Diskuze a otázky - BŮH JE VŠEVĚDOUCÍ ?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 30. 04. 2009, 09:39:49 |

Podle mě on ví vše díky
této stránce
http://koubavit.spaces.live.com/
!12!

reagovat

BŮH JE VŠEVĚDOUCÍ

V anketě hlasovalo celkem 17 uživatelů

V diskuzi je 54 příspěvků a shlédlo ji 669 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 30. 04. 2009, 11:54:20

Tak já v boha nevěřím,protože dobrý lidi odcházejí a ti zlý tu zůstávají,ty keci o tom,že bůh je spravedlivej,jaká spravedlnost,žádná tu není.Co si člověk neudělá to nemá a nějakej bůh mi nikdy v nouzi nepomohl tak ty přiblblý keci o bohu si schovejte na dobrou noc...!20!

vitrvevlasech

vitrvevlasech | 30. 04. 2009, 11:15:50 | více příspěvků | napsat uživateli

Honzin77
Absolutní souhlas ;)

uživatel eliminován | 30. 04. 2009, 10:58:09

buh neni!1345!

Honzin77

Honzin77 | 30. 04. 2009, 10:57:12 | více příspěvků | napsat uživateli

vitrvevlasech: Filosofove se perou i mezi sebou, to uz je tak nejak z podstaty !2!

vitrvevlasech

vitrvevlasech | 30. 04. 2009, 10:52:48 | více příspěvků | napsat uživateli

Honzin77
Ovšem občas se poperou i s filosofy ... (např. Voltaire by nám o tom mohl vyprávět, kdyby ho Bůh nepovolal k sobě :D :D :D)

uživatel eliminován | 30. 04. 2009, 10:45:48

vitrvevlasech:
Ty mi teda dáváš :D

Honzin77

Honzin77 | 30. 04. 2009, 10:45:03 | více příspěvků | napsat uživateli

vitrvevlasech: S archeologii nemaji vetsi problem, ani s paleontologii !5!

uživatel eliminován | 30. 04. 2009, 10:44:39

http://www.youtube.com/watch?v=5sR-71ZauZ8
tohle je vymatlávání palic, to není víra, ať si každej věří, v co chce, hlavně by to nikomu neměl nutit, každej by se měl svobodně rozhodnout, ne že to do nás budou tlačit již od dětství

vitrvevlasech

vitrvevlasech | 30. 04. 2009, 10:42:06 | více příspěvků | napsat uživateli

Kubitcheck
Netuším jak se theologičtí vědátoři poprali s archeologií :D
ale myslím, že i brontosauři měli svého boha :) a protože je(není) Bůh(Bohyně) jen jeden(mnoho) ale má mnoho(jednu) podob pak dal(a) vzniknout i brontosaurům :) a protože on(ona) Bůh(Bohyně) má smysl pro tajemno naházel(a) (poukrýval) v půdě mnoho zajímavých artefaktů ;) ehm.

uživatel eliminován | 30. 04. 2009, 10:38:13

říkáte jeden Bůh a mraky podob, jo? co tady dělali dinosuaři nebo tady snad ani nebyli?

4store

4store | 30. 04. 2009, 10:22:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> Adelmus
já debatu neskončil...ale když už jdeš..tak ahoj a bůh existuje:P

Iweettkka

Iweettkka | 30. 04. 2009, 10:21:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> 4store
Jak problem lidi?

4store

4store | 30. 04. 2009, 10:20:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> Iweettkka
noo....tak to je problém lidí

Adelmus

Adelmus | 30. 04. 2009, 10:18:14 | více příspěvků | napsat uživateli

4store : ano verici lide casto konci debatu o jeho existenci podobne kvalitni argumentaci.. tak jak chces - bez se klanet svy falesny modle, ale uz predemnou netvrd ze ten tvuj buh je. !1121!

Iweettkka

Iweettkka | 30. 04. 2009, 10:17:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kubitcheck
Tak nejak mam stejny nazor!1225! Nemomu spadne barak a to hned buh nas tresta pak dostanou nahradní byt a dekujueme bohu!1350! Nechapu asi nikdy nepochopim!1281!

4store

4store | 30. 04. 2009, 10:16:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> Adelmus
o čem to meleš...vzpamatuj se:D...že nic nechápeš, to je tvoje mínus:P

Adelmus

Adelmus | 30. 04. 2009, 10:14:33 | více příspěvků | napsat uživateli

vitrvevlasech : asi tak.. buh logiku nepotrebuje - je vsemohouci.. !2!

Kubitcheck : protoze predstava o bohu je odrazem spolecnosti a sveta kde ona spolecnost zije v hlavach lid, kteri ji tvorej a proto kazda spolecnost ma svoje bozstva a prave v tomhle svetle se tvrzeni o jedinym bohu zda jeste smesnejsi.. !2!

vitrvevlasech

vitrvevlasech | 30. 04. 2009, 10:13:59 | více příspěvků | napsat uživateli

Kubitcheck
Třeba je jen jeden Bůh, který má mnoho tváří a podob ;)
Dnes nejvíce diskutované dvě náboženství Islám x Křesťanství - Korán připouští že i Bible obsahuje slova Boží nicméně jsou zastaralá ;) a také je psaly proroci, kdežto korán ten sepsal přímo Bůh :) já nejsem odborník, tak mě nekamenujte prosím ;)

Adelmus

Adelmus | 30. 04. 2009, 10:12:16 | více příspěvků | napsat uživateli

4store : no predstava ze je vsechno samorostly a rad a rovnovaha sveta ktery se utvorili jsou vysledkem metody pokusu a omylu a ze se to vsechno muze z objektivnich pricin menit a ze zadny bozi rad neni me prijde jako zesloziteni sveta, kde kazdy ma sve misto a po smrti bude spravedlive souzen.... mysli. !1358!

vitrvevlasech

vitrvevlasech | 30. 04. 2009, 10:12:09 | více příspěvků | napsat uživateli

Adelmus
Obávám se, že se stále snažíte obejít základní fakt :) ale zase na druhou stranu máte pravdu, Bůh jako nadpřirozená osoba se nějakou logikou zabývat nemusí.
Pohádka o pejskovi a kočičce jak věšeli prádlo. I pomohla kočička pejskovi by dosáhl na šňůru, následně pejsek slezl a pomohl kočičce a tak tam viseli oba. Bůh onen kámen nezvedal on ho již měl nad hlavou ;) tzn. kámen se možná samovolně vznesl kdo ví? ;)

uživatel eliminován | 30. 04. 2009, 10:11:20

a proč je těch bohů tolik?

Adelmus

Adelmus | 30. 04. 2009, 10:08:21 | více příspěvků | napsat uživateli

vitrvevlasech : nikoliv - porad je to kamen, ktery nemuze zvednout, ackoliv ho uz drzi nad hlavou... jestli to chces opentlit pohadkou, tak se muze stat mravencem ktery onen kamen ani za zivot neobejde, natoz aby ho zvedul, ovsem staneli se sopkou bude je chrlit na kilometry daleko - tudiz ze ho zvednout nemohl plati, pouze do chvile nez se stane necim jinym a protoze jako vsemohouci muze i onen cas ohybat dle libosti, tak to dokaze.. !2!

-ackoliv ja sem ten posledni kdo by chtel s timhle spekuovat - mel sem to naopak jako neverici potvrdit.

4store

4store | 30. 04. 2009, 10:07:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> Drum.and.Basse
heheheh....já nevím, asi neumíš číst, ale psal sem, že bůh dal moc člověku sám se rozhodovat a dělat věci po svým..takže todleto je trapná námitka proč by bůh neměl existovat

vitrvevlasech

vitrvevlasech | 30. 04. 2009, 10:07:05 | více příspěvků | napsat uživateli

Drum.and.Basse
A co nás vede k tomu, že bůh je hodný? ;) A třeba je hodný, ale ne na lidi.

uživatel eliminován | 30. 04. 2009, 10:06:03

Ja jsem hodne verici clovek.. Verim tomu, ze Buh existuje. Verim na jeho syna Jezise Krista, ktery byl ukrizovan a tretiho dne vstal z mrtvych. Take verim na Kristovu matku Marii, ktera ho pocala pozehnanim archandela Gabriela. Ale neverim v zadnou sektu, zadne nabozenstvi ani nic takoveho. Boha musi mit clovek v srdci, ne v penezenkach nebo na hadrech. Uzivej si zivot, zijes jen jednou. Ale na Boha nezapominej. A ani nemas sanci na nej zapomenout, kdyz ho chovas v srdci.

uživatel eliminován | 30. 04. 2009, 10:05:09

kdyby byl bůh tak by nebyla ani jedna válka... žádná prasečí chřipka by se neobjevila.... neumírali by lidé kvůli zlodějům a všichni by se měli rádi.. takže si tohle strč doprdele.. bůh je jenom sráč kterýho jste si vymysleli... takže mrdat sváma......!764!

4store

4store | 30. 04. 2009, 10:04:19 | více příspěvků | napsat uživateli

> Adelmus
heh, nikdo si nic nezjednodušil:P...takže...pouvažuj nad tím:P

uživatel eliminován | 30. 04. 2009, 10:03:09

v boha jako takovýho nevěřím, nejsem si jistej, zda-li by za jeho existence mohla vzniknout finanční krize a další podobný věci války, hlad nebo dokonce zvětšování ozonové díry a s tím spojené oteplování, leda by nás chtěl všechny usmažit a následně zežrat lol

vitrvevlasech

vitrvevlasech | 30. 04. 2009, 10:03:01 | více příspěvků | napsat uživateli

Adelmus
Opravdu je to jednoduchá odpověď? A není to náhodou v tu chvíli kámen, který dokáže zvednout?? Ale měl přece vytvořit takový, který by nedokázal zvednout. Což tedy neudělal, protože není vševědoucí, nebo udělal, protože je vševědoucí, ale nemůže ho zvednout a v tu chvíli není všemohoucí.

4store

4store | 30. 04. 2009, 10:02:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> Crying_Shane
no jo, jenže v satanské bibli toho je dost přidné, kdežto normální bible se skládá dá se říct že životopisů a podobných věcí....a každy věřící v satana věří, inak by nemohl věřit v boha

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

stránkabůhdík

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑