Diskuze a otázky - Co vlastně spojuje gothic lidi?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Rosiel

Rosiel | 7. 09. 2006, 16:12:32 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Sama se za gothic považuji a mám mezi nimi mnoho přátel, opravdu je každý úplně jiný. Co je vlastně spojuje? Láska k temnotě? Módě? Sebeubližování? Nebo snad hudba?Nikdo mi zatím neodpověděl? Temní jsou svým způsobem všichni, ale mnoho z nich se obléká normálně a přesto ke gothic hlásí, občas pečlivě vyčešou vlasy a obléknou róby ale jinak byste je nepoznali. Sebeubližování? Deprese? Znám takové narcity kteří se milují až chorobně, nikdy na sebe nevztáhli ruku lidé veselí a společenští. Hudba? Éééé asi také ne,..

reagovat

Jak na vás Gothic působí?

V anketě hlasovalo celkem 89 uživatelů

V diskuzi je 239 příspěvků a shlédlo ji 8797 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 210 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 24. 09. 2008, 21:00:06

> Comodor_Falkon
No ale on prý podle přátel a známých žádné takové známky nevykazoval a přece ukecal i ty policajty, kteří většinou mívají velmi dobrý odhad.
Co jsem četl, tak právě nejvíc zpackaných sebevražd střelnou zbraní je z malorážky. Nejznámější je asi případ chlapíka, který si v kuchyni nabil pušku a pak se šel zastřelit na terasu. Střelil se zespoda do hlavy, tak nešťastně že mu prolétlo okem a pak levou částí mozku ven. Načež se tedy vrátil zpátky do kuchyně znovu nabít a pak šel zase ven a na podruhé se mu to už povedlo. Celkově snad s prostřelenou hlavou ušel něco přes sto metrů !388!
No to je fakt těžko říct, většinou se setkávám s tím, že se lidé střelných zbraní bojí, místo toho aby se báli lidí, kteří jsou tím skutečným zlem.
Každopádně přemýšlím, že si k vánocům udělám radost nějakou klasickou pistolí asi Tokarevem T33, nebo Waltherem P38.

Comodor_Falkon

Comodor_Falkon | 24. 09. 2008, 18:31:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> Georg242
To možná ano... Ovšem zatím jsem se nesetkal s nikým, kdo by vykazoval známky něčeho, co bych označil za "bezdůvodnou agresivitu" - tedy agresivitu vůči nevinným...

Jinak ta ráže byla postačující... Jestli si s tím prostřelil spánek tak by stačila i menší ráže...

Tak on střílel v budově a ta pistole má dostřel asi 100 metrů, reálně cca 50-100 metrů, to je víc než dost

Co se tematičnosti týče - kdo ví...? Chladné zbraně sem určitě patří, ovšem jak je to s palnými...?
(Tak či onak - nikomu to tu myslím nepřekáží)!129!

uživatel eliminován | 23. 09. 2008, 23:40:52

> Comodor_Falkon
Myslel jsem to tak, že docela zapadl do definici jež jsme tu rozváděli, jakože hudební vkus, frustrace z okolního světa ... potkat ho někde, tak bych s ním asi našel daleko víc témat k hovoru, než se zbytkem populace !920!
No jestli plánoval, že si to nakonec nechá projít hlavou, tak na to by to chtělo trochu větší ráži, jako střelit se tímhle to fakt riskoval že mu to nevyjde, asi jeho touha po sebezničení byla tak silná, že chtěl před smrtí ještě trochu trpět.
Jinak poslední dobou nemám moc rád zbraně s plastovým rámem, právě proto že jsou lehké, což je třeba na normální nošení sice výhoda, ale na přesnou střelbu už tak ne, ale to je asi téma do jiného audýtka a nebo že by obliba ve střelných zbraních byla jednou z věcí jež gothiky spojuje? !1326!

Comodor_Falkon

Comodor_Falkon | 23. 09. 2008, 22:40:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> Georg242

Nějak nechápu, jak to myslíš...
...ale Saari měl vkus co se týče zbraně...
P22 je lehká, s malým zpětným rázem, snadno rozšiřitelná různými doplňky, s levnou municí - do budovy ideální.
Je symbolické , že Saari s ní zabil 10 lidí a sebe... Do P22 lze totiž nacpat právě 11 nábojů...!309!

uživatel eliminován | 23. 09. 2008, 19:13:01

Tak jak je to vlastně s tou muzikou? Třeba o tom magorovi co teď střílel ve Finsku na ČT24 píšou: Na videích mladík s přezdívkou Wumpscut86 střílí z pistole na střelnici v Kauhajoki. Podle policie jde právě o Saariho. Přezdívka je složená z názvu německé kapely Wumpscut a roku útočníkova narození. Na zmíněných videích Saari vystupuje s pistolí Walther P22.

Comodor_Falkon

Comodor_Falkon | 22. 09. 2008, 15:12:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> Rosiel

Souhlasím... !129!
To je ostatně krásně vidět na celé éře tzv. "moderního umění"... !309!
Není nikde ukotveno, z ničeho nevzchází, nic nerozvíjí - naopak degeneruje a degeneraci -jakkoliv "originální" - považuje za přínos... !309!

Rosiel

Rosiel | 20. 09. 2008, 23:34:53 | více příspěvků | napsat uživateli

Comodor: Originalita není důležitá pokud je ono dílo hnusné

Rosiel

Rosiel | 20. 09. 2008, 23:29:17 | více příspěvků | napsat uživateli

No né, on sem ještě někdo něco píše???!20!

michal_-

michal_- | 12. 09. 2008, 01:12:45 | více příspěvků | napsat uživateli

Priblizil se cas dalsi, uz jedenacte Gothic Party Brno :-)

11.10.2008 (sobota), 19h, FAVAL Music Circus, Brno
Informace na:
http://GothicPartyBrno.com !31!

THE HOUSE OF USHER (gothic rock, DE)
myspace.com/radiocornwall

GOLDEN APES (gothic rock, DE)
myspace.com/goldenapes

TEAR (electro gothic rock, CZ)
myspace.com/teareu

Gothic Belly Dance
uk.youtube.com/watch?v=RkrchA5PZt0

Comodor_Falkon

Comodor_Falkon | 29. 08. 2008, 12:55:20 | více příspěvků | napsat uživateli

Njn... To je právě to co u neoklasicistních budov moc nemusím - tu strohost přecházející do fádnosti reálně socialistickéhho funkcionalismu... ...naopak mne fascinuje Asie, kde se nikdy nikdo moc nehnal za snahou o originalitu za každou cenu, ale spíše za snahou o zdokonalování, rozvíjení stávajícího směrem k dokonalosti a originalitu plynoucí z přístupu k tomuto rozvoji..... Njn... Peníze jsou prostě vždy až na prvním místě...!124!

uživatel eliminován | 28. 08. 2008, 22:34:32

> Comodor_Falkon
Rokoko už je na mě moc takové zdobné, mám radši jednodušší a méně dekorativní věci.
Bohužel mám pocit, že dobří architekti už vymřeli, takže to vidím tak že návrh si stejně budu dělat sám a pak ho teprv budu s někým konzultovat.
Dík za tip, na pořad se budu určitě dívat, jen se obávám že na nějakou památku mi momentálně schází drobné !2!

Comodor_Falkon

Comodor_Falkon | 25. 08. 2008, 20:01:34 | více příspěvků | napsat uživateli

Tak tam jsou všude zašlé zlaté kliky a kování... Takže spíš obnovit a zbytek dveří doladit k tomu... Jednou bych to rád alespoň zevnitř sladil spíše k něčemu, co bych přirovnal k Rokoku střihlého orientem... Bílé, zlacené dveře, obývák nejlépe nebesky modře vymalovaný, přecházející do tmavomodrého nebeského stropu...a k tomu tmavý měkký koberec z východu...
Těžko popsat vizi... Mno tak či onak, očekávám, že mám ještě pár let čas, na hromadění financí... A také mám doma někde plánek na víceméně neoklasicistní altánek... Kdysi do jedné soutěže o nej návrh na využití jednoho parčíku... Osobně mám z "tradičních" slohů nejraději Rokoko, pak Secesi... Mezi tím ještě jakž takž Empír/Biedermaier...!129! U toho domu je největším problémem to, kde případně sehnat někoho dost šíleného, kdo vytvoří architektonické podklady...!360! Jinak teď koukám - od 7. září v 17:15 na ČT1 budou vysílat pořad "Památky na prodej"...

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 13:57:50

> Comodor_Falkon
Slonovinu jsem na dveřích vyměnil za čistě bílou, ale jinak jsem je nechal tak jak byly včetně mosazného kováni. Zlaté detaily si nedovedu dost dobře představit, možná bych se trochu bál aby to nepůsobilo kýčovitě.
Tyjo dům je hodně inspirativní, myslím že by se podle toho dala postavit nádherná secesní vila. Fakt se mi to líbí, ale až bud stavět, tak to spíš bude něco neoklasicistního.

Comodor_Falkon

Comodor_Falkon | 23. 08. 2008, 03:16:54 | více příspěvků | napsat uživateli

Safra... Doubleposting... A to se to tvářilo, že došlo k odhlášení...!260!

Comodor_Falkon

Comodor_Falkon | 23. 08. 2008, 03:15:59 | více příspěvků | napsat uživateli

Georg242 21.08.08 01:54 Jj... Jednou bych měl takový byt zdědit...!5! První věc, co pak udělám bude opálení barvy "slonová kost" ze všech těch obřích kazetových dveří a její nahrazení sněhobílým lakem se zlatými detaily...!145! I když - časem bych si osobně nejraději postavil něco takovéhoto: http://www.meshboxbb.com/viewtopic.php?t=23

Comodor_Falkon

Comodor_Falkon | 23. 08. 2008, 03:13:52 | více příspěvků | napsat uživateli

Georg242 21.08.08 01:54 Jj... Jednou bych měl takový byt zdědit...!5! První věc, co pak udělám bude opálení barvy "slonová kost" ze všech těch obřích kazetových dveří a její nahrazení sněhobílým lakem se zlatými detaily...!145! I když - časem bych si osobně nejraději postavil něco takovéhoto: http://www.meshboxbb.com/viewtopic.php?t=23

uživatel eliminován | 21. 08. 2008, 01:54:50

> Comodor_Falkon
Vynikající rozdělení, zajímavé je že zmiňuješ i otázku bydlení, v tomhle kontextu jsem se nad gothickou subkulturou nikdy nezamýšlel. Každopádně mám hrozně rád místnosti s vysokými stropy a dvoukřídlé dveře. Poslední dobou je také hrozně levný starožitný nábytek, takže je ideální čas na nákupy !5!

uživatel eliminován | 20. 08. 2008, 09:05:35

> Goticka-vila
Přesně tak !261!

uživatel eliminován | 18. 08. 2008, 21:49:13

> Comodor_Falkon
Tohle by se mělo hodit do úvodu,aby sem nechodily typy slečny mííííícy.!1085!
Já osobně dávám přednost ebm a těm těžkým botám.!1350!

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 18:41:28

> Comodor_Falkon
A co já s tim vším?!1350!A ještě něco TH neposlouchám a bila taky nemiluju tak říká většina holek!1350!A nešišlej na mě pls,nesnášim to!1350!A ještě něco,neplata jsem se na tvůj názor,tak mi nespi do hlavy nějaký tvoje nesmysly!!1350!

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 18:35:18

> Georg242
A já ti jen píšu,abys na mě nereagoval.Takže nevim,co zase máš!1421!

Comodor_Falkon

Comodor_Falkon | 15. 08. 2008, 02:17:45 | více příspěvků | napsat uživateli

Georg242: Měl bych lepší rozdělení: Tradiční Goths (někdy též romantici): Vznik: někdy v 16-17. století
Hudba: individuální
Odívání: Individuální, ale často podvědomá silná inspirace historií
Bydlení: individuální, ale často podvědomá silná inspirace historií
Filosofie: individuální, většinou definovatelná jako "pohanství s blízkostí ke křesťanství", případně k východním náboženstvím, které mají podobné ideály Co je důležité: Důraz na hodnoty, disciplínu a sebezdokonalování jednotlivce, více či méně i identifikace s antickým modelem fyzické i duševní dokonalosti. Silný cit pro krásno a estetiku...
...často silná preference monarchie...
"Mekkou" je Anglie, kde vše začalo a kde je tato varianta dodnes nejsilnější...
____________________________________________________________ Dark punks: V druhé polovině minulého století došlo k zvláštní situaci:
V jakémsi podředném klubu jménem Batcave jacísi punkoví otrhánci začali hrát něco podle mínění novinářů "temnějšího!"...
...pak nastal chaos z něhož není moc známo - podle autora dnes již zaniklého, ale kdysi významného subkulturního webu gothici povstali proti punku - ale naneštěstí části z nich se punk zalíbil a dezertovali... (Což je možné, zní to celkem pravděpodobně)
..zároveň se prý některý z novinářů rozpomněl na temné, "gotické novely" (od cca pol. 18. stol) a začal o temných pankáčích psát jako o "Goths"...
Nějakou dobu se nic nedělo... Ale pak najednou někteří punkáči začali převlékat svršky a nosit historizující odění doplněné o řetězy, sítě a igelity - a samozřejmě - o těžké boty...
...druhá část si zase začala hrát na kyborgy... Vznik: 2.pol. 20. stol.
Hudba: punk, EBM
Odívání: především tradiční punkové rekvizity, ale v tmavých barvách / sci-fi věci v zářivých barvách
Bydlení: ???
Filosofie: v podstatě anarchie... Co je důležité: Hudba, hudba, hudba... A těžké boty...
_________________________________________________________ Hybrid Goths Po nějaké době, v souvislosti s infiltrací pankáčů mezi původní gothiky došlo k určitému prolnutí a chaosu... Poté co se situace ustálila, je možné pozorovat, že mezi dvěma skupinami existuje určitá "šerá zóna" - to jest Gothici, kteří jsou napůl ve světě krásy a cesty za dokonalostí a napůl ve světě punku...
...a jako by to nestačilo, tato "šerá zóna" nejen že záhy tvoří mainstream ale dokonce se snaží absorbovat i jiné subkultury...
(metalovou, šermířskou, pohanskou) Vznik: začátek 21. stol.
Hudba: hlavně punk, EBM
Odívání: především hybridy punku a dobového odění, v poměru rozličném
Bydlení: ???
Filosofie: Podle zaměření ale spíše směrem k anarchii Co je důležité: Hudba, hudba, hudba a těžké boty... U historičtěji zaměřených jedinců pak i tvrdošíjná snaha o získání mrtvolné bledosti...
!145!

Comodor_Falkon

Comodor_Falkon | 15. 08. 2008, 01:42:01 | více příspěvků | napsat uživateli

CernaMicy 07.08.08 09:06
Mno jistě.. Nikdo Tě nechápe... Marně přemýšlíš jak taková geniální holka může žít v takovém pošahaném světě plném dbilů a jsi z toho tak štlašně šmutňoušká a fňukáš do polštáře s obrázke Bilíška z TH, že...? Tak či onak - o čem si myslíš, že gothic je...? A proč...?
Znáš nějaké pro goths významené artefakty, objekty, lokality...?
(Počítají se jak ty vztažené k originálním goths , tak darkpankáčům) fe.tak 07.08.08 13:49
Černá je nejelegantnější z barev... A jde (až na výjimky) volně kombinovat s jinými barvami...
...krom toho - barvou smrti NENÍ černá, barvou smrti je bílá... Ale jestli Tě to potěší - až budou peníze i materiál (letos to neklaplo) tak už mám zběžně naskicované letní kapsáče z modrého hrubého hedvábí a zlatými doplňky a k tomu krásně bílá satinová košile se zdobnými manžetami...
...už zbývá jen doladit detaily, podle toho co bude k dispozici za materiál...
...a pokud by to klaplo, tak k tomu stříbrná čelenka s modrým kamenem...

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 00:00:26

Jinak ještě pár poznámek k tématu:
1) Hudba - když to vezmu poněkud zjednodušeně, tak se může rozdělit na Gothic Rock a Gothic Synth, což jsou svým způsobem celkem odlišné styly a pochybuji že každý si rád poslechne elektroniku a naopak. Osobně zhruba od poloviny devadesátých let už poslouchám spíše jen elektroniku.
2) Móda a oblékání - někdo preferuje klasické, až historické oblečení, jiný zase futuristický styl cybergoth a ne každý se tak obléká normálně, natož aby byl třeba kvůli oblečení ochoten opustit zaměstnání, což se mi dokonce jednou povedlo a bylo to tak veselé, že jsem si nakonec musel najmout právníka.
3) Sebepoškozování - docela mě překvapuje kolik lidí se k němu staví s despektem a jedince jež tím trpí odsuzuje, aniž by se snažila pochopit proč. Jinak se jedná jen o okrajovou záležitost, která se v současnosti už tolik nespojuje s gothikou, protože se stala nálepkou pro styl Emo.
4) Hřbitovy - ze svých vrstevníků snad neznám nikoho, jež by nedokázal ocenit poezii a kouzlo hřbitova, ale jak je to s dnešní mladou generací, to si netroufám odhadovat. Sám už na hřbitovy moc nechodím, ale pořád mám několik oblíbených, třeba opuštěný evangelický hřbitov ve Strašnicích, jež má naprosto jedinečnou atmosféru zašlé slávy a pomíjivosti života, kterou si člověk v plném rozsahu uvědomí až když se na něm prochází.

uživatel eliminován | 14. 08. 2008, 21:44:23

> CernaMicy
Nic ti nepodsouvám, sama jsi psala že už nikam přispívat nebudeš a že je ti to jedno, takže jsem pouze s tímto tvým názorem vyjádřil souhlas a také jsem napsal proč mi to přijde jako naprosto vynikající nápad. !2!

uživatel eliminován | 14. 08. 2008, 16:55:41

> Goticka-vila
!1350!!1350!!1350!No jasný!!1350!!1350!!1350!
>Georg242
Já vim,co je to gothická hudba!Tak mě přestaň poučovat a psát,že nemám nikam nic psát.Já si budu psát co chci a kam chci a tobě to může bejt jedno!A když se ti něco nelíbí,tak na mě nereaguj a bude líp!

uživatel eliminován | 13. 08. 2008, 20:33:48

CernaMicy:
No - nemám ani odvahu se podívat do Tvého profilu na Tvůj věk,abych nebyla zděšena,že nějaký člověk může být tak podprůměrně inteligentní.!1230!

uživatel eliminován | 13. 08. 2008, 19:32:00

ja sem taki temni dost

uživatel eliminován | 13. 08. 2008, 19:28:31

goticka.princezna: ... no upřímě s tebou souhlasim taky jsem si vytvořil svůj svět a prostě jsem v něm poměrně spokojenej ... neřežu se ani nic takovýho přijde mi to jako absolutní nesmysl proč se řezat kvůli tomu že jsem smutnej navíc tohle ani gothic není to co tady někdo občas hlásil ...

uživatel eliminován | 13. 08. 2008, 19:17:11

> CernaMicy
Tak teď už si ale myslím že magor jsi, protože nevím co jsi nepochopila na slově hudba, že tu takhle reaguješ. Očividně bude opravdu nejlepší, když už nikam nic psát nebudeš. !129!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 210 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

gothichudbasebeubližováníčlověkróbarukavlaspříteldepreseveselímódaláskatemnotamámanarcityzpůsob

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑