Diskuze a otázky - Atomové zbraně

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 20. 06. 2006, 21:17:08 |

Co říkáte na to, že se Amíci chvástají tím, že dokončují novou "bezpečnější" jadernou bombu. Co jim tedy dává právo diktovat Íránu, zda mají nebo nemají mít vlastní jaderný program, je to suverénní země přece. A nechte si ty kecy o tom, že peršané a arabové jsou šílenci, když vlastně první, kdo se odhodlal použít A-Bomb byli Amíci a ještě se tím chvástají, že díky tomu vyhráli WWII.
A nebo vlastně ne... říkejte co chcete, je to váš názor.
Tak co si o tom myslíte vy?

reagovat

V diskuzi je 211 příspěvků a shlédlo ji 2181 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

m1c4a1

m1c4a1 | 22. 06. 2006, 01:25:28 | více příspěvků | napsat uživateli

vysokoskolak1: No možný to sice je, ale to bylo tím, že nikdo další neměl takovou mocnou zbraň. Dnes si ji může v podstatě vyrobit každý stát, i přes různý obtíže (viz Írán). Proto už tu záruku míru nezaručují. Ano, pokud ji bude mít "hodnej" stát a držet tím v šachu jiný "zlý" země, tak je to dalo by se říct v pořádku. Ale přijde ti USA vlastnící atomový zbraně jako hodnej stát?

uživatel eliminován | 22. 06. 2006, 01:25:22

nehlede na to, ze mit tu bombu druha strana driv tak by to taky bez nakejch vetsich vycitek schodili, takhle si aspon celej svet uvedomil jaky je to svinstvo a dal si tim jen vyhrozovali

uživatel eliminován | 22. 06. 2006, 01:25:06

vysokoskolak jenže zvržení atomový bomby nemělo kromě velikého vykřičníku žádnej jinej smysl. Kapitulace Japonska už byla v podstatě hotová, šlo jenom o to zjistit jakou sílu bomba má a odradit případné útoky-jenže zrovnání 2 měst se zemí, milióny mŕtvych nebo degenerovaných lidí... A studená válka možná ani nemusela být-bylo to jenom šílený zbrojení ze strachu.. Když Rusové viděli co to dokáže automaticky začali zbrojit taky aby mohli případnej útok USA odvrátit nebo na nej odpovědet

vysokoskolak01

vysokoskolak01 | 22. 06. 2006, 01:21:40 | více příspěvků | napsat uživateli

andelino

Myslim to presne tak, jak jsem to napsal. Nebyt tak silne zbrane, studena valka by urcite nezustala studena a co se Little Boye a Fat Mana tyce, jednak Japonci byli agresori a navic to zachranilo spoustu padlych pri potencionalni invazi !550!

uživatel eliminován | 22. 06. 2006, 01:19:53

vysokoškolák jestli to nemyslíš ironicky tak si hodně dobře prostuduj historii 2. světové války !938!

uživatel eliminován | 22. 06. 2006, 01:18:45

je mi to u prdele !637!!11!

vysokoskolak01

vysokoskolak01 | 22. 06. 2006, 01:18:07 | více příspěvků | napsat uživateli

Jaderne zbrane zajistily svetovy mir, o tom se snad nikdo hadat nehodla !550!

m1c4a1

m1c4a1 | 22. 06. 2006, 01:17:17 | více příspěvků | napsat uživateli

Stejně jako Arabové si myslí, že atomový zbraně nepatří do rukou Američanům, USA si myslí, že nepatří do rukou Arabům. Kdo má pravdu, hmm? Každej má prostě jinej pohled na svět, nejde to vyřešit jednou větou. Tady je asi většina zastánců USA, ale to jen proto, že máme jako Evropané podobnej pohled na svět jako USA, nic víc.

uživatel eliminován | 22. 06. 2006, 01:13:09

abysser co děláš z ruska nevyspělou zemi ono ekonomicky jsou na tom jindé politicky zřejmě možná taky...ale co se týče armády a těchto choulostivých témat jsou na tom až moc dobře.....a dělaj dobře...že o tom nemluví :)

uživatel eliminován | 22. 06. 2006, 01:03:43

já si myslím že je dobře, že je ODS v takové situaci, kdy by mohla mít problém odsouhlasit vojenské základny američanů na našem území!226!

uživatel eliminován | 22. 06. 2006, 00:55:21

Domnívám se, že pokud drží jadernou zemi vyspělá civilizace (včetně ruska - jsou-li zabezpečené), mají tyto zbraně roli paradoxně nikoliv ničící, ale stabilizační.. Má-li tuto zbraň v rukou člověk méně prozřetelný, je to globální riziko... Narozdíl od Iránu, v USA i Rusku funguje princip veřejného mínění a svobodného tisku a kdyby vládní garnitura těchto zemí atomovou zbraň opravdu použila, podřezala by si větev sama pod sebou...

uživatel eliminován | 22. 06. 2006, 00:50:40

Ten výmysl ze záhlaví může stvořit pouze velmi naivní člověk, který nemá kontakt s reálnou politickou mapou světa. Ostatně já děkuji USA, že A-bombu použili, protože Stalin se tenkrát ve 45. roce pěkně zalekl. Kdyby ji nepoužili, žili bychom dodnes ve "Velkém Rusku" = uvědomme si prosím, že v průběhu 2. poloviny 40. let američtí vojáci z Evropy odcházeli a to se nám již formoval pomaličku sovětský blok - Jádro v té době bylo jediným strašákem, který odvrátil 3. světovou.. Je celkem zajímavé, když se poohlédneme zpět, že období tzv. studené války bylo vlastně v porovnání s dneškem oázou stability.... Tečka...

Electric_Lucy.H

Electric_Lucy.H | 22. 06. 2006, 00:47:01 | více příspěvků | napsat uživateli

tom: ira i eta poastavili svou cinnost ve smyslu v jakem jsme ji znali drive :) obe skupiny jsou nyni umirnene..a ocekava se spise cinnost zalozena na politice.

fanyz

fanyz | 22. 06. 2006, 00:39:47 | více příspěvků | napsat uživateli

dvě atomovky nestačej, zaprvý se nedělaj ty nejvíc megamaxi, dneska maj atomovky v průměru třikrát věčí sílu, než shodili na nagasaki

uživatel eliminován | 21. 06. 2006, 22:33:43

Equus, co 2? Atomovky?

uživatel eliminován | 21. 06. 2006, 18:27:31

Tom_24: Stačej 2....!191!!486!

uživatel eliminován | 21. 06. 2006, 18:26:11

brutusáček, souhlas. Nikdo si nedovolí dnes poslat atomovku na nikoho. Každej ví, že by to byl konec naší civilizace, protože by se rozpoutala řetězová reakce...

uživatel eliminován | 21. 06. 2006, 18:06:11

Kažej říká, že chce atomovky rači v ruce "civilizovaných" USA a jiných jim podobných despotů. Jasný... hned jak si je Írán postaví, tak okamžitě začne střílet po ostatních státech jak smyslu zbavený a nepočítat s odvetným opatřením proti všemu perskýmu, což by znamenalo jejich konec. Vůbec ty lidi neznáte, jenom to co vám o nich navykládaj v bedně. Jasný jsou tam fanatici, stejně tak mezi černejma a bílejma. Co říkáte na IRA? ETA? Taky arabáci/peršani?

uživatel eliminován | 21. 06. 2006, 17:39:40

brutusacek -...né,a co chce poslat USA na ÍRÁN?...rachejtle!461!

uživatel eliminován | 21. 06. 2006, 17:36:16

no mam takový tušení že atom nepoužije nikdo.....ono kdyby jo tak je to game over

uživatel eliminován | 21. 06. 2006, 17:14:26

fanyz: našel jsem tam video nějáký 7 letý holčičky s prostřelenou hlavou... docela mi to stačilo....

vysokoskolak01

vysokoskolak01 | 21. 06. 2006, 17:07:34 | více příspěvků | napsat uživateli

Jaderny zbrane zarucily od dob vv2 svetovej mir, kterej by byl jinak mozna nemoznej (studena valka)

A kdyz uz si mam vybrat, kdo timhle arzenalem bude disponovat, radsi beru civilizovanou Ameriku a Rusko (+ dalsi staty), nez zfanatizovany araby !550!

fanyz

fanyz | 21. 06. 2006, 17:07:32 | více příspěvků | napsat uživateli

čečna... kdyby tam nebyla ropa, tak by rusko jakožto suverénní stát možná souhlasilo s osamostatněním čečny... ale takle ani omylem
jinak o tom se nechci hádat,protože o tom vim kulový
ale chtěl sem ukázat tim videem jaký to sou fanatici, viděls to?

uživatel eliminován | 21. 06. 2006, 17:03:38

fanyz: hele todle nemůžeš srovnávat v Iráku byl diktátorskej režim a bylo to tam i tak hustý čečna byl stát kterej byl rád že byl rád... do nikoho se nesral a nikoho nijak neohrožoval.. akorát si Rusové vzpomněli že je to vlastně jejich uzemí... zy lidi tam jsou dost zoufalý když se tam po nich vozí tak velkej stát a vlastně bezdůvodně...

fanyz

fanyz | 21. 06. 2006, 16:57:00 | více příspěvků | napsat uživateli

podívej se na tyhle stranky, na tohle video, jaký sou muslimové fanatici...
čečna je ruskej irák, kde sou sice tyhle magoři v právu.. ale nechtěl bych, aby vlastnili atomovky, protože sou moc radikální na to, aby to odpálili

http://www.kavkazcenter.com/eng/video/

Russian MI-24 helicopter shot down

fanyz

fanyz | 21. 06. 2006, 16:52:57 | více příspěvků | napsat uživateli

habita, jedno to neni, protože atomová válka by trvala tak krátce, že by sis ani nestih uvědomit, co se děje...

uživatel eliminován | 21. 06. 2006, 16:52:17

allah u akbar!

kdo si sedl na to cervene tlacitko?!925!

fanyz

fanyz | 21. 06. 2006, 16:51:03 | více příspěvků | napsat uživateli

star, ani nápad, td teprv korejci testujou rakety, kerý sou schopný doletět tak max. na aljašku... v ideálnim případě..a pro ně ale korejci nemaj dostatečně lehké hlavice, rakety s jadernejma hlavicema, co maj v arzenálu sou schopný poslat akorát na japonsko
jinak souhlas s těma šmejdskejma přizdizmrdama jako francie a anglie, kerý si mysleli, že když nás zaprodaj, tak maj pokoj, taky rozdělení světa, jež spojenci dohadovali během 2.sv. nás ponechalo ve spárech stalina...takže žádný ochranitelé to nejsou..

ale furt je ted líp pod nadvládou usa než soudruhů z východu, kerý ti při neposlušnosti pohrozej akorát ekonomickejma sankcema

uživatel eliminován | 21. 06. 2006, 16:42:25

Ferdi: ale no tááák jde o prachy... vem si kolik je třeba v Evropě zbrojověk.. a kolik jich je v USA? zkoušej se tam nový hračky a střílí... všecko je byznys i když se střílí do vzduchu.. a ISrael je s USA velkej kámoš maj spolu velký kšefty... o tom to je...

uživatel eliminován | 21. 06. 2006, 16:42:08

kdyz nebudou valky tak mi je jedno co si kdo dela...

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

bombaamíciwwiiíránukeczbraňnázornovadíkarabprogramjadernašílenecprávozeměperšané

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑