Diskuze a otázky - Bohatí Arabové mohou mít manzelku z CR z katalogu

úvodní strana | aktualizovat | dolů

king-kong

king-kong | 2. 02. 2011, 17:12:26 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

„Češky nejsou zkažené feminismem,“ pochvaluje si Joseph Weiner (73), šéf firmy Hand in Hand, která má kanceláře i v ČR. Společnost před půl rokem otevřela novou pobočku v Abú Zabí, kde tamním mužům nabízí pomoc při hledání ideální partnerky z ČR.

reagovat

sli by jste do toho ?

V anketě hlasovalo celkem 22 uživatelů

V diskuzi je 297 příspěvků a shlédlo ji 4072 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

king-kong

king-kong | 5. 02. 2011, 12:39:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> jani.jani. Ja je neurazim, ty zase nerozumis , me vadi islam ta demagogie ne lidi.

uživatel eliminován | 5. 02. 2011, 12:38:00

> castoreyes
to jsem i viděla, a nebo taky španělsá inkvizice. Zkus si přečíst Opus dei, to je na tohle téma.

king-kong

king-kong | 5. 02. 2011, 12:37:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> castoreyes Ja si cenim dnesniho nemecka ze uz nevrazdi, tak jako si cenim krestanstvi ze uz nevrazdi, coz u islamu na takove hodnoty jeste neprisli, proto rikam ne islam !1210!.

uživatel eliminován | 5. 02. 2011, 12:37:23

> king-kong
to tys tu začal urážet muslimy, já jen přišla a řekla jsem, že bych do toho nešla a nezdůvodu, že bych něco měla proti muslimům, ale proto že prostě lidi jsou různí a nikdy nevíě na koho narazíš. nepřišla jsem sem a nezačala nikoho obhajovat a napadat.

castoreyes

castoreyes | 5. 02. 2011, 12:36:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> jani.jani. mám četla jsem kladivo na čarodějnice což je napsáno podle historických pramenu a potom rtaky psychiatrii v historii.

uživatel eliminován | 5. 02. 2011, 12:36:07

> castoreyes
hmm to bude teda pěkná dřina, ale tak aspon něco !5!

uživatel eliminován | 5. 02. 2011, 12:35:42

> king-kong
tolerantní k tomu, ženěkdo uznává tohle a jiný tamto.

castoreyes

castoreyes | 5. 02. 2011, 12:35:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> jani.jani.no metaři kteří zametají město a udržují je čisté, je to jediná práce na ranní směnu takže bych se mohla i dobře starat o moji 5letou dcerku

uživatel eliminován | 5. 02. 2011, 12:35:16

> castoreyes
> king-kong nebud agresivní, katolická víra je naprosto stejně krutá ajko je podle tebe islám , kdyb si spočítal mrtvé které katolická víra usmrtila během středověku za dob křižáckych válek, jak upalovali duševné nemocné jako posedlé dáblém a kolik lidí sprovodli ze světa kvuli majetku tak hitler by semohl jít zahrabat

máš pravdu.

king-kong

king-kong | 5. 02. 2011, 12:34:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> jani.jani. Tolerantni k cemu ? k uznavani (Saria) ne promin, mame lepsi zdrave hodnoty krestanske.

castoreyes

castoreyes | 5. 02. 2011, 12:34:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> king-kong nebud agresivní, katolická víra je naprosto stejně krutá ajko je podle tebe islám , kdyb si spočítal mrtvé které katolická víra usmrtila během středověku za dob křižáckych válek, jak upalovali duševné nemocné jako posedlé dáblém a kolik lidí sprovodli ze světa kvuli majetku tak hitler by semohl jít zahrabat

uživatel eliminován | 5. 02. 2011, 12:34:05

king-kong
ne ne,já znám všechno, narozdíl od tebe nemám pouze jednostranný náhled na islám, ale vzhledem ktomu, že ty tu ukazuješ jen špatné stránky islámu já ukazuji jen ty dobré.

uživatel eliminován | 5. 02. 2011, 12:32:58

> castoreyes
s podporou má moje rodina taky zkušenosti, v té době se to ale dalo ještě přežít, ted je to hrůza... no hodně štěstí, snad tě přijmou..a jen tak mimochodem, co to jsou metaři?

king-kong

king-kong | 5. 02. 2011, 12:31:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> jani.jani. Stebou nema cenu o takovych vecech diskutovat, diky tvemu vyznani, neznas ani zakladni pravidla a hodnoty zivota, krutosti a zaostalost islamu, je pro tebe logicky normalni vec.

castoreyes

castoreyes | 5. 02. 2011, 12:31:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> jani.jani. chlap pracuje a já mám zatím podoporu. lale v březnu se budou nabírat měsští metaři tak silně doufáma budu se snažit aby mě vzali.

uživatel eliminován | 5. 02. 2011, 12:31:24

> castoreyes
oprava: mojí matkou

uživatel eliminován | 5. 02. 2011, 12:30:58

> Arrioph
nevim co je na tom špatnýho, každý má svůj životní styl, svoje pravidla, priority...
vy tady vůbec nejste tolerantní.

uživatel eliminován | 5. 02. 2011, 12:30:11

> castoreyes
no ale tak z něčeho žít musíš... a z víry to asi nebude.

castoreyes

castoreyes | 5. 02. 2011, 12:28:52 | více příspěvků | napsat uživateli

> jani.jani. nejsem bohata ani z bohaté rodiny amomentálně já moje rodina máme dost těžkosti. ale já neumím překousnout své zasady jen proto abych měla práci, pokud mě práce neuspokojuje a nenaplnuje , tak ji raději opustím. já berzu práci nejen jako způsob obživy ale i jako napplnění ,

uživatel eliminován | 5. 02. 2011, 12:27:56

> jani.jani.
pak je to horsi, nez jsem si myslel. !2!

uživatel eliminován | 5. 02. 2011, 12:27:56

> castoreyes
částečně máš pravdu. Ty by sis rozuměla s její matkou, teda jen v něčem, věří v boha, ale neuznává faráře ani nikoho dalšího. Ale nemá nic proti muslimům, díky ní jsem v tom prostředí vyrostla a ona sama za mlada měla několikrát přítele muslima.

castoreyes

castoreyes | 5. 02. 2011, 12:26:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> M-Cristiane omyl já jsem do žádné křestanské komunity nikdy nešla. ale žila jsem potom rok sama a to tě donutí hlubat přemyšlet a jako očistit své nitro. vstvála jsem a uléhala jsem smodlitbou ale ne s otčenášem nebo zdravasa maria já jsem ulehlala s modlitbou za lidi, at mají klidnou noc , kldné sny a ráno jsem jim všem přála štastný a klidný den . a víš co měla jsem jednu noc sen, viděla jsem sama sebe v nebeské modři, takové nebe jako je když je krasný letní den a kolem mě svítila nádherná aura a rano když jsem se probudila , pochopila jsem co mi bůh chtěl říct.

uživatel eliminován | 5. 02. 2011, 12:25:41

> Arrioph
to nemá žádný vliv, muslimkou jsem byla ještě než mě muslim začal ,,píchat"

king-kong

king-kong | 5. 02. 2011, 12:25:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> M-Cristiane Kdyby to slovo miluji, kdyby nebyli rybniky tak by nebyli ryby.

uživatel eliminován | 5. 02. 2011, 12:24:56

> castoreyes
teda nic mi do toho není, ale to jsi celkem frajerka, v době, kdy práci nesežene vysokoškolák odejít z práce dobrovolně jen vyučená....asi budeš z bohaté rodiny, tohle si málokdo může dovolit.

delaine

delaine | 5. 02. 2011, 12:24:26 | více příspěvků | napsat uživateli

heh, fanatici a zabedněnci se hádaj...plodná to diskuze...

uživatel eliminován | 5. 02. 2011, 12:24:16

> king-kong
Nemáš - třeba se nemůžeš dopouštět "neodpustitelných hříchů" !5!

uživatel eliminován | 5. 02. 2011, 12:24:15

> jani.jani.
ne, nejsi vubec zaujata, kdyz te jeden muslim picha.. !2!

king-kong

king-kong | 5. 02. 2011, 12:23:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> M-Cristiane Ja mam stejnou svobodu s bohem, jak to ?

castoreyes

castoreyes | 5. 02. 2011, 12:23:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> jani.jani. nečtu žádné círevní materiály ani bibli ani nic jiného nebot to napsali pouze lidé a myslím že s polovinou uvedených věcí by bů h nikdy nesouhlasil.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

ČRhandrokčeškyspolečnostpůlpobočkafirmanovajosephkancelářpartnerkafeminismusabúmužarabmanželkaweinerpomochledáníšéfkatalog

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑