Diskuze a otázky - ********CHLEBA********

úvodní strana | aktualizovat | dolů

zarezavac

zarezavac | 20. 04. 2006, 13:58:21 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

NO BYL TO NAS NARODNI ZVYK,KAM SE PODEL?MELI BYCHOM BYT HRDI NA TO CO SE NAM PODSOUVA K JIDLU?

reagovat

Víte co jíte?

V anketě hlasovalo celkem 14 uživatelů

V diskuzi je 79 příspěvků a shlédlo ji 597 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

zarezavac

zarezavac | 31. 05. 2008, 20:32:10 | více příspěvků | napsat uživateli

Hmmm

zarezavac

zarezavac | 17. 11. 2007, 17:48:55 | více příspěvků | napsat uživateli

no to je uz davno..ted si delam uz i mouku...

uživatel eliminován | 11. 04. 2007, 23:14:06

prstíčky nás nebolí ale to víš ...výborný chleba umíš jen ty....mňam

zarezavac

zarezavac | 11. 04. 2007, 20:31:16 | více příspěvků | napsat uživateli

copak ,zadny prispevky ,boli prsticky?
!617!

zarezavac

zarezavac | 11. 04. 2007, 20:29:05 | více příspěvků | napsat uživateli

zdravim a oteviram zase po dlouhe dobe proflaklou diskuzi!658!

zarezavac

zarezavac | 16. 12. 2006, 19:37:24 | více příspěvků | napsat uživateli

jo drozdi-FILA (snad sem to napsal spravne)

zarezavac

zarezavac | 16. 12. 2006, 19:35:44 | více příspěvků | napsat uživateli

kvasek? lzice medu(misto cukru),drozdi a dve lzice grahamove+vlazna voda a nejlepsi je ji dat na teplou plotynku.!747!!730!

uživatel eliminován | 16. 12. 2006, 19:34:38

!1216!?

zarezavac

zarezavac | 16. 12. 2006, 19:33:15 | více příspěvků | napsat uživateli

ale toho cloveka zabyli a i jeho rodinu postupne likvidovali a i proto,ze ho lidi meli radi a byl volen(nehodil se tem druhejm-zlodejum.neco jako Fiser,kdyz sel do politiky ,take ho uklidili-nezapad)!730!

uživatel eliminován | 16. 12. 2006, 19:30:09

ale nikdy neudelas ten pravy kvasek....

zarezavac

zarezavac | 16. 12. 2006, 19:28:08 | více příspěvků | napsat uživateli

jo s maximalnim ziskem.kdyz si ho udelam doma ,tak vyjde na polovic.(kdyz nebudu pocitat cas) a to koupim mouku,z kramu a ne primo z vyroby.!730! a take vim co do sebe davam to je asi ten rozdil.hele neco podobneho se stalo v indii.

uživatel eliminován | 16. 12. 2006, 19:24:30

nj....bohuzel ta doba je uz pryc....ja uplne nesnasim chleba s velkovyroben, bléééé,je to strasny shit....proste zautomatizovana vyroba...za minimalni naklady...

zarezavac

zarezavac | 16. 12. 2006, 19:23:52 | více příspěvků | napsat uživateli

*ty-sakra ,zacinam delat moc chyb jdu na telku tak zatim!640!!553!

zarezavac

zarezavac | 16. 12. 2006, 19:21:11 | více příspěvků | napsat uživateli

chci jen rici,ze tradice ,kdy zenska v kroji podala chleb a sul,nebyl zas tak spatny,byl to dukaz,ze si ti hovada nahore vazili prace ,kterou odvadeli lide na poli,v hutich a i jnde.bylo to České a neco narodní.!747!!730!

uživatel eliminován | 16. 12. 2006, 19:16:19

nechapu proc spojujes chleba s politikou...ja bych ho spis spojovala s ekonomii...

zarezavac

zarezavac | 16. 12. 2006, 19:14:46 | více příspěvků | napsat uživateli

to chapu,ja sem v jistem veku,take nekoukal na zpravy.!550!!730!jen vim,jedno,ze z cele demokracie jsou tady jen banany.!730!cestovat by se stejne mohlo,protoze to bylo podmineno padem RVHP a padem v rusku,nikoliv ze tady byli komousi,protoze v 68 chteli udelat komosi prevrat,ale rusku se to nelibilo.proc by jinak byl Dubček po cinkani na vysluni?kdyz byl take komunista...!730!ale to uz je od chleba trosku vzdalene.!553!

uživatel eliminován | 16. 12. 2006, 19:06:12

zarezavac_ do EU jsme vstupoval iuz davno, ke vsemu ja se na TV moc nedivam, pac ji nemam...a casto pres net nejede...!1216!

zarezavac

zarezavac | 16. 12. 2006, 19:03:36 | více příspěvků | napsat uživateli

je fakt,ze ja se uz nedivam take jsou to trapaci Vaskama pocinaje,hlavne ze odkaz TGM nezklamali.!533!!533!!533!

zarezavac

zarezavac | 16. 12. 2006, 19:01:49 | více příspěvků | napsat uživateli

Hanoula:to je mysleno obecne,nebo ses nedivala na zpravy,jeste nez jsme vstoupili do EU?

zarezavac

zarezavac | 16. 12. 2006, 18:52:18 | více příspěvků | napsat uživateli

JO SNIZTE VYROBU CUKRU a ted dovazime z Polska!733! NADBYTECNE CHOVY a kravy nam sem davaji z cele unie.dnes sem si chtel koupit kure a bylo z Danska.fakt dobry!533!!533!!533!ale mame se lepe.kazdej si z naseho statu bere kousek(rozprodavaji)ale mi se mame lepe,kdyz jsme na tom cim dal lepe,at mi nekdo rekne,co koupil nas stat jinde?koupili jsme nejakou plynarni,jako polaci u nas?nebo francouzi cisticky na odpadni vody,nebo nejakou automobilku??u chleba to zacina,nevazime si nasech narodnich tradic,jinak by se nedelal s takovych odpadku.je nam volne co se u nas deje,hlavne ze ted je to jeste chvili dobre ,ale pak nas to stahne ,jako sta miliardove dluhy,ktere nemuseji vznikat!!!

uživatel eliminován | 16. 12. 2006, 18:41:35

zarezavac_ tak dej odkaz!756!

zarezavac

zarezavac | 16. 12. 2006, 18:40:18 | více příspěvků | napsat uživateli

koukni na keci o tlacence,nebo o gulasi A TO JSME VSTUPOVALI JEN DO ,,EU"

zarezavac

zarezavac | 16. 12. 2006, 18:38:35 | více příspěvků | napsat uživateli

jo,neboj,staci,aby nekdo rekl,nebo dal nazor ze je to in.,ci to je super americke a uz nedostanes ani ten odpad co se tu prodava.zname ceskou prodejnou povahu-kdyz do prdele,tak poradne!730!

uživatel eliminován | 16. 12. 2006, 18:33:14

jo vy hovada!
ja byl rok v anglii a tam se zere jen ten zkurveny toast!to by jste si jeste vzpomeli na cesky chlebicek s maslickem!!

zarezavac

zarezavac | 16. 12. 2006, 18:29:39 | více příspěvků | napsat uživateli

je snad tezke pochopit,ze to do chleba nepatri?ja nevim,ze by nasi predkove pouzivali neco podobneho,no mozna to patri k tomu na jake jsme urovni!733!nebo ze jde pokrok dopredu k lepsimu!617!.tak si neco upeceme treba z polimeru,nebo pridame kousek asfaltu,ten chleba pak vydrzi dele.!577!!747!

uživatel eliminován | 16. 12. 2006, 18:29:30

Stabilizátory
- látky, které pomáhají udržovat fyzikální vlastn. potravin nebo homogenní disperzi dvou nebo více nemísitelných látek v potravině
- používají se např. při výrobě zmrzlin, emulgovaných tuků, emulzních likérů, studených omáček, dezertů apod.

Emulgátory
- látky, které umožňují tvorbu stejnorodé směsi dvou nebo více nemísitelných kapalných fází nebo které tuto směs udržují
- lecitiny, estery mono- a diglyceridů mastných kyselin, polysorbáty, cukroestery, stearoyllaktáty a sorbitanmonostearát
- používají se při výrobě celé řady potravin – jemného pečiva a cukrářských výrobků, emulgovaných tuků, zmrzlin, dezertů, cukrovinek, kakaových a čokoládových výrobků, žvýkaček, emulgovaných omáček, tepelně opracovaných masných výrobků, práškových náhrad mléka a smetany, emulzních likérů, různých doplňků stravy a potravin ke snižování hmotnosti a mnoha dalších


jak vidis, tak se tomu asi neubraníš!811!

uživatel eliminován | 16. 12. 2006, 18:28:33

chlaba ujde hohlik je mnam a nej je svickovaaa

zarezavac

zarezavac | 16. 12. 2006, 18:25:08 | více příspěvků | napsat uživateli

jo,Ečko je i vitamin ,,C",nebo kukuricna ,ci sojova mouka -zalezi pod jakym cislem vis?ja psal o stabilizatorech a emulgatorech.

uživatel eliminován | 16. 12. 2006, 18:20:58

jj, treba do toho cerealniho tmaveho chleba se pridava kuler aby byl hnedy, a je to dost kaloricke....
eckem se da napsat i obycejna sul...takze s eckama na mne nechod!756!

zarezavac

zarezavac | 16. 12. 2006, 18:17:48 | více příspěvků | napsat uživateli

jo,je moc nebezpecnej,kdyz se kouknes na slozeni a pak si odvodis,co se muze za par let stat?emulgatory,stabilizatory,barviva a neco jako pekarsky pripravek(to jsem se zeptal prodavacky co to je?odpoved:no preci drozdi...keci, je to chemie,jsou to ,,Ečka"drozdi bylo napsane take ,ale kousek dal-chteji zmast lidi) a vysledek,vznika ve strevech šlem,nadupanej temahle srackama a pusoby to na stenu krasne to vyhniva a jako volny radikal,-mate smulu...nase celozrne pecivo?-kamuflaz-par nasypanych vlocek napovrchu a mame klidne svedomi,ze jsme neco udelali pro zdravi.tmave pecivo?take to same,uz nekdo vydel na poli tak cerne zrni?!628!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

chlebazvykjídlo

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑