Diskuze a otázky - Bůh se na nás vy... vykašlal

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Private_Joker

Private_Joker | 28. 07. 2005, 13:44:12 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Předem bych chtěl upozornit, že nejsem věřící, ale kdybych to vzal objektivně a věřil v to, že Ježíš byl Boží syn atd. Tak zůstává otázkou co se dělo posledních 1972 let, před touto dobou se dokázala roznést zpráva o jednom jediném člověku a v dnešní době médií se žádné zázraky už neobjevují. Proč Bůh nevysílá žádné posli, jednoduše proto, že buď nikdy neexistoval a nebo se na nás už prostě vysr...
Předem odmítám teorie, že si těch znamení nevšímáme
- Napsal jsem to dost nesrozumitelně případně to osvětlím

reagovat

V diskuzi je 223 příspěvků a shlédlo ji 1948 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 2. 09. 2005, 11:22:43

Bestilman, chodte sa pozriet niekedy do prirody - tam kde sa prejavuje skor vola Bozia ako nasa. Zoberte si celu tu nadheru, ktora vznikla akoby z nicoho. Napriklad taky jemny kvietok a na nom motyl - akoto, ze nieco take moze vzniknut, existovat? Nie je uz len to jeden z milion zazrakov, ktore nevidime - len preto, ze je ich vela a zdaju sa nam vsedne? Naozaj sa Vam zda predstava, ze to vsetko riadi "slepy vodic za volantom"? ved "slepy vodic" - nevie nic ine, len rozbit auto a sameho seba. Preco Vas (resp. Nohavicu) - napadlo taketo prirovnanie?

uživatel eliminován | 2. 09. 2005, 11:00:22

Private_Joker: Protože si myslím,že nám stačí jeden posel v roli Ješíše a pokuď člověk chce,tak si toho všimne a bůh nemá zapotřebí nám sem posílat pravidelně kolonu poslů,to lidstvo nepotřebuje.Pokoď si toho má lidstvo chce všimnout,tak má možnost prostřednictvím Ježíše.Nepotřebuje žádné další.On nám cestu ukázal.Nemluvě o tom,že tu bylo a je dost "svatých",z kterých si můžeme brát příklad

uživatel eliminován | 2. 09. 2005, 10:49:45

Já souhlasím s panem Nohavicou a jeho písní kde zpívá
"bůh je jen slepý řidič u volantu" a má pravdu !12!

uživatel eliminován | 2. 09. 2005, 10:45:01

Sucastou jeho "vole" je aj to, ze vsetko zle, prezrete, zhnije a posluzi ako potrava inym. Teda aj ludia, ak stale budu inym sposobovat utrpenie, prirodu okolo seba nicit, obrati sa proti nim, budu zniceny spolu s nou. To je ten znamy "posledny sud" a uz sa to zacina diat - vid vzrastajuci chaos, nedorozumenie a prirodne katastrofy.

Nebolo by spravodlive, ak by sucasne nedal moznost sa zachranit kazdemu, kto z hlbky duse usiluje stat sa sam lepsim, t.j. respektovat Boziu volu, sluzit mu. To sa moze udiat po pozemskej smrti, kedze nasa existencia zdaleka nekonci pozemskou smrtou. To aky sme, taka je aj nasa dusa - bud lahucka, ak je "cista", alebo kalna, tazka, zatazena roznymi zlymi naklonnostami a vasnami. Po smrti teda, ak uz nebudeme viazany hrubym tazkopadnym telom, mozeme letiet hore ako balon, ak sme lahki, alebo klesat este hlbsie, ak sme tazky - presne do takeho prostredia, aky sme sami- a vyhnut sa skaze alebo ostat na Zemi a byt s nou zniceni!

Kazdy teda, kto sa z hlbky duse snazi byt lepsim ako vacsina z nas, kto usiluje o poznanie Bozej vole, obrati sa - ale uprimne - o pomoc, o silu, tomu ju zosle, tomu pomoze! To vie kazdy zo srdca "veriaci" - a je ich hodne! Taktiez prostrednictvom Jezisa poslal nam vedomosti o svojej voli, ako mame zit aby sme sa samy stali lepsimi - a lepsi by bol aj svet spolu s nami, a nemusel by byt zniceny! Lenze my sme neskonale hlupi - nielenze sme Jezisa neprijali - ale este sme ho aj vyhnali - zavrazdili na krizi! A akoby to este nestacilo - aby aj ine generacie nemali z jeho posobenia uzitok, aby bol oslabeny tento velky, obetavy cin - poprekrucali sme cele jeho posobenie- spraviac tuto nespravodlivu, odsudeniahodnu vrazdu - niecim velkolepym,, akoze Bohom chcenym - nasledkom coho sme sa akoze ocistili a mohli byt zachraneni! Nastastie su tu este ludia ktori sa snazia v Jezisovych slovach hladat naozaj to podstatne, ako Fanyz...

Ale je tu aj doba temna, zlociny cirkvi - nasledkom coho su dnes na svete miliony ludi ako Private Joker, ktorych zivot Jezisa neoslovuje - lebo ho stotoznuju s cirkvou alebo nejakymi ludskymi, sprostredkovanymi vykladmi jezisovych slov - ktore maju daleko od pravdy, no a preto sa mu ani necudujem!

To vsak vsetko hnusne, co sa na svete deje, ako aj dialo, - nema nic spolocne s Bohom, ani s Jezisom - ale jedine s ludmi, s nami, s kazdym jednotlivcom z nas, ci si to uvedomujeme alebo nie. Inaksie by sme tu uz davno nezili, ale boli kdesi inde, v "lepsom" kolektive a svete. Nie je nic na svete, co by nebolo nespravodlive, lebo spravodlivost riadi svety!

Taliesin

Taliesin | 2. 09. 2005, 10:40:59 | více příspěvků | napsat uživateli

jsou noví bohové....ale ty starý byli lepší...takovej Marduk...

uživatel eliminován | 2. 09. 2005, 10:27:57

znamení je prý spousta...ale kdo se o to stará? Takovou popularitu, jakou měl J.K. už nikdo nezíská...náboženská pluralita je marast a nikdo se v tom stejně nezorientuje...

uživatel eliminován | 2. 09. 2005, 10:25:11

Private Joker, poviem Vam na to svoj nazor ak chcete. Boh je prilis vzneseny na to, aby sa masovo pchal do zadku vsetkym tym, ktory akoze su ochotni uverit len ked im to dokaze tzv "zazrakmi". A naco by to aj robil? Stvorit svet mohol len tak, ze stvoril "prirodne zakony", ktore pozname vsetci, aj neveriaci, a z ktorych svet naozaj vznikol a je udrziavany v rovnovahe. Je jedno ci ich nazyvate takto alebo bozou volou, podstatne je, ze su to nemenne, zelezne zakony ktorym aj my sa musime podriadit, ci chceme alebo nechceme. Ak zazraky chapete ako porusovanie tychto zakonov, naco by to kazdu chvilku robil? Ved by siel sam proti sebe, takto sa znizovat!

Nas urcil ako panov Zeme tym ze nam dal slobodnu volu. Aj to je jeden z jeho zeleznych zakonov ktore nikdy neporusuje - nezmeni nas nikdy nasilim "k lepsiemu" - lebo to by sme boli otroci a nie slobodni ludia! Teda je nam dovolene do tohoto sveta prinasat aj chaos, disharmoniu, nicit ho - ale nesieme za to aj plnu zodpovednost! Preto je svet taky aky je, nie je to ziadnym dokazom toho, ze by Boh bol zly alebo nedokonaly - ale ze my sme zlymi spravcami.

Boh nas nepotrebuje, nepotrebuje sa nam stale "ukazovat" a tym nam sluzit - ale my potrebujeme sluzit jemu, lebo bez neho by nebol ziaden zivot.

uživatel eliminován | 2. 09. 2005, 00:36:40

to reddmaniak: Ty ses ale toy! :-D Kec? A jaky mas zkusenosti s Bohem, ze rikas, ze to je kec? Hm?

uživatel eliminován | 1. 09. 2005, 01:52:30

Private_Joker - hmm jakpak že neposlal posly a co třeba mě !442!

reddmaniak

reddmaniak | 1. 09. 2005, 00:54:48 | více příspěvků | napsat uživateli

frne: špagetový monstrum nebo ježíš, to máš přece úplně jedno, lidi věřej každýmu kecu, aby pak neexistovalo náboženství !1!

FRNE

FRNE | 1. 09. 2005, 00:50:51 | více příspěvků | napsat uživateli

red:Špagetové monstrum je výmysl Amerického otesánského lidu,kterému se už hambáče derou i do palice:-)

uživatel eliminován | 1. 09. 2005, 00:44:58

zasszass - tvé poslední dva příspěvky - souhlas, zbytek jsem nečetl :)

fanyz - hmm... kdyby nebylo pozdě večer, tak ti budu oponovat, teď na to ale nemám :)

reddmaniak

reddmaniak | 1. 09. 2005, 00:41:38 | více příspěvků | napsat uživateli

bůh nedávno promluvil skrze létající špagetové monstrum, už má desítky tisíc vyznavačů !2!

uživatel eliminován | 1. 09. 2005, 00:41:03

ten frajer nahoře nepíše?!118!

uživatel eliminován | 1. 09. 2005, 00:40:19

Buh se na nas vysral....!122!

FRNE

FRNE | 1. 09. 2005, 00:35:28 | více příspěvků | napsat uživateli

fanyz:Tos napsal hezky...

uživatel eliminován | 1. 09. 2005, 00:35:21

asi měl důvod?.-)ú

uživatel eliminován | 1. 09. 2005, 00:34:52

a nebo kokot!499!

uživatel eliminován | 1. 09. 2005, 00:34:20

a myslíš že jsi chuj!499!

uživatel eliminován | 1. 09. 2005, 00:32:29

Le-Mur - bez diskutovat na stranky cesky katolicky cirkve, tam se nikdo svoji krasou opajet nebude a ty budes ve svym zivlu.

uživatel eliminován | 1. 09. 2005, 00:28:14

no, jestli nevite, tak jelikoz buh videl na zemi spoustu bordelu, kradeze, vrazd, tak rekl lidem, ze kazdy sveho stesti strujce a kopejte se treba do zadnu ja uz hovno udelam.:o)

fanyz

fanyz | 31. 08. 2005, 23:58:24 | více příspěvků | napsat uživateli

hm Bůh naposled promluvil skrz svýho syna... a ten toho řek myslim dost hodně a dost srozumitelně.. stačí si vzít do ruky bibli.. a to jesli uvěříš nebo ne.. neni to o tom bejt pan svatej.. to ježíš jasně řek- mluvil hodně ke kurvám a celníkům- nad kterejma všichni ti "mravní" ohrnovali nos.. jenže právě tyhle lidi maj pokoru.. a dokážou cejtit lásku, ne jako ti farizeové, co sice žili podle zákonů, ale byly to ve svý podstatě kurvy.. jediný přikázání, jimž ježíš završil to mojžíšovo desatero je - miluj svého bližního jako sám sebe, nebo se to překládá miluj svého bližního jakož i sám sebe..
bůh nepotřebuje mluvit skrz posranou televizi..k lidem s otevřenym srdcem promlouvá přímo, neni na nebi, ani v bibli, je v tobě

uživatel eliminován | 31. 08. 2005, 23:20:43

Good is dead? GOD IS STILL ALIVE!

uživatel eliminován | 29. 08. 2005, 22:19:13

Good is dead ...

uživatel eliminován | 29. 08. 2005, 21:42:33

Le-Mur s tou zpravou 18.36 docela souhlasim ale s tim: (buh jako to co je v nas - pozitivni energie a sila mysli to dokazat a neco takovyho vymyslet. MYSLET! To je to slovo. To nas drzi od zvirat a to je ten hlavni zazrak kterej se neustale vyviji.)

Zcela souhlasit nemuzu, pozitivni energie v nas neni z daleka jediny zdroj nasi mysli ci tvorby. Nepr. Vetsina techniky se rozvinula ani ne tak za ucelem uzitku, spise jako dukaz vlastni realizace. At uz byla dobra ci ne. Je faktem ze nejvetsi rozvoj vedy a techniky je v obdobi valky. Kdy je zapotreby v nejkratsim case co nejucinejsi vec. Proto je treba fakt ze armada nejvice financuje vyzkum a take ma nejvyspelejsi vybaveni.
A to ani nemluvim o vecech, ktere jsou vyrabeny pro ucely ne tak pozitivni jak myslis napr. stredoveka mucidla.
Pokud by v cloveku tyto napady a realizace opravdu byly vnuknutim bozim tak by buh nebyl zdaleka tak "krasny" jak si jej lide maluji.
Jo a jeste k tem zviratum a odlisnosti. Clovek si mysli jak je vyjimecny v tvurci cinosti, ale vetsina jeho napadu je jen okoukanim neceho co vidi kolem sebe uz i morsky cervy si budujou domecky v zemi a to nemluve o Termitech jejichz stavby mnohokrat prevysuji nase. I ta blba zarovka je nase opozdena odpoved na tmu, kdyz spousty druhu zvirat vidi ve tme. Auto kompenzuje nasi neschopnost rychle se pohybovat atd. atd.
Nijak nezastinuju pokrok, kterej se rodi v hlavach velice uzkeho okruhu lidi, kazdopadne diky nim jsme tam kde jsme, ale myslim ze vec, ktera nas opravdu odlisuje od zvirat je velikost naseho ega.!2!

uživatel eliminován | 28. 08. 2005, 18:36:31

No jo, kdyby se lidi nezabejvali pitomostma jako kdo je na lst nejhezci - coz stejne nikdy nevyresej - tak bych rek ze by to tady jelo daleko vic. Aspon pro me je todle nehorazne zajimavy tema.

uživatel eliminován | 28. 08. 2005, 17:52:29

podle me je dost velkej zazrak uz jen treba zarovka. A to nemluvim o autech, televizich pocitacich ale i o tom ze zijes - nerek bych ze to stvoril buh jako nejakej dedula - ale buh jako to co je v nas - pozitivni energie a sila mysli to dokazat a neco takovyho vymyslet. MYSLET! To je to slovo. To nas drzi od zvirat a to je ten hlavni zazrak kterej se neustale vyviji.

- to je z moji hlavy !29!

uživatel eliminován | 28. 08. 2005, 17:48:50

S tim bohem tezko rict. Co se tyce krestanstvi a jejich pohledu na boha a b. syna tak mam podobnej nazor. Ale je zvlastni ze pokud opravdu nikdo takovej nebyl. Proc jsou jeho zkutky porad aktualni a proc jsou zakoreneny do celkoveho smysleni lidi. Nejde ani tak o to jestli vazne nejaka takova postava zila nebo jestli existuje buh. Protoze buh nebo neco vyssiho, jak radi lide pouzivaj, je pro dost lidi nutnosti. Dava jim to nadeji a pomaha jim to a pokud me nekdo nebude nutit abych uznal jeho nazor (viru) tak at si veri treba v coca colu, je mi to jedno.!31!

uživatel eliminován | 27. 08. 2005, 00:54:12

zapalte hranici nikdo nám narušuje církev!127!

uživatel eliminován | 27. 08. 2005, 00:50:31

Private_Joker-no ty jsi vážně chujkoš pápá luline..

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

dobabůhvysrdělosynotázkamédiumposelzázrakletčlověkzprávateorieznamení

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑