Diskuze a otázky - \"Bojová plemena\"

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 19:58:10 |

Souhlasíte se zařazením určitých plemen do škatulky "bojova rasa"? A co si myslíte o těchto psech?

reagovat

V diskuzi je 127 příspěvků a shlédlo ji 1157 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

yyeryy

yyeryy | 19. 10. 2008, 04:29:40 | více příspěvků | napsat uživateli

ahojky!2!

uživatel eliminován | 19. 10. 2008, 04:27:14

game_breed mas pravdu,ale musim te oprat ve vaze.cubiny sou jeste mensi,podle parametru ma mit cubina pitaka kolem 22 kg

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 21:26:10

> CONTE8
Jo to je úplně ujetý ty jejich návrhy, jen kopírujou fašistické německo !811! Hodně se na tom ukazuje jak nerozumněj psům, kéž by to bylo tak že nerozuměj jen psům !898! Tak o psi jsem se vždycky zajímal a taky jsem se psům věnoval. Lidi by si mělli uvědomit že problémy jsou především v lidech nikoli ve psech. Osobně bych byl pro, aby majitel nesl plnou zodpovědnost za svého psa, když něco provedejeho pes, tak je to prostě vina majitele, protože tomu mohl buď předejít a nebo je to špatnou výchovou.

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 21:16:10

game_breed
No, ja docela nerada pouzivam vyraz bojova plemena, protoze mi to prijde uplne hloupe. Jen jsem byla zaskocena navrhem zakona, do ktereho by meli patrit napr.:rotwaileri, bullici, ridgebacki atd.... A ten zakon byl naprosto nesmyslny... Jinak, mas moc dobre nazory a je videt, ze se dost vyznas...

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 20:59:57

> scatterling
No dobře, tak začneme maličko slovíčkařit, protože mám pocit že ti unikají zásadní fakta...říkáš že jsou šlechtěna k boji...boji s čím?!523! Vezmemeli v potaz nejvíce postižené plemeno touto nesmyslnou kampaní kterým je bezpochyby americký pitbull, tak to je pes který byl šlechtěný k psím zápasům...u toho bych se maličko zastavil a trochu bych upozornil na rozdíl mezi zápasem a bojem. Zápas je členěný do váhových kategorií podle určitých pravidel a jdou proti sobě dva přibližně stejně těžcí psi. Naopak slovo "boj" má ponekud širší význam...protože nic konkrétně nedefinuje a jde tedy o určitou souvislost. Bojovat můžeš klidně i s větrnými mlýny když na to příjde že ano. Takže třeba kousání do živého člověka by se dalo brát jako boj...a jsme hned někde úplně jinde...kdy byl pitbull veden ke kousání do člověka??? Na začátku minulého století byl považován za plemeno nejméně vhodné k obraně...nechal si od člověka kolikrát líbit skoro všechno, nechal se třeba tlouct klackem a nekousl...zvláštní že? Zápasník a nebojuje...proč asi? Lidi kteří se trochu orientují v psích zápasech vědí že to bylo dáno čistě selektivním výběrem a pravidly psích zápasů kdy majitel druhého psa musel umýt cizího psa před zápasem a když by se po něm pes ohnal, tak by byl usmrcen nebo by nebyl dále puštěn do chovu. Naproti tomu jsou plemena která byla cíleně vedena k tomu aby kousala do lidí...jsou to v podstatě služební plemena která musejí kousat do člověka a tudíž nemají případně takové zábrany jako například pitbull. Co se týká morfologie tak jsi maličko mimo když říkáš že jsou ideální...když se do tebe zakousne pitbull tak je to cca.25-30 kg...když se do tebe zakousne například takový Středoasijský pastevecký pes který váží cca 70, tak změníš názor a to i v případě že se ti zakousne do rukávu na sportovní kynologii.
To s těma genama jak jsi psala na to už jsem snad odpověděl, takže bych se asi jen opakoval. Řekni mi co vlastně víš o biologii a šlechtění plemene, když jsi s tím začla !811!

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 20:44:48

> game_breed
hele já netvrdim, že ty generace, po který už se to plemeno nepoužívá k tomu, k čemu bylo vyšlechtěný (k boji!) ty geny trochu nezměnily, nepotlačili...Já tady říkám jen to, že stavbou těla, svalstvem, čelistma, je ten pes ideální k boji...a ty geny tam jsou...nebavim se o tom, jaký má ten pes postavení ve společnosti, jak dobře je vychovanej...ale bavim se o biologii a historii/šlechtění plemene...

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 20:43:37

> CONTE8
Jinak mi ještě řekni jaká plemena psů máš vlastně na mysli pod pojmem bojová rasa...to by mě zajímalo !523!

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 20:41:17

> Kekele.Krszbembe
no nevim, hračky má rád každej pes...a co já vim, tak si s nima spíš chtěj hrát a rádi se o ně přetahujou než aby si je syslili jen pro sebe...

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 20:36:16

no nic opustím vás...dobrou noc a pusinu všem pejsánkům!556!

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 20:35:34

Vaciicandaaa : !1358!!1358!!1358!

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 20:34:47

game_breed
Jo, no, ted jsem cetla nekolik clanku o canis-terapii... Byla tam pani z cech, co ma bulicku a chodi s ni do domova duchodcu...

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 20:34:42

Tristis009 to je fakt no..ale na té mojí už poznám co má za lubem...bývá totiž strašně "nenápadná"...!121! njn...holt ji znám od mimuška...

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 20:33:58

Vaciicandaaa : :-)) taky po mne treba ten muj malej coklik vyjel, tak jsem ho placla a pak se se mnou vubec nechtel bavit :-D Ale jakoze z kocek mam respekt, protoze ony seknou tak nejak bez nejakyho upozorneni treba :-) Ale jinak je mam rada :-)

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 20:32:17

> scatterling
Asi se budeš maličko divit, ale ti tzv. bojový psi jsou k dětem většinou hodnější než většina jiných plemen psů...například staf. bul. je v anglii označován jako "baby dog" hojně se také používá pro canis-terapii...v německu je na seznamu bojových plemen.

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 20:31:25

Tristis009 to jo no..dneska sem ji štvala tak dlouho až mě sekla přes oko...tak sme na sebe uražené bo dostala po zadku!900! ale jinak si nedovolí!900!

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 20:31:23

scatterling nnei to v zapalu hry,sou to sobecky psy a cchtrej mit hracky jen pro sebe alidi je ejste ucej an piskaci hracky a tak je hned problem an svete

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 20:29:53

> Kekele.Krszbembe
jediný vysvětlení, který mě napadá, že třeba ten pes v zápalu hry to dítě zraní..Hodně malý děti bych k našemu psovi taky nepouštěla, protože on je to ještě bláznivej puberťák a kolikrát i mě povalí na zem...ale cíleně by na nikoho vživotě nevyjel (když nepočítám souseda ochlastu, kterej nechal utratit svý čtyři psi a můj pes to z něj cejtí)

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 20:29:48

Vaciicandaaa: !1358!!1358!!1358! heh, bych se ji taky bala, kocky dokazou byt pekne neprijemny :-)))

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 20:28:19

!121!taky znám retrívřici..ta je tak hodná až je blbá

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 20:27:48

> Kekele.Krszbembe
to si děláš srandu ne?:D...hele neznám statistiky a tak...takže ti to nebudu vyvracet, všechno co tady říkám, mám jen z vlastních zkušeností (mezi psama se pohybuju dost)...sama mám retrívra a znám dost lidí s retrívrama...Jen jeden z těch psů je agresivní, ale to jen proto, že ho k tomu ty blbci cíleně vedli, aby byl hlídač. Náš pes by sice zlodějům ještě pomoh vynášet věci z bytu, ale vživotě by nikoho nenapad a děti zbožňuje...a stejně tak i všichni ostatní retrívři co znám...jen krom toho jednoho teda:)

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 20:27:24

Tristis009: ale nejlepší je že na ni teď už fakt nikdo nešahá...a strejda se dycky ptá kde je tygr než vejde do pokoje...lepší jak bojovej pes!744!

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 20:25:48

Vaciicandaaa : jeee, tak to je fajny :-) No jo, tak to uz se nedivim ;-)

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 20:25:15

scatterling tak to te vyvedu z omylo,tak retrivr je u nas nejvetsi agresor na deti,nejvic pripadu napadeni psem je zrovne retrivrem,je to loveckej pes a nehodi s ek detem,a vetsinou je napdne diky hracce.posledni pripad,pokousal 11ti letou holcicku a mela asi dvacet stychu v obliceji

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 20:25:01

poněkud hloupá otázka vzhledem k tomu že drtivá většina lidí tady této problematice naprosto nerozumí, ale na druhou stranu proč ne...zákonodárci psům taky vůbec nerozumějí a vymýšlí na to zákony !811!

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 20:24:36

Tristis009: jo no..vidí většího psa a utíkaj..,nejlepší sou starý báby..pomoc vemte si toho psa. ať nekousne mého ňufáčka!934! to ten roky taky byl zvladatenly..od doby co sem ho venčila...a poslouchal enem mě....ale s výchovou mi pomáhala mamča....i když nebyl můj..!804! jj ona je milá..jenže tím že sme si ji "dokojili" sunarem z injekce je na mě a mamku fixnutá...a ostatní nemá ráda!121!

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 20:24:15

> petulka.pohodarka
no to jo no...nedovedu si představit, že bych svýho psa znala jen jako dospěláka...když mám někde po bytě její fotky, tak hlavně z dob kdy byla ještě chundelatá koule s velkejma neohrabanejma packama:D

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 20:22:48

> Kekele.Krszbembe
jo je to možný, věřim ti, když toho psa máš:)...ale prostě je to tak, že v těch psech už to je...a když je dobře vychováš, tak máš super psa...když špatně-můžeš mít i zabijáka. ZAto když nezvládneš vychovat třeba zlatýho retrívra, tak bude neposlušnej, bude ti třeba utíkat nebo já nevimco...ale nebude agresor...chápeš mě?:)

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 18. 10. 2008, 20:21:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> scatterling
hlavně já chci prostě štěňátko..já se na to uplně těšim !356!

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 20:21:19

Vaciicandaaa: no, tak masakr... oni z toho vsichni vzdy delaj vedu... nastesti ten muj coklik me poslouchal a dalsi, ikdyz byl stene bojovy, tak sel jeste udrzet, aby ostatni "neobtezoval" :-) Koukam, ze cicina vypada vazne mile... tak to bude v necem jinym :-)))

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 20:20:48

> petulka.pohodarka
jo v tom s tebou souhlasim, taky bych na psa z útulku asi neměla

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

plemenopesškatulkazařaděnírasa

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑