Diskuze a otázky - 30 KČ U LÉKAŘE ? DISKUZE

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 17:42:38 |

Mám otázku.

Myslíte, že je dobře nebo špatně, že se zavedlo placení poplatků u lékařů ?

Vám se zdá 30 kč, jako nějaká závratná částka ? Přinde vám, že díky 30 kč se vás snaží stát zruinovat ? Chodíte k doktorům tak často, že by oných 30 kč mohlo nabourat nějak významně váš rozpočet ?

Nemyslíte, že i těch blbých 30 kč může celkem lehce pomoci našemu zdravotnictví, který už nejmín posledních deset let je víceméně v krizi ?

Přemýšlíte trošku v souvislostech ? !1!

reagovat

V diskuzi je 393 příspěvků a shlédlo ji 2534 uživatelů .

předchozí | 0 | 210 | 240 | 270 | 300 | 330 | 360 | 390 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 17:55:46

vivalaresistanc: Jistě, že nevím..to asi nevíš ani ty..Tím pádem by to pojištění mělo dotovat i různé očkování, léky apod..NEdávno jsem si kupoval vakcínu proti žloutence a za jednu pitomou injekci jsem dal 1700 a to jsou ty injekce dohromady tři..A támhle někde na hlaváku očkují bezdomovce zdarma a já člověk pracující za to musí dávat 5 tisíc..Je v tom nějaká spravedlivost..Z našich daní je očkují...

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 17:55:30

Tebe to porad bavi tady... porad to samo dokola ??? :D :D

Jestli se mam ale vyjadrit tak 30kc neni moc ale ani malo pro toho kdo tam chodi casto. To budiz... ikdyz na Slovensku to bylo 20SK a stejne to letos zrusili ten system co mame my. Ovsem za recept... to uz je podlost. A to patrim mezi ty co jdou do lekarny pro recept tak max. 3x do roka a co se tyce penez tak si taky stezovat nemuzu.

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 17:55:20

Nic proti tomu nemám, ať už je to z jakéhokoli důvodu...rozhodně si nemyslím, že by zavedením tohoto poplatku chtěli lidi nějak oškubat!2!...navíc v zahraničí je tento poplatek naprosto normální věc už léta:o).. však třeba Němci si jezdí nechávat dělat zuby do ČR, protože u nich je to strašně drahý...

__spizinek__

__spizinek__ | 3. 10. 2008, 17:55:13 | více příspěvků | napsat uživateli

řešíte howna __!1386!

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 17:55:10

> lufinececek
delnici ze nejsou dobry priklad?? delnici jsou skvely priklad.... nevidim duvod proc by meli vydelavat stejne nez nekdo, kdo pet let venoval studiu.....

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 17:54:57

přesně, důchodci omámený chlápkem na jarmarku, kterej předvádí jakejsi řezač skla, kupujou ty krámy po dvou za 3 kila (taková užitečná věc, to přece musí mít) .... a pak když jde o jejich zdraví tak fňukaj že musí platit 30 korun za kontrolu :)

Tommy.1

Tommy.1 | 3. 10. 2008, 17:54:32 | více příspěvků | napsat uživateli

lala.d-> přesně...nakopal bych toho debila do řitě...zlatej Rath..a to si na něj lidi ještě stěžovali...

Elissaa

Elissaa | 3. 10. 2008, 17:54:12 | více příspěvků | napsat uživateli

vivalaresistanc > aha jo ták..

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 17:54:08

> Blacinka.Teja
proc by nemel vzti prachy za to ze ti rekne co ti je??? vystuduj si sama medicinu, pak si sama sobe zadara budes rikat co ti je.... taky bych nestudoval pet let, abych pak daval info zadara

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 17:54:04

na co si teda platíme zdravotní pojištění?????!20!

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 17:53:56

> Elissaa nemá, pouze pro některé vrstvy obyvatelstva.

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 17:53:39

> lala.d jdou do zdravotnictví.!5!

thcreprezenttt

thcreprezenttt | 3. 10. 2008, 17:53:17 | více příspěvků | napsat uživateli

lala.d: Doktoři si to zasloužej,je to jednoznačně nejdůležitější profese že všech

Elissaa

Elissaa | 3. 10. 2008, 17:53:16 | více příspěvků | napsat uživateli

Ten poplatek se má prý rušit :)

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 17:53:16

> iq-Tom-iq ano, během dvou let, budou všechny nemocnice vypadat jako CHICAGO HOPE ... a ordinovat nás bude DR.House .. jistě !11!

lady.Olivka

lady.Olivka | 3. 10. 2008, 17:52:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> lukas.cihel
přesně tak

vasutka_13

vasutka_13 | 3. 10. 2008, 17:52:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> Georgiin
no a co,ale když ma někdo nemoc blbou nějakou a chodi tam třikrat za tyden tak to asi neni moc fajne.a ještě tim tuplem když je to duchodce co ma duchod kdo vi kolik

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 17:52:31

> Tommy.1
ale ja furt nevim co na tom vidis spatneho.... udelat medicinu stoji obrovske usili

Tommy.1

Tommy.1 | 3. 10. 2008, 17:52:26 | více příspěvků | napsat uživateli

lukas.cihel -> přesně taky si myslím že by to měla platit pojišťovna...a to ten zjeb Julínek chce u nás zavést Americkej systém...

iq-Tom-iq

iq-Tom-iq | 3. 10. 2008, 17:52:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> vivalaresistanc
!811! A to to má snad trvat 10 let? Přepočítej si kolik peněz to za ty 2 roky je ...a kde jsou?

lufinececek

lufinececek | 3. 10. 2008, 17:52:20 | více příspěvků | napsat uživateli

ShaoKahn-hmm a moje teta taky

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 17:52:10

Julínek je debil a to mi nevemeš, až budeš mít v rodině někoho nemocnýho, tak to pochopíš..ještě bych pochopila kdyby ty poplatky šli do zdravotnictví, ale ne do kapsy doktorům..!536!

Blacinka.Teja

Blacinka.Teja | 3. 10. 2008, 17:51:47 | více příspěvků | napsat uživateli

Jenže když těch 30 Kč dá jednomu doktorovi 20 lidí, tak to pak hodně peněz je. Taky mysli tady na tohle. Podle mě jsou tyhle poplatky kravina, člověk by neměl chodit za doktorem s tím, aby mu platil za to, že mu jenom řekne co mu je.

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 17:51:43

> lukas.cihel i ted platím za plomby ... dvě stovky.

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 17:51:34

Po pár měsících jedna nejmenovaná nemocnice díky poplatkům 30,- si mohla dovolit koupit fungl nové dvě sanitky a zrekonstruovat interiér -> pokud se peníze dávaj na zlepšení zdravotnictví ochotně zaplatim, ale určitě se najdou tací co si budou tunelovat..

lufinececek

lufinececek | 3. 10. 2008, 17:51:15 | více příspěvků | napsat uživateli

ShaoKahn-ne vsichni doktori nejsou stejne dobry podivej jse kolik zavinili ztrat na zivotech ostatnich ja ti nevim ale delnici jsou spatnej priklad!!!

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 17:51:10

> iq-Tom-iq ano ... během dvou let placení poplatků se situace ve zdravotnictví hned změní .. ano, jistě ...

uživatel eliminován | 3. 10. 2008, 17:51:08

Jo.Mě to teda vadí.!1322! Měli by z toho vynechat alespoň děti a starý lidi.!564!

maly.dzon

maly.dzon | 3. 10. 2008, 17:50:59 | více příspěvků | napsat uživateli

myslim ze je to cajk.. kdyz uz tam jdu, tak aspon nejsou takovy fronty.. spis bych zrusil poplatky za recepty...

thcreprezenttt

thcreprezenttt | 3. 10. 2008, 17:50:51 | více příspěvků | napsat uživateli

A ještě k tomu to sere zkurvenou ČSSD a KSCM !1424! o to víc to podporuju

předchozí | 0 | 210 | 240 | 270 | 300 | 330 | 360 | 390 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

lékařdiskuzerozpočetsouvislostpoplatekpřindeotázkadíkonýchletstátplacenímámapomocčástkazdravotnictvíkrizedoktor

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑