Diskuze a otázky - Alphonse Donatien Francoiz de Sade

úvodní strana | aktualizovat | dolů

sanavabic

sanavabic | 7. 01. 2011, 20:15:57 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Znáte ho? Četli jste o něm nebo od něj něco?

Dost dobrý, že?

reagovat

No? Je:

V anketě hlasovalo celkem 5 uživatelů

V diskuzi je 84 příspěvků a shlédlo ji 1023 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

sanavabic

sanavabic | 9. 01. 2011, 17:27:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> mydriatic
Takhle přímo to nenapíš nikdo. Čtu mezí řádky, chyby jsou do jisté míry povoleny.

Dobrá, nebudeme řešit, zda jsi či nejsi to, čím si byl nazván. Až si jednou tu knihu přečteš a budeš tedy schopen se ohánět relevantním názorem, stav se ;)

uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 17:18:39

> sanavabic
tam ale o vetsine neni ani slovo, takze ten tvuj prepis je trochu mimo. jakej je nazor vetsiny me ani moc nezajima

ale hlavne ja ten nazor nevydal za konecnej. nerekl sem "slysel sem, ze je to sracka, takze to fakt sracka je"

sanavabic

sanavabic | 9. 01. 2011, 17:01:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> mydriatic
Co do nechápavosti, naše názory se nerozcházejí.

Ok, zopakuji to tedy.

K tomu, že dáš na názor většiny:

ne a podle toho, co sem slysel, neni o co stat

To je citace tvého přízpěvku. V přepisu jsi tím řekl: Je známo, že ta kniha nestojí za přečtení, proto jsem ji nečetl.

A že většina to dílo odmítá? No víš, na internetu a různě jsou věci, říká se jim recenze, názory, náhledy...no je toho spousta. POkud se většina z nich (tzn ty, psané ovcemi) shodnou, že je to kniha nepřijatelná, rouhačská, nemravná a kdo ví co ještě, pak na tom sice nic nebude, ale o něčem to vypovídá.

uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 14:03:43

btw taky by me zajimalo, jak vis, jakej je nazor nazor vetsiny a jak vis, ze ja svuj pohled na to dilo odvodil prave od nej!2!

uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 13:59:07

> sanavabic
tyvole dik za "radu"!486! jako bych totiz neco takovyho nepsal uz ze zacatku tyhle diskuze!2!

jestli chces, muze ti rozepsat, proc to na me tak pusobi, ale imho ses krapet nechapavej

sanavabic

sanavabic | 9. 01. 2011, 13:52:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> mydriatic
Ještě jedna věc. Tahle disuze začíná být trochu monotonní. Rada pro tebe. Tu knihu si přečti a sám přijdi se svým názorem. Ten ti totiž brát nebudu moct, protože každý má právo na to, mít názor, aniž by za to byl kýmkoli haněn. V dnešní době je to, mimochodem, nejčastěji porušovaným právem, ale to jen tak na okraj.

Pokud se ti to nebude líbit, budeš stále součástí většiny, ale už ne ovce, která prezentuje myšlenky davu svým prostřednictvím pro absenci svých vlastních.

sanavabic

sanavabic | 9. 01. 2011, 13:50:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> mydriatic
Ano, nazvali ;) Překvápko co?

Zopakuji dříve zmíněné.

když dáš na názor jiných, můsíš být připravený na to, že tě někdo nazve ovcí

Nebylo řečeno, jaký názor, ale obecně názor většiny. Tedy já to tak aspoň chápu.

A k tomu debilovi. Jednoduše, pokud mě někdo, kdo sdílí názory davu, označí za debila, jeho názor je pro mě naprosto nedůležitý ;) Takže asi tak. Obvykle si totiž tihle lidi nevidí do huby, absolutně nechápou podstatu a navíc jsou pokřiveni naprosto mylnými představami a názory davu. Takový to člověk by mě jednoduše nedokázal urazit, protože to by bylo, jako by mě slepec nadával, že si nevidím na špičku nosu.

uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 00:42:13

bzt zajimalo by me, jak byste regovali, kdybych prisel s prohlaseni "slysel sem, ze je to dorby"
taky byste me nazvali ovci?
silne o tom pochybuju!2!

uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 00:36:32

> sanavabic
a pokud nazves nekoho ovci, jen ptz posloucha nazory ostatnich mel bys cekat, ze te dotycnej muze mit za debila ;)

sanavabic

sanavabic | 8. 01. 2011, 22:07:07 | více příspěvků | napsat uživateli

> CernokneznikKralem
Pokud si potrpíš na hodnosti a stavy, pak ano, byl to Markýz a mimoto důstojník v armádě ;) Myslím, nevím jistě.

uživatel eliminován | 8. 01. 2011, 21:09:21

A nebyl náhodou Markýz? !1284!

sanavabic

sanavabic | 8. 01. 2011, 21:08:21 | více příspěvků | napsat uživateli

> mydriatic
Pořád si nepochopil.

Ovce není nadávka a nikdo z nás nikdy neřekl, že je jedinečný.

A ano, když dáš na názor jiných, můsíš být připravený na to, že tě někdo nazve ovcí. Individualita můžeš být pouze, pokud se nenecháš ovlivnit davem.

uživatel eliminován | 8. 01. 2011, 12:22:45

> sanavabic
a na zakhle tyhle vety jste vy schopni nekomu rict, ze je ovce?!1330!

ale tak hlavne, kdyz si muzete rikat, jak ste vyjimecny, kdyz se vam ta knizka libi, zejo. enjoy yourself!!2!

sanavabic

sanavabic | 7. 01. 2011, 21:28:52 | více příspěvků | napsat uživateli

mydriatic | 7. 01. 2011, 20:29:14 | více příspěvků | napsat uživateli | ignorovat | reagovat

ne a podle toho, co sem slysel, neni o co stat

O nic víc se tu nejedná.

uživatel eliminován | 7. 01. 2011, 21:27:05

> sanavabic
hmm.. myslism, ze ne!2! jednak to nehodnotim podle vetsinovyho nazoru a jednak sem sam rekl, ze mam svuj nazor z druhy ruky hned zezacatku!2! fakt mi to nemusite 10x pripominat!2!

uživatel eliminován | 7. 01. 2011, 21:26:59

> sanavabic

Pravda. Měla bych si jít číst. Navíc, mám hlad. !1249!

sanavabic

sanavabic | 7. 01. 2011, 21:25:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> Henryho-wife

To jsou předsudky. Také jsem inteligentní a chodím sem :D

uživatel eliminován | 7. 01. 2011, 21:23:49

> sanavabic

To není rozčílení, jen druh zábavy. (Já vím, to bych jako inteligentní dívka dělat neměla). !1230!

sanavabic

sanavabic | 7. 01. 2011, 21:22:43 | více příspěvků | napsat uživateli

Vaše putky jsou směšné.

Henryho-Wife, nerozčiluj se. Nepochopení je součást.

Madriatic: Ovšem zatím jsi o nečetl, hodnotíš to pouze na základě většinového názoru. Což je stáding jako vyšitý. Co se týče jinosti, tady nejde o to, co člověk četl, viděl, co se mu líbilo. Jde o to, jak uvažuje. POkud nejsi tím, čím tě nazývá Henryho-Wife, pochopíš.

uživatel eliminován | 7. 01. 2011, 21:20:26

> mydriatic

Pozor ať si nenasereš podruhé. !895!!1358!

uživatel eliminován | 7. 01. 2011, 21:18:56

> Henryho-wife
ja si do huby neseru!2! ze ty neumis poradne cist, jaksi neni muj problem!2!

a neboj, uz du

uživatel eliminován | 7. 01. 2011, 21:17:29

> mydriatic

To není o literatuře, ty Chytromile. (Nechám to slovo zařadit do jmen, začnu ho psát protestně s velkým písmenem). !895!

Mít jiný názor, pane bože, to je v dnešní době skvost!! Až někoho takovýho najdeš, dej vědět. Protože ty, jsi bohužel neřekl jiný názor, víš proč? Protože jsi to nečetl. Přečti pak suď a neser si do huby, chtěl si jít ven a navíc si tvrdil, že soudit bez poznání se nemá. !895!

uživatel eliminován | 7. 01. 2011, 21:17:04

teda.. objektivnim!2!

uživatel eliminován | 7. 01. 2011, 21:16:44

> sanavabic
tak by sis svym neobjektivnim pohledem mohl taky vsimnout, ze sem se te zeptal, proc je to podle tebe kvalitni a ze uvidim, jaky to je, az (jestli) si to treba nekdy prectu!2!

uživatel eliminován | 7. 01. 2011, 21:15:06

nejdete se stadem ptz mate radi tuhleu literaturu? aha!617!

sanavabic

sanavabic | 7. 01. 2011, 21:14:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> mydriatic
Není můj oblíbený autor. Tím je Jiří Kulhánek :D

Navíc, nemám potřebu být neobjektivní kvůli čemukoli. Nezastřený náhled na věc je to nejcenější, co člověk má. Problém je, že vyšel z mody.

uživatel eliminován | 7. 01. 2011, 21:14:06

Přenech slávu nám mimoňům, kteří nejdeme se stádem. !1249!

Nesmíme o tom proti ovcoidním hnutí mluvit tak nahlas, mohl by se najít někdo, kdo by tvrdil, že se tak moc snažíme odlišit, až jsem stejní. A to bych se nedokázala bránit a stala bych se dobrovolně ovcí. !1164!!1358!

uživatel eliminován | 7. 01. 2011, 21:13:37

> sanavabic
a ses si jistej, zes to zhodnotil spravne? nezhodnotil jsi to tak nahodou jen ptz sem si dovolil dat sem negativni nazor na tvyho oblibenyho autora?!2!

sanavabic

sanavabic | 7. 01. 2011, 21:10:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> mydriatic
Drsný je poměrně neurčitý pojem.

Mimochodem, myslím, že jsi nesprávně zhosnotil situaci. Henryho-Wife se tě nepokoušela urazit, jen naznačila tvou pozici a já, aniž by v tom byl nějaký záměr proti tobě, s ní souhlasím. Pravděpodobnost mluví proti tobě.

Navíc, být ovce je dnes mnohem víc in, než být out.

uživatel eliminován | 7. 01. 2011, 21:08:12

> sanavabic
stesti na co? ty nazory byly ve smyslu "je to drsny" ne "krasne se v jeho dile obrazi falesnost moralnich hodnot a zvracenost lidske psychiky"!2!
a ironie to fekt nebyla

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

donatienfrancoizalphonsesad

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑