi nadavat, ze se kaci pralesy kvuli plantazim olejovejch palem a v Mexiku nemaj rolnici co jist, protoze se z kukurice taky dela spiritus !1!

pavlisi, nic ve zlym, ale mizim neco delat ... uz je to fakt ztrata casu - o tyhle problematice toho vim o neco vic nez ty a uz me nebavi porad neco trpelive vysvetlovat

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 19:20:28

cocik: to je radost,az se zabehne vodik tak dojde ropa,hurrraaaaaaaa !1423!

chevy: ja rad jezdim ale prece jen

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 19:18:23

cocik: plkat nemusis :)))) nez se ale dopracujem k tomu aby jsme si kupovali auta na jiny pohonny hmoty to uz tu davno nebudes neboj

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 19:17:04

jenom na okraj - ten zazracnej vodik, na kterej jezdi BMW 745h, se taky vyrabi z ropy (je to paradoxne nejlevnejsi soucasna metoda)

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 19:16:54

pavlis.xxx: taky se rad kocham, ale zpoza okna, no kazdy mame neco...:)

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 19:15:14

pamatuju si, kdyz stalo stary XTcko (8086 na 4.7 MHz) cca 250 tisic Kcs pri prumernym platu cca 4 tisice Kcs ... videno stejnou logikou bych ted nelezel s Tablet PC na posteli a misto prace neplkal o blbostech na LST

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 19:12:58

cocik: kolik myslis ze obyvatel cr si muze dovolit treba auto na vodik? zemni plyn taky zadna vyhra

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 19:10:55

chevy: tak auto je dulezita vec to zas nerikam ze ne,ja jezdit umim ale vim ze momentalne ho nevyuziju navic nemam papiry a radsi se vozim takze pro me je to mrtvy.zrovna auto bych si fakt nekoupil,kdyz uz jezdit to spis motorku ale jak rikam,radis se kocham krajinkou nez se venovat silenemu provozu nekdy

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 19:10:51

ona je take otazka, co si pod pojmem "zasoby ropy" vlastne predstavujeme? mluvime o konvencne vytezitelne kapacite soucasnych znamych lozisek? nebo se bavime o teoreticke kapacite vyteznosti, za predpokladu, ze ruznejma metodama (tlakovy promyvani horniny) dostaneme z loziska o par (desitek) procent vic? pocitame do toho i zasoby ropnejch pisku? pocitame do toho "deep sea", Antarktidu, atd? pokazdy dostaneme jine cislo, ktery se muze lisit i nekolikanasobne

je fakt, ze ropy je cim dal min a driv nebo pozdejc budeme muset prejit na nejakou alternativni technologii ... muzeme si predstavovat svetovou revoluci, nosit tricko Fuck USA a velebit Chaveze ... nebo si muzeme predstavit pozvolny rust cen a stejne pozvolny prechod na nejakou dalsi ekonomictejsi technologii (ethanol, vodik, zemni plyn, atd.) ... tohle uz se stalo v modernich dejinach nekolikrat - staci se podivat na prechod drevo-uhli-elektrika na zeleznici nebo v prumyslu

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 19:09:00

pavlis.xxx: jo v pohode, diskuse urcite dobra, vyjimecne nekdo kdo mluvi rozumne, i kdyz s opacnym pohledem.... Mas volne mega, ktere na nic nepotrebujes, ale presto si nekoupis treba auto? takhle sem to myslel.... I kdyz na druhou stranu, proc, nekdo ho k zivotu nepotrebuje, to je fakt.

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 19:07:12

chevy: no love na auto mam to se neboj ale nepotrebuju ho,kdyz nekam chci jedu vlakem.a diskutovani s tebou se mi libi,nechci menit tvoje nazory atd,jen diskutuju,ja mam nazor,ty mas nazor

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 19:04:58

pavlis.xxx: tak to uz se dostavame na pole filosofickych debat.. Takhle to ve svete ale nefunguje. Jiste dale te to muze pohorsovat, diskutuj o tom, bude to jiste moc platne. Az budes financne nezavisly, budes na to mit, ale stejne si nekoupis auto, jen kvuli tomu abys neubiral zasoby ropy, pak si o tom muzem povidat, ale stale jen teoreticky... Ale jiste jako akademicka debata je to zajimave, na mem chovani, ani na chovani americanu to asi nic nezmeni

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 19:03:09

merlin: v tom jsem klidnej,ja chodim pesky :))))

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 19:01:09

chevy: :)))) co ti na to mam rict,jak chces svetove vudce presvedcit aby nebyli nenazrani? jen me dost pohorsuje kolik amici projebali ropy,samozrejme ze je to o penezich,kdyz si ji muzou koupit, proc by si ji neprojeli ale je to nenazranost.snad jim chavez ukaze :))))

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 18:58:54

pavlis.xxx: mimochodem cocik, jako jediny tu mluvi jednak z vlastni zkusennosti a jednak velice rozumne...litovat ho nemusis:))

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 18:58:15

pavlis...ja myslim ze i my se dost podilime na plytvanim vseho...lidi by vic meli jezdit vlaky, mhd atd...a min pouzivat auta!726!

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 18:57:37

pavlis.xxx: neberu to ze spatneho hlediska. Jak bys to chtel resit? Zakazat to? Udelat limit aut na hlavu? Pak si povidejme o svobode.... Ale jasne v necem mas pravdu, a americani si to sakra uvedomuji, prece jen, uz nemaji ta auta spotrebu jako v 70 letech. Taky klesly prodeje velkych SUV, a jak na to reaguji? Nabizeji prave alternativni pohony, treba takovy ethanol na ten sou nektere motory pripraveny uz hodne dlouho.. Auta jim nevemes, je to historicky dano. Auto je nutnost, sou na ne zvykli. Ale neco s tim delaji, napr. NY taxi maji limit na spotrebu, proto prejdou z 5l osmivalcu na hybridy... A neboj u nas je spousta lidi co maji v rodine nekolik aut. Je to o penezich.

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 18:57:21

cocik: aha,takze kdyz amici zlikviduji ropu pro polovinu sveta tak podle tvoje nelogiky ti to asi prijde normalni,lituju te

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 18:56:10

pavlis> hele, ty tvoje argumenty jsou opravdu hodne slaby
1) videno tvoji logikou - kdyz maj spotrebovavat vlastni ropu USA, tak by melo to samy platit i pro nas, nebo snad ne? z tech nasich moravskejch poli bysme dlouho nevydrzeli !1!
2) ceny nejdou nahoru kvuli nenazranosti USA, ale hlavne kvuli nasponovany tezebni kapacite (nedostatek dlouhodobych investic do tezebni a zpracovatelsky infrastruktury - podekujme leveraged assets) a kvuli vyrazne vetsi poptavce ze strany Ciny a Indie

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 18:55:25

merlin: s tim samozrejme souhlasim,ale kdyz porovnas nasi malou zemi s jinou zemi jsme na tom relativne dobre co se tyce postu auta,a nemyslim ze zrovna cr a podobne zeme rapidne prizpivaji na ubytku ropy

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 18:54:37

kámo zapomel jsi na Holland !1147! !1147! !1147! !538! !538! !538!

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 18:53:08

pavlis...kdo ma ten zbytek aut? hollywoodske hvezdy a jejideti a deti jeji deti...pak taky plno prachatych a takovi...ale nebavi me se o tom bavit...myslim ze u nas je taky plno lidi co maji zbytecne moc aut a zbytecne moc jezdi a plytvaji benzin jen tak ze se jim treba nechce na postu nebo do obchodu pesky!726!

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 18:52:51

chevy: ty to ale porad beres ze spatnyho hlediska,neberu nejaky farmare kteri potrebujou auto aby se uzivili ale "normalni" rodinku ktera ziju v obrim baraku,kazdej vikend porada barbekju,kazdej clen rodiny ma vlastni auto a jezdi jako o zivot,nerikam nejaky nesmysly ze to delaji aby zbytek sveta pripravili o ropu atd,jen rikam at si rujnuji vlastni zasoby,ktery uz vlastne ani nemaji

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 18:50:15

merlin: no to netvrdim ze ne,urcite a znam hodne takovych rodin.ale prave kdyz si vezmes ze podle statistik vypocitaji ze na jednu rodinu jsou dejme tomu 3 auta tak kdyz treba 1/4 americanu nema ani na jidlo natoz na auto tak kdopak asi ma ten zbytek aut?

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 18:49:09

pavlis.xxx: no ale ono vetsina tech lidi to auto skutecne potrebuje, a nemusi byt farmarem v texasu. Kritizujes tedy to, ze si to muzou dovolit? S tim nastesti ty nic neudelas, kdyby si to lidi mohli dovolit tady, udelaj to taky. Mimochodem cetl sem ted zajimavy zpravu, ze v dusledku zdracujiciho se benzinu ve statech, lidi radsi usetri na jidle nez na benzinu...

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 18:46:41

chevy: kritizuju to ze je pocet aut v usa prilis vysokej v poct una obyvatele,pokud si vyjebou vlastni ropu a ja to nepocitim tady u nas jsou mi amici ukradeni,ale kdyz berou ropu kde se to da a diky jejich nenazranosti jdou ceny nahoru to mi jedno neni,neresim nejakyho texasana na farme kterej musi kvuli obzive jezdit autem,to bych mohl kritizovat i cesky zemedelce

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 18:44:50

pavlis...myslim ze u nas je taky dost rodin co nemaj na auto a zijou od vyplate k vyplate

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 18:42:53

pavlis.xxx: ty ale asi nechapes, ze vhledem k vzdalenostem, je to auto v americe nutnost, nikoli luxus. Uz te vidim jak si z farmy v texasu jedes na kole nakoupit

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 18:42:25

hele, na jednu stranu je fakt, ze kdyz clovek stoji v zacpe nekde na interstate a vidi ty mraky aut v deseti pruzich, tak ma takovej divnej pocit z toho, ze to bude zrat hodne surovin ... jenze je taky fakt, ze co jim tam benzin stoji tu silenou raketu, tak se situace zacina hodne rychle menit - driv fakt nebejvalo zvykem, aby vsude zduraznovali nizkou spotrebu a provozni naklady, nebo to, ze clovek potka spoustu hybridu

jenze holt USA je na rane, takze se snadno kritizuje - ale treba to, co jsme si u nas udelali se zasobama hnedyho a cernyho uhli, je imho mnohem vetsi plytvani

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

cílletalkoholUSAživotzahraničíČRprahaúroveňpodstatazlepšováníinternetulicetušzeměsvobodamp3kunewameričaniyorklondýnzápadamericesvětstěhování

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑