Diskuze a otázky - AVENGERS vs MSTITELÉ !!!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

COMICSkomiksKOMIXak

COMICSkomiksKOMIXak | 1. 10. 2011, 18:18:10 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

VÝZVA:
Komu se nelíbí a nesouhlasí s tím, aby film "Avengers" jel v kinech pod názvem "MSTITELÉ", komu to není lhostejné a chtěl by se pokusit o změnu, napište svůj názor pánům (NE)obchodníkům z Falconu!
Distributor pro ČR FALCON-FILM (http://www.falcon.cz/kontakt)

Svůj názor můžete napsat i zde

Uživatel požádal o radu Líbímseti poradce.

reagovat

V diskuzi je 108 příspěvků a shlédlo ji 2138 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

COMICSkomiksKOMIXak

COMICSkomiksKOMIXak | 7. 10. 2011, 20:58:40 | více příspěvků | napsat uživateli

HA HA seashepherde dostal si mě !1358!
Weru, děkuju za zaSStání ale myslím že je to jen prdel.
Nějaký "vtipálek" se nudí páč nemá do čeho píchnout a tak si naplácne profil (musím podotknout že některý ty žduchy tam jsou docela vtipný), sežene nebo si vytvoří fotku s Xichtem mentoša a BINGO , máme tu imaginární osobu, pod jejíž anonymitou vySSírá na netu ostatní a úžasně se tím baví. !512!
Nu dobrá, doSStal si nás !1424! a teď tu máme 2 možnosti:
1)Vítězoslavně se uklidí a půjde se spokojeně realizovat jinam.
2)Zůstane a bude v tom pokračovat, tudíž z vtipu se stane trapnost, přiživená nereagováním ostatních normálně přemýšlejících soudných diskutérů.

.....a teď konečně k tématu !1!

seashepherd

seashepherd | 7. 10. 2011, 18:16:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> Weru-NkA74 to máš pravdu. bál bych se, ze mu praskne žilka

Weru-NkA74

Weru-NkA74 | 7. 10. 2011, 16:48:22 | více příspěvků | napsat uživateli

vsad se že by si mu to neřekl do očí , chudáčku

seashepherd

seashepherd | 7. 10. 2011, 16:20:24 | více příspěvků | napsat uživateli

jak se ten tlusťoch vzteká hehe

COMICSkomiksKOMIXak

COMICSkomiksKOMIXak | 7. 10. 2011, 15:49:01 | více příspěvků | napsat uživateli

Co se dabingu týče, mně oSSobně nevadí, pokud je udělanej dobře (což v posl. době je tak 1 z 20ti). Tedy, nevadí mi v TV , tam se to dá skousnout, ale v kině, to je o něčem jiným. V kině mě osobně dabing přímo ruší a nemůžu se kolikrát soustředit na děj. Ted v posl. době jsem byl na pár filmech s dabingem páč nebyla jiná možnost(jednak titl.zůstali v Praze a druhak přítelkyně taky preferuje dabing)a k mému překvapení jsem u jednoho z nich (THOR) zjistil, že jsem si film vychutnal i v CZ verzi. Překvapení !1!
Celkově vzato, pokud je originál kvalitní biják (herecké výkony, hlasy herců a v neposlední řadě původní zvuk - zvukové efekty ((tak často kurvený CZ dabingem)), hudba a pod.)nemůže ho v plné výši nahradit ani sebelepší dabing.
Můj názor - pokud je někomu směšný ať si jde vykouřit !465!

COMICSkomiksKOMIXak

COMICSkomiksKOMIXak | 7. 10. 2011, 15:17:27 | více příspěvků | napsat uživateli

to seashepherd a podobní dobráci -
Pokud neumíte něco rozumnýho napsat k tématu (SSorry, ale ty hlody co tu mastíte jsou jak z 1.pomocné) a máte nutkavou potřebu reagovat na mou oSSobu, tak alespoň konečně napište V ČEM! V čem vám připadám SSměšnej? Ať to máme z krku.
V tom že jsem tu nastínil debatu o něčem , o čem nemáte ani páru a tudíž vám to příjde směšný, v tom že si sám ze sebe dokážu udělat prdel a nafotím se v kostýmu Supermana, nebo je v tom ještě něco jinýho?
Jediný co mně osobně příjde SSměšný jsou ty vaše názory a reakce na dané téma (a ještě něco by se našlo !585!), ale jsou to vaše názory tak prosím - neberu vám je.
Jen se laskavě (vás pár chytráků) přestaňte chovat jak idioti a buďto se vyjadřujte k tématu nebo se na to vySSerte a běžte si blábolit do jiné debaty (pubertálních debat je tu dost)!

uživatel eliminován | 7. 10. 2011, 14:17:58

Mě se teda vůbec nelíbí dabované filmy, tím tuplem ještě změna originálního názvu, aby čeští negramoti aspoň věděli jak film nazvat, když neznají ani základy AJ .. styďte se.

seashepherd

seashepherd | 7. 10. 2011, 14:03:09 | více příspěvků | napsat uživateli

mě teda komixák směšnej připadá !2!.
a o lenosti to samozrejme není. je to jenom o prioritách.
raději si i filmu relaxuju, nez abych cetl jak debil titulky.
ale jestli chces opravdu nebýt líná, tak se zkus na film dívat treba zpomaleně, nebo přes dalekohled.
sice nebudeš líná,
ale i tak to bude na hovno. že?

uživatel eliminován | 7. 10. 2011, 09:59:11

Jak vidíme, někteří zúčastnění uživatelé tohoto serveru, nepochopili, oč v diskuzi jde.
Pro Mořského pastýře: Hlavně že máš anglický nick, měl by sis ho změnit, jsme v ČR. Pro svou lenivost nejsi ochoten číst ani titulky, že !1!?.
Pro FABku: Na nedabovaný film s titulkama není třeba znát skvěle angličtinu, stačí umět číst !1300!. Jinak Komiksák není směšný, jeho přezdívka je opodstatněná a ve svém oboru se velmi dobře vyzná, takže směšný je spíš ten, kdo to o něm říká, aniž by ho znal !1258!. Asi dokážeš myslet jen na jebání s opačným pohlavím !1256!.

Miriangella

Miriangella | 7. 10. 2011, 08:25:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> COMICSkomiksKOMIXak dovolila bych si podotknouti, že by se vše vyřešilo tím, kdyby se tento film, chatrný dějem, vůbec nepromítal. Pak se nebude muset řešit, jestli je název EN nebo CZ !894!

Weru-NkA74

Weru-NkA74 | 6. 10. 2011, 15:57:59 | více příspěvků | napsat uživateli

Z toho se nestřílí!1026!

COMICSkomiksKOMIXak

COMICSkomiksKOMIXak | 6. 10. 2011, 14:02:15 | více příspěvků | napsat uživateli

OU !924! ale to Z už chyba je ....SSorry

Weru-NkA74

Weru-NkA74 | 6. 10. 2011, 12:24:59 | více příspěvků | napsat uživateli

já práve taky a vetšinou mě ty jejich blbé kecy dokážou rozpálit do ruda!1334!

COMICSkomiksKOMIXak

COMICSkomiksKOMIXak | 6. 10. 2011, 12:20:52 | více příspěvků | napsat uživateli

to Weru - bych ho asi nechal bít,bo sem nableje ještě ňáky netématický kecy a z diskuze se stane žumpa, což bych nechtěl. Věř mi, takový týpky znám !1! (to měkké i není chyba !415!).

COMICSkomiksKOMIXak

COMICSkomiksKOMIXak | 6. 10. 2011, 12:12:53 | více příspěvků | napsat uživateli

to Jan-X - Přesně!1! .....i když Singerův zatracovaný Superman se mi taky docela líbil.

uživatel eliminován | 6. 10. 2011, 12:10:30

Já se nemůžu dočkat MAN OF STEEL v roce 2013 to bude velkolepý Snyder dá nový rozměr Supermana!1411!

Weru-NkA74

Weru-NkA74 | 6. 10. 2011, 12:08:31 | více příspěvků | napsat uživateli

Fabe můžeš mi napsat v čem je podle tebe pan Comixák směšnej?nějak jsem to nepochopila.!996!směšná je spíš fotka na tvém profilu když už!1246!

COMICSkomiksKOMIXak

COMICSkomiksKOMIXak | 6. 10. 2011, 11:58:51 | více příspěvků | napsat uživateli

Očividně tu některým diskutujícím nedocvaklo o čem je řeč. Nemám nic proti dabingu , tedy dobrému dabingu. Ovšem divák by měl mít možnost výběru - titulky/daing. Jedná se mi spíš o přeložení názvu filmu , konkrétně v tomto případě je to dost nepochopitelný krok ať se na to dívám z jakéhokoli úhlu. Ostatně, docela důsledně jsem to vylíčil v dopise adresovaným distributorovi (na začátku diskuze).

uživatel eliminován | 5. 10. 2011, 23:54:58

> seashepherd
Lepší je jebat se se ženskýma.

seashepherd

seashepherd | 5. 10. 2011, 23:53:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> Vrell asi tak.
kdo se ma s titulkama jebat

uživatel eliminován | 5. 10. 2011, 23:42:51

> seashepherd
no tě bůh. tak já jsem ke všemu už i slepej :D To bych měl možná zvolit dabing - s titulkama budu mít očividně problémy !2!

seashepherd

seashepherd | 5. 10. 2011, 23:42:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> FAB1 jasně

uživatel eliminován | 5. 10. 2011, 23:40:51

> seashepherd
Nedabovaný jsou pro ty co uměj anglicky.

seashepherd

seashepherd | 5. 10. 2011, 23:39:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> Vrell ne přesně, ale naopak !5!

uživatel eliminován | 5. 10. 2011, 23:37:58

> seashepherd
Přesně. Jedinej dabing, kterej snesu je u Simpsnů a Červenýho trpaslíka. Ostatním je lepší se vyhnout. Nedávno jsem slyšel kus dabované verze Pána prstenů a to byl silnej zážitek.

uživatel eliminován | 5. 10. 2011, 23:36:32

> seashepherd
Stejně to nemění nic na tom že je COMICSkomiksKOMIXak směšnej !2!

seashepherd

seashepherd | 5. 10. 2011, 23:34:27 | více příspěvků | napsat uživateli

> Vrell na nedabovanej film bych nesel. a vetsinou bych se na nej ani nedival v PC

seashepherd

seashepherd | 5. 10. 2011, 23:28:36 | více příspěvků | napsat uživateli

dyt je to dobře, že to přeložili do češtiny !20!

uživatel eliminován | 5. 10. 2011, 23:28:03

Rozhodně bych raději viděl Avengers, než Mstitele, ale do kina půjdu na oba názvy...pokud to nebude dabované ;)

uživatel eliminován | 5. 10. 2011, 23:23:09

Ať žijí originály, tudíž originální názvy !1258!...si nedokážu představit taky místo Spidermana název filmu Pavoučí muž či místo Supermana Super muž apod...souhlas se stvořitelem této diskuze !2!!1424!!1!...tak jak bylo něco uvedeno na začátku, by mělo zůstat pod stejným názvem, nač to měnit a mást, ať je to anglicky nebo česky...ale samozřejmě se kvůli tomu svět nezboří !1!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

mstitelnázoravengersfilmpánvýzvaobchodníkkinofalconuzměnadistributorfalconnázev

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑