Diskuze a otázky - ALTERNATIVNÍ MEDICÍNA

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 20. 10. 2006, 17:55:27 |

Klasická medicína vs alternativní medicína....čeho jste spíš zastáncem? Jsou podle vás léky řešením?

reagovat

KLASICKÁ MEDICÍNA VS ALTERNATIVNÍ MEDICÍNA

V anketě hlasovalo celkem 10 uživatelů

V diskuzi je 181 příspěvků a shlédlo ji 1743 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 22. 05. 2007, 20:58:27

no ne vsichni...zas je nehazej do jednoho pytle :) vzdyt jednou budu taky doktor

uživatel eliminován | 22. 05. 2007, 20:57:10

smaart
No a to právě klasický doktoři neuměj..protože jako celek jsi jim víceméně ukradenej...

uživatel eliminován | 22. 05. 2007, 20:55:33

jo to s tebou souhlasim...somaticke choroby jsou vsude mezi nama a je toho cimdal vic...a souhlasim s tim aby doktor byl zaroven "psycholog" a umel naslouchat lidem...ale to je o povaze cloveka...

uživatel eliminován | 22. 05. 2007, 20:54:03

diabetik muze pro svoje zdravi udelat to, ze se bude snazit byt kompenzovany...proste se lecit...ale to neznamena, ze by selhavala "klasicka medicina" protoze se nenasel etiologickej faktor :)

uživatel eliminován | 22. 05. 2007, 20:54:03

smaart
No jasně...ale jde tady o to PROČ SE TO STALO?A to už klasická medicína neřeší...A to proč se to stalo má většinou původ v psychice..a jestli tam ten problém jje, tak tim, že si budeš píchat inzulin nic nevyřešíš

uživatel eliminován | 22. 05. 2007, 20:51:44

no a jsme u toho :) diabetes muze byt treba proto, ze budou defektni receptory pro inzulin...a ty nemuzes napravit tuhle molekularni poruchu...to bys musela zasahovat do prubehu proteosyntezy a tak daleko bezna medicinska praxe neni

uživatel eliminován | 22. 05. 2007, 20:49:34

kdyz muzes lecit faktor co zpusobuje chorobu tak je to idealni...ale kdyz to nejde tak se lecej priznaky...a to plati jak pro klasickou a alternativni medicinu...a vubec ja bych to nerozlisoval...je to proste pomoc lidem...medicina :)

uživatel eliminován | 22. 05. 2007, 20:48:22

smaart
no a tady je ten klasickej problém...diebetik se bez inzulínu neobejde(táta je diabetik)...ale nebudu to přeci řešit tak "Ok mám diabetes píchnu si inzulin" ale "proč mám diabetes?Co to má za důvod?Jak se to stalo?Co můžu udělat pro to abych byl zdravej?"...

uživatel eliminován | 22. 05. 2007, 20:47:34

no tak to prave neni pravda :)

uživatel eliminován | 22. 05. 2007, 20:47:07

sakra hrubka...za to muze telefon s tatkou :)

uživatel eliminován | 22. 05. 2007, 20:46:39

smaart
jde o tren princip víš...že v klasický medicíně se léčej jen příznaky...

uživatel eliminován | 22. 05. 2007, 20:46:06

napriklad kdyz budes mit tezkyho diabetika, tak se bez inzulnu proste neobejdes...kdyz budes mit hypertonika tak taky budes neco muset ordinovat...ale kdyz bude nekdo trpet bolestma zad, protoze je ve stresu, tak mu doporucis pohyb na cerstvim vzduchu a treba taici :) a nebude potrebovat zadny lek...jen viru a odhodlani :)

uživatel eliminován | 22. 05. 2007, 20:45:20

Aquarius30
Tak ju...

uživatel eliminován | 22. 05. 2007, 20:43:28

no tak jako medik se tady ozvat musim :) tohle je docela sporny...na vsem je neco...neda se rict, ze by to nebo ono bylo lepsi...

Aquarius30

Aquarius30 | 22. 05. 2007, 20:43:07 | více příspěvků | napsat uživateli

Fysis ....hele...tady je to pro mně něco jako hospoda, kam se jde člověk vyblbout, nebo opít.
Práci tu nehodlám tahat !5!

uživatel eliminován | 22. 05. 2007, 20:42:14

Gartinka
No oni jsou podle mě stejně všechny bolesti..nemoci...způsobený psychikou..takže to by tak nějak souhlasilo..Spíš by chtělo přijít na to co máš se sebevědomím..a nějak to vyřešit..To nedělám chytrou..spíš přemejšlim nahlas!1!

Aquarius30

Aquarius30 | 22. 05. 2007, 20:41:40 | více příspěvků | napsat uživateli

Gartinka...85 procent nemoci má původ v psychice jedince !428!
Ostatně tělo většinou disponuje 100 procenty prostředků, které si můžou s daným zdravotním problémem poradit. Jen to dát do pohybu. A to je věc vůle !5!

uživatel eliminován | 22. 05. 2007, 20:40:03

Aquarius30
No tak se pochlub...

Gartinka

Gartinka | 22. 05. 2007, 20:38:59 | více příspěvků | napsat uživateli

Kinezologie!764! moc mi to pomohlo, jeste dlouho jsem o tom vsem premyslela.
Mam bolesti kolen, al ejak mi kinezolog rekl, je to od nizkyho sebevedomi. Vzdycky kdyz se citim fajn, bolest zmizi. Zajimavy, samo od sebe.!1034!

Aquarius30

Aquarius30 | 22. 05. 2007, 20:38:30 | více příspěvků | napsat uživateli

Fysis ...živím se v dané oblasti !1256!
Sice nejsem typický zažraný nadšenec, nicmene po patnacti letech už člověk leccos pochopí a hodně zažije ..... i uslyší !5!

uživatel eliminován | 22. 05. 2007, 20:36:05

Aquarius30
Co děláš..?

Aquarius30

Aquarius30 | 22. 05. 2007, 20:35:10 | více příspěvků | napsat uživateli

Ostatně, proč si práci tahat na chat ve svém volném čase !906!

Aquarius30

Aquarius30 | 22. 05. 2007, 20:32:59 | více příspěvků | napsat uživateli

Fysis...hele...lidi jsou všeobecně hrozně hloupí !1256!
Prostě jim zapomněli na základce říct, že se musí o své tělo a zdraví pečovat a už vůbec netuší, že nejen o fyzickou, ale psychickou stránku !1149!
Berou to jako samozřejmost, danou od boha.
Nenaučili se vnímat signály a předcházet kolizím. Povětšinou začnou zmateně reagovat, až jim upadne nějaká končetina.
Hele....to nemá smysl se nad tím ani rozčilovat !5!

uživatel eliminován | 22. 05. 2007, 20:32:40

Aquarius30
no tak jasně no..to máš převážně založený na léčení příznaků...néé přičiny...Teď mě napadá, že je to tak vždycky...No a když se ta příčina ignoruje..tak se ti hodně těžko ten zdravotní stav zlepší...

Aquarius30

Aquarius30 | 22. 05. 2007, 20:28:19 | více příspěvků | napsat uživateli

Stejně mi příjde přístup "západní" či chcete-li "klasické" medicíny (postavené na chemoterapii) komický a ještě více individua, které jí věří !428!
Obecný model naší medicíny :
Bolí Vás koleno.
1. Pokud lékař tuší o nějakých utišujících prostředcích, předepíše je.
2. Následně se čeká, jak se to vyvrbí
3. Neustále se něco odkládá a čeká na zázrak, nebo na vhodnou příležitost.
4. Vhodná příležitost = stav, kdy je nutná operace
5. Problém je vyřešen tím, že Vám vyříznou (uříznou, zlikvidují) kloub a vítězoslavně nahradí nějakým umělým !906!

Tak to mi poser prsa, jestli je v tom nejaka logika !1!

uživatel eliminován | 22. 05. 2007, 20:23:48

Aquarius30
no vždycky asi bohužel ne....ale kéž by ttomu tak jednou bylo...

Aquarius30

Aquarius30 | 22. 05. 2007, 20:22:59 | více příspěvků | napsat uživateli

Klasická medicíma, jako poslední možnost !1256!

uživatel eliminován | 22. 05. 2007, 20:19:01

Mně to teda rozhodně zajímavý přijde...no dobře..tak nic no!299!

uživatel eliminován | 22. 05. 2007, 20:13:36

Tak nám náš profesor na farmakologii řekl, že člověk by vždycky měl hledat příčinu a lék by měl bejt až jako poslední možnost...a to už je co říct....

stripekstesti

stripekstesti | 8. 12. 2006, 22:29:49 | více příspěvků | napsat uživateli

Mario: Moc děkuju !776!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

medicínařešenílékzastánce

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑