Diskuze a otázky - Co Ty na to?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 16. 10. 2008, 17:12:12 |

"Vzhled člověka je největším lákadlem, ale zároveň i největším prokletím. Nevidíme totiž do duše, která může být krásnější než vizáž nositele..."
Jak se na to díváš Ty?

reagovat

souhlasím s tím:

V anketě hlasovalo celkem 31 uživatelů

V diskuzi je 50 příspěvků a shlédlo ji 560 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 16. 10. 2008, 18:10:58

dream_about : Pravda. Akorát mé okolí mě tak trochu za mé chování odsuzuje, protože nepiju, nekouřím atd. Stále mi říkají, že se neumím bavit. Nezajmá je, že existují i jiné druhy zábavy. Pro mou osobu mnohem lepší.

uživatel eliminován | 16. 10. 2008, 18:02:31

> PavelBo.
Proč by to někdo taky měl znát pod zákonem, je samozřejmá vžitá věc, která se nemusí ani řešit, aby ji někdo chápal. Je snad naprosto pochopitelné, že každý jsme nenahraditelný chováním. (; je to něco jako "čím těžší těleso tím rychleji padá", taky to nikdo nemusí znát aby věděl, že je to hloupost a není to pravda.

uživatel eliminován | 16. 10. 2008, 18:00:34

dream_about : o tom, že to je nějaký zákon to jsem nevěděl. Zase jsem o něco chytřejší. Já jsem slyšel jen pár poznatků a z těch jsem si vytvořil vlastní závěr. Ale jsem rád, že už vím co to je zač.

uživatel eliminován | 16. 10. 2008, 17:58:47

njn ale i když je člověk pěkný muže být pěkný svou duší nebo prostě tím jaky je ... každý sme jací sme bez ohledu na to jak vypadame

uživatel eliminován | 16. 10. 2008, 17:57:48

> dream_about
jenže to plno lidí neví, že to je nějaký zákon

uživatel eliminován | 16. 10. 2008, 17:56:52

> Freezik
TOHLE co jsi řekl není vůbec Tvůj názor ale jasnej nejdůležitější zákon psychologie. Každý jsme jedinečný neopakovatelný nijak nenahraditelný svou psychikou a chováním (;

uživatel eliminován | 16. 10. 2008, 17:56:30

> Freezik
vyloženě s tebou souhlasím!786!

uživatel eliminován | 16. 10. 2008, 17:52:56

dream_about : To jsem zvědavý, kdy na to příjde to mé okolí. Člověk je totiž nejoriginálnějším svým chováním, nikoli vzhledem. Vzhledem si může být podobno mnoho lidí, ale chováním už ne. Ale to je pouze můj názor.

kingsula

kingsula | 16. 10. 2008, 17:49:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> dream_about
vseho co se tyce me a toho co jsem napsal, neres to, jako bych tu nebyl

uživatel eliminován | 16. 10. 2008, 17:48:54

> Freezik
Vždyť je to směšné, pozoruji své okolí už několik let. Kamarádi si to zprvu rozdávali jen s těmi super krásnými. A na co přišli? Na co asi, že nic jiného než ten sex po nich ani chtít nemůžou.. a dnes? Maj bohatý dvou-a více leté vztahy se slečnami s kterými se dá o všem mluvit, jsou to chytré holky, kterým nejde jen o ranní make-up

uživatel eliminován | 16. 10. 2008, 17:47:06

> kingsula
Co podle Tebe nemohu jako chápat?

uživatel eliminován | 16. 10. 2008, 17:44:49

Jojo...máš pravdu..

kingsula

kingsula | 16. 10. 2008, 17:43:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> dream_about
tohle s nekym jako ty, nebo ne jako ty s kymkoliv nejde resit, nepochopis

uživatel eliminován | 16. 10. 2008, 17:39:47

dream_about : Zase máš pravdu no. Jenže znám někoho, který jede aspoň z 95% na vzled. Ne, že bych mu nějak záviděl to ne. Ale jen přemýšlím zda takový člověk může dosáhnout toho opravdového štěstí.

uživatel eliminován | 16. 10. 2008, 17:36:01

> Freezik
Já v tom tedy nevidím žádný zázrak, ani výjimku, že to někdo respektuje. Proč by neměl. Většina má vždycky něco krásného. A pak každému se líbí něco jiného (; což je TO ono kouzlo KRÁSY.

kingsula

kingsula | 16. 10. 2008, 17:35:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> dream_about
!1424!!1424!!1424!

uživatel eliminován | 16. 10. 2008, 17:34:01

dream_about : jj je to moc kvalitní moudro. Jsem rád, že existují ještě ti lidé, kteří to aspoň částečně respektují !1!

uživatel eliminován | 16. 10. 2008, 17:31:26

> Freezik
Nejsem povrchní člověk a jsem přesvědčená o tom, že je to dobré moudro, kterému dávám za pravdu. (;

uživatel eliminován | 16. 10. 2008, 17:30:29

> kingsula
O tom jsem tady ale vůbec nemluvila, -o vzhledu. Jen o tom, že říkáš, že povrchní jsme vlastně všichni, říkám, že máš pravdu, že v sobě to /třeba i/ podvědomě můžeme mít, ale že pro mě je důležitější to za čím si rozumově stojím. Podvědomě mohu říci /jakože reakcí/ "ten je ošklivý", ale rozumově bych se podle toho dál nikdy neřídila..
Mimochodem, nemysli, že jsou všichni tak povrchní, je moc jednoduché říci jsem hodný, báječný a kdovíjaký, ale nechtějí mě kvůli vzhledu. Možná by ses divil a zjistil jsi, že to vůbec není vzhledem (; ale jestli tímhle řídíš, že víš, že "JSI DOBRÝ" a tím jsi zvyklý, že Tě nikdo nechce přes něco/vzhled, tak to vždycky nemusí být a můžeš mít spoustu špatností uvnitř než navenek -jak si o tom přesvědčen Ty. Krom toho přátelům budeš logicky připadat vždycky fine.. (; když říkáš "přátele o mně říkají", řiď se spíš tím, co o Tobě říkají nepřátelé. !1!

uživatel eliminován | 16. 10. 2008, 17:26:36

jojo presne.... spis prekazka:(

uživatel eliminován | 16. 10. 2008, 17:26:29

dream_about : nic. Jen mám dobrou náladu, tak si to neber osobně. Jinak tvá odpvěď zní?

kingsula

kingsula | 16. 10. 2008, 17:25:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> dream_about
nechci tu psat o sobe jaky jsem uvnitr, ale vim ze muj vzhled hodne lidi odradi i kdyz jsem hodny, mily, pozorny, pratelsky a vic veci, ktere o me rikaji pratele, ale k cemu mi to je, ze mam tyhle vlastnosti, kdyz se s tebou lidi nebavi jen proto, ze vypadas tak jak vypadas. Ale to by jsme si mohli stezovat vsichni, kdo nevypadame buhvijak, ale mi o delame taky a to tem co nevypadaji o moc lepe jak mi, mozna jeste hur, takze si nemame nikdo co vycitat

uživatel eliminován | 16. 10. 2008, 17:24:43

> PooOOOooP
co bude pravda?.. zda napsaný citát, nebo to, že lidi se tímhle nikdy řídit nebudou..

uživatel eliminován | 16. 10. 2008, 17:24:21

Je to pravda..

chalewey

chalewey | 16. 10. 2008, 17:24:10 | více příspěvků | napsat uživateli

jes!122!

uživatel eliminován | 16. 10. 2008, 17:24:10

> Freezik
Co je na tom vtipného?..

uživatel eliminován | 16. 10. 2008, 17:23:57

> kingsula
možná podvědomě, což je méně podstatné, pokud o sobě budu vědět, že to nenávidím a nebudu to dělat a budu zapřísáhlá /pro sebe rozhodnutá/, že NE, tak pak podvědomí hraje menší roli, ne? Pro mě je důležité takové to sebezapření

uživatel eliminován | 16. 10. 2008, 17:23:03

dream_about : a co ty? řídím se tím nebo ne? !811!

Lu.cik

Lu.cik | 16. 10. 2008, 17:22:13 | více příspěvků | napsat uživateli

bOhužel je tO pravda...!898!

uživatel eliminován | 16. 10. 2008, 17:22:10

> Siddhartha_Gautama
v dvou řádcích v kterých je ale více než v jakýchkoli jiných litaniích o ničem

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

vzhleddušenositelčlověkvizážlákadlo

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑