Diskuze a otázky - Československo

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 8. 04. 2007, 00:35:53 |

Když jsme diskutovali jestli česko či slovensko chtěli by jste aby jsme se opět spojili ?

reagovat

Československo

V anketě hlasovalo celkem 51 uživatelů

V diskuzi je 272 příspěvků a shlédlo ji 1595 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 8. 04. 2007, 09:57:32

Slováky mám ráda, zní to i vcelku zajímavě, ale mám na to stejný názor jak kajulkaaa!401!

uživatel eliminován | 8. 04. 2007, 09:53:27

bral bych to pouze za predpokladu ze by se ze slovenska do cech tekli obrovsky penize tak jak to bylo obracene,ale toho by sme se nedockali,takze jednoznacne ne.....!1326!!1326!

uživatel eliminován | 8. 04. 2007, 09:44:24

Myslím,že bylo dobře,že jsme se rozdělili!!! PRotože Slováci byly věčně nespokojení a pořád nám dávaly najevo jak jsou utlačovaní,přitom tu absolutne nebyla pravda. Každý národ má uplně jinou mentalitu a jak Slováci,tak i Češi jsou rozdílní!!! Nechtěla bych,aby jsme byly zase jeden stát,možná by jsme byly větší,ale nedělalo by to dobrotu!!! (: Navíc v hokeji jsme lepší my,protože oni z nás mají strach(: ... bylo to vidět třeba na ZOH v Turíně,vyhráli svoji skupinu a my jsme byly poslední a hráli jsme s nima čtvrtfinále a dopadlo to jednoznačně výtězně pro nás :)

uživatel eliminován | 8. 04. 2007, 09:32:48

luk3: No,já jsem říkal že jsem naprosto proti spojení a jediný co bych chtěl mít se slovenskem společnýho je fotbalová liga....že to má něco společnýho se státem sem neřekl!1187!

uživatel eliminován | 8. 04. 2007, 09:31:49

luk3: No,já jsem říkal že jsem naprosto proti spojení a jediný co bych chtěl mít se slovenskem společnýho je fotbalová liga....že to má něco společnýho se státem sem neřekl!1187!

uživatel eliminován | 8. 04. 2007, 09:29:17

Daweeeee: no ale myslet pri spojovani narodu na fotbalovou ligu, nebo mistrovstvi v hokeji nebo ja nevim jeste jakou blbost, je dost nestastny... pokud vim tak hazenkarska liga byla spojena i po rozdeleni, tak proc by nemohla byt fotbalova, to neni zalezitosti statu ale tech sportovnich svazu, NHL je napriklad taky ligy dvou statu

uživatel eliminován | 8. 04. 2007, 09:25:53

samy picoviny ....

uživatel eliminován | 8. 04. 2007, 09:25:30

SPOJIT SE??!!!!745!......UŽ NIKDY!!!!!Jako jak by nám to pomohlo?!Možná by sme měli o milion cikánů víc,to si klidně necham ujít......!528!.....jediny co bych mozna spojil by byla 1.fotbalova liga....tzn že by se špatný český kluby nahradili dobrýma slovenskýma např "Artmedia místo Slovácka atp."....liga by tach chytla větší kvalitu.....ale jinak nechci mít se slovenskem nic společnýho!528!

uživatel eliminován | 8. 04. 2007, 09:21:41

nesnasim slowaky...RADO BY dobry jak sme my...!745!!1421!

uživatel eliminován | 8. 04. 2007, 09:20:02

spojit ceskou republiku se slovenskem je nemozne, nikdy bych nebyl pro
1. hospodarska vyspelost je jina
2. naklady na zmenu
3. jsou to dva narody, kazdy by mel mit svuj stat
4. natura slovaku treba tady v praze, tech hrdych slovaku, co nedaji na slovensko dopustit, protoze je to nejelepsi krajina :) tak pak si rikam, proc jsi do CR?

uživatel eliminován | 8. 04. 2007, 09:08:43

sem rozenej cechoslovak a tak i zdochnu!102!

klonyprvni

klonyprvni | 8. 04. 2007, 09:02:09 | více příspěvků | napsat uživateli

jen ať si slovensko zůstane slovenskem a česko českem.... poslouchal jsem slovenský narážky na česko rok a půl každý den a nedal bych jim ani za mák z naší země! a to i přes to, že tam mam jedny z nejlepších přátel! ale Oni jsou, řekl bych, vyjímka ze slovenska!
slováci nás myslím nemají všeobecně v lásce, ale jezdit si k nám vydělávat prachy - to jo!
a kecy jako - Vraťte nám zlato! (kyž o tom vědí pendrek) zas poslouchat nechci! !1350! jen ať si tam za tou "hranicí" zůstanou! takhle je přeci klid! my můžeme tam, oni sem, tak proč zase dělat někomu šašky se spojováním?! tak asi tak! !957!

misulka.14

misulka.14 | 8. 04. 2007, 07:34:15 | více příspěvků | napsat uživateli

jo klidně !2! ...hodne veci by se zmenilo a ja mam rada změny !1423!

JS007

JS007 | 8. 04. 2007, 07:13:33 | více příspěvků | napsat uživateli

problem vzestupu komunismu v CSR po valce,je dusledkem toho,ze veskere predstavitele odboje,muzeme jej nazvat do prava smerujici,ci ne komunisti,byli zlikvidovani za Heydrichiady,zatimco komunisticti "partyzani"behem valky zpracovani soveckyma soudruhama,se valky dozili v hojnem poctu,byli jsme osvobozeni rudou armadou,s niz prijel i nas prapor,zatimco nasi obrnene brigade z anglie,bylo zakazano,se pripojit k Patonove armade,a misto tohho,museli oblehat Dunkikr,coz bylo posledni mesto ve Francii,co se vzdalo,cimz se dostali do vlasti as po bourlivem privitani rude armady a pro sovetska propaganda jiz byla v plnem proudu,lide si jeste moc dobre pamatovali Mnichov,kde nas tak zvany zapadni svet potopil a misto toho nam pomohli Soveti,posledni predstavitele demokratickeho odboje,jez vedli Prazske povstani,byli po valce nesmyslne zavirani a odsuzovani a prapoganda zacala uvadet,ze povstani vedli ceskoslovensti komuniste...jeste nez doslo k Unoru 48,komuniste jiz meli pod palcem celou tajnou polici i velkou cast te uniformovane.........podelali jsme si to v 38,kdy jsme se meli branit.....a slovenska zrada v 39?...Tisovy bylo Hitlerem jasne receno,ze pokud se neodtrhnou a zustanou s nama,stejne budou zabrani a prideleni k Madarsku........

uživatel eliminován | 8. 04. 2007, 05:48:25

Kdyby existovalo tak jsme v hokeji neporazitelni

uživatel eliminován | 8. 04. 2007, 03:16:07

k11: volby, ve kterých sis mohl vybrat jen z Národní fronty u mě nejsou moc demokratický, nebo líp řečeno, legitimní. Ale jasně, i kdyby ve volbách mohli kandidovat agrárnící a další zakázaní, komouši by to stejně vyhráli. Jenže i kdyby ne, převrat by nastal tak jako tak.

pyiskotek

pyiskotek | 8. 04. 2007, 03:13:29 | více příspěvků | napsat uživateli

ale tak bylo by to pěkné!1107!ale asik nezvyk pro obě strany zas po těch letech..

k11__

k11__ | 8. 04. 2007, 03:12:20 | více příspěvků | napsat uživateli

to neni moc velka idea naroda !2!

k11__

k11__ | 8. 04. 2007, 03:12:08 | více příspěvků | napsat uživateli

drinker: to prave neni pravda. ty volby byly demokraticky a v tech volbach jsme si rozhodli. je hloupy, ze si jako cesi neumime priznat, ze si za to z valny vetsiny muzeme sami a jen odevzdandisticky poukazujem na faktickou nevyhnutelnost.

uživatel eliminován | 8. 04. 2007, 03:08:44

No tak komunisti tam nevyhráli díky tomu, že Slovensko bylo odjakživa silně katolické, navíc měli v sobě stále ľuďácké smýšlení, narozdíl od čechů, co byli už ve třicátých letech pod socialistickou masáží. Ty volby neznamenaly vůbec nic, ani u nás, natož na Slovensku, kde to mělo SSSR pod palcem stejně jako tady.

k11__

k11__ | 8. 04. 2007, 03:05:21 | více příspěvků | napsat uživateli

ladis: hm hm, mas pravdu. ale po valce na slovensku vyhrala drtive demokraticka strana, zatimco my cesi jsme zamorili i slovakum uzemi komousema jen diky tomu, ze jsme meli ve volbach vetsi vahu.... !2! to uz nezminujes.

ladis.jawa

ladis.jawa | 8. 04. 2007, 03:01:46 | více příspěvků | napsat uživateli

mauro24: myslim, že by si toho svět ani nevšim, když si nevšimli ani toho, že už jsme 14 let rozdělený ... ještě stále při svejch cestách po světě narážim na lidi, před kterejma když se řekne czech republic tak čuměj jak sůvy z nudlí, ale jakmile řekneš czechoslovakia tak věděj a hrozně se divěj, že už se tak nejmenujem, že to ani nevěděli, že jsme se rozdělili .... a bohužel jich je většina!24!

uživatel eliminován | 8. 04. 2007, 03:00:11

Tak já jdu zdaréééééééééc všem !!

uživatel eliminován | 8. 04. 2007, 02:59:39

ladis.jawa - ale názor ok

uživatel eliminován | 8. 04. 2007, 02:59:04

ladis.jawa - jj slováci šli do toho s němceme ale co bylo bylo teďka je doba někde jinde snad ne ?

ladis.jawa

ladis.jawa | 8. 04. 2007, 02:58:15 | více příspěvků | napsat uživateli

Slováci se na Čechy vysr*** už před druhou světovou válkou, kdy při náznaku problémů se od čech odtrhli a během války silně kolaborovali s Němcema .... po válce se zase rychle spěchali spojit, protože jako Československo jsme byli osvobozenej stát, kdybychom zůstali nadále Česko a Slovensko, tak Slovensko by byla poražená země, zatim co Česko osvobozená .... dalším faktem je, že Češi na Slovensku zbudovali většinu tamějšího průmyslu a když Slovensko dosáhlo značné ekonomické stability a průmyslové nezávislosti tak se v roce 1993 odtrhlo a už po pár letech se začaly projevovat náznaky toho, že by se rádi připojili a neustále berou našim lidem práci stejně jako ukrajinci ... nemluvim ani o tom, že dosáhli toho, že jim byl několika miliardovej dluh smazán za symbolickou jednu korunu vládou Miloše Zemana..... z mého příspěvku by se někomu mohlo zdát, že jsem nějakej nacista nebo tak něco, ale to fakt nejsem .... jenom tu udávám pár historických faktů, které mě utvrzují v názoru, že je dobře, že jsme se rozdělili

uživatel eliminován | 8. 04. 2007, 02:58:13

k11__ : to jako jo no :-( jsme v tomdle jak deži

k11__

k11__ | 8. 04. 2007, 02:56:06 | více příspěvků | napsat uživateli

loog: je no, aspon jsme mohli bejt bohemia nebo neco co nezni tak kokotsky !2! i kdyz kokotsky zni i to !785!

uživatel eliminován | 8. 04. 2007, 02:54:53

Čeho bychom tím dosáhli? Jak dlouho to trvalo, než sme se bratrů problémových zbavili a teď se s nima zase paktovat? jak říkám, jednou za rok tam jedu rád, ale známe meze, hoši. Stejně je to tu samej slovák na škole či v práci.

uživatel eliminován | 8. 04. 2007, 02:54:34

k11__ : jj to máš pravdu pořádnej název oficiální nemáme a je to ostuda akorát !!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

českočeskoslovenskoslovensko

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑