Diskuze a otázky - blow off ventil

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 24. 08. 2010, 18:21:22 |

nevite nekdo kdo dela do tuningu jak ho namastit do auta?

reagovat

V diskuzi je 39 příspěvků a shlédlo ji 833 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 24. 08. 2010, 20:33:39

> MYKYAS

jo, nastavit správně BOV je docela kumšt a alchymie. Ostatně jako skoro všecko s autem :)

> Chimeira
No ono by toho bylo hodně. snížení o x cm, které zabíjí jízdní vlastnosti, nesmyslně velké kola, které zabíjejí všecko, nesmyslné nárazníky produkující vztlak :)

MYKYAS

MYKYAS | 24. 08. 2010, 20:28:27 | více příspěvků | napsat uživateli

> enthusiastic.driver
to se dá vyřešit použitím ventilu s dvěma výstupy 1. zpet do sání a 2. do atmosféry
já to nezkoušel, jen sem četl

uživatel eliminován | 24. 08. 2010, 20:21:25

normalne krumpacem :D

uživatel eliminován | 24. 08. 2010, 20:09:17

> Chimeira j

uživatel eliminován | 24. 08. 2010, 20:02:12

> enthusiastic.driver: nehci odsuzovat vše, něco je pěkné, ale prostě tuner doma nemá aerodynamický tunel aby zjistil že ta jeho překližka místo zadního spojleru působí spíše negativně než pozitivně...prostě chtělo by to nějaký pořad kde by jim řekli alespoň ty základy. jako třeba nedávat na předokolku přítlačné křídlo. na co proboha?

uživatel eliminován | 24. 08. 2010, 20:00:13

> Chimeira

!102!!102! Hehe, máme asi na tunery stejný názor.

uživatel eliminován | 24. 08. 2010, 19:51:25

> enthusiastic.driver: ALS je věc druhá to je vstřikování benzínu přímo do výfukového potrubí. to samozřejmě ano, ono každý tuner si myslí že je chytřejší než automobilka že...v každém tuneru je kus očividně závoďácké duše tak ať si to užije se vším všudy.

uživatel eliminován | 24. 08. 2010, 19:47:59

> Chimeira

ano, ale u WRC má to praskání z výfuku na svědomí i ALS. Navíc, my nejezdíme ve WRC, ale v normálních autech, kde nám za nedokonalé spalování jistě poděkuje zaplavený kaťák a zakarbonizovaný motor :-D

uživatel eliminován | 24. 08. 2010, 19:45:16

> enthusiastic.driver: pro životnost motoru je to negativní, ale pro výkon je to pozitivní, pokud dojde k nedokonalému spalování za nepřístupu onoho vzduchu, nespálený benzín se hromadí ve výfukovém potrubí kde se vznítí a naopak komínovým efektem pomáhá držet turbo v otáčkách...je to často vidět u WRC aut (plamen z výfuku)

uživatel eliminován | 24. 08. 2010, 19:42:13

> twin_turbo_supra: na low motorech to nepoznáš tolik, efektivní to je u sportovnějších aut kde opravud záleží na každé desetině zabrání turba. ale ten svist při řazení je neodolatelný

uživatel eliminován | 24. 08. 2010, 19:41:27

to je vůůůl :D no na atmosféře r19 by ti neměl co upoštět...

jinak ještě doplním MYKYASe, páč krom těchto pozitivních vlivů má BOV i vlivy negativní - vzduch který BOV upustí už předtím prošel váhou vzduchu a ŘJ podle dat z váhy vzduchu míchá směs - ta pak při hodně agresivním nastavení BOVu hoří za nedostatku vzduchu, což je pro motor fakt to "pravé ořechové"

uživatel eliminován | 24. 08. 2010, 19:40:56

> twin_turbo_supra: v prvé řadě to chce mít hlavně turbomotor:D

uživatel eliminován | 24. 08. 2010, 19:33:02

> MYKYAS takze pokud neni turbo tak je to k hovnu...oukey dik uz to chapu..

dam to na lepsi karu :-D

MYKYAS

MYKYAS | 24. 08. 2010, 19:29:04 | více příspěvků | napsat uživateli

obecně: dáš ho za turbo, ale před intercooler (pokud je)
plus je v tom že ochrání intercooler před roztrhnutím, a při přeřazení se turbo volně dotáčí než mu zas naložíš (bez blow-off naroste tlak za turbem => turbo nestíhá=> zpomaluje, někdy se zastaví čí dokonce roztočí opačným směrem což má za následek pozdní reakci při opětovném sešlápnutí pedálu) přostě bude po přeřazení rychlejš a líp tlačit

uživatel eliminován | 24. 08. 2010, 19:28:35

> enthusiastic.driver renault r19...benzin strikacka...1.8 54 kw

uživatel eliminován | 24. 08. 2010, 19:27:34

> enthusiastic.driver r19 ..ale nechci davat jen se ptam na instalaci...

ted tu nebudu..muzes poslat odkaz nebo trochu to popsat pokud to vis

uživatel eliminován | 24. 08. 2010, 19:25:48

na co ho chceš dávat a proč?

uživatel eliminován | 24. 08. 2010, 19:25:21

> MYKYAS nejde o to..jde o to jak to nasekat na motor..chci slyset co jak kam dat

MYKYAS

MYKYAS | 24. 08. 2010, 19:13:36 | více příspěvků | napsat uživateli

jde o to na jaký auto

uživatel eliminován | 24. 08. 2010, 19:09:01

> ArtificialGod :-DD aha

uživatel eliminován | 24. 08. 2010, 19:06:07

> twin_turbo_supra
Nic duleziteho, snad priste... :D

uživatel eliminován | 24. 08. 2010, 19:02:52

> ArtificialGod proc, co si chtel rict? :-D

uživatel eliminován | 24. 08. 2010, 19:02:17

> twin_turbo_supra
Skoda :o(

uživatel eliminován | 24. 08. 2010, 19:00:21

> AlesekBB je to skrze auto neni tak se kua tak blbe neptej kdyz to smeruje k pichani :-D

AlesekBB

AlesekBB | 24. 08. 2010, 18:57:32 | více příspěvků | napsat uživateli

Má to něco společného s blow jobem?!1217!

uživatel eliminován | 24. 08. 2010, 18:54:27

> ArtificialGod to fakt ne :-D ale da se rict ze to ma neco do sebe :-)

uživatel eliminován | 24. 08. 2010, 18:53:59

> Wunder_Baum se ani neptej :-D jak motor? benzin strikacku

uživatel eliminován | 24. 08. 2010, 18:48:32

Jsem si myslel, ze to bude diskuze o flatulaci. !1069!

uživatel eliminován | 24. 08. 2010, 18:46:25

to záleží co máš za motor....

uživatel eliminován | 24. 08. 2010, 18:39:46

> Thomikayra to pak ubere na konikach woe :-P

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

blowoffděloautoventiltuningu

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑