Diskuze a otázky - Chlapi se bojí lásky

úvodní strana | aktualizovat | dolů

tilde

tilde | 20. 05. 2008, 17:13:26 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Zjistila jsem zajímavou věc...
setkávám se s tím, že někteří chlapi se bojí lásky a svých citů....
Bojíte se vyjádřit co cítíte, bojíte si holku víc připustit do vašeho světa, co kdybyste byli na ni závislí... představa, že na ni neustale musíte myslet, chcete s ni byt snad porad, chcete vedet co se kolem ni deje, co dela, jestli neni s jinym - bojíte se toho, že byste ztratili sami sebe kdybyste se takhle zamilovali... silacky řeči "kamarad je se svou holkou kazdy den, no to bych se zblaznil..." tj spise vase slaba stranka, bojite se.... ale nepřiznáte to.... pocit ze byste byli na ni jakkoliv zavisli vas desi...
proč??? proč se bojíte, proč city skrývat, láska je krásna a o mnoho tak přicházíte.... nejde o to ze my vas chceme mit omotane kolem prstu, ale vy se nas bojite
Co holky setkaly jste se s tím taky???

reagovat

V diskuzi je 1032 příspěvků a shlédlo ji 7428 uživatelů .

předchozí | 0 | 600 | 900 | 930 | 960 | 990 | 1020 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 20. 05. 2008, 17:50:57

Ne ne to si jen ty myslýš.Z deseti chlapů ti polovina odpovi ze se nebojí a z deseti žen ti odpoví to samé,věř mi!5!

uživatel eliminován | 20. 05. 2008, 17:50:19

no nevim o tom

trava77

trava77 | 20. 05. 2008, 17:50:10 | více příspěvků | napsat uživateli

kotatko151.... ale je fakt že jsem téhdy měl v sobě docela málo tak se divím že si tě nepamatuju..... balil jsem tě?? nebo spíš pokoušel jsem se tě balit?? jen ať vím jak velký trapas jsem si před tebou udělal

uživatel eliminován | 20. 05. 2008, 17:50:00

tilde-
Jasně... Ty to víš jistě ze všech nejlíp. A sorry, ale přečti i to po sobě ještě jednou a pokud se nepletu, tak o závislosti se tam zmiňuješ

uživatel eliminován | 20. 05. 2008, 17:49:41

Je mnoho chlapů, kteří moc nevyjádřují své city a lásku k Vám...a to pak nevíte vůbec , na čem jste...a jen pochybujete..nepotřebuji denně slyšet jak mě někdo miluje , ale cítit to... chlapi se prostě stydí dát vše nalevo..chlapi prostě nic neřeší...!24!!31!

LoWe_AuNkA

LoWe_AuNkA | 20. 05. 2008, 17:49:20 | více příspěvků | napsat uživateli

asi st ebou budu souhlasit, ale neni to jen pohlavím, taky jsem se bála,ale pak se neubranila, ale on se pořád brání a pořád má jenom rád !1301!

uživatel eliminován | 20. 05. 2008, 17:49:01

nejvetsi strach mam z toho, ze bych se zamiloval :D chci uzivat, na zamilovani casu dost :P ted to je wasting of time :)

uživatel eliminován | 20. 05. 2008, 17:48:33

Delick: doprdele, to je hodne dobre napsany

uživatel eliminován | 20. 05. 2008, 17:48:05

!1209! no musim rict ze na tom asik neco bude

uživatel eliminován | 20. 05. 2008, 17:48:00

závislost je naivní představa těch co zřejmě nežijí s partnerem na jedné hromádce...člověk se musí vyhýbat ponorkovým nemocíma zažitým stereotypům...tzn nezbavovat se přátel,mít své koníčky a zájmy a dokázat se o sebe postarat i v době když partner vedle nás stojí...Milovat neznamená být závislý jako klíště na krvi...taková závislost pak v dbě když je krize bolí,když vás někdo nechá bolí ještě víc a u některých lidí rozpoutá hysterii a jsou schopni spáchat nemalé věci protože jsou na člověku hold závislí...Milujme,budme taktní tolerantní..pěstujem otevřenou komunikaci,ale nikdy nebudmě majetničtí,tím že někoho držíž nepřipoutáš ale odhodíš,tím že někoho pořád hlídáš tak tě podvede...vztah není vězení ale soužití a sdílení života

uživatel eliminován | 20. 05. 2008, 17:47:46

!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!to jsou zase kecy!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!

trava77

trava77 | 20. 05. 2008, 17:47:35 | více příspěvků | napsat uživateli

kotatko151.... no vzhledem k tomu že tam dostal jediný můj kamarád tak už vím večer ale kdo je ta peťka to nevím ono já mám paměť na obličeje ale na jména už tolik ne

uživatel eliminován | 20. 05. 2008, 17:46:46

setkala!1269!

uživatel eliminován | 20. 05. 2008, 17:46:18

Jo ty jo priznavam to, mas pravdu, ve vsem.....teda aspon co se me tyce....

uživatel eliminován | 20. 05. 2008, 17:46:09

trava77...no jednou jsi byl v korune a dostal tam tvuj kamarad:Dbyla jsem tam s Petkou Hlavacovou uz viis?

tilde

tilde | 20. 05. 2008, 17:46:09 | více příspěvků | napsat uživateli

tak jasne uznavam, spousta holek je taky takovych.... nekdo je nekdo proste neni....
a co se tyče pojmu bobku, tak ja nepotrebuju aby byl na me nekdo zavisly, to ani nechci, ale vy se bojite toho, ze bychom mohli pro vas znamenat vic nez si dokazete pripustit...

uživatel eliminován | 20. 05. 2008, 17:45:48

nejen chlapi se bojej.....já se bojím taky !1418!

uživatel eliminován | 20. 05. 2008, 17:44:59

Jinak tam má bát, že závislost je, že člověk chce mít.... Nevím co to tam mám napsané (chěk)

uživatel eliminován | 20. 05. 2008, 17:44:33

Ale většina chlapů ti napíše že se lásky nebojí zato s váma je to o dost těžší!415!

uživatel eliminován | 20. 05. 2008, 17:44:10

ona je to psychologie...začni tím jaký vztah hledáš -na čas (většina)- na pořád (konečná,chtejí mít své-hledání takového partnera je nejobtížnější,dlouhé a zatraceně nemožné)
pak ti výjde o co jde...vem si věk těch lidí,zkušenosti,jejich názory na svět,společnost,to v čem žijí a jaké mají plány,vyselektuj to co je jen naivní a porovnej jak daleko ten člověk za určitý čas došel,čím prošel co má za sebou...těžko budu od mladších ročníků chtít vztah na pořád i když tomu věří,za 3 roky se seberou a jdou jinam protože je okouzlí něco nepozanného.o tom to je...otázka zní dokáží lidé vědět co chtějí,chtějí se zavázat ?povětšinou ne,protože je to totiž problém zažitých událostí (nevěry,týrání,mlácení,neumění komunikace a soužití) takže na scéně je strach...než člověka dokáži milovat uběhne několik měsíců a třeba to ani nepříjde (zamilovanost jde bokem).už jenom se zamilovat je problém,u někoho to nejlehčí protože jeho priority jsou malé a stačí mu málo k tomu aby byl okouzlen,až po světě nebude chodit tolik lidí s prioritou jdu za vším co je jen trochu zajímavé či nové bez rozumu pak možná budou někteří více věřit a vyjadřovat své city..protože vyjádření svých citů je vyjádřením nás samích což je odkrytí kterého se bojí.Pravdou je že honit ego nemá smysl ovšem někteří jsou rádi tvrdí ale jen díky svému strachu

trava77

trava77 | 20. 05. 2008, 17:44:04 | více příspěvků | napsat uživateli

kotatko151......co.... počkej to je blbost seš moc pěkná na to abych si tě nepamatoval tzn asi jsem byl solidně nalitý... kdo jsi??

uživatel eliminován | 20. 05. 2008, 17:43:22

Jo ty jo priznavam to, mas pravdu, ve vsem.....teda aspon co se me tyce....

uživatel eliminován | 20. 05. 2008, 17:43:06

Holka sorry, ale závislost na osobě a láska, jsou dvě naprosto rozlišné věci. Závislost je totiž chěk ví, chtít mít člověka jen pro sebe a i když pozdraví někoho jiného, tak už je k tomu miliony připomínek atd... Znám to ze svého velmi blízkého okolí. A láska? Tak tam je to už o toleranci, důvěře, harmonii. Myslím, že si pleteš dosti pojmy. Nebo jsi jedna z těch co potřebuje mít kluka pro sebe nedejbůh aby se dopustil smrtelného hříchu jít někam bez ní... !1195!

uživatel eliminován | 20. 05. 2008, 17:41:52

ne nesetkala jsem se s tím, myslím že to není jen pohlavím. a řkla bych spíš že se třeba bojí zklamání a bolesti kdyby se zamilovali a třeba nešťastně, ono to pak není nic příjemnýho

uživatel eliminován | 20. 05. 2008, 17:41:04

trava77 jsem z Ovy nezadana a dokonce te znam:D:D!967!

tilde

tilde | 20. 05. 2008, 17:41:04 | více příspěvků | napsat uživateli

ježiši ale když už jste s´polu pár měsíců a oba víte že chcete važný vztah a chcete s druhym byt tak nevidím duvod proč se bat.... tj jako ten vztah ma proste byt zalozen na tom, že si neřeknete miluju te, nechces byt s ni co nejvic apod.
sorry ale příjde mi to nahlavu postavene kdyz uz se nejakym způsobem znate...

uživatel eliminován | 20. 05. 2008, 17:40:37

máš pravdu no !1421!

uživatel eliminován | 20. 05. 2008, 17:40:36

To si opsala s Bravicka nee?=)

uran235

uran235 | 20. 05. 2008, 17:40:14 | více příspěvků | napsat uživateli

tilde - 20.05.08 17:32 > zvlástí je, že nejvíc sebevražd je mezi muži, ženy dokáží trpět nahlas, ale povrchněji

FabRe7

FabRe7 | 20. 05. 2008, 17:39:47 | více příspěvků | napsat uživateli

AE keci v kleci !!! !1193!

předchozí | 0 | 600 | 900 | 930 | 960 | 990 | 1020 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

chlapholkaláskadělosvětporadadějdencitpředstavasilačkařečvěc

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑