Diskuze a otázky - ČD vs. StudentAgency
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 204 příspěvků a shlédlo ji 4081 uživatelů .
předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další
EL.pH | 25. 11. 2013, 18:46:46 | více příspěvků | napsat uživateli
> Poly84
Kdyby se tam lépe uklízelo, možná to tam nebude tak úděsný. (Ale proti vandalismu to moc nepomůže, to je fakt.) !406!
Poly84 | 25. 11. 2013, 18:38:22 | více příspěvků | napsat uživateli
Jo, kdyby se lidi nechovali ve vozech jako dobytci, tak by i ty vlaky vypadaly možná trochu jinak. Před měsícem se vypravovala nová souprava vozů, dnes po měsíci to tam vypadá úděsně. takže vážením nesrovnávala bych asi přepravce, ale spíš cestující...
EL.pH | 25. 11. 2013, 18:21:33 | více příspěvků | napsat uživateli
Ale kdeže. http://libimseti.cz/aldik7
!24!
uživatel eliminován | 2. 10. 2011, 17:45:37
> StarBwoy
> Pochybuju ze v tom vasem CD si udelate za jizdy kafe
Už jsi slyšel o vynálezu, kterýmu se říká jídelní vůz? !2!
uživatel eliminován | 2. 10. 2011, 17:40:00
> aldik7 Strejda jezdi po cr Kratosama a to jsou velice pohodlne moderni autobusy s wifi atd.Nekolikrat sem jel takze vim o cem mluvim.Pochybuju ze v tom vasem CD si udelate za jizdy kafe a kouknete na net pres wifi.
Kinman_Doriana | 2. 10. 2011, 17:28:52 | více příspěvků | napsat uživateli
tak dle mych zkusenosti na trase Praha - CB. casove obe varianty srovnatelne, pokud se jede ve vsedni den mimo patek, tak bus je rychlejsi. Cenove bus 140-160 kc, SA 120, vlak 213... !20!
uživatel eliminován | 2. 10. 2011, 12:23:04
StarBwoy
Podle mých zkušeností je teda vlak o něco levnější než autobus.
uživatel eliminován | 2. 10. 2011, 10:48:23
Plusy a mínusy? Já to vidím takhle:
Když pojedu s kámošema na koncert do Práglu, tak pojedu s ČD, protože tam je bordel, tam se naperem už ve vlaku a může nám to být jedno.
Když pojedu na výlet do Práglu, zkouknout nějakou tu památku a oblbovat pražský holky mým krásným ostravským přízvukem, tak pojedu se Student Agency a užiju si to...
uživatel eliminován | 2. 10. 2011, 10:14:34
> StarBwoy Protože to není pohodlnější a často ani levnější nebo rychlejší. !501!
uživatel eliminován | 2. 10. 2011, 10:07:36
Proč jezdíte vlakem když autobusem je to pohodlnější, levnější a rychlejší???!20!
uživatel eliminován | 2. 10. 2011, 10:04:39
> SSBN
> Tím se dost hotovosti na modernizaci regionálních nevytvoří.
To jsou jen tvoje dohady, ani jeden z nás do toho nevidíme.
A ještě k těm penězům na nákup nových vozidel musíš připočíst i peníze z fondů EU.
uživatel eliminován | 2. 10. 2011, 00:38:52
ČD je dotovaná státem. Proč? Její primární úlohou je přeprava obyvatel. Segmentace neexistuje.
ČD dlouho využívala svého monopolního postavení. Hlas lidu nebrali na zřetel, marketing jako samotný ignoravali. Konkurence tohoto prostoru využila. Což nic nekalého není.
Dálkové spoje tvoří zisk - ano. Tudíž jsou cílovou skupinou. ČD se nyní pokusí udržet "věrné zákazníky" pomocí nástrojů marketingového mixu. (Až teď.!2!)
Modernizace ostatních spojů by zisky nepřinesla. Neboť například zákazníky o víkendu Žalany - Teplice se mohou dopravit autem či vlakem. A takto je to u dalších.
Zbytek je zatím diskutabilní.!1137!
SSBN | 1. 10. 2011, 23:45:47 | více příspěvků | napsat uživateli
> ThePresence jistý to je, protože u regionálních je uhrazena prokazatelná ztráta a 5% zisk. Tím se dost hotovosti na modernizaci regionálních nevytvoří. Samozřejmě většina zisků z dálkových se investuje zpět do dálkových
uživatel eliminován | 1. 10. 2011, 23:42:30
> SSBN Tak ohledně toho nejsme ve sporu. Psal jsem, že tyhle tratě generují větší zisk...
Ale že tyhle peníze jsou aspoň pak použtý na modernizaci regionální dopravy, to už není až tak jistý. I v dálkový dopravě jsou potřeba (velké) investice.
Právě teď například nákup RailJetů nebo probíhající modernizace rychlíkových vozů...
SSBN | 1. 10. 2011, 23:38:23 | více příspěvků | napsat uživateli
> ThePresence ale jednoznačně to ukazuje, že na dálkové spoje generují větší tržby než regionální. Pha-Ova je jen příklad, protože u ní známe čísla
uživatel eliminován | 1. 10. 2011, 23:33:08
> SSBN No... když je do toho započítána i hromada dalších relací, než jen Pha - Ova, protože jedou v nějakým společným úseku s vlaky do Ostravy, tak to asi jo...
Ono se ale neobjednává "trať", nýbrž trasa.
Takže těch 40 % dejme tomu, že jo, ale to je i za vlaky z Brna, Pardubic etc.
Tady jde o relaci Praha - Ostrava, která ale samotná netvoří 40 % zisku ČD...
SSBN | 1. 10. 2011, 23:19:29 | více příspěvků | napsat uživateli
> ThePresence "Trať mezi Prahou a Ostravou tvoří 40 procent tržeb Českých drah," říká ředitel osobní dopravy ČD Antonín Blažek.
SSBN | 1. 10. 2011, 23:14:03 | více příspěvků | napsat uživateli
> ThePresence není jen o něco větší, je několikanásobně větší. Pokud máš tržby z přepravy osob 4,8 mld. a jedna jediná trať z toho přináší 40% tak je jasné, kde se bere většina peněz
uživatel eliminován | 1. 10. 2011, 23:07:56
> SSBN
...jenže většina zisků se tvoří na dálkových tratích. Jen Praha-Ostrava tvoří 1/6 příjmů ČD. regionální tratě nevytváří dost na rychlou obnovu desítky let zanedbávaných vozů....
No, to je sice hezké, ale je zase docela možné, že bez těch regionálních tratí by tolik lidí nejezdilo těma dálkovýma...
uživatel eliminován | 1. 10. 2011, 22:59:51
> SSBN Vždyť to píšu. Zisk je všude, kde jsou dotace (= takže prostě všude). Jen na tratích typu Praha - Ostrava je o něco větší.
Ale nedá se říct, že právě z těch dálkových tratí se berou peníze na regionální.
Ipiss_on_your_corpse | 1. 10. 2011, 22:58:43 | více příspěvků | napsat uživateli
Já vlaky nepoužívám. Zásadně se na delší vzdálenosti teleportuju.
Navíc ty nové vlaky jezdí jen z Pražských kurev do Baník Pyčo. !54!
SSBN | 1. 10. 2011, 22:56:41 | více příspěvků | napsat uživateli
> ThePresence rozdíl je ve výši zisku. Prostě jeď někdy motorákem do Horní Dolní (vlak pro 40 lidí, pojedeš sám) a pak do Ostravy (vlak pro 400 sedících, v něm 450 lidí).
uživatel eliminován | 1. 10. 2011, 22:54:01
> SSBN Zisk se tvoří v podstatě na všech tratích, protože dotace. Na těch dálkových, pokud jsou dotovaná, tak je jen o kousek větší.
SSBN | 1. 10. 2011, 22:51:21 | více příspěvků | napsat uživateli
> ThePresence jenže většina zisků se tvoří na dálkových tratích. Jen Praha-Ostrava tvoří 1/6 příjmů ČD. regionální tratě nevytváří dost na rychlou obnovu desítky let zanedbávaných vozů.
AlesekBB | 30. 09. 2011, 00:00:04 | příspěvky uživatele | napsat uživateli
StudentAgency začala nabízet komfortní služby za dá se říct lidové ceny a Časké Dráhy se teď můžou přetrhnout v nabídce svých služeb, komfortu a skoro se až po RegioJetu opičí.
Jak dlouho bychom ještě jezdili "dobytčákama", kdyby Českým Drahám nepřišla konkurence?
reagovat
V anketě hlasovalo celkem 32 uživatelů