Diskuze a otázky - bojová umění/sporty

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Adaamek

Adaamek | 21. 07. 2004, 00:08:03 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

věnuje se tu ještě někdo stejně náruživě podobným věcem? Pochlubte se:)

reagovat

V diskuzi je 842 příspěvků a shlédlo ji 3249 uživatelů .

předchozí | 0 | 300 | 330 | 360 | 390 | 420 | 450 | 480 | 600 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Adaamek

Adaamek | 18. 08. 2004, 17:08:24 | více příspěvků | napsat uživateli

horlik: jasan!

Adaamek

Adaamek | 18. 08. 2004, 17:07:36 | více příspěvků | napsat uživateli

Kyokushin: :-) věř mi, že na to, abys vymlátil hospodu, nepotřebuješ žádnej dan, natož kyokushin!127!
Dominustuus: zajímavé... jinak v japonských BU obecně bývá shihan 5. dan, pokud si vzpomínám.

uživatel eliminován | 18. 08. 2004, 16:55:03

berete i waletudo?

uživatel eliminován | 18. 08. 2004, 16:54:50

Jo, v kyokushin ano! Uz jsem delsi dobu mimo, tak ted nevim jsetli to je od 5 dan nebo 6ty dan. Vim ale, ze Treba Shihan Brian fitkin ma 6 dan

uživatel eliminován | 18. 08. 2004, 16:48:58

Nechci plácat hlouposti, ale mám pocit, že označení shihan se neodvíjí od danu (alespoň, co mi říkal kamarád, který dělá shotokan)

uživatel eliminován | 18. 08. 2004, 16:46:08

(senior, ucitel, velky mistr?
oprava 1 dan + 2 dan "sempai 3 dan + 4 dan "Sensei" 5 dan nahoru "Shihan...

uživatel eliminován | 18. 08. 2004, 16:43:54

Na temat Dan : Podle toho co vim, kdyz se karate dostalo do USA a do Evropy, vytvorila se povest, ze clovek ktery ma 1dan "shodan" je mistrem, coz tak neni a nikdy nebylo v Japonsku. V mnoha stylech se tez pouzivalo oznaceni "Sensei" kdyz slo o !Dan. V kyokushin je 1 a 2 Dan "Sempai, a az 2Dan "Sensei, od 5 Dan "Shihan" "Kancu" Oyama tehdy rozhodl, ze kdyz si evropane mysli, ze prvni Dan je mistr, tak se budou zkousky delat tak, aby tak bylo. to melo ten effekt, ze dosazeni 1 Danu v Kyokushin bylo v 70-80tych letech mnohem tezsi, nez v jinych stylech, bylo mezi jinym vyzadovano 30 fght full contact v kuse, tedy 30x 2 minuty se stale novymi protivniky. Hodina effektivniho sparringu tedy, s protivniky kteri odpocivali po 2 minutach. Ujistuji, ze to bylo tvrde!! 2 Dan 50x 2 minuty a 3 dan 100x 2 minuty. Prvni evropan ktery toho dosahl, byl Howard Collins z Walesu, znamy jako "the iron man".........!1!

uživatel eliminován | 18. 08. 2004, 16:32:30

Kyokushin: protoze je to o lidech co to BU pouzivaj a jak ho ovladaj a ne o samotnym BU

uživatel eliminován | 18. 08. 2004, 16:24:34

No to je samozřejmě pravda že to že je někdo dobrej v kyoksuhinu neznamená že já sem taky..Soukup např.překopne dvě basebolky a taky to neznamená že já taky..Když sem čet knížku od Oyamy "Prava kyokushin" píše tam,že se diví že někdo se třetim danem,kdo ještě ani nezvlád sebe a svoje techniky chce založit a vést svoje vlastní dojo..Jenomže např jeho žák se tetím danem je schopnej sám vymlátit hospodu a přerazit deset tašek..:o) A v čr pokud vim je jenom jeden člověk s druhym danem..to taky o ničem vypovídá..

Adaamek

Adaamek | 18. 08. 2004, 09:07:36 | více příspěvků | napsat uživateli

kyokushine jdi už prosímtě do... jinam se svejma srovnávacíma kecama a videama á la "jsem lepší než ty, jelikož tenhle je lepší než ten druhej a cvičí to samý co já", je to směšný... až budeš mít vyšší než žlutej pásek, možná na to přijdeš sám...

uživatel eliminován | 17. 08. 2004, 22:17:25

Tak to je jasné ,ale to si člověk nevibere u každého sportu se ničí a když nic nedělá ničí se nejvíc !

uživatel eliminován | 17. 08. 2004, 21:29:48

Jeste neco: Kdyz je cloveku 20 let, tak jsou takove otazky nezajimave, je to tak daleko v budoucnosti, ze se te to dnes netyka. Az Ti bude 40, bude to bliz, jenze sca dozadu nevratis! Proto je nekdy prospesne poslouchat stariky;-))))

uživatel eliminován | 17. 08. 2004, 21:27:30

Jo, Mark, to mas pravdu, ale nemusis to delat bezhlave a myslet pri tom! nekdy staci malickost a uz to co delas neni tak strasne. Nas treba japonci ucili pri rozcvicce krouzit hlavou dokola. Stejny effekt mas kdyz nachylujes do stran a dopredu a dozadu. Japonci nevedeli ze krouzeni je obvzlast skodlive. Je to jen jeden priklad. Krouzit telem dokola je druhy.... A provaz? to jsem delal bez namahy, hihi.....!27!

uživatel eliminován | 17. 08. 2004, 21:08:51

Když už děláš nějáký takovy sport tak ,ale musíš z nějákým opotřebením kloubů počítat to je vždycky už jenom ,když trenuješ provaz tak dostáva pánev pěkně zabrat!! a musíš si ji vyšoupat ,ať mužeš pořádně kopat na hlavu

uživatel eliminován | 17. 08. 2004, 18:44:05

ale jo v podstate s toho ten princip chapu ;)

uživatel eliminován | 17. 08. 2004, 18:24:16

Majk, dava Ti to smysl? Pochopil jsi, je tezke to takhle popsat vis?

uživatel eliminován | 17. 08. 2004, 18:20:17

diky ,,,

uživatel eliminován | 17. 08. 2004, 18:09:39

Kdyz je delta sval napnuty, muzes vyuzit energie celeho tela az po patu k uderu, energii boku tez.

uživatel eliminován | 17. 08. 2004, 18:08:10


Kdyz das ruku jako je pri uderu a stocis loket dolu (ne uplne narovnanou ruku) tak si vsimni, ze ti klesne rameno dolu a napnes delta sval

uživatel eliminován | 17. 08. 2004, 18:01:39

Rameno dolu a napnuty "delta sval v okamziku fokusu...

uživatel eliminován | 17. 08. 2004, 17:59:55

Jo, presne to, tenisovy loket!! Kdyz si pomyslis jehlu z vnitrni strany loktu prez kloub tak ta jehla by mela v okamziku uderu jit sikmo dolu...

uživatel eliminován | 17. 08. 2004, 17:29:30

A jak predejit tomu rameni, dyz budu trenovat pomalu, treba ve wt, kde jsou retezovy udery se musi dat pozor aby loket byl vytlocenej do strany jinak je to tenisovej loket, to myslis?
Dominustuus: jo rika ;-) br to sem taky nevedel, ted si na to dam uz pozor,

Kyokushin: mas nekde na netu videa? docela by me zajimaly fajty stoupencu ruznejch bu ;)

uživatel eliminován | 17. 08. 2004, 17:26:25

To same plati o loktech;-)))

uživatel eliminován | 17. 08. 2004, 17:24:37

Majk, nevim jestli pytel skodi..ale tak nejak jsem dosel k nazoru, ze cim lip se clovek nauci bit, tim tvrdeji bije, coz ma za nasledek, ze kdyz si vycvicis klouby rukou a posilis zapesti, tak je priste na rade loket a nakonec rameno. Asi jsme v zacatcich tez delali hodne chyb, Znam treba dost lidi, kterym radne nevysvetlili, ze kdyz kopes, musis "fokusovat" moment pred uplnym natazeni nohy (treba pri maegeri) a noha se vlastne nema nikdy uplne narovnat v kolene. Vetsina z tech lidi ma dnes operovane menisky.... (Rika se tomu tak cesky?)

uživatel eliminován | 17. 08. 2004, 17:23:26

Aby si něko nemyslel že kecám s tim Karate vs. K1,foto je tady http://www.karate.org.pl/kyokushin/galeria.php?gid=188

uživatel eliminován | 17. 08. 2004, 17:17:36

To snad ne.Nemyslel sem že vychází z Kyokushin ale z nějakýho jinýho stylu..Ale je fakt že třeba takový mawashi geri je daleko podobnějšší kickboxerskýmu kopu tež thaijskýmu..A na tom že Kyokushin je tvrdší než Kickbox si samozřejmě pořád stojim..Myslim že makiwara je dost dobrá věc ale musí se to s ní umět..Uvažuju že si jí koupim domu..V doju boucháme do 85kg pytle,což je s mejma 70kg masa a kostí poměrně problém..

uživatel eliminován | 17. 08. 2004, 17:15:36

Pain_Loser: hezky na pohled, no pro nikoho sou hezky kopy ala cak noris, ale pro memu oku lahodi pozorovat propracovane a ucine techniky kung-fu, je v tom neco genialniho ... mozna se to nelibi masam ale ...

Dominustuus: myslis ze ten pytel skodi taky?

uživatel eliminován | 17. 08. 2004, 17:13:47

Ale na mého sifu jsem ještě neslyšel ani jednu špatnost :)
Kyokushin: Ano, už jsem slyšel, co je pan Hladík za mistra :)

uživatel eliminován | 17. 08. 2004, 17:11:57

Kickboxning vice versa Kyukushin. Mam dojem, ze opravdu kickboxning ma svoje koreny (USA kickboxning) v kyukushin... Proste odbourali vsechny Katy a basics a zacali se hned ucit kopat a mlatit a byl kickboxning... Hodne lidi tez preslo z kyukushin na kickboxning, aspon tady ve Svedsku...!1!
Hmmm, o artroze kloubu pesti a neurologickym skodam v loktech a ramenech bych Vam mohl povidat..v 70tych letech, jsme meli pravou japonskou makiwaru a museli jsme do ni bit. Tenkrat bylo vsechno v Europe nove, a kvalita treneru dost nizka...Nikdo poradne nevedel o co jde a nedokazal posoudit, jestli to co ti prvni japonci po nas chteji je dobre, nezbytne, nebo jestli to je hovadina! Behali jsme v zime po snehu a cvicili jak blazni venky na mraze na boso, jen proto, ze nas japonsky Sensei to mel rad...

uživatel eliminován | 17. 08. 2004, 17:10:21

Tak to jo..Já si vždycky vybavim Hladíka nebo jeho snad ještě daleko horší odnož Šmakala..Chodíš na diskuzi www.bojovaumeni.cz tam je Pavel Macek dost velkej dospisovatel..

předchozí | 0 | 300 | 330 | 360 | 390 | 420 | 450 | 480 | 600 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

uměnísportvěc

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑