Diskuze a otázky - Afrika

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 21:40:24 |

Jen by mě to tak zajímalo - proč se pořád cpou peníze do afriky? Proč se neustále vyhazují zbytečně peníze? Jasně, možná to zní hnusně ale ta země je prostě přelidněná a neúrodná, ostatní svět kterej taky zrovna nemá na rozhazovaní ji uměle drží při životu - je sice hezký soucítit ale - nakrmíte dalšího afričánka, afričánek si udělá 5-8 dětí a dál? Pošlete další peníze pro něj + jeho 8 dětí? A neříkejte že tolik dětí mít nebude - čím chudší tím víc dětí si udělá, o pohlavních nemocech ani nemluvím... Ta země není schopná samostatně fungovat, ani když tam pošlete pár miliard, tak proč neustále zbytečně utrácet? Proč jí uměle držet nad vodou?

reagovat

V diskuzi je 98 příspěvků a shlédlo ji 611 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 21:59:53

> kacenka173
slečno....trošku zabrzdíme. je od Vás moc hezké, že chcete pomáhat....a v tomhle Vám fandím, protože dnes je těch pomocichtivých lidí docela málo, kterým nejsou ostatní lhostejní. Na druhou stranu, chce to trochu snést se z oblaků na zem...do reality....
a) materiální pomoc.....k těm, kteří ji potřebují se dostane pouze v případě, že v dané zemi je mezinárodní intervence docela na vysoké úrovni.....a funguje tam právo a pořádek
což řada konkrétně afrických zemí nesplňuje...takže běžná praxe: hromada naivních slečen pošle dvě stovky měsíčně a myslí si, že dělá něco prospěšného. V lepším případě se za vybrané peníze skutečně nakoupí zdrav. materiál a přistane na letišti......pak už ovšem nastupuje armáda (často armáda diktátora), která materiál zabaví....a v podstatě tedy živíš ty parchanty. Další hromada se ztratí po cestě (konvoje nemají kolikrát dostatečný vojenský doprovod......)...tohle je afrika. V horším případě jdou peníze z charity hned na nákup zbraní....
tím samozřejmě netvrdím, že nemáš pomáhat...jen si vybírej věrohodné agentury a nejlépe, když máš zpětnou vazbu o tom, na co peníze použili.

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 21:59:28

> rastababy
ale sou tam dost úrodný.. neříkam že všude ale makat se na tom dá

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 21:58:24

> kacenka173
tak snad jim pomáháme docela dost aby už to zvládali...!851! je jedno jaká je doba... když nemakaj tak nedostanou napapat...

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 21:58:13

> oMicrone
křestanství nekřestanství, myslíš že tam ty kondomi mají?

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 21:56:56

> Pete_1PPP
nechce se jim moc makat !486!

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 21:56:52

> coCoTwiSter
ale v té době co si tím procházely ostatní světadíly nebyly kur***také nemoci a nedostatek vody, se zamysli trochu...!861!

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 21:56:47

> kacenka173
Kolik myslíš, že z těch 200 dojde tomu prckovi, který ani neví, k čemu je škola dobrá, když ho jeho vlastní rodiče do ní málem nepouštějí? AIDS je trestem za křesťanství, neboť to tam zakazuje kondomy .. ale viděla si někdy živočišný druh, který by byl solidární takovým způsobem, a který se množil geometrickou řadou, aniž by měl zajištěny podmínky přežití?

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 21:55:57

> oMicrone
to je pravda.. navíc, když už se posílají peníze na vzdělání atd., černoušek si vystuduje medicínu a jede léčit za veliký peníze do Ameriky.. Budiž mu to přáno, něco dal (vůli, čas a snahu se vzdělávat) a něco dostal (možnost finančně ohodnocené práce). A to je tak všechno... dál už se o sobě ,,podobné´´ nestará, peníze ON nepošle... znám to z mnoha vlastních zkušeností!1230!

dracic.hana

dracic.hana | 3. 04. 2009, 21:55:19 | více příspěvků | napsat uživateli

Když neviš ,nepiš....

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 21:55:12

> coCoTwiSter
jelikož pole v africe nebude natolik úrodné jako v Evropě atd., že? jiné podmínky!942!

Pete_1PPP

Pete_1PPP | 3. 04. 2009, 21:54:43 | více příspěvků | napsat uživateli

No já to jen vidím reálně.Nejsem v téhle oblasti nějaký expert, ale předpokládám, že kdybych vtzal počet obyvatel afriky v nouzi a počet, ke kterým se pomoc dostane, tak je to jen malé procento.Četl jsme odborné články, které tohle kolikrát i kritizují, protože ti lidé nepotřebují ani tak materiální pomoc, ale spíše změnu "životního stylu".Musí se naučit hospodařit a vytvářet hodnoty.
Velká část Afriky je vn ouzi proto, že se utápí v náboenském tmářství nebo se navzájem vyvražďuje v etnických konfliktech.Stačí se podívat na Zimbabwe, která byla kdysi prosperující země a současný diktátor ji dohnal na okraj absolutního kolapsu, když vyhnal bílé farmáře, černým dal farmy,ale nikomu se enchtělo makat,farmy ležely ladam a vypukl hladomor.

Na tvoji naivitu jsem reagoval jen proto, že jsi ihned reagovala nějakým výkřikem do tmy, kdy jsi dotyčnému říkala jaký je cinyk,ignorant,alibista a sobec.Zajímalo by mě, jestli třeba v nějakém humanitárním programu půsbíš.JEstli ano, tak to beru.Ale jinak si myslím, že pokud jsi africe nějakými svými činny nepřispěla, tak jsi na stejné úrovni jako on.To, že říkáš že by se něco dělat mělo je na nic:)

SB-Kat

SB-Kat | 3. 04. 2009, 21:54:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> teapunk
nvm v jakých podmínkách si vyrůstal ty, ale myslím, že by si je rozhodně nemohl přirovnávat k těm v Africe..!843!

dracic.hana

dracic.hana | 3. 04. 2009, 21:54:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kwon
Jo byla a ne jednou.....

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 21:53:47

> kacenka173
za aids jim nikdo nemůže... a proč by nemohli začít na tom poli .. i evropa, asie a amerika si tim prošla... na něčem se stavět musí!851!

dracic.hana

dracic.hana | 3. 04. 2009, 21:53:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> oMicrone
Hloupost..Bavte se raději o něčem....čemu rozumíte.....Jak by nežebrali debile......Ty asi neviš v jakých podmínkách žijí.....A ty děti a aji ti dospěli za to nemohou...!1044!!1345!

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 21:53:31

> dracic.hana
A ty jo? Podle mě nad tím vůbec nepřemejšlíš - prostě koukneš na fotku afričánka, je ti ho líto a podle toho jednáš...


uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 21:52:24

> dracic.hana
slečno...a Vy jste tam byla?

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 21:52:17

> bee-nox
Proč, hele co by ti udělalo kdyby jsi za měsíc poslal 200Kč, nějakýmu malýmu prckovi co se chce učit ale nemá na knížky a na školu, co musí dělat na poli aby se rodina uživila... Ty děti a vůbec lidé, co tam deně umírají na AIDS, není to jen nějaká země co neprospívá, je to kontynent, a ty chceš vylidnit kontynent?

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 21:51:57

> oMicrone
!650!!650! to je fakt... natahujou ruce a když shoděj nějakou humanitární pomoc tak to zabavěj ty jejich klany a k potřebnym se to stejně nedostane !1356!

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 21:51:53

Rybka-z-Rybnikova: To je jenom výmluva. Když můžem my tak oni taky.

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 21:51:22

hlupáku!1360!

dracic.hana

dracic.hana | 3. 04. 2009, 21:50:47 | více příspěvků | napsat uživateli

> Rybka-z-Rybnikova
Souhlasim...

dracic.hana

dracic.hana | 3. 04. 2009, 21:49:54 | více příspěvků | napsat uživateli

Debil se vyjadřil......!1044!...Byl jsei někdy v Arfice?
Podle tvého hloupého a sobeckého písmy soudim ,že ne....!1304!!1108!

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 21:49:21

Tohle je otázka, kterou si klade každý člověk .. který vidí dál jen než za ten první den, kdy se tito lidé nají .. jenže oni už jen natahují ruce, žebrají, a když to nedostanou, začnou hrozit zbraněmi (kde na ně berou?) .. když se někdo dostane do potíží, nemám problém mu pomoct .. protože vím, že se z toho vyhrabe a bude zas v pohodě .. ale oni ani nechtějí .. jen natahují ruce, ukazují fotky dětí (psychické vydírání, proč si je pořizují?) .. stejně se k dětem dostane tak 5 dolarů z milionu ..

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 21:48:40

> coCoTwiSter
Hmmm, když myslíš, vidím jinak to že by si měli máknou všichni ostatní, věřím, že ti lidi co se tu tak ukrutně nudí a hlavně slečny, by měli zvednout ty svoje prdele z těch křesel a táhnout ven, někam do přírody na víkend, jen tak bez ničeho jen s jídlem a pitím, nejlépe pod vedením nějakého schopného velitele... Ale těchhle lidí se zastanu, ti ví co je to skutečný život, když se s ním den co den potýkají...

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 21:48:30

> Kwon
tak tak

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 21:47:34

bee-nox: možná proto, že Afrika je černé svědomí Západu? taky zauvažuj jinak: když tam uměle nebudeme zvyšovat populaci nebo ji alespoň udržovat na jisté hladině....kam pak prodáme ty zbraně, co nám leží ve skladech....
máš pravdu, že to je neekonomické....ale hlavně je to pokrytectví....na druhou stranu, ti lidi si tam "užili" už dost a i oni mají právo na lepší život.....jen se musí najít někdo, kdo je naučí se o sebe postarat...

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 21:46:44

Něco pravdy na tom bude, ale zas .. když máme možnost, proč jim ten jejich život aspoň o píď znepříjemnit ?

Rybka-z-Rybnikova

Rybka-z-Rybnikova | 3. 04. 2009, 21:46:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> teapunk
Ty lidi se tam narodí už bez toho aby měli šanci se osamostatnit :-(

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 21:46:26

souhlasím...!883!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

dítěpenízeafričánkaafričánekživotnemocafrikysvětafrikaostatnínemluzemě

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑