Diskuze a otázky - A ted mi na to prosím odpovězte!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Possesed_666

Possesed_666 | 28. 04. 2009, 09:34:45 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Co si o tom myslíte?

Šedesát tisíc korun už poslali dárci na bankovní účet pro rodinu Romů z Vítkova, kterým neznámí žháři během předminulého víkendu podpálili dům.


reagovat

je to

V anketě hlasovalo celkem 50 uživatelů

V diskuzi je 170 příspěvků a shlédlo ji 1101 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 29. 04. 2009, 15:32:28

> delaine
máš totální pravdu, překlad je rom = muž, manžel, romňi = žena, manželka, roma = lidé. O romech mluvím v případě, že se nebavím přímo s nimi, jelikož u nás je slovo cikán považováno za hanlivé a já nikoho urážet nechci, jinak, když se bavím s lidmi tmavší pleti, většinou si říkáme jmény a ne "bělochu" "cikáne" !1278! A označování...šlo původně o to, že zakladatel týhle diskuse napsal, na mnou používaný výraz "rom", že pro něj bude cikán "cigán", což je slovensky. !1!

uživatel eliminován | 29. 04. 2009, 11:02:14

> iwORy23
už jsi se někdy bavil s cikánem? normální cikán si na "Roma" potrpí jedině tehdy, když se jedná o otázku rasismu a veřejnýho projevu...ale cikánům odjakživa řikám cikáni a žádnej cikán mě za to ještě nezbil...a nevím, co je na tom pravdy, ale řekl mi kdysi jeden cikán, že "Rom" je cikánsky muž, tudíž označení Romka je poněkud neadekvátní....ale já to jistě nevím....toť jen k otázce označování

uživatel eliminován | 29. 04. 2009, 09:53:56

já si o tom myslim to, že je to věc těch dárců...

ERfrischerin

ERfrischerin | 29. 04. 2009, 09:50:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> Possesed_666
jo a ten dluh za něj mamka zaplatila a do dneška neviděla ani korunu, zdál se bát milej a v pohodě, ale opak byl pravdou no...prostě není všechno tak jak to na první pohled vypadá

uživatel eliminován | 29. 04. 2009, 09:50:37

Je to hnus, ale 50000 z toho poslaly nějaké pochybné organizace typu Romea a pak další humanistický srance.

Possesed_666

Possesed_666 | 29. 04. 2009, 09:49:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> ERfrischerin
byly ste rasisti i když žral zadarmo..ale až vyšel z krámu!2!

Majky0070

Majky0070 | 29. 04. 2009, 09:48:40 | více příspěvků | napsat uživateli

dobře dostaly...ale ta malá...nevim no nemám ráda cikány ale sem ještě pořád člověk a myslím že je chudák...i když co vidim co nám tady běhá za opice někdy si myslím že je to fuk vyroste z ní stejná svině...

ERfrischerin

ERfrischerin | 29. 04. 2009, 09:46:48 | více příspěvků | napsat uživateli

nevím no, tu rodinu neznám, ono bůh ví jak to všechno bylo...včera přišel k mamce do krámu cikán...mamka ho odmítla obsloužit z důvodu, že tam má už nějakou dobu dluh, který ještě nezaplatil...při odchodu zařval na celý krám že jsme rasisti...a teď otázka??...když žral zadarmo to jsme byli taky rasisti??

Possesed_666

Possesed_666 | 29. 04. 2009, 09:43:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> iwORy23
boužel s tebou musím souhlasit že spisovně tedy je ciKán!2! ale to neměnínic na tom že u mě to budou vždy ciGáni!2!

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 17:42:02

> Possesed_666
cigán psáno slovensky, spisovně česky je to cikán, což je považováno za hanlivé, proto ROM
http://cs.wikipedia.org/wiki/Cik%C3%A1n

Possesed_666

Possesed_666 | 28. 04. 2009, 16:44:19 | více příspěvků | napsat uživateli

> iwORy23
po moravsky vždy cigan

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 12:04:10

asi reknu tvoji mame jake si nemravný čuně

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 11:15:45

iwORy23:zajímave povídaní.Jen takovy detail.Slovo rasismus je u mne nesmysl,ptz uz od nake doby se rozdeluje clovek na typy a ne rasy.Rasy sou spís u zvířat.!912!!1112!!567!!1247!!1280!!1330!!1165!!1172!!1162!!1168!!789!!818!

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 11:14:58

Uplně původně byla tato diskuze věnovaná incidentu ve Vítkově, kdy nějací zbabělci hodili zápalné láhve do domu spících romů a nejvíce to odnesla 2letá holčička, která opravdu nikomu ublížit nemohla, od tohoto jsem se dostali k těmto názorům, asi bych to opravdu ukončil s tím, že to co se stalo je svinstvo a každý ČLOVĚK se nad tím zamyslí takhle nějak podobně. Když nechcete, nic jim nepříspívejte, je to nepovinný. Ale to dítě si to nezasloužilo i kdyby bylo modro žlutý....!24!

peacoq

peacoq | 28. 04. 2009, 11:13:03 | více příspěvků | napsat uživateli

Uz tunelujes banky a hledas pocet ciganu s vysokou skolou :) Ty za chvili budes psat i to, ze britove opustili hong-kong a tak je to rasismus, protoze tim tam bylici obcany uvrhli pod cinskou spravu, ktera je oznacovana za nedemokratickou, a tedy se britova zachovali rasisticky, protze z pohledu kralovstvi nebranili tuto hk-mensinu :)

peacoq

peacoq | 28. 04. 2009, 11:10:37 | více příspěvků | napsat uživateli

Ty uz totalne zoufalej :) ...co to tady mels :)

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 11:09:29

> Dzajndra
tohle je rasismus říct, že "český rom" nemá na to vymyslet vytunelovaní banky nebo velký podvod... Víš kolik romů je chytrých? Mají vysoké školy, jsou to přece doktoři, chirurgové a podobně. A bílí jsou někteří taky vidláci a nejsou schopni nic takovýho vymyslet, to nezáleží na barvě....

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 11:06:45

> Dzajndra
jinak rasismus je: http://cs.wikipedia.org/wiki/Rasismus

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 11:05:31

iwORy23:neblazni,na tohle čeští romove nemaj hlavu,tohle udelat.V cizích zemích si myslim,ze je to mozne,aby rom neco takoveho udelal.Taky nezapomen na procento,kolik je nas a kolik je jich

Maximus1980

Maximus1980 | 28. 04. 2009, 11:04:10 | více příspěvků | napsat uživateli

proč by jim neměl stát přispět nikomu jinýmu barák nezapálili rasisti jestli chceš i ty tolik peněz tak se zapal vokurko a nepiš mi nazpátek jebáku na krku ty svalovče obrovskej tě sere že to nedali tobě coo, jiným občanum dum nezhořel proč by měli dostat náký peníze ty

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 11:01:43

> Dzajndra
oukej...víš co je úplně nejvíc? Slyšel jsi někdy o tom, že by rom třebas vytuneloval banku? Nebo způsobil nějaké podvody za X miliónů, miliard? V porovnání se zločiny bílých jsou to zanedbatelné částky

peacoq

peacoq | 28. 04. 2009, 10:59:35 | více příspěvků | napsat uživateli

A jinak: ja jsem hodne neschopny, treba aji uz protoze v roce 2003 jsem delal pro OSN na licenci War Observer under Slecial Licence Agreement se zajistenim ochrany humanitarnich pracovniku pri druhe iracke krizi, ..stejne tak bych za neschopnost povazoval to, ze pred tim, jsem de-fakto 2 roky v kuse stravil v Africe rpi zajostovani mirovych operaci, od r 1998-2001, ...myslim, z emoje neschopnost saha i tak delako, ze si zadam o zisakani kontraktu o bezpeznostnich zgentur zajistujich ochranu nvinaru a humanitarnich projektu v krizivych oblastech a nebo i ochranu pracovniku ruznych splecnosti, bud explorujici nove naleziste jako v pripade Shell/u a nebo v pripade obnovy zemi zasazenych ruznymi konflikty. Myslim, z emoje neschopnost saha jeste dale :)

peacoq

peacoq | 28. 04. 2009, 10:56:06 | více příspěvků | napsat uživateli

Ano, ..zacinas byt zoufaly, to je v poradku, kdyz sam sebe, jak se rika, odepsals.

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 10:55:58

iwORy23:mnoono je to slozity to slovo rasismus.mne treba nevadej vietnamci,nevadej mi cernosi,cínani a dokonce ani slusní cikani.Ale kolik je jich slusnejch a kolik ne?vadí mi ty grazlove,co slusní nejsou.Co teda sem?rasista?to asi ne.Psal si,ze jim nic jineho nezbyva,nez krast,skrze tu praci atd.nesouhlas.Jejich oblibu ve zlodejství muzes císt uz za habsburske monarchie,kdy kradli treba slepice.To se mi zda dost dlouha doba aby se napravili,nemyslis?

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 10:54:52

> peacoq
to už jsi všechno psal, ale tenhle jeden případ ti stačí? Mě ne. Bílí (pro tebe běloši) dělaj taky prasárny, chodí do práce pod vlivem alkoholu, drog, nebo do práce nechodí. Mám takovej pocit, že si chtěl k policajtům a nevzali tě, tak si to všecko převádíš na to, že za tvou neschopnost mohou romové !1278!

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 10:54:08

> Hip-Hoperka_x
měly by jít....zrovna v tomhle případě bych o žádný pozitivní diskriminaci nemluvila...

peacoq

peacoq | 28. 04. 2009, 10:51:26 | více příspěvků | napsat uživateli

Ano, skonci ...nejednalo se o jedince, ale o jedince delgovane mistnimi ciganskymi sdruzenimi a tdy se jednalo o lidi, kteri si sama mensina vyvolila, aby se timto zpusobem za predpokladu odpustenimaturty, zaclenii do bezpecnostnich slozek statu za ucelem veysi koooperace a vetsiho pusobeni na problemove jedinve teto mensiny.

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 10:51:09

tak v tomhle případě jdou asi všechny nenavisti stranou nemyslíte???

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 10:49:32

> peacoq
ale toto je jen jedna popsaná situace, která bohužel dopadla špatně, jak jsi sám napsal bělochu, je to selhání pár jedinců, ne romů jako takových.... Nechci to omílat pořád dokola....radši končím diskuzi!20!

uživatel eliminován | 28. 04. 2009, 10:46:47

> Possesed_666
když už, tak cikán !1278!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

dárcerodinaběhtedkorunaromůúčetneznámývíkendvítkovažhářdům

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑