Diskuze a otázky - co říkáte na to co se děje v janově?...

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 18. 11. 2008, 20:13:46 |

já osobně jsem s DS

reagovat

V diskuzi je 54 příspěvků a shlédlo ji 323 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 11. 12. 2008, 15:13:56

Kdyz rikate ze podporujete DS tak hlavne u voleb :) Litvinovem to teprve zacina!!! :)

Ale jinak to byl peknej den stravenej v okoli Janova :::-))))

xx_MARTINA_xx

xx_MARTINA_xx | 22. 11. 2008, 18:24:03 | více příspěvků | napsat uživateli

Hlavně dělnická strana jejediná, keterá to s lidma myslí vážně a netahá je za rypáky, protože nejde po penězích, jako zbytek..

uživatel eliminován | 22. 11. 2008, 07:25:01

No, rom a cikán je 100% jedno a to samí !601! to za prví a za druhý díky DS se tu konečně začalo něco dít, díky nim ČECHY budou na tom líp .... !1376! Třeba nás vykopou i z té ekonomické krize a pak, teprve někdo, kdo je proti nim pochop, že jenom Dělnická strana dokáže třeba během roku udělat to, co slibují X let politické strany !1354! Čau

xx_MARTINA_xx

xx_MARTINA_xx | 21. 11. 2008, 21:57:49 | více příspěvků | napsat uživateli

gulama Jiného názoru? myslim, že ne.-...na cikány, který neumí nic jinýho, než krást, fetovat a válet se doma nadává každej...A to, že ty do problémový menšiny cpeš všechny, je tvůj problém.Já neřekla ani slovo na slušný cikány...A proč do tebe pořád ryju? Příjdeš mi hloupá, když to nejsi schopná pochopit a oháníš se slušnýma lidma..!1189!

gulama

gulama | 21. 11. 2008, 20:04:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> xx_MARTINA_xx
Ale odpved tu vždy najdu, i když nerada tak pripouštim , že jsme si v nečem podobni.I presto že jsme každa jineho nazoru!!!!

xx_MARTINA_xx

xx_MARTINA_xx | 21. 11. 2008, 14:50:54 | více příspěvků | napsat uživateli

gulama !1189! A ještě něco z Tebe vyleze, nebo jsi skončila?

gulama

gulama | 21. 11. 2008, 12:22:05 | více příspěvků | napsat uživateli

> xx_MARTINA_xx
víš co di se prihlasit k ty "DS" tam se uplatniš, ja sem si myslele že lipko si založí človek ktery se chce seznamit atd. a ne že sem bude psat jakej rasista je, nemaš nic jinyho na praci?? starej se radši o to sve male, udelaš lip, nelítvej energii budeš ji potrebovat na jíne veci. čau ty huso.

gulama

gulama | 21. 11. 2008, 12:15:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> xx_MARTINA_xx verbeš si ty když se takhle vyjadruješ!!!

xx_MARTINA_xx

xx_MARTINA_xx | 21. 11. 2008, 10:42:15 | více příspěvků | napsat uživateli

!1217! Nevim, kdo je tady za blbku, když někdo neví, že rom a cikán je ta samá verbež.!552!

xx_MARTINA_xx

xx_MARTINA_xx | 21. 11. 2008, 10:41:10 | více příspěvků | napsat uživateli

lung_irritant No, přisoudili..To znamená, že když romovi přisoudili, že je cikán, tak rozhodne nepřisoudili jenom pýr z nich, ale všem,.Tudíž róm, je cikán,...ne, nazačla jsem si kvůli Tobě hledat absolutně žádný informace..Jen jsi mi připomněla, jak perlíš, a kvůli takový pičince, jak jsi ty, fakt rozhozená nebudu...Navíc jsou to CIKÁNI. !827!

lung_irritant

lung_irritant | 21. 11. 2008, 07:33:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> xx_MARTINA_xx
oh, ty sis s nad začala hledat informace abys už nebyla za hlupku..to tě chválím..ale když si to sama přečteš, tak ke konci píší, že jim to víceméně společnost přisoudila, tak to uznali za své.tudíž to je tak, asi jako ty pořád teď matláš cikána s romem dohromady!511!

xx_MARTINA_xx

xx_MARTINA_xx | 21. 11. 2008, 01:40:26 | více příspěvků | napsat uživateli

lung_irritant Pojem Rom je označení pro příslušníky etnických skupin indického původu, které užívají sami příslušníci těchto skupin (autonymní pojmenování). V překladu z romštiny znamená "muž" nebo "člověk" (k tomu "romňi" - "romská žena") ve smyslu příslušnosti ke komunitě se společným jazykem (romštinou) a původem. Původ slova je nejasný, ale zřejmě pochází z indického slova "dom", které znamená "člověk". Romové vyzvali světovou veřejnost na prvním světovém kongresu v Londýně (1971), aby místo označení Cikáni bylo užíváno pojmu Romové. Důvodem byl původ a obsah pojmu Cikán, který romské komunitě přisoudila většinová populace (etnonymní pojmenování).

Abys pochopila, že mezi cikánem a romem neni rozdíl.Je to jeden a ten samej.!1330!

xx_MARTINA_xx

xx_MARTINA_xx | 19. 11. 2008, 16:49:13 | více příspěvků | napsat uživateli

!486! No,já určitě...!586!

uživatel eliminován | 19. 11. 2008, 16:41:55

Chce to persil!436!

lung_irritant

lung_irritant | 19. 11. 2008, 16:39:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> xx_MARTINA_xx
raději mlč, akorát se víc ponižuješ..

xx_MARTINA_xx

xx_MARTINA_xx | 19. 11. 2008, 16:27:00 | více příspěvků | napsat uživateli

nemám je ráda, tudíž mě nezajímá, kolik má cikán pod a nad druhů..Nikdy mě to ani zajímat nebude..Cikán je prostě cikán.

lung_irritant

lung_irritant | 19. 11. 2008, 15:36:33 | více příspěvků | napsat uživateli

ano, tohle jsem přesně čekala..sto lidí tu lobuje za něco, čemu vlastně nerozumí..pak, že tu jsou kvalitní názory, pche..!1065!

xx_MARTINA_xx

xx_MARTINA_xx | 19. 11. 2008, 14:32:10 | více příspěvků | napsat uživateli

!933! To jako že cikán je druh roma, nebo jak tmu mám rozumnět? !486!

uživatel eliminován | 19. 11. 2008, 13:20:02

Rom a Cikán je to samé,ne???!1189!

lung_irritant

lung_irritant | 19. 11. 2008, 13:18:01 | více příspěvků | napsat uživateli

když už jste tak mimo, tak alespoň odlišujte romy od cikánů..jsou to dvě odlišné rasy, asi tak jako černoši s vietnamci, vy nevzdělanci..!912!

uživatel eliminován | 18. 11. 2008, 20:41:56

> lung_irritant
nepiš takoví blbosti když nevíš co chceme tím co děláme dosáhnout...asi tomu moc nerozumíš ale tak co se dá čekat od člověka kterej se o to nezajímá...jo a mimochodem to co se děje v janově je moc...

uživatel eliminován | 18. 11. 2008, 20:41:28

> lung_irritant
mne vadi ze naschval nemakaj do firem si chodi pro razitka o tom ze je nechtej vzit ja pak jejich zivot platim z dani a ver mi ze to me stve hodne jejich deti se neuci a kradou takze budoucnost to s nima nema

lung_irritant

lung_irritant | 18. 11. 2008, 20:39:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> Ondrashek
to určitě ne, ale víceméně jsem tu nepřečetla ani jeden alespoň trošku odlišnej názor..pořád je to stejný-smrděj, nemakaj, bydlim vedle nich-vím, co je to za hrůzu..
já taky bydlim mezi lidma, a kolikrát mně dostává inteligence ne černejch ale naopak bílejch..kolikrát větší špíny, tfuj..a taky na ně neposílám komando, ať je zamorduje

uživatel eliminován | 18. 11. 2008, 20:37:48

http://www.delnickastrana.cz/

uživatel eliminován | 18. 11. 2008, 20:36:55

> lung_irritant
to ze mam stejnej nazor jako x jinych lidi neznamena ze je prejaty ne?:D

uživatel eliminován | 18. 11. 2008, 20:34:45

dobře DS !1363!

lung_irritant

lung_irritant | 18. 11. 2008, 20:34:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> Ondrashek
ano, určitě..a žádný názor není přejatý, je mi to jasný!508!

uživatel eliminován | 18. 11. 2008, 20:33:27

> lung_irritant
to neni pravda cikani me serou tak podporuju stranu ktera de proti nim;)

uživatel eliminován | 18. 11. 2008, 20:32:58

nejde za stádem ale jde za těmi kdo tu konečně chce udělat pořádek

lung_irritant

lung_irritant | 18. 11. 2008, 20:28:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> Ondrashek
jdeš zas jak za stádem-každý podporuje DS, tak já tedy taky!326!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

janověděj

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑