Diskuze a otázky - Body Art

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:28:18 |

Milovnící tohohle "umění"

reagovat

Co si myslíš o lidech co \"vyznávají\" body art?

V anketě hlasovalo celkem 1 uživatel

V diskuzi je 35 příspěvků a shlédlo ji 702 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 20:59:39

> Niobe
nevím... podle mého názoru ti spíše bude padat dolů :D tak přece jen kůže stárne, ale tenhle rozdíl by neměl být nějak vidět.... spíše to může vyrůst z kůže

Niobe

Niobe | 26. 10. 2008, 20:45:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zme.TeKk
ale spousta lidi ma cary na oboci, to se mi moc nelibi. myslis, ze kdyz si das nejaky pierc na oblicej, treba oboci, ze se ti casem bude posouvat dopredu?

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 20:42:37

> Niobe
jasně... z piercu ti zustane jizva, ktera jde v pripade u holky prekryt make-up a nebo nechat odsrtanit lazerem :D ja nejsem ani pro jednu vaariantu.... pierc mam a az ho nebudu chtit tak ho proste vyndam a je to

Niobe

Niobe | 26. 10. 2008, 20:37:05 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zme.TeKk
jinak hlavne pierc muzes kdykoliv sundat a neni nic videt, krom malicke jizvicky, ale tetovani uz ne, to je fakt veliky rozhodnuti.

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 20:32:12

> Niobe
no zkrivit oblicej.... pokud se porusi nejake dulezite nervy tak se muze neco stat, ale zkrivit oblicej, to by musel byt snad pierc primo nekde zevnitr :D .... ale treba jak mám podruhé píchli pierc ve rtu tak jsem měla tiky asi 5 za den v oku.... ted uz to nehlidam, ale je to lepsi..... vsechno má své rizika, ale kdyz to pak vyndas a nechas ten nerv zahojit on se "snad" zahoji spravne tak to bude ok, ale tohle jsou fakt zajimave pripady:)

Niobe

Niobe | 26. 10. 2008, 20:29:13 | více příspěvků | napsat uživateli

pritel mi rikal, ze propichnuti muze zkrivit oblicej, ale asi jen ve vyjimecnych pripadech. co si o tom myslis?

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 20:21:00

> some.fat.guy
jasně.... na vzhledu, na "názorech" , kresbách, hudbě....

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 20:20:28

> Niobe
no prý jo .... spíše šlo o ten "požitek" z toho porpícnutí a prý to s tím bývá i lepší, ale zase riziko necitlivosti že.... já si to nechám teda nad.... už jsem to měla propíchlé, ale jedna maličkost mi v tom zabránila takže zase za nějakou dobu asi...

some.fat.guy

some.fat.guy | 26. 10. 2008, 20:18:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zme.TeKk
ono to neni zas tak horký, moc se to nafukuje, starším lidem vadí jakákoliv extravagance... a taky ne všem !540!

Niobe

Niobe | 26. 10. 2008, 20:14:02 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zme.TeKk
ale propichnout si primo klitoris pak neni ani moc videt, ne? a hlavne je riziko, ze treba uz nebudes nic citit nebo tak neco. ja si nechci nechat propichnout primo to, mam nad "tou svou" docela respekt. !709! a mela to ta znama pak v pohode?

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 20:13:23

> some.fat.guy
ale ta starší generace tady ještě jéé.....

some.fat.guy

some.fat.guy | 26. 10. 2008, 20:09:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zme.TeKk
njn to je daň zato že už to společnosto prakticky neodsuzuje !511!

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 20:09:01

> Niobe
jedna známá si "ho" propíchla sama .....

Niobe

Niobe | 26. 10. 2008, 20:08:05 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zme.TeKk
no prave uz delsi dobu rozhodnuta jsem, ale jeste jsem se nejak neodhodlala tam dojit a taky to chce penize. ono se dela do i nad? ja myslela, ze vzdycky nad.

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 20:06:09

> some.fat.guy
protože ostatní to berou jako , že je to v moodě, že je to in... dám si pierc budu někdo ... a bla bla bla

some.fat.guy

some.fat.guy | 26. 10. 2008, 20:01:23 | více příspěvků | napsat uživateli

má to každej !511!

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:59:45

> Niobe
to je tvoje rozhodnutí a když už si rozhodnuta větší dobu proč ne :) já zase nad klitoris... bolestivé, ale výsledek stojí za to.... teda alespoň pro mě !337! a nad pierc tattoo ve tvaru dvou šipek s růžičkami !337!

Niobe

Niobe | 26. 10. 2008, 19:56:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zme.TeKk
ono je to potom blby dat si tam neco v mladi a po par letech to omrzi. Kdyz jsem ve studiu rekla, co bych si prala, vysmal se mi, jsem se citila docela blbe. !637!

Niobe

Niobe | 26. 10. 2008, 19:54:51 | více příspěvků | napsat uživateli

ja bych chtela pierc do klitorisu !637!

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:54:44

> Niobe
tetování je umění namalované na těle a člověk by taky měl být pořádně rozmyšlený, že si ho dá ....

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:52:00

> Martineq
no já měla hodně pierců.... třeba ve výstřihu nebo dokonce na kotníku.... a všechno mělo pro mě význam.... už mám jen roztahovýky v uších , v nose pierc a v bradě.... na tattoo nemám peníze.... chodím do školy a není to levná záležitost... ale až budou tak mám v plánu i do tohohle umění se pustit....

Niobe

Niobe | 26. 10. 2008, 19:50:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zme.TeKk
kdyz se podivas na tetovani starsich lidi, tak to mivaji z kriminalu, je to nekvalitni, ale tech je malo nebo alespon ja se s nimi nestykam. Ale myslim, ze by se vyznam tetovani mel uchovat a ne si nechat treba nad zadek tribal, aby to pak nosil kazdy. Odstraneni je potom bolestivejsi a drazsi.

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:49:06

feťáci a kriminálnici , do hnoje s váma !177!

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:47:19

> Zme.TeKk
Viděl jsem takové. Ale jsem pro něco menšího. Třeba jedna slečna měla z hvězdiček mléčnou dráhu. To působilo i velice přitažlivě. Já měl piercing, ale už z toho nic nechci. Co máš ty?

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:47:16

> Niobe
jo a tohle mě mrzí..... protože starší lidi si na ty, pro které to má opravdu význam ukazují jako na kriminálníky

Niobe

Niobe | 26. 10. 2008, 19:45:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zme.TeKk
vsak ja rikam, ze je to tradice a ma vyznam. ale v dnesni dobe to mnohdy vyznam ztraci a slouzi treba jako jiny doplnek a to je docela skoda, nemyslis?

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:40:29

> Niobe
tradice je to i dnes.... třeba v africe a různých kmenech.... někdo to má jako doplněk ... pro někoho je to opravdu význam.....

Niobe

Niobe | 26. 10. 2008, 19:38:09 | více příspěvků | napsat uživateli

Od davnych veku jsou to tradice, ted spis uz image, jak vyniknout, ale prece jen, kdyz se to nekomu libi a ma to vyznam a vypada to dobre, tak proc ne.

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:36:52

> Martineq
máš pravdu, že není nad přirozenost.... ale něco zase mít pěkně vytetované přes celé záda.. nějaký fakt kvalitně umělecký obrázek.... to vypadá potom taky kráásně... ale je to tvůj názor !5!

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 19:36:22

jedine branding!1391!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

artuměníbodmilovnící

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑