Diskuze a otázky - Bůh je vševědoucí

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 2. 04. 2008, 13:19:02 |

01
Gurubhagavane, proč se lidé tolik trápí?
Netrápí se jenom lidi, trápení postihuje všechny formy života protože má základ v hladu po tom co živý systém miluje a potřebuje. Pokud zde není hlad není zde ani žádného trápení, rozum křičí, když je zde hlad a když je zde nasycení tak mlčí.
02
Gurubhagavane, proč se lidé nejprve před svědky vezmou a potom se zase rozvádějí a hádají se o to, kdo si nechá děti?
Lidi se berou, protože hladoví po intimním vztahu a když zjistí, že ten druhý nemá takovou hodnotu, jakou si představovali, tak si hledají někoho kdo má pro ně velikou hodnotu.
03
Gurubhagavane existuje něco po smrti?
Život to je hra o to co milujeme a potřebujeme, smrt ukončuje tuto hru, takže zde po smrti nic není! Jediná možnost je zanechat v okolí aspoň vzpomínky na nás v našich dětech nebo v našem díle, které bylo velmi hodnotné.
04
Gurubhagavane, která ideologie je nejlepší a v jakou ideologii sám milujete?
Nejlepší ideologie je taková, která nám dává potřebné a kterou milujeme, což znamená, že to není nějaká univerzální ideologie a mnohdy stačí jeden den, aby byla jedna svatá ideologie nahrazena jinou. Je to tedy otázkou hodnot u oné ideologie, něco jako na burze, když hodnota akcií poklesne tak akcie prodáme a nakoupíme akcie, které stoupají, jsme obchodníci a hráči.
05
Gurubhagavane, proč lidé dneska nejvíce myslí na; sex, peníze, drogy?
Myslíme na to, co nemáme, a lidem nejvíce schází sex, peníze, drogy, proto na ně tolik myslí a proto dělají vše pro to, aby měli dostatek sexu, peněz, drog. Lidé chtějí aby jejich život pulzoval automaticky a k tomu potřebují mít to, co milují a potřebují.
06
Gurubhagavane, jak to učinit aby na světě nebyla bída a špína?
Pokud se lidé dohodnou na tom, že se pro všechny děti na celém světě postaví 1 obrovský výchovný systém, kde budou od narození do 18 let všechny děti z celého světa, stejně správně profesionálně anonymně vychované tak zakrátko ze světa zmizí bída a špína.
07
Gurubhagavane, potřebuji přestat s kouřením?
Stačí, když se kouření přesytíš, musíš každý den mnoho kouřit, až ti z toho bude mnoho zle a tím se ti kouření znechutí a přestaneš kouřit.
08
Gurubhagavane, existuje Bůh jako osoba?
Bohem nám to je co milujeme a potřebujeme, pro malé dítě je Bůh jeho maminka, pro psa je Bůh jeho pán co se o něj stará. Není zde nějaký všemocný Bůh, co stvořil vesmír a život, to jsou jenom pohádky pro malé děti.
09
Gurubhagavane, proč jsou lidé zlí?
Lidi jsou k sobě dobří a k cizím lidem jsou zlí, je to přirozené, protože život to je hra o to co milujeme a potřebujeme, v této hře každý postupuje pomalu do centra a čím blíže je k centu, tím větší má on pro společnost hodnotu.
10
Gurubhagavane, já se chci zde mít velmi dobře, co pro to mám učinit?
Život to je hra o to co milujeme a potřebujeme, dobře se zde mají jenom ti, co si vybrali správnou životní hru a v této hře jsou nejlepší a jako profesionálové z této hry i mnoho zisku mají. Mnozí se snaží hledat jakýsi zázrak jak se mít snadno dobře, jenže co rychle získáte to i rychle ztratíte.
11
Gurubhagavane, co je to láska?
Láska to je vztah, který nám dělá dobře, celý život to jsou jenom vztahy existujeme v symbióze s mnohým.
12
Gurubhagavane, jsem smolař myslím často na sebevraždu?
Tvoje existence je nehodnotná a tak ji logicky chceš zlikvidovat, sebevražda ale není řešení, je třeba učinit něco pro to, aby tvoje existence měla pro tebe a pro druhé velikou hodnotu. Vyber si nějaký velmi hodnotný lidský vzor a snaž se po něm opičit, co nejvíce zde je tvoje cesta.
13
Gurubhagavane, mám studovat Bibli?
Pokud se chceš stát knězem tak Bibli studuj a pokud se knězem stát nechceš tak studuj radši jiné hezké, nebo odborné knihy. Bible je odborná kniha o starém a novém náboženství, lidé věří v pohádky, když jsou na tom velmi zle a nevěří jim, když jsou na tom dobře.
14
Gurubhagavane, lidé se zabíjejí ve válce, pomocí potratů, nebo zde je trest smrti pro zločince, smíme se zabíjet?
Nikdo nezabije to, co miluje a potřebuje, naopak se snažíme zabít to, co nenávidíme a nepotřebujeme. Jednáme ekonomicky a tak hodnoty ochraňujeme a to nehodnotné likvidujeme, i člověk má pro druhé určitou hodnotu a tak ty nehodnotné lidi likvidujeme. Dítě v těle matky pro nás nemá hodnotu a tak je zabijeme potratem, zločinec pro nás nemá hodnotu a tak jej oběsíme, nepřítel pro nás nemá hodnotu ve válce a tak jej zastřelíme. Když zabíjíme, jednáme správně, snažíme se o to, aby zde byla čistota a to nehodnotné je špína, kterou my uklízíme.
15
Gurubhagavane, proč lidi jsou dnes mnoho závislí na drogách?
Lidi dneska už nemohou od narození neustále hrát o to, co milují a potřebují a tak se drogami uklidňují. Droga jim umožní uniknutí do jiného světa, je to jakýsi spánek, ve které ten kdo bere drogy nevnímá to co se zde skutečně děje.
16
Gurubhagavane, mám problémy při milování, nepřináší mi to již radost a je to jenom nudný rituál?
Je to otázkou hladu a nasycení, sex to je duševní pokrm a tak na sex máme chuť, pokud jsme velmi hladoví a dlouho jsme jej neměli. Ty máš sex často a tak jsi přejedený, proto na něj nemáš chuť.
17
Gurubhagavane, má manželka na slovo poslechnout manžela?
Pes na slovo poslechne svého pána, protože se mu to vyplatí, stejně tak i manželka na slovo poslechne svého manžela, pokud se jí to vyplatí! Pokud se to ale manželce nevyplatí tak pochopitelně neposlechne na slovo svého manžela, za naším jednáním je snaha se mít dobře.
18
Gurubhagavane, jak mám potrestat dítě, které mě často zlobí?
Primitiv dítě uhodí nebo na něj začne sprostě řvát, ty ale nejsi primitiv a tak se postarej o to, aby bylo dítě nasycené tím, co miluje a potřebuje, jako odměna ti bude, že tě nebude už zlobit.
19
Gurubhagavane, nám problémy s učením lze s tím něco dělat?
Dobře se učíme tomu, co milujeme a potřebujeme, pokud se musíme učit to, co nemilujeme a nepotřebujeme tak se to naučit nemůžeme. Chyba tedy není v tom, že jsi hloupý, ale v tom že se učíš hlouposti!
20
Gurubhagavane, na co teď já myslím?
Myslíš na mnohé a nejvíce myslíš na to, co miluješ a potřebuješ, kde je tvůj poklad tam je i tvoje myšlení. Když nevíš tak myslíš a snažíš se získat vědomosti, abys nemusel už myslet a věděl jsi to, co tě zajímá.
!11!

reagovat

V diskuzi je 54 příspěvků a shlédlo ji 615 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 00:51:07

Mobi. nemas zac !2! ja jsem si precetl jenom to tvoje protoze to je preci jenom o par set stranek kratsi ..a premyslet? vazne radsi ne..ono to docela boli !2! to necham na ostatnich..ja jak tak koukam si myslim ze lidi co premysli je tady dost..a bohuzel ackoliv to rikam nerad..obcas je vazne lepsi takovou vec nedelat !2!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 00:40:33

superman26 - Díky za představení, no vidíš, že sis to přečetl...akorát by to chtělo, víc přemýšlet...!2!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 00:37:03

Mobi. me je uplne jedno co napsal ja to cist nebudu...na vterinu se zamyslet nebudu protoze to je moc dlouha doba a misto takovy ptakoviny muzu delat mnohem uzitecnejsi veci nez premyslet..nevim k cemu by mi to bylo !2!!2! gurubgahavan je pekne blba prezdivka mimochodem to uz mluvi za vsechno..ani to nemusim cist !2! chytrejsi? urcite jsem..protoze ja jsem natolik chytrej abych necetl takovy nesmysly !2! a kdyz tak koukam na to co jsi mi napsal..nechces si zalozit nejakou sektu..ja myslim ze to by ti slo..vest nejakou fanatickou nabozenskou sektu !2!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 00:27:03

superman26 - No příteli, mírni slova. Když se teď na vteřinu zamyslíš... Není to náhodou tak tvá pýcha, která provází tvoje slova ? Že tady gurubhagavan napsal polopravdy a vesměs lži k oklamání lidí... no co s tím naděláš Ty víc, nežli já. Jsi chytřejší ? Tak to dokaž. Skutky, příteli... můžeš začít slušnými výrazy... a pokud nechceš, tak Tě respektuji a jdi si...po své cestě spolu za ručičku s Paní Pýchou (zlem) !5!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 00:21:45

kurva co je to za picovinu !1278!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 00:21:16

Ke konci současného lidského myšlení (lidé tomu říkají konec světa) bude mít satan (roz. ZLO) silné nástroje, jak oklamat Boha a Lásku, dobro v lidech...to vidíte dennodenně sami, stačí mít otevřené oči... ale věřte, že pravý Bůh používá MEČ SLOVA !

Bůh živý totiž NENÍ PODOBEN STŘÍBRU,NEB ZLATU,OBRAZU, NEBO MODLE !
Toto je PRAVDA ketrá skládá na kolena skutky ďáblovy (sekty, víry atd)

!12!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 00:20:47

to je pravda...ale nic neprozradí...!585!!1358!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 00:10:34

Gurubhagavane, JAKÁ JE LÁSKA ?

Gurubhagavane ODPOVÍDÁ: Láska je duševní pokrm který nasycuje naši duši, tak jako existuje mnoho tělesných pokrmů tak existuje i mnoho duševních pokrmů. Nejvíce duši nasycuje hra o to co milujeme a potřebujeme, pokud nemůžeme hrát nahrazujeme si to; sexem, drogou, penězi...

MOBI ODPOVÍDÁ: KLÍČ K LÁSCE JE LASKAVOST. LÁSKA JE SVAZEK DOKONALOSTI.!12!

MÁTE JASNO KDO JE KDO... TI CO VIDÍ, UVIDÍ DVA ROZDÍLY, NEMAJÍCÍ SPOLEČNÝ BOD.

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 00:01:47

Gurubhagavane, ČÍM SE TVOŘÍ DOBRO ?

Gurubhagavane ODPOVÍDÁ : Dobro se tvoří ZLEM !

MOBI ODPOVÍDÁ: DOBRO SE TVOŘÍ SKUTKY ! !12!

uživatel eliminován | 3. 04. 2008, 00:00:23

k11__ - no podívejme, co tady napsal za odpovědi Pan zakladatel diskuze.... nesprávné odpovědi...

uživatel eliminován | 2. 04. 2008, 20:57:14

01
Gurubhagavane, JAKÁ JE LÁSKA ?
Láska je duševní pokrm který nasycuje naši duši, tak jako existuje mnoho tělesných pokrmů tak existuje i mnoho duševních pokrmů. Nejvíce duši nasycuje hra o to co milujeme a potřebujeme, pokud nemůžeme hrát nahrazujeme si to; sexem, drogou, penězi.
02
Gurubhagavane, ČÍM SE TVOŘÍ DOBRO ?
Dobro se tvoří ZLEM !
Vše je zde jakési kyvadlo jež pulzuje mezi kladem a záporem a tak když je zde dlouho dobré počasí tak zakrátko zde musí být dlouho zase zlé počasí.
Dobrem nazýváme to co milujeme protože nás to hmotně a duševně nasycuje.

k11__

k11__ | 2. 04. 2008, 18:06:05 | více příspěvků | napsat uživateli

mobi: o tak to dekuji. mne prave na nabozenstvich stve, ze je to veskrze hobby tech, co moc nepremejsli !2!

uživatel eliminován | 2. 04. 2008, 17:03:13

clovek si tvori bohy NE bozi cloveka!969!

uživatel eliminován | 2. 04. 2008, 17:01:02

Stačí ten nadpis a je mi jasné, že je to pičovina!5!

uživatel eliminován | 2. 04. 2008, 16:56:49

Wojtyla boha vymyslel člověk, který jak dobře víme, nikdy nebyl vševědoucí !102!

uživatel eliminován | 2. 04. 2008, 16:26:55

Wojtyla
BUDIŠ TI ODPUŠTĚNO

uživatel eliminován | 2. 04. 2008, 16:25:01

k11__ - No, jsi mi udělal radost, že přemýšlíš, to jsi napsal hezky ten příspěvek tady. Jsem rád, že Tě můžu zase alespoň vidět. !5!

k11__

k11__ | 2. 04. 2008, 16:20:31 | více příspěvků | napsat uživateli

no ahoj mobi.

uživatel eliminován | 2. 04. 2008, 16:20:02

disenchanted - 02.04.08 16:16 více od disenchanted ignorovat
Bůh ví píču.


je to jinak.....Bůh ví i píču, mimo jiné....protože Bůh JE vševědoucí.....

uživatel eliminován | 2. 04. 2008, 16:19:18

disenchanted - 02.04.08 16:16 více od disenchanted ignorovat
Bůh ví píču.


:.....je to jinak......Buů ví i píču, mimo jíné, protože Bůh JE vševědoucí.....

uživatel eliminován | 2. 04. 2008, 16:18:09

dobrý

uživatel eliminován | 2. 04. 2008, 16:16:05

Bůh ví píču.

uživatel eliminován | 2. 04. 2008, 16:15:23

Hele, ja vim jak se stát bohem:nechte za okem pár týdnů jogurt a pak ta PLÍSEŇ tam se kvám bude modlit!996!

uživatel eliminován | 2. 04. 2008, 16:12:24

nebudu to číct,ale Bůh neexistuje

uživatel eliminován | 2. 04. 2008, 16:11:49

my teď jeli v sobotu z kalby z dobříše a cápek nám cpal, že nejlepší kalba je s ježíšem...že takovou nikdo nikdy nezažil...:D

uživatel eliminován | 2. 04. 2008, 16:10:55

Nevím,ale prostě s tím nesouhlasím
Taky už mě tam štvalo dokola se opakující ´´to co milujeme a potřebujeme´´

Prostě nesouhlasím s většinou věcí až na některé
!823!

uživatel eliminován | 2. 04. 2008, 16:09:32

k11__ - Aaa, zdravím Tě. Jak se vede ?

k11__

k11__ | 2. 04. 2008, 16:06:52 | více příspěvků | napsat uživateli

tvrdit, ze buh neexistuje, je stejna hypoteza jako vyrok, ze buh existuje. fakt, ze nemuzes prokazat jeho existenci jeste neznamena, ze mas prokazanou jeho neexistenci. navic v soustave prirodnich zakonu, ktere ovladaji nas solarni system (nebo alespon tu jeho cast, ve ktere jsme), je namiste se domnivat, ze buh existovat musi.

uživatel eliminován | 2. 04. 2008, 16:03:44

zajimavé...

uživatel eliminován | 2. 04. 2008, 16:01:09

!1358!!898! první článek co jsem si od ,,grubhagvuana" přečetla!969!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

člověktrápeníhladgurubhagavaneformasystémživothladovýsvědekvztahdítěrozumnasyceníbůhzáklad

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑