Diskuze a otázky - bojová umění/sporty

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Adaamek

Adaamek | 21. 07. 2004, 00:08:03 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

věnuje se tu ještě někdo stejně náruživě podobným věcem? Pochlubte se:)

reagovat

V diskuzi je 842 příspěvků a shlédlo ji 3233 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 300 | 600 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 6. 11. 2006, 19:10:48

No ne, jsem rad, ze eskrima neni az zas tak mrtva vpovedomi ceskeho naroda :)

Skol

Skol | 18. 07. 2006, 12:55:17 | více příspěvků | napsat uživateli

Ving-Tsun nebo resp. Yong-Tjun, v těch názvech je šílenej bordel .) a Escrimu a jsem celkem se svym výběrem spokojenej .)

uživatel eliminován | 18. 07. 2006, 12:53:13

sportovní šerm se taky počítá?!607!

uživatel eliminován | 16. 03. 2006, 17:17:58

Bitass: Jo jasně Bruce Lee byl v tomhle génius a určitě se mnou souhlasí i ostatní...

uživatel eliminován | 16. 03. 2006, 15:16:24

Neolker : souhlas. Spousta lidi si mysli, ze Tai - chi je jen zdravotni cviceni, ale puvodni formy Jang a Chen jsou predevsim bojove styly tzv. Nei-tia cili vnitrni. Bojovy aspekt techto forem vychazi predevsim z plynulosti pohybu a pravidelneho dychani.
Je spravne byt otevren vice stylum, pripadne mit vetsi volnost ve stylu, ktery delam, abych nemel svazane ruce formou - stara slova Bruce Lee :-)

uživatel eliminován | 16. 03. 2006, 12:23:47

Začínal jsem asi Freestylem bojových umění a teďka dělám Wado-Ryu Karate, které mi opravdu vyhovuje i se mi líbí. Např. oproti Shotokanu je na venek "měkčí" používá více kruhové techniky a je to takové karate skloubené s jijitsu. Pak ještě dělám Tai-Chi styl Yang. Hodně lidí si myslí, že Tai-Chi je jen zdravotní cvičení, ale obsahuje také velmi účinou bojovou složku, která je hodně tvrdá, ale těžká naučit se jí. Nemá smysl se "uzavírat" do jednoho stylu.

uživatel eliminován | 16. 02. 2006, 11:02:47

Gryf : Wing Chun je opravdu v pojetí tréningu i boje úplně jiný než známější styly kung fu či snad jiné styly jako Vale tudo nebo Muia Thai. Wing chun je tradiční jihočínský bojový styl, takže téměř vylučuje moderní sportovní tréningové metody. A jsem tomu docela rád. Jinak za soutěžních forem je mi asi nejbližší Muai Thai.

uživatel eliminován | 15. 02. 2006, 20:13:30

Alo co se tyce sportovniho stylu, asi nejbrutalnejsi je starorimsky pankracion, ve Sparte, pac nikde jinde neni a nebylo pokud vim dovoleno pri zapase vypichovat oci, brat si rukavice s kovovymi cvocky a trht usta.!24!

uživatel eliminován | 15. 02. 2006, 20:11:31

Totiz presneji receno, kdyz jsem se dival na kluky, jak trenujou vale tudo, tak to prijemny pohled nebyl, zatimco kdyz kamaradi trenujou WT, je to jine. Z toho titulu jsem myslel Vale tudo jako nejtvrdsi. Myslim, ze jsem se sam zamotal do vlastnich myslenek, stane se ...

uživatel eliminován | 15. 02. 2006, 20:09:15

Omlouvam se Bitassi, ze jsem to asi zapomnel napsat minule, myslim Kernspechta jako smerodatnou osobu pro Stredni Evropu. Jinak s tim ostatnim mas asi pravdu, me se totiz nelibi delit bojove umeni na klasickou a turnajovou formu, pac to prestava byt bojovy umeni ale stava se to obycejnym sportem. V tomhle mas pravdu.

uživatel eliminován | 15. 02. 2006, 20:07:55

Omlouvam se Bitassi, ze jsem to asi zapomnel napsat minule, myslim Kernspechta jako smerodatnou osobu pro Stredni Evropu. Jinak s tim ostatnim mas asi pravdu, me se totiz nelibi delit bojove umeni na klasickou a turnajovou formu, pac to prestava byt bojovy umeni ale stava se to obycejnym sportem. V tomhle mas pravdu.

uživatel eliminován | 15. 02. 2006, 10:11:19

Kernsprecht je směrodatnou osobou? Možná, ale jen jedná z několika větví. Co třeba Lok Yiu - Wilhelm Blech, nebo Mai Gei Wong - sifi Ivan Rzounek?

uživatel eliminován | 15. 02. 2006, 10:08:49

Gryf: ty si pleteš bojové sporty (soutěžní formy) s bojovým uměním. Myslíš, že v jiných bojových stylech nemáš údery na slabiny? Byla řeč o Hapkidu a následně tebou poukazované Vale Tudo. Dvě úplně odlišné formy jak obsahem tak pojetím.

uživatel eliminován | 14. 02. 2006, 22:09:49

gryff: jj...barmskej box.....:))))))to bude rozhodne nejtvrdsi:)))))


co se tyka Leung Tinga......je to prece jen jeden z mnoha Yip Manovych nasledovniku a sam Yip Man je jeden z mnoha ucitelu jedny z mnoha linii Wing tsun

uživatel eliminován | 13. 02. 2006, 22:58:22

Jinak Bitassi, ja si myslim, ze pokud nekde je povoleno kopat mezi nohy (prestoze nepsanym pravidlem je, ze se to nedela) je horsi, nez udery loktem a kolenem, jinak priznavam, ze thajbox je opravdu masakr!

uživatel eliminován | 13. 02. 2006, 22:56:36

Myslim ale ze Mr. Kernspecht je pro Evropu asi smerodatnou osobou, jeste Konig ,ale Leung Ting sem stejne moc nejezdi.

uživatel eliminován | 13. 02. 2006, 08:00:49

Gryf: kdo ti řekl, že ultimata a vale tudo jsou nejtvrdší? Co je to nejtvrdší? Myslíš soutěžní formu? Nebo tradiční styly? Můj Wing chun a Muai je nejtvrdší!122!

uživatel eliminován | 11. 02. 2006, 20:58:26

gryff: n...Kern neni jedinym mistrem...navic pak wing chun napr atd....ale je to fakt podobny a reflexivni drilly stejny:))

btw: vale tudo neni nejtvrdsi...jde o to, ze tam nemuzes delat smrtaky, ale v klasickejch stylech se ty smrtaky a utoky na nervovy centnerne uci a proto o nich nekdo tvrdi, ze jsou tajny nebo zakazany atd....ale je to vetsinou nesmysl:)

uživatel eliminován | 11. 02. 2006, 20:45:56

Nevim Freetekku, proc by Hapkido melo byt zakazane? kamos ho delal, tady v Cechach v Praze.??? Preci zadny korejsky (myslim, ze to je korejske, presto ze koncovka Do je japonska) styl neni zakazany. Kdyz neni zkazany to netvrdsi co je - ultimata/vale tudo, proc zrovna hapkido?

uživatel eliminován | 11. 02. 2006, 20:42:51

O dekuji za poklonu mym stylum Daudi! no je to tim, ze big boss WT Kernspecht a grandmaster eskrimy Bill Newman jsou kamosi.

L-U-C-I-S-E-K-

L-U-C-I-S-E-K- | 10. 02. 2006, 19:28:48 | více příspěvků | napsat uživateli

Karate !764!

uživatel eliminován | 10. 02. 2006, 19:25:29

Boxik !1!

uživatel eliminován | 10. 02. 2006, 19:19:56

escrima atd jsou dost blizky wing chunu...mam je vsechny rad:))))))


zakazany HAPKIDO:)))))))))))neexistuje

uživatel eliminován | 7. 02. 2006, 10:08:20

zakázaný styl? co to je?!2! Jinak Hapkido samozřejmě znám, je dobrý...

uživatel eliminován | 6. 02. 2006, 10:03:11

Slišeli ste nikdy o zakázanem stylu HAPKIDO je to strašně hezkej bojovej styl ale šíleně brutalní!24!teměř každej uder je na lámaní vykloubení a rozdrcení blee!24!

uživatel eliminován | 6. 02. 2006, 08:56:49

Gryff: do Eskrymy jsem jen trochu nahlídl a vyzkoušel pár technik. Zajímavý a účinný styl... Věnuješ se tomu?

uživatel eliminován | 5. 02. 2006, 21:54:51

Ahoj priznivci nasili !2!. neni tu uz nekdo, kdo holduje filipinskym stylum? eskrima, kali, arnis?

uživatel eliminován | 1. 02. 2006, 02:00:17

jj.....

uživatel eliminován | 17. 01. 2006, 14:24:53

free style.....!652!

uživatel eliminován | 17. 01. 2006, 14:23:34

vi2li, zdar, zakimalo by me, kde se capoeiru ucis, v jakym meste a skole? Myslel jsem, ze tady capoeiru cvici jen par vyvolenych!1!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 300 | 600 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

uměnísportvěc

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑