Diskuze a otázky - Bojíte se smrti ?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 13. 08. 2007, 23:25:37 |

Bojíte se smrti ? Někdo mi kdysi říkal že se smrti nebojí, já od jisté doby také ne ... jak jste na tom vy ?

reagovat

V diskuzi je 194 příspěvků a shlédlo ji 1780 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 30. 09. 2007, 16:06:34

Pro mě to bude vysvobození. (A nakonec, pokud se nevtělim do někoho jinýho, budu strašit ty, který jsem jako živá neměla ráda) !260!

petrikhonzik

petrikhonzik | 30. 09. 2007, 16:01:58 | více příspěvků | napsat uživateli

ani ne

uživatel eliminován | 12. 09. 2007, 21:44:35

smrt?? podle toho kdy přijde. někdy je to vysvobození tak bych se toho asi nebála ale kdyby měla přijít ve chvílích kdy by mi bylo na tom světě nejlíp, tak bych se toho moc bála že to krásné už nezažiju

tedjen

tedjen | 14. 08. 2007, 00:29:29 | více příspěvků | napsat uživateli

Baldicek:...lidi mě často říkaj,že jim nerozumím a ono to kolikrát může bejt úplně jinak...!2!Jenom se ti snažím naznačit,že smrt je úplně něco jinýho než ostatní věci,který srovnáváš nebo poměřuješ..a mimozemšťani to je zas úplně jiná dimenze..proč si mslíš,že tě nenapadl příklad???Právě proto,že smrt je naprosto extra všeho....a koneckonců si to napsal sám"jasne ze sa nebojis toho o com skutocne nepas ani paru"...a o tom smrt je...o tom,že o ní nikdo z nás nemá ani páru...:))

Baldicek

Baldicek | 14. 08. 2007, 00:20:48 | více příspěvků | napsat uživateli

lostriss: "ale snazim si uzit kazdou minutku zivota"

a zrovna na LST, ach jaj !122!!122!

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 00:19:19

Ani ne.. spíš se na ní těšim.

Baldicek

Baldicek | 14. 08. 2007, 00:18:54 | více příspěvků | napsat uživateli

tedjen mi nerozumies som chcel povedat ze sa boja toho o com vedia ale to nepoznaju, napr. vies ze smrt pride ale nevies a nikto nevie aka bude tak sa bojis, vies co su mimozemstania ale nevies ci existuju a bojis sa ich, jasne ze sa nebojis toho o com skutocne nepas ani paru napr. (nic ma nenapada !663!)

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 00:15:23

TO: prostesexy - Ale najednou ?

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 00:13:34

Asi se ji nebojim, muze to byt vysvobozeni

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 00:13:19

ano, bojim, ale kazdyho to ceka, coz je mozna utecha, protoze v tom nejsem sama!946!....
ale snazim si uzit kazdou minutku zivota, abych ho nepromarnila a pred smrti se usmala
a mohla si rict, "jo, zila sem"!415!....

Baldicek

Baldicek | 14. 08. 2007, 00:13:16 | více příspěvků | napsat uživateli

.--rOmaNka--: takze sa bojis nicoho, to znamena za sa vobec nebojis !27!

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 00:11:50

TO: .--rOmaNka--. - A myslíš že po ní něco bude ? Já bych řekl že asi né protože kdyby ano tak by mě zajímalo jestli to bude lepší a nebo naopak horší ...

tedjen

tedjen | 14. 08. 2007, 00:11:19 | více příspěvků | napsat uživateli

Baldicek:..podle tebe....podle mě ne...je nelogický bát se něčeho,o čem vlastně nevíš,čeho se bojíš...to je jako kdybys řekl,chutná mě kuřecí maso,ale ještě sem ho nikdy neměl...!2!

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 00:07:28

bojím se toho co bude po smrti...

Baldicek

Baldicek | 14. 08. 2007, 00:07:22 | více příspěvků | napsat uživateli

Tedjen: ".jak se může člověk bát něčeho o čem nemá sebe menší představu"

neviem ale podla mna sa ludia zvacsa boja prave toho co nepoznaju

tedjen

tedjen | 14. 08. 2007, 00:02:49 | více příspěvků | napsat uživateli

Agrat_bat_Mahlat:...asi moc dobře nechápu tu otázku...?!?!Některý věci sou holt daný,sou pro mě přirozený a některý věci sou v mým životě logický,protože si je pro sebe odvodím od nějakejch ustálenejch zákonitostí..osobně si myslím,že nelze položit otázku jestli se řídím přirozeným nebo logickým...s pudem sebezáchovy to nemá společnýho vůbec nic..nelze se bát smrti...lze se bát bolesti,lze se bát toho,že budu starej a nestihnu dopsat knihu(např.),ale nejde se bát smrti z její podstaty..jak se může člověk bát něčeho o čem nemá sebe menší představu...rád si popovídám,ale dopředu vidím,že to bude zřejmě názorový boj...!785!

Amour_Kitten

Amour_Kitten | 14. 08. 2007, 00:02:32 | více příspěvků | napsat uživateli

ne nebojím...!51!

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 00:01:37

ne...

uživatel eliminován | 13. 08. 2007, 23:55:30

mě smrt nikdy nedostane!1325!

uživatel eliminován | 13. 08. 2007, 23:54:15

tedjen - a čím se v životě řídíš tím co je logický nebo tím co je přirozený ? Narození se nebojíš, před ním nejseš. Neříká se tomu náhodou pud sebezáchovy ?
Mám tu jednu knihu o smrti a jsou v ní bezva mšlenky, ale dneksa je na to už dost pozdě chystám se spát, snad jindy o tom můžem pokecat !191!

Baldicek

Baldicek | 13. 08. 2007, 23:52:27 | více příspěvků | napsat uživateli

Smrti ako takej sa nebojim tak isto ako sa nebojim ked idem spat, proste tma a koniec. Moze prist kedykolvek a akokolvek hlavne ked to vobec necakate, ako ked ten ostepar prispendlil toho chlapa co si zavazoval snurku (ale ten to prezil)

Ja sa bojim hlavne toho ako bude moju smrt prezivat rodina a ludia co ma maju radi (nikoho takeho nepoznam !446! ) lebo viem ze sa budu trapit a smrti sa zacnem bat asi az ked budem mat rodinu vlastnu.

Takze ako pre jednotlivca pre mna smrt nic neznamena skor je tu ten strach o okolie. !24!

Elfka.Natalka

Elfka.Natalka | 13. 08. 2007, 23:52:20 | více příspěvků | napsat uživateli

moc skvělý pocit to není když se na vás řítí auto z boku a najednou si musíte uvědomit že můžete umřít !1228!

uživatel eliminován | 13. 08. 2007, 23:50:50

Ne nebojim se smrti my dve sme vyrovnane souperky!1107!!1107!!486!!1236!

tedjen

tedjen | 13. 08. 2007, 23:50:31 | více příspěvků | napsat uživateli

Agrat_bat_Mahlat:...praxe je trochu jiná?????????????????Já myslím,že je to naopak dost výstižný..doba před naším narozením byla"doba bez nás"...nevěděli sme o světě,takže nás nemohlo nic trápit,nemohli sme trpět ani si užívta,protože sme neexistovali...a ta doba byla teď plácnu,5mld let,než přišel okamžik našeho narození a až zemřem,tak ta stejně dlouhá,"nekonečná"doba,přijde zase po nás..a bude to opět"doba bez nás"...tomu se nedá moc vytknout...může nás trápit strach z bolestivý smrti,ale ne strach ze smrti,když víme,že JEDNOU zemřeme,zrovna tak,jak sme se JEDNOU narodili...vivere militare est...!2!

uživatel eliminován | 13. 08. 2007, 23:49:33

kazdy clovek umre.. !1272!

uživatel eliminován | 13. 08. 2007, 23:48:20

Bojim,je to hrozny....vsechny vzpominky,vsechno pryc....ale takovej je zivot !1018!

uživatel eliminován | 13. 08. 2007, 23:47:37

proč se bát?!1365!
bude nám líp

uživatel eliminován | 13. 08. 2007, 23:47:12

Neuvažuju...umřu, nebudu...:D

petry

petry | 13. 08. 2007, 23:45:37 | více příspěvků | napsat uživateli

je prirozene bat se smrti, od kdy se nebojis ?

uživatel eliminován | 13. 08. 2007, 23:43:40

bojímm....a to měn sere

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

smrtdoba

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑