Diskuze a otázky - Černoši a Arabové

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 27. 05. 2007, 11:34:32 |

Máte zkušenost se vztahem s cizincem z jiné kultury?Jak to dopadlo?!205!


http://nigeria.blog.cz/0705/vis-do-ceho-jdes

reagovat

Líbí se Ti černoši/černošky?

V anketě hlasovalo celkem 133 uživatelů

V diskuzi je 721 příspěvků a shlédlo ji 9593 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 300 | 600 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 19:31:48

sanis ... a jeste mi rekni, ze to delá s radostí ... a ze se nesnazi co nejdyl zakryvat, ze se sekl ... a zamiluju se do neho taky ... cernoch necernoch... a nevadilo by mi ani, ze je to chlap

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 19:30:41

znáš hrdé lidi, se kterýma se dá v pohode domluvit, aniz by tam tahaly nejaké hovadiny, na ktere by tebe ani nenapadlo pomyslet?
já ne

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 19:30:19

seashepherd:Vidíš a můj muž takový je...Je k tomu vychován....

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 19:29:50

znáš hrdé lidi, co si dokážou udělat srandu i sami ze sebe?

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 19:29:25

sanis .. ano .. v pohádce to tak bývá

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 19:28:16

seashepherd:Umění uznat svoji chybu je jednou ze stránek hrdosti....Mám-li hrdost,nepotřebuji se vymlouvat,naopak,hrdý člověk,zjistí-li,že se mýlil,by měl poděkovat tomu,kdo mu otevřel oči...

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 19:25:33

sanis ... znáš hrdé lidi, kterí dokazou uznat svoji chybu?

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 19:23:34

Takže když je někdo hrdý člověk....Jaký podle Tebe je?!20!

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 19:22:25

sanis ... já vím, proc tam mají tolik dětí

a hrdost a čest nerad vidím hozené v jednom pytli.
čest je neco jako osobni značka ... lehce se ztratí .. ale kdo si ji dokáze udržet, má můj respekt.
hrdost ... tu si spojuji fakt hlavne s tou jesitností ... a za ctnost ji rozhodne nepovazuju

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 19:11:21

Magnus-Thorkildsen:No,já znám Jájinu z Lidé.cz....a ...no.....stýká....!400!Alespoň na tom netu se jim nabízí,jestli se tak děje i v reálu...těžko říct....

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 19:08:31

seashepherd:Podívej,oni to berou tahle,čím víc dětí,tím víc se jich dožije dospělosti,čím víc dětí se dožije dospělosti,tím víc se o ně bude starat ve stáří....Tam totiž děti neposílají rodiče do domova důchodců.!400!Děti tam umírají na naprosto běžné nemoci,na které stačí Paralen,ale ten oni nemají.Riskovat,že budou mít dvě děti,jedno umře ve 12 na něštovice,druhý bude zabitý ve válce a oni zůstanou na starý kolena sami a bez pomoci-důchody tam taky nemají....
Teda v Nigérii zrovna jo...

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 19:03:41

seashepherd:Vidíš,a to je další věc,pojmy jako je HRDOST,ČEST působí dnes na lidi směšně...Přitom jsou to ty největší ze ctností...

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 18:48:48

Magnus-Thorkildsen ... já nevím s kym se jajina stýka "venku", ale vidívám ji tady

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 18:47:50

seas: no ja nechci bejt zahledeny jen do své pravdy, a zajimaji me i názory druhých.

jinak ja se celkem divil proč si tady nadaval jajině, když ona nemá s pleškama nic společného, ani se s nima nestýka!1!

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 18:43:10

sanis ... v kazdé oblasti má zít tolik lidí, kolik ta oblast uživí ... a jestli je neurodna. tak tam ma zit lidí málo .. a pak nebudou trpet hlady.
ze za spoustu jejich valek muzou kolonizatori, ... to beru.
ale kdyz mi rikas, ze tam vseci valci a nemaji ani cas pracovat na polích apod .... a zaroven se mi pokousis namluvit, jak tam ziji tradicne a mravne a uzasne .... tak ti to neverim.
válka lidi deformuje ... a spolecnost, kde je tak vysoké procento lidí narusenych valkou, nebo jinak postizenych, nemuze vypadat tak idylicky, jak ji popisujes.

ale souhlasim s tim, ze je mame nechat, at si tam udelaji poradek sami ... protoze jinak to ani nejde.

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 18:39:10

magnus ... vsechno.... vsechno to bylo mockrat zneuzito a vsechno to jsou strasne hloupá hesla.
"národ" ... mi může políbit prdel ... protoze daleko víc si vážím napr. nejakého rozumného američana, nebo třeba afričana, nez svého debilního souseda.
"hrdost" ... potkávám nejčastěji ve formě ješitnosti ... u těch nejvíc zamindrákovaných rádoby machrů
a naše historie, na kterou by jsme měli být hrdí? !20!
nejsme nic jineho, nez evropani ... jako dalších 400 milionů našich sousedů ... a na rozdíl od tech ze západu jsme porad jeste zkažená komunistická verbež ... tak jakou hrdost? na co? ... proc se neinspirovat od tech, co něco dělají líp, nez my?

proste ty vlastenecké kecy jsem dycky slysel jen od debilů ... resp. se na ne dycky snadno nachytávali hlavně debilové
(i kdyz nekteri z nich me pak osobně přesvědčili, ze si muj respekt zaslouzí .. ale ne kvuli tady tomu, ale kvuli jinym soucástem jejich osobnosti)

takze to, co písu, si neber jako osobní urážku ... ale ber to, ze píšu obecne o "vlastencích" ... o takových tech, co mají potrebu to vsude vykrikovat a mlít ty debilní hesla
(tebe osobne neznam ... ale musim uznat, ze tu ted diskutujes dost na úrovni ... daleko víc, nez tví "plešatí soukmenovci")

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 18:36:07

největší p.čovina co bíli udělali bylo kolonizováni a následne zotročování černochů. ted západ sklízi to co si zasel v podobě imigrantů převážně z kolonizovaných území.

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 18:32:54

seashepherd:V úrodných oblastech???Když lidi hladem umírají hlavně tam,kde neroste ani tráva???
A tam ,kde opravdu úrodný oblasti jsou,většinou zuří občanské,náboženské či mocenské války.Díky nám,Evropanům,kteří jsme při kolonizaci Afriku rozřezali podle pravítka a nebrali ohled na jednotlivé kmenové rozdělení.A myslíš,že lidé ve válkou zmítaných zemích mají vůbec přístup k obilí,které by mohli zasít???Nemluvě o tom,že muži umírají ve válkách a ženy zůstávají s malými dětmi samy....A všechny potraviny dostávají vojáci....A tak furt dokola....Afrika se má nechat na pokoji,už jsme tam pohnojili dost....Nějak se to vyřeší...Kdybychom je nechali jejich osudu,jednou by těm lidem došlo,že takhle se žít nedá a sami začali něco dělat.Budovat fungující demokratickou společnost stradičním právem...

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 18:30:06

seas: ja tě nenutím souhlasit, i když by me zajímalo co se ti na tom nelíbi...

sanis:!5!

k11__

k11__ | 1. 06. 2007, 18:28:50 | více příspěvků | napsat uživateli

sanis: hele tak s tim krestanstvim to byl vazne dobrej for :P

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 18:25:25

já s magnusem nesouhlasím a priznam se, ze tyto kecy o hrdosti na národ a historii apod. nesmysly, nemám vůbec rád.

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 18:24:14

sanis ... me jen nejak nenapadá, co by jsme se mohli ucit od spolecností, které žijí v tak urodných oblastech a presto tam umírají hlady. ... přemnožují se ... neustále válčí .. jsou pod vlivem církve, která jim i pri aids epidemii zakazuje kondomy... atd. atd.
v něčem určitě lepší ... nebo aspon dobří. .. budou.
ale o tom, ze my jsme dál ... a pravdepodobne na tom líp ... svědčí naše "kvalita života", ne?

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 18:22:00

Sorry...mně se to tady nějak kouslo...ale co,chvály není nikdy dost....!2!

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 18:21:16

Magnus-Thorkildsen:A taky Tě chválím...!1187!

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 18:21:01

Magnus-Thorkildsen:A taky Tě chválím...!1187!

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 18:20:53

Magnus-Thorkildsen:A taky Tě chválím...!1187!

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 18:20:17

Magnus-Thorkildsen:Souhlasím s Tebou plně a bez výhrad.!1187!!1424!

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 18:19:22

seashepherd:V Africe jako všude jinde existuje promiskuita,existuje prostituce.I tam muži znásilňují ženy....Proto je potřeba se věnovat jednotlivým zvyklostem různých kmenů.
Víš,možná jsi si nevšiml,ale jsou v Africe místa,kde žena prodá své tělo za hrnek rýže,jen aby nakrmila své děti.Jsou v Africe místa,která už jsou natolik zasažena západní kulturou,že začínají zapomínat na své tradice....Jsou v Africe místa,kde naopak sexualita hraje naprosto odlišnou roli,než jak ji vnímáme my.
Jinak AIDS se šíří především díky vlivu křesťanství,které kondomy zakazuje...Pak stačí jednou šlápnout vedle...

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 18:18:45

mě se ale taky nelíbi mravní upadek společnosti. když mužu mluvit sam za sebe, tak nekouřím, nepiju, nefetuju aktivně sportuju a chystám se na studium vysoké školy. hledám partnerku na delší plnohodnotný vztah a jednodenní flirty mi nic neříkají.

Obecně český národ považuju za národ s bohatou historii, ale současnost na tom není růžově, a jsme narod bez hrdosti, bez víry a snažíme se kopírovat buržoazni a kapitalistické státy. když to shrnu, momentálně krom historie není být na co hrdý v čr.

uživatel eliminován | 1. 06. 2007, 18:06:06

sanis... jak se tam tak rychle může šířit aids, kdyz rikas, ze se tam divaji divne na kazdej naznak promiskuity?
proc se kritizuje cirkev, ze jim tam zakazuje kondomy?
to co rikas, mi nejak nesedi.

ale urcite beru to, ze zalezi na tom, "ze ktereho kmene" ti lidi jsou ... a taky na jednotlivcích

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 300 | 600 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

černochkulturaarabvztahcizineczkušenost

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑