Diskuze a otázky - Aprilia RS 125 ANO-NE?
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 113 příspěvků a shlédlo ji 830 uživatelů .
předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další
TREWIK | 8. 05. 2009, 12:14:27 | více příspěvků | napsat uživateli
> zAcHaJdA
Divej zjednej si testovaci jizdy....zase zalezi jak ji budes vyuzivat jestli budes porad na okruhu nebo v provozu...vse stoji prachy....!1!
uživatel eliminován | 8. 05. 2009, 12:14:05
> REBEL-18
!617! no právě seřizovacími škorbky sežizuješ ventily víš? A pokud máš na mysli vymezovací podložky pod pružinami ventilů,tak ty nejsou tak drahé,když si je vyměníš sám a neplatíš servisu za práci
uživatel eliminován | 8. 05. 2009, 12:11:38
> Dudyy
nemluvím o závodních ksoskách,mluvím o dvoutaktech jako celku,opotřebování spalovacího prostoru je několikanáboně větší než u 4 taktů,což je hlavní důvosd menší životnosti..
uživatel eliminován | 8. 05. 2009, 12:10:44
> REBEL-18
a ohledně seřizování ventilů..některá má seřizovací šroubky a nebo v horším případě, vymezovací podložky to se dělá složitěj...ty mám já a nemám s tím zkušenosti.
uživatel eliminován | 8. 05. 2009, 12:08:41
> REBEL-18
Hele...ty mluvíš o silnici jak to tak vypadá, mám org. manuál Yamahy , je tu doporučovaná výměna pístu, 50MTH Yz 250 f ... YZ 250 40MTH....MTH tím se myslí závodní hodiny. Víš 250 4T jsou tak přepráskané naschváů, aby ten výkon byl na maximum, závodníci dojedou závod a motorka jde srat. protože je odvařená.Ale já tak určitě nejezdím
uživatel eliminován | 8. 05. 2009, 12:08:17
> zAcHaJdA
ja ji mam z nemecka byla spadla ze stojanu , takze praskelj bocni plast .. nechal jsem svarit nastrikat :) oprava 1000kc nez kupovat novej za 5 tisic :D stala me cca 65
uživatel eliminován | 8. 05. 2009, 12:07:11
pro ty kdo nevi :D http://www.edyboys.com/Clanky/Motory.php
uživatel eliminován | 8. 05. 2009, 12:07:01
> matesinO
A na kolik tě vyšla? nemam prachy na rozdávání :D
uživatel eliminován | 8. 05. 2009, 12:05:26
> zAcHaJdA
tak zalezi na tom co se ti aji libi , jinak se treba koukni na www.motorkari.cz na forum tam mas o techto motorkach xxx diskuzi , kazdej pise vetsinou neco jineho ale vyjde to tak nastejno .. bral bych rs mam ho a neni si na co stezovat
uživatel eliminován | 8. 05. 2009, 12:05:17
> Dudyy
jinak výměna oleje je Tvůj problém,že ho měníš jednou za měsíc,to je naprostá zbytečnost co se životnosti oleje týče... naproti tomu si dvoutakt na oleji pěkně smlsne!5! p.s. pěrky stojí pár korun,si je pořiď!5!
uživatel eliminován | 8. 05. 2009, 12:03:08
> Dudyy
> TREWIK
> Kumin
> REBEL-18
> matesinO
Z těchto dvou, co je technicky na tom líp, co si týče udržby a spotřeby? Mito nebo RS?
uživatel eliminován | 8. 05. 2009, 12:02:46
> Dudyy
!617! ty seš moc, generálka motoru u 4 taktů a 2 taktů se dělá ve zhruba sttejném intervalu?:DDD to si fakt myslíš?Vždyť to je právě jeden z hlavních důvoduů proč se upustilo od dvoutaktů na čttyřtakty vblázne,4takt má mnohonásobně větší životnost než dvoutakt)) je to způsobenío vlastní výměnou směsy,která je u 2 taktů špatně reaizovatelná,kdežto u 4 taktů naopúak skvěle realizovatelná... jde hlavně o přeměnu tepla ve válci na mechanickou energii...víš ty vůbec rozdíl mezi 2taktním a 4 taktním motorem a jejich pracovní cykly?? je vidět,že jsi lajk a vůbec tomu nerozumíš
uživatel eliminován | 8. 05. 2009, 12:01:40
> REBEL-18
My si nerozumíme....:) každý mele o něčem jiném jak to sleduji.
uživatel eliminován | 8. 05. 2009, 12:00:37
> REBEL-18
Problém bude v tom, že mluvím furt o motocrossových závodních motorkách,...neříkám, že nejel, ale na trati se ten průběh výkonu vůbec nehodí!!!.
Ventily si sám neseřídím, nemám měrky a dělá mi to člověk za 200,-kč , takže o to nejde, olej se má měnit po 6MTH!!! ale na to bych se vysral, měním ho jednou za měsíc.
uživatel eliminován | 8. 05. 2009, 11:57:36
> Dudyy
nevíš o čem mluvíš.... za 1. jestli měníš měsíčně olej a filtr,tak si hloupý blázen,za 2,seřízení ventilů každé 3 měsíce je nesmysl,nehledě na to,že si je můžeš seřídit sám a za 3. asi nejdůležitější věc je to,že u 2 taktních motorů můžeš dělat každou sezónu nikasil a měnit píst,páč vlastní pracovní prostor je u dvoutaktních motorů velmi tepelně namáhán.
Jinak dvoutakt ve stejném objemu jako 4 takt jsi asi nikdy neměl,když tvrdíš takový nesmysl,že 2 takt nejel...asi jsi jezdil na přidřené motorce!617!
uživatel eliminován | 8. 05. 2009, 11:57:05
Z těchto dvou, co je technicky na tom líp, co si týče udržby a spotřeby? Mito nebo RS?
TREWIK | 8. 05. 2009, 11:54:36 | více příspěvků | napsat uživateli
No jo ale v dnestni svetove krizi se mnoho lidi zajima o cenu kolik stoji ty vase masiny...??CBR 85k
uživatel eliminován | 8. 05. 2009, 11:53:30
> Bl4h4
jj v pohode :) tohle je zase muj nazor .. a kdybych si mel vybirat 4T tak pak uz jen YZF ale 2t lepci
uživatel eliminován | 8. 05. 2009, 11:52:30
Rozmýšlím se mezi Mitem a RS 125, kamoš ma Mito, a pořád je tam něco vysraný.Naposled to byla hlava.
uživatel eliminován | 8. 05. 2009, 11:51:59
> REBEL-18
Jinak motor: píst a ojnice nebo celý GO motoru se dělá zhruba stejně. Jako u 2T 250 tak u 4T 250. !1!
Kumin | 8. 05. 2009, 11:51:23 | více příspěvků | napsat uživateli
> matesinO
jj 99 a jsem stim jako spokojenej!1!
uživatel eliminován | 8. 05. 2009, 11:26:26 |
Chtěl bych si koupit RS 125, tak chci poradit, jestli stojí za to koupit ji, nebo raději vybrat něco jiného ze 125?
Díky !764!
reagovat
V anketě hlasovalo celkem 17 uživatelů