Diskuze a otázky - ANDĚLSKÁ PRVNÍ REPUBLIKA ....

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 01:01:01 |

Co si myslíte, že je pravdy na tom, že naše nesmrtelná a nedotknutelná Česká modla...a tím První republika....je vlastně sprachsprostá bublina vytvořená mýtem, že tehdejší první Republiku budovali zlaté české ručičky alá Bata and spol......


Ve skutečnosti Československou republiku v tehdejší době budovali hlavně Němci široce rozšíření na Českém uzemí a obchodně nadaní Židé.....


!331!


Této teorii nahrává i fakt, že po válce. Po vyvraždení většiny židovského obyvatelstva a násilném odsunu většiny Německého obyvatelstva (jen z Brna bylo nuceno odejít asi 20 tisíc němců)...to snámi dopadlo jak to dopadlo...

!331! Viva la Český národ....olé.

reagovat

V diskuzi je 99 příspěvků a shlédlo ji 1355 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 11:06:28

!745!!745!!745!

uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 11:03:48

ČSR byla účelově vytvořený poválečný státní útvar. Mocní tehdejšího světa měli velký zájem na rozbití tehdejší Rakouské monarchie. Byl to na ovládnutí příliš velký oříšek. Velký a mocný stát uprostřed Evropy se nehodil do jejich plánů. Využili proto jazykovou příbuznost Čechů a Slováků a jejich představu o svobodě a nezávislosti a vyrobili Československo.

To co tady napsal králík není až tak mimo. Velkou část podnikatelské sféry táhli skutečně Židé a Němci. Jejich odsunem v průběhu a po válce jsme se sice částečně zbavili národnostních problémů, ovšem přibyl nám problém jiný. Těžko říkat coby kdyby, ale je možné, že čeští Němci by nevolili komunisty a vývoj by se ubíral jinak. Přeci jen tvořili podstatnou část obyvatelstva a tím pádem i voličstva - což se ukázalo třeba i na volebních výsledcích Sudetoněmecké strany před válkou.

Takže - kdo ví. !5!

uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 10:28:41

2vivalaresistanc: se skeptickym nazorem na Prvni republiku souhlasim. Jen bych tu kritiku neomezoval pouze na to, kdo tvoril v te zemi bohatstvi, ale uz treba jen na nesmyslne a nespravedlive usporadani tehle republiky, coz vedlo k neustalym narodnostnim trenicim. Jiz od pocatku.

Jen takova otazka: Vsimli jste si, ze vetsinu veci, ve kterych jsme svetovi, nam vybudovali Nemci? (myslim ty tzv. sudetske, ne risske)

uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 09:15:36

První republika se idelalizuje nejspíš proto, aby náhodou někoho nenapadlo, že za Rakouska-Uherska bylo líp (a to třeba bylo) a nechtěl by vrátit monarchii.
Tak si musíme nelhávat, jak jsme (naši předci byli) velcí, silní, stateční, čestní, pracovití ... jenže jelikož naši předci byli v zásadě stejný hovada jako my, tak o tom silně pochybuju.

uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 08:36:44

stylová píčovina...

KubikCv

KubikCv | 29. 10. 2007, 08:10:20 | více příspěvků | napsat uživateli

vole první republika se vrátila....

nejchudší vrstvy a proti tomu páni továrníci (dnes podnikatelé)

!1424!

cocaine86

cocaine86 | 29. 10. 2007, 08:08:36 | více příspěvků | napsat uživateli

ty si gumakkkkkk !2!

uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 07:58:04

první republika skutečně nebyla žádnej zázrak !1246!

uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 04:12:13

.....kdo zná historii.... vnímá fakta......diskutoval někdy se svým dědou nebo babičkou o tom, jak těžké bylo prosadit naši suverenitu po 1.světové válce, ví i to, že .......... teď jsme v prdeli!!!!!!!!!!!!!!1025!!1336!!1016!!1016!!1336!!1016!
!987!!987!!987!!987!!987!!987!!987!!987!!987!!987!!987!!987!!987!!987!!987!!987!!987!

uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 01:52:15

vivalaresistanc:nazor nezmenime ani jeden..kazdej ma svoje argumenty..finito..

uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 01:50:03

meppz

v tomhle máš pravdu, že dvě generace byli natolik ovlivněné komunistickým režimem, že se duše národa bude s toho vzpamatovávat nejměně ještě další dvě generace...

na druhou stranu..... to nemění fakt, že kdyby Český stát nebyl součástí Rakouska uherska...a nežilo tu tolik němců atd.....Český stát by za první republiky nebyl na takové urovni.....finito. a já jdu spát

crackonosh

crackonosh | 29. 10. 2007, 01:49:08 | více příspěvků | napsat uživateli

Ty vole králík ... co tu děkáš, val do té vily už konečně ne?

!811! !811! !811!

Ale tak alespoň z části s tebou souhlasím, nebyli to sice HLAVNĚ Němci a židi, ale velkou mírou určitě ano .. no a dnes jsou významné podniky zase v rukou zahraničních majitelů, takže se ČR stala pouze kolonií 21. století !935! !935!

uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 01:46:55

vivalaresistanc:s tim si zacal ty,s inscenovanymi procesy..podle myho soudu je to 40 roky komunismu..vyplatilo se nepracovat,krast..komousi proste zlomili pater dusi tohohle naroda..

uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 01:43:40

meppz

no každopádně ted odbíháš od tématu.....

a to takového, že bez němců a židů v čsr zbyl jen národ nefachčenků a závistivých sviní.....

což funguje do ted že :)

uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 01:42:09

vivalaresistanc:jak uz se to jednou rozjede..nejde to zastavit..nemluve o rizeni z moskvy..

drzej_nafrnenej

drzej_nafrnenej | 29. 10. 2007, 01:41:33 | více příspěvků | napsat uživateli

odsunem nemeckeho obyvatelstva republika temer prisla o nejproduktivnejsi a nejmajetnejsi vrstvu, pak to tady nema vypadat...

uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 01:36:59

rae

ale já nepíšu opak...nepíšu nic, že sovětský svaz neměl v čsr svůj vliv....ale na druhou stranu.....češi si komunisty zvolili sami......češi zvolili čechy komunisty sami.....češi komunisti tu vládli....atd atd atd

uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 01:35:50

meppz

to ano..vedlo...ale i přesto....kokotiny komunismu si tu dělali sami češi...sami češi bonzovali na svoje sousedi....sami češi dělali z inscenované procesy...... :)

uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 01:34:58

vivalaresistanc 29.10.07 01:28 to se prave velmi pletes, tady bylo predem dano, kdo bude mit jake uzemi (nemusim snad hovorit o vyplyvajicich nasledcich v zahranicni politice a vlivech). Pokud si chces trochu doplnit mozna trochu povrchni znalosti, zkus treba neco jako Karel Kaplan..

uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 01:34:30

vivalaresistanc:zvolili sme je my,ale myslim si,ze to co sem popsal k tomu lidi vedlo..

uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 01:34:18

žiji v přítomnosti... na co minulost, kterou už nemůžu změnit, nebo budoucnost, která se nestala... A když už dějiny, tak se vyhýbám názorům a studuju fakta : http://www.konzervativnistrana.cz/sksmain/clanky/texty/krystlik_prvni_republika.htm !357!

uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 01:28:40

meppz

ano, ale to že si komouše zvolili sami Češi asi není nikoho jiného chyba...že ano? :)

uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 01:27:24

vivalaresistanc:tu jsme zvolili my..jenze..podle stanovene dohody a demarkacni cary..patton sedel v plzni,kouril lucky strike a cucel do zdi,protoze dal uz nemohl..a samozrejme,v podvedomi lidi..komousi=osvoboditele,cehoz dokazala ksc obratne vyuzit ke svemu prospechu..nemluve o demisi vlady v roce 48,kde to padlo na 2 ministrech..

uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 01:21:32

meppz

aha...takže komunistickou stranu Československa zvolili jako vládní stranu kdo? Němci? Francouzi? Haitané?

papik222

papik222 | 29. 10. 2007, 01:20:44 | více příspěvků | napsat uživateli

asi protoze clovek bez nazoru je noc moc si myslim

uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 01:20:28

vivalaresistanc:ja si predevsim pamatuju na to, ze skutecnost,jak jsme dopadli po valce, nebyla v nasich rukach..

uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 01:19:23

proč je tohle tady nejrozšířejnější slovní spojení....

"mám jen svůj názor"

!1358!

papik222

papik222 | 29. 10. 2007, 01:18:08 | více příspěvků | napsat uživateli

tam nechodim nepotrebuju nikoho balit jenom ti rikam svuj nazor

uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 01:17:10

pappik

a možná proto je to v sekci "Historie, Okultizmus, Náboženství -- Pro zamyšlení"

a možná by ses divil kolik lidí tomu tady rozumí.


na pičoviny a balení pičinek existuje jiná stránka.....říká se jí xchat....

papik222

papik222 | 29. 10. 2007, 01:13:34 | více příspěvků | napsat uživateli

vivalaresistanc- mno jo no smula a proc tu rozvijis tema kteremu rozumi asi takova mencina ze se tady kazdy bude bavit o komousich?

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

republikaandobyvatelstvomodlaskutečnostteoriezlatáaláněmecpravdažidvyvražděnírozšířeníspolbaťasprachsprostáúzemídobaodsunvětšinabublina

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑