Diskuze a otázky - a je to tu...

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 14:53:57 |

GLOBALNI OTEPLOVANI...
je nebo neni??
jak se stavite k ekologii?
a nepiste shity jako: ja odpad netridim protoze to nikdo nedela....
vyndejte ty hlavy z prd..li a zamysle te se uz nad timm....konecne
tesim se na vase nazory......

reagovat

V diskuzi je 155 příspěvků a shlédlo ji 1239 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 18:28:26

Honzin77
to je hodně dobře řečeno !1358! čím více lidí meatrix uvidí, tím lépe... !1347!

Honzin77

Honzin77 | 14. 11. 2008, 18:18:21 | více příspěvků | napsat uživateli

agilos: Nejak moc propadas pocitu vyvoleneho !5!

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 18:05:04

kapito
o tom to bylo, než přišel nějaký "moudrý" muž a nezavedl nějaký systém, a ideologii, pak se to vše začlo hroutit...

Honzin77
to je taky pravda, kdyby se změnili lidé, změnil by se i systém, ale systém je zatím silnější než lidé, ale pořád se to může změnit, já bych opravdu chtěl najít nějaká pozitiva na kapitalismu, ale... !12! to je nevýhoda matrixu, ale dá se s ním být jakžtakž v určité koexistenci, skoro v každém člověku, který matrix bere za svůj smysl života je totiž agent, který se tě téměř pokaždé snaží ztrhnout zpět do matrixu, chce to silnou vůli...!811! nepiješ alkohol? proč a agent už jede..., nedíváš se na televizi a na filmy? !811! a agent je v pohotovosti, opravdu chce to silnou vůli být v koexistenci...!811! na druhou stranu je to zvláštní pocit, když se občas vznášíš nad matrixem a vidíš lidi bloudit v iluzi, kterou jim systém pomocí zelených bankovek dává - "vydělej si peníze a budeš mít cokoliv chceš, každý den si můžeš koupit štěstí ve svém oblíbeném obchodě, atd."....!12!

Honzin77

Honzin77 | 14. 11. 2008, 17:31:16 | více příspěvků | napsat uživateli

agilos: Proc zrovna kapitalismus? Ktery system tedy plytva mene? To neni o systemu, ale o lidech a ti se nezmeni !5!

kapito

kapito | 14. 11. 2008, 17:29:03 | více příspěvků | napsat uživateli

agilos
ja si fakt myslim, ze presne v kriteriich, ktery si vyjmenoval, byli lidi pred 50-10-1000 lety dalko horsi nez my. Kdo mel majetek, byl automaticky lepsi a jednalo se s nim tak. Kdo byl silnejsi, tak mohl zabijet, protoze ostatni si netroufli mu v tom zabranit.
Nerikam, ze dnesni spolecnost je zdrava, ale taky nerikam, ze nekdy zdrava byla

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 17:23:04

kapito
ono je to hodně o tom, že materiální vývoj musí jít ruku v ruce s duchovním, ale momentálně na této planetě je to tak, že materiální vývoj jde dopředu, ale duchovní jde dozadu, nejdůležitější je pozvednout lidi zpátky na určitou duchovní úroveň... !12! na tu, kde nejsi něco víc, když máš samé jedničky, nejsi něco víc, když máš nový telefon, nejsi o nic menší když nemáš tolik svalů, nejsi o nic větší, když máš více rozumu, aby jsi mohl zabíjet bezbranné....!12!

kapito

kapito | 14. 11. 2008, 17:22:00 | více příspěvků | napsat uživateli

bouda
daleko nejhorsi by bylo, kdyby auta jezdily na maso!! slysels to ne? Njhorsi zlocin je jezdit na koni, ten totiz produkuje metan!
MAs pravdu, tridit odpad je hrozne snadny, ale vzdat se auticka uz je velika obet. Obzvlast, kdyz chce clovek vypadnout nekam, kde neni civilizace a tim padem se tam jinak nedostanes.
Podle me je lidi moc atahleplaneta nas neunese. Kdybychom meli mit kazdej svoje ekologicky policko, tak kvuli nemu znicime posledni zbytek lesu atd

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 14. 11. 2008, 17:20:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> bouda999
proc si myslis ze jsou moje argumenty lehkomyslny???????????

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 17:18:46

kde je Jenny?
dosli ji ty jeji lehkomyslny argumenty??

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 17:16:11

Honzin77
ano to taky, ale důležitou roli v tom posunu hraje moudrost, to že v kapitalismu bují plýtvání je fakt, ale nikde není napsáno, že se to nemůže změnit...!27!

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 17:11:59

> kapito
si me dostal s tim palivem....
fakt nevim...
mohli bysme dlouho spekulovat,
ale asi by sme nedospeli k vysledku...
d. motor vypousti to a b. motor zas tohle
a co je skodlivy vic....
omezovat dopravu a zacit mysle ekologicteji....to je odpoved...
sledovat vysledky jak se to lepsi a neee co je horsi a co mene....

kapito

kapito | 14. 11. 2008, 17:11:50 | více příspěvků | napsat uživateli

(pointou toho, co sme chtěl říct je, že se lidi dřív chovali relativně ekologicky jenom proto, že neměli prostředky se chovat neekologicky)

kapito

kapito | 14. 11. 2008, 17:08:31 | více příspěvků | napsat uživateli

agilos
nejhorší je, že civilizace, který žily tisíce let v ekologický harmonii se s příchodem plastu a strojů přetransformovaly do likvidátorů svýho jedinečnýho prostředí.
Stejně jako vždycky házejí odpadky za "barák", akorát už se nerozložej. Aby si taky mohli koupit auto, těřej zlato,rybařej a vyvážej to ven. Je to o lidech.

Honzin77

Honzin77 | 14. 11. 2008, 17:08:02 | více příspěvků | napsat uživateli

agilos: V ten duchovni posun prave nejak neverim !2! Jedina skutecne ekologicka cesta je skromnost, ktera nam ovsem nebyla evoluci dana do vinku, takze v tomhle ohledu jsem spise pesimista !2!

Honzin77

Honzin77 | 14. 11. 2008, 17:05:39 | více příspěvků | napsat uživateli

kapito: Nevim !2! Ale ja mam diesla !2!

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 17:02:58

Honzin77
ano, to je ta faktická podstata, ale ta duchovní je důležitější, je to začátek kdy člověk nějak nějakým způsobem chce být šetrný k životnímu prostřední, ze začátku to půjde krkolomě, ale ten cíl je jasný vyvinout takové technologie, které by byly šetrné k planetě a zároveň by zlepšily životní standard... !12!

kapito

kapito | 14. 11. 2008, 17:02:52 | více příspěvků | napsat uživateli

Nikdy jsem nezjistil jestli vizc zatezuje prostredi benzin, nebo diesel. Víte to někdo? (to, že každý jinak vím, ale kdo "víc")

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 17:02:21

hej hej hej
taky jste si toho vsimli
uz to tu dostava docala uroven
az na nektery teda!24!
docela dobra diskuze.....

Honzin77

Honzin77 | 14. 11. 2008, 17:01:04 | více příspěvků | napsat uživateli

a organicke farmareni zustane porad je mensinovou zalezitosti...leda by KEZ a ABCERT meli schopnost nakrmit zastupy peti chleby a nekolika rybami jako Jezis !2!

Honzin77

Honzin77 | 14. 11. 2008, 16:59:27 | více příspěvků | napsat uživateli

agilos: Ono prave hybridni automobily a usporne zarovky jsou krasny priklad toho, ze ekologicky se chovat nelze. Na techto vecech totiz nic ekologickeho neni, jen presouvaji ekologickou zatez dal od nas a delaji nam dobre na dusi, ze jsme jako zodpovedni a uvedomeli !2!

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 16:57:22

Honzin77
správně jsi to vystihl, máš hodně dobrý postřeh !12! no ono to ale jde, spousta lidí se dnes proubouzí - třídění odpadků, hybridní automobily, spořící žárovky, návrat zpátky o organickému farmaření, i spousta lidí začíná přecházet na vegetariánství - vše souvisi s ekologií, ikdyž jsem občas velký kritik, řekl bych že to nakonec dopadne dobře, vždy to máme ve svých rukou.... !12!

kapito

kapito | 14. 11. 2008, 16:54:48 | více příspěvků | napsat uživateli

agilos
mas pravdu. Pravda a laska jeste porad muze zvitezit nad lzi a nenavisti!!!

kapito

kapito | 14. 11. 2008, 16:53:22 | více příspěvků | napsat uživateli

bouda: myslis to co sem mel rano na bote? Myslim ze to nebyla Zeme

presto ze si vas trosku dobiram, sem vas brother ;)

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 16:52:59

kapito
já bych sse tu nerad pouštěl do dalšího handrkování, ukončil bych to tak, že kdo chce, ten si tu pravdu najde, kdo nechce tak ne.... !12!

Honzin77

Honzin77 | 14. 11. 2008, 16:52:11 | více příspěvků | napsat uživateli

agilos: dobre to dopadnout nemuze, jsme jenom lidi a mame sve meze chovani a uvazovani. Chovat se ekologicky realne vlastne nejde, na jedne strane uberes a na druhe pridas. Je to jako v Projevu k maturantum od Woody Allena: "Dnes, vice nez kdy jindy, stojime na krizovatce dbou cest. Jedna vede ke zkaze a druha k vecnemu zatraceni. je na nas, abychom si zvolili spravne" !2!

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 16:50:51

> kapito
ona uz k nam promlouva...

kapito

kapito | 14. 11. 2008, 16:50:42 | více příspěvků | napsat uživateli

agilos
lidi, ktery se "probudil" (a chteji probudit i ostatni)i je plny metro, doufam ze nejses jejich kamos ;)

kapito

kapito | 14. 11. 2008, 16:49:18 | více příspěvků | napsat uživateli

skoda ze Zeme neumi mluvit, jiste by sem poslala naky bahno :)

uživatel eliminován | 14. 11. 2008, 16:49:06

Jenny.Dee
ano vše je otázkou vývoje, ale jak jsem tu psal, člověk se sice materiálně pohybuje dopředu, ale duchovně za posledních 50let ohromně propadnul, člověk není něco míň než příroda, ani nic víc, je její součástí, ale jakmile se z ní začne vylučovat, což se nyní děje viz. "nový mobil" je jasné, že to nic dobrého nepřinese, naštěstí se spousta lidí začíná probouzet, takže nakonec to může skončit ještě dobře, a jsem dávám to svoje věřím, protože opravdu nevím jak to skončí, ale věřím že dobře, je dobře, že se o tom tady bavíme, že se něco děje, to už je první základ, veřejná debata, pak se můžem posunout dál a dál... !12!

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 14. 11. 2008, 16:48:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> Honzin77
noo, to je polemicka otazka:)) ten horizont:) jinymi slovy, nerozumim, cili se k tomu dal nebudu nejak vyjadrovat:)

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

prdkonečnáhlavanázorshityzámyslodpadekologietimm

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑