Diskuze a otázky - Chester Bennington spáchal sebevraždu...

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 20. 07. 2017, 23:34:29 |

Na něm jsme někteří vyrůstali, byl naší ikonou, a teď nám nechá takový odkaz...

Snad kluci z Apocalyptiky, Nickelbacku, Scooteru a Systemů nebudou tak unáhlení. Jinak mě osobně čeká to samé. !24!

Kdo vypadá na stejný osud?

reagovat

Kdo z vás Linkin Park poslouchal?

V anketě hlasovalo celkem 18 uživatelů

V diskuzi je 201 příspěvků a shlédlo ji 2697 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 22. 07. 2017, 16:55:30

> skandian
Já řešil jen Nickelback, ačkoli ty ostatní taky neposlouchám.

uživatel eliminován | 22. 07. 2017, 16:43:37

> lukush211 Snad kluci z Apocalyptiky, Nickelbacku, Scooteru a Systemů

přečti si to pořádně

uživatel eliminován | 22. 07. 2017, 16:25:37

> skandian
Lepší by bylo, kdybys to vzdala už předtím, jelikož téma diskuze bylo Nickelback, ne žánry. To co's napsala vím dávno a vysazenej jen na jeden, dva nebo tři žánry opravdu nejsem (ostatně to z nás co tu diskutujem' asi nikdo).

uživatel eliminován | 22. 07. 2017, 16:17:01

> lukush211 vzdávám to, nemá to úroveň

uživatel eliminován | 22. 07. 2017, 16:03:32

> skandian
Nickelback jsou žánr ?

uživatel eliminován | 22. 07. 2017, 16:00:01

> lukush211 musíš se pokusit pochopit to, co jsem se tu pokusila naznačit, že ve všem je něco, co stojí za poslech a nezáleží na žánru, už si rozumíme? !1278!

uživatel eliminován | 22. 07. 2017, 15:58:54

> EL.pH jo to je pravda, Scooter jsem nepochopila ani za svého mládí !1278!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 22. 07. 2017, 12:54:29 | více příspěvků | napsat uživateli

A co bach číslo 6 ?

uživatel eliminován | 22. 07. 2017, 12:44:28

Já zas' nechápu tu souvislost s tím, že všechno je provázané, tudíž se nesmí kritizovat. To jako že žádnej z těch provázaných stylů neprodukuje a nikdy neprodukoval braky ? !2!

EL.pH

EL.pH | 22. 07. 2017, 12:43:35 | více příspěvků | napsat uživateli

Protože něco lepší je a něco je horší. Jsou žánry, kde je v podstatě všechna tvorba jen zábavová sračka (třeba takový ty moderní hybridy jako crunkcore nebo třeba to, co hraje Scooter, ať už je to cokoliv).

Správnější je ale hejtovat jednotilvý interprety. !638!

uživatel eliminován | 22. 07. 2017, 12:33:10

> EL.pH ale sám vidíš, jak je to všechno provázané, proto nechápu tu plamený diskuze o tom, co je lepší

EL.pH

EL.pH | 22. 07. 2017, 12:32:00 | více příspěvků | napsat uživateli

> skandian
Nevzešlo.
Třeba o Rocku se uvádí, že vzešel mimojiné z jazzu (a taky blues a country), který má zase kořeny v písních zpívaných černošskými otroky přivezenými do Ameriky, kteří si tu hudbu přivezli z Afriky.

uživatel eliminován | 22. 07. 2017, 12:27:26

Ano, taky poslouchám nějaký průjmy, ale alespoň jsem schopnej přiznat, že to průjmy jsou a nečertím se, když mi někdo s nadsázkou napíše, že ta daná kapela by se za svou "tvorbu" měla oběsit. !1!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 22. 07. 2017, 12:24:18 | více příspěvků | napsat uživateli

Dobře se do jazzu navážej v Simpsonovejch !2!

uživatel eliminován | 22. 07. 2017, 12:21:50

já si zase myslím, že je omezenej ten, kdo se dokáže omezit na jeden styl hudby. Vše vlastně vzešlo z klasické hudby, takže si najdu ve všech hudebních směrech to, co můžu poslouchat, takže klidně vedle sebe dám dechovku a džez, metal i rock, a mezi tím skočím na koncert "vážné" pro neznalce, pro znalce klasické hudby. Každý den má přeci člověk jinou náladu. A hádky o tom, co je lepší, je vážně ztráta času

uživatel eliminován | 22. 07. 2017, 12:21:21

"Vznikl tak zábavní hudební žánr", jinými slovy: vtip.
Ale O.K., ten význam na pochodech beru.

EL.pH

EL.pH | 22. 07. 2017, 12:13:45 | více příspěvků | napsat uživateli

Dechovka jako taková není sračka beze smyslu. To jsou možná některé její interpetace v podání amatérů na vesnických zábavách.
Vůbec se o ní nezajímám, ale třeba Wiki říká, že:

"Dechová hudba nebo zkráceně dechovka je hudební žánr, který pro svůj projev využívá zejména žesťové nástroje a perkuse. Ten byl v minulosti využíván zejména u vojenských hudeb a posádkových kapel. (Za Rakouska se o Češích říkalo, že jsou nejhorší vojáci, ale nejlepší muzikanti).

Její zvláštní hudební styl je spojením evropské klasické a lidové hudby. Vznikl tak zábavní hudební žánr, který je dodnes v širokém spektru využíván k prezentaci pro ni typickou pochodovou, smuteční, taneční (polkou, valčíkem) také i koncertní hudbou (například lázeňské promenádní koncerty). Propojením dechové hudby, afroamerického folklóru a blues vznikl v USA základ pro vznik klasického jazzu."

Ale poslouchat se to nedá, wtz.

uživatel eliminován | 22. 07. 2017, 12:07:36

Koneckonců, já o střílení nezačal, jen jsem sarkasticky reagoval na toho, kdo mi to střílení "vložil do úst". !12!

uživatel eliminován | 22. 07. 2017, 12:03:25

> Vladimor
Říká ti něco slovo "nadsázka" ? !5! Nedá se říct, že bych byl do jazzu nějak zažranej, ale snad i analfabet pozná, že jazz je jen náročnej na poslech, kdežto dechovka je prostě sračka bez smyslu. Už jen to jakou má za sebou historii, kolik skvělých hudebníků vyprodukoval, jakej měl vliv na další hudební styly,... tak nějak značí, že nemůže být ve stejné lize jako dechovka.

EL.pH

EL.pH | 22. 07. 2017, 08:20:03 | více příspěvků | napsat uživateli

Jazz je přece ta hahahaha hudba, jak tam foukaj do těch kovových věcí a zní to jako dechovka a to je úplně HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHHHAHAAAHAHAHAHA. Tak dvě minuty a pak už jako dost. !406!

Vladimor

Vladimor | 22. 07. 2017, 01:45:37 | více příspěvků | napsat uživateli

> lukush211 Proč bys je rovnou střílel? Já nemám rád jazz ani dechovku a tím pádem jsou ve stejný kategorii - toho, co neposlouchám.

Jsem tu sice krátce, ale od tebe hodně čtu, že bys lidi střílel, likvidoval, posílal do plynu. Nechci bejt moudrej jako zasraný rádio, ale to, co te tam moc sere, nejsou lidi kolem tebe, ale ty sám.

Na nováčka jsem držkatej, promiň.

uživatel eliminován | 22. 07. 2017, 01:34:07

> muz.s.vlasy
Já bych spíš střílel lidi, který jsou schopni ve větě postavit vedle sebe jazz a dechovku. !1! Jako by obojí bylo stejné kvality.

> hot4ru
Takže nejsi. Děkuju za potvrzení.

Vladimor

Vladimor | 22. 07. 2017, 01:33:02 | více příspěvků | napsat uživateli

> muz.s.vlasy Muslimská hudba, no
Allah, Allah, Allah, we pray for you !1331!
https://www.youtube.com/watch?v=yKAz3VNJBmU

uživatel eliminován | 22. 07. 2017, 00:42:30

> muz.s.vlasy
Ty stejně nic neposloucháš. Nebo jo?
Bude, ale ne tolik v kombinaci s obojkem...

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 22. 07. 2017, 00:25:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> hot4ru
Jestli chodí ven, tak stejně bude mít blechy.

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 22. 07. 2017, 00:24:27 | více příspěvků | napsat uživateli

> hot4ru
No tak 2 minuty ho snesu poslouchat, pak ne.

uživatel eliminován | 22. 07. 2017, 00:13:31

> skandian
Jo, řekni jim, ať už toho nechaj...

uživatel eliminován | 22. 07. 2017, 00:11:06

> muz.s.vlasy
Máš něco proti jazzu?!!!!! !2!

uživatel eliminován | 22. 07. 2017, 00:10:27

> muz.s.vlasy
Dobře, jen bylo postříkáno sprejem na blechy, tak se s námi dva dny nebavilo.
Dnes už se ale válí pod oknem. I s matkou

.> lukush211
Běž už se uložit k elpínkovi, on tě potřebuje. !1!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 21. 07. 2017, 23:50:01 | více příspěvků | napsat uživateli

Vlastně lukus je milovník muslimů, tak asi poslouchá jen muslimskou hudbu.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

systémunáhlenínickelbackuodkazosudbenningtonchestercékumklukscooteruapocalyptikyikonasebevražda

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑