Diskuze a otázky - Alkoholik:dá se změnit??
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 107 příspěvků a shlédlo ji 4221 uživatelů .
předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další
uživatel eliminován | 16. 07. 2007, 16:38:37
virus01 - ja myslim ze ma vic nez castecne vyhrano... ma skoro vyhrano
uživatel eliminován | 16. 07. 2007, 16:38:04
g_m souhlasím ten kdo se chce léčit a přizná si to má částečně vyhráno
zlobitkoo | 16. 07. 2007, 16:37:30 | více příspěvků | napsat uživateli
virus01: maš pravdu,nejtežší je si to přiznat! taky sem s tím bojoval,znam to až moc dobře!
uživatel eliminován | 16. 07. 2007, 16:35:39
zlobitkoo - jak rikas, jen nekteri.... a ti, ktri se leci ne proto, ze je nekdo donutil, ale proto, ze vi o svem problemu, jsou z pulky vyleceni
uživatel eliminován | 16. 07. 2007, 16:34:54
jo chodila sem s jednim kokotem kterej nadavl ze jeho rodice chlastej kazdej vecer pak on jidomlati a on byl to stejn i stim laceym z brambory pomeranc neudelas kokot zustane kokotem
uživatel eliminován | 16. 07. 2007, 16:34:20
zlobitkoo jo to můžeš znát je to jen nějaké procento jak jsem tu psal léčba není 100%Ale to by jsi si musel projít tím co já aby si to věděl.A skoro žádný člověk pokud je závislí na něčem tak si to nepřizná
zlobitkoo | 16. 07. 2007, 16:33:25 | více příspěvků | napsat uživateli
zeptejte se Romana lupače,snad to zodpoví,když tak chytrej!
Romane maš slovo!
zlobitkoo | 16. 07. 2007, 16:32:31 | více příspěvků | napsat uživateli
závislost na alkoholu vzniká po aktivním pití,co trvá zhruba 5 let
uživatel eliminován | 16. 07. 2007, 16:31:20
Alkohol co jsem tak poslouchal tak každý z nich do závislosti spadl zničeho nic ne jak u drog..Chodili normálně na pivo jako každý jiný začali občas tvrdý a jednoho dne zjistily prostě že to potřebují.Je to jen velmi zkráceně nedokážu to popsat tak jak jsem to od nich slyšel
uživatel eliminován | 16. 07. 2007, 16:30:38
Dá se změnit. Ale jsou potřeba 2 věci:
1.) aby ten člověk věděl, že má problém a chtěl s tím něco udělat
2.) odborná pomoc - minimálně 3 měsíce léčení v LNN + následná psychoterapie
Když člověk nesplní bod 1, nemá cenu začínat bod 2 a naopak samotnej bod 1 nestačí.
On taky není jen jeden druh alkoholismu. Konkrétně to, když někdo chodí do hospody a tam chlastá, tak je to "sociální alkoholismus" - kvůli tomu, aby ten člověk od něčeho/někoho utekl jinam. To vám odborník řekne.
uživatel eliminován | 16. 07. 2007, 16:29:56
zlobitkoo - kazdej zavislak si mysli, ze je v pohode. Jinak by se svou zavislosti neco udelal ;)
zlobitkoo | 16. 07. 2007, 16:29:17 | více příspěvků | napsat uživateli
virus01: bohužel,musím ti oponovat,gembleři si o sobě myslej,že nejsou závislaci,že sou na tom uplne někde jinde,nejsou! znam spousty gemleru co se léčili a nedopadli zrovna nejlíp.
uživatel eliminován | 16. 07. 2007, 16:29:11
virus : Aby ne, vždyť chlast je hrozný sviňstvo.. !1192! Tedá..né, že by mi nechutnal..ale to je to..
uživatel eliminován | 16. 07. 2007, 16:27:29
rostad : Jenže tady nejde o prachy, ale o zdraví a celkovou závislost a její celkový dopad na člověka..
zlobitkoo | 16. 07. 2007, 16:24:11 | více příspěvků | napsat uživateli
jo jo: alkohol a bedny to je kua kombinace!!24!
uživatel eliminován | 16. 07. 2007, 16:24:00
..když je to jednou za čas na odreagování..tak na tom není nic špatného..ale když je to zavislost tak je to hlavně o vuli..nebo případné pomoci..
uživatel eliminován | 16. 07. 2007, 16:23:53
rostad je to tvůj názor prošel jsem léčbou slyšel jsem ruzné příběhy toxíku,alkoholiků,gemblerů a ne kterým bylo 20 jako dříve mě byli to dospělí chlapy i dědečkové..:-)a zkušenosti odborníků..Byli tam i co absohovali léčbu po několikáte...Jinak jako gembler nejdráží závislost jinak nejlépe léčitelná!1032!
uživatel eliminován | 16. 07. 2007, 16:19:36
roman.lupac - achjo, romane romane... precti si hlavicku diskuze a rekni mi, jak a v cem pripaguje to co ty tu tak vytrvale potiras. To, co kdo k tomu napise, je vec druha. Neleze ti to uz trochu na mozek?
uživatel eliminován | 16. 07. 2007, 16:17:35
virus: bedny je největší blbost,chlast je proti tomu růžova zahrada,dokažeš prochlastat za večer víc než litr,sám? určite ne. a na bednách kolik se dá utratit?
uživatel eliminován | 16. 07. 2007, 16:03:01
Alkohol je ze začátku docela sranda..ale fakt jenom ze začátku..Nejradši bych z toho všechny vysekal, ale sobě pomoc nemůžu..
uživatel eliminován | 16. 07. 2007, 16:01:08
phoenix.t tak hlavní je že se ti rozsvítilo pokud je člověk závisej tím myslím opravdovou závislost tak mu nepomůže ani 7svatích a když podstoupí léčbu celou tak stejně není 100%vyléčen doporučují se při dokončování léčby pokračovat ještě nějakou komunitou ale málo znich to podstoupí,myslí jsi že jsou ok a za 1měsíc jsou v tom znovu
phoenix.t | 16. 07. 2007, 15:58:50 | více příspěvků | napsat uživateli
rostad tak to gratulace nejvetsi !1424! jo jo, muj milej ex je uzasnej darecek, chudinka ta, ktera ho dostala po mne !793!
Aktixe | 16. 07. 2007, 15:57:56 | více příspěvků | napsat uživateli
roman.lupac........... divný to hoch !1137! Vkládat furt jedny a ty samé texty
musí bejt nuda, ne !1075!
bi_ker - 16.07.07 15:40........ to spíš "Alkohol je metla lidsta, ale zametat se musí" !967!
Aktixe praví: Alkolika nezmění nikdo, musí chtít sam !833!
phoenix.t | 16. 07. 2007, 15:57:45 | více příspěvků | napsat uživateli
virus jo jo, ale holt kdyz je takova blbka zamilovana, snazi se o nemozny.. jen me docela mrzi, ze me trvalo tak dlouho, nez se mi rozsvitilo !1333!
uživatel eliminován | 16. 07. 2007, 15:22:33 |
Chodili jste někdy s člověkem, který byl závislý na alkoholu?
Byl schopný se kvůli vám změnit, nebo to prostě nejde??
Zajímaly by mě vaše zkušenosti...
reagovat
V anketě hlasovalo celkem 13 uživatelů